دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دریایی.......

یکروز بلند آفتابی.......



                                       


      در آبی بیکران دریا......




امواج ترا به من رساندند.........




                                    

       امواج ترا بار تنها..........



چشمان تو رنگ آب بودند............



                              

    آن دم که ترا در آب دیدم........



در غربت آن جهان بی شکل........




                              

   گویی که ترا بخواب دیدم.........



از تو تا من سکوت و حیرت........




                            

            از من تا تو نگاه و تردید.........




                                        

        ما را می خواند مرغی از دور...........




می خواند بباغ سبز خورشید........




                    


                                       

    در ما تب تند بوسه میسوخت..........





ما تشنه خون شور بودیم.........




                                     

                                           

  در زورق آبهای لرزان...........



بازیچه عطر و نور بودیم.........




                           

                                          

  می زد ‚ می زد درون دریا..........



از دلهره فرو کشیدن.............




                       

                             

   امواج ‚ امواج نا شکیبا........




در طغیان بهم رسیدن........





                

     دستانت را دراز کردی............





               

   چون جریان های بی سرانجام...........


چهار فصل زند گی.....

در کتاب چار فصل زندگی



صفحه ها پشت سرِ هم می روند




هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند




لحظه ها با شادی و غم می روند...




گریه، دل را آبیاری می کند




خنده، یعنی این که دل ها زنده است...




زندگی، ترکیب شادی با غم است




دوست می دارم من این پیوند را




گر چه می گویند: شادی بهتر است




دوست دارم گریه با لبخند را

اگر لایق باشی...

مغرورم اما اگر لایق باشی...



غرورم رافرش زیر پایت میکنم ....




خود خواهم اما اگر لایق باشی ...




تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود ....




پیچید ه ام اما اگر لایق باشی برایت ...



تبدیل به یک جمع ساده میشوم ...




لجبازم اما اگر لایق باشی اتش میزنم.......



هر انچه با تو سر لج دارد اری ...



تمام این ها هستم اما اگر .....



تو لایق باشی من همانم که .....



همه ارزوی داشتنش را دارند ....

دردناک ترین زوزه...

گر گ ها هر گز گریه نمیکنند ...

               

 

  اما وقتی دلتنگ میشوند .... 

 

 

بر فراز بلندترین کوه ها ..

 

 

تنها درد نا ک ترین زوزه ها ....

 

 

را میکشند...........

 

 

 

 

.

دلم.........

چای داغی که دلم بود  ...........

 

 

به دستت دادم  انقدر سرد شدم .........

 

 

از دهنت افتادم.........