دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

شب ارزوها

خدایا امشب شب ارزوهاست


 نمیدونم واسه کی ارزو کنم


واس خودم که از این سردر گمی  دوراهی درام


واسه دوستام


واس کی دعا کنم


 خدایا گیجم  به دادم برس


    امشب شب ارزوهاست


دوستان امیدوارم هر کی


همونجایی باشه که دلش هست


 بیایم ارزو کنیم ارزوی


هیچکس .هیچکس تو دلش نمونه..


 بالونامون رو به امید ارزوهای


قشنگ هوا کنیم


نظرات 16 + ارسال نظر
Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:20 http://ghalb1394.mihanblog.com/

مار از پونه، من از مار بدم می‌آید
یعنی از عامل آزار بدم می‌آید

هم ازین هرزه علف‌های چمن بیزارم
هم ز همسایگی خار بدم می‌آید

کاش می‌شد بنویسم بزنم بر در باغ
که من از این‌همه دیوار بدم می‌آید

دوست دارم به ملاقات سپیدار روم
ولی از مرد تبردار بدم می‌آید

ای صبا! بگذر و بر مرد تبردار بگو
که من از کار تو بسیار بدم می‌آید

عمق تنهایی احساس مرا دریابید
دارد از آینه انگار بدم می‌آید

آه، ای گرمی دستان زمستانی من
بی‌تو از کوچه و بازار بدم می‌آید

لحظه‌ها مثل ردیف غزلم تکراریست
آری از این‌همه تکرار بدم می‌آید

محمد سلمانی

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:20 http://ghalb1394.mihanblog.com/

یک شعر تازه دارم، شعری برای دیوار
شعری برای بختک، شعری برای آوار

تا این غبار می مرد، یک بار تا همیشه
باید که می نوشتم، شعری برای رگبار

این شهرواره زنده ست، ‌اما بر آن مسلط
روحی شبیه چیزی،‌ چیزی شبیه مردار

چیزی شبیه لعنت،‌ چیزی شبیه نفرین
چیزی شبیه نکبت،‌ چیزی شبیه ادبار

در بین خواب و مرداب، چشم و دهان گشوده است
گمراهه های باطل، ‌بن بست های انکار

تا مرز بی نهایت، تصویر خستگی را
تکرار می کنند این ‌آیینه های بیمار

عشقت هوای تازه ست، در این قفس که دارد
هر دفعه بوی تعلیق، هر لحظه رنگ تکرار

از عشق اگر نگیرم جان دوباره، ‌من نیز
حل می شوم در اینان، این جرم های بیزار

بوی تو دارد این باد، ‌وز هفت برج و بارو
خواهد گذشت تا من، همچون نسیم عیار

حسین منزوی

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:15 http://ghalb1394.mihanblog.com/

از زندگی، از این همه تکرار خسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرم از ستاره و آزرده ام ز ماه
امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام

دل خسته سوی خانه تن خسته می کشم
آوخ ... کزین حصار دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشی تقویم روی میز
وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از او که گفت یار تو هستم ولی نبود...
از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام...

تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید...
از حال من مپرس که بسیار خسته ام

محمد علی بهمنی

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:15 http://ghalb1394.mihanblog.com/

دور از همه مردم شده‌ام در خودم امشب

پیدا شده‌ام ، گم شده‌ام در خودم امشب



لبریز ز سرمستی و سرریز ز هستی

دریای تلاطم شده‌ام در خودم امشب



در هر نفسم بوی گلی تازه شکفته‌ست

یک باغ تبسم شده‌ام در خودم امشب



تا نورِ تو تابیده به طور کلماتم

موسای تکلم شده‌ام در خودم امشب



باریده مگر نم نم نام تو به شعرم

باران ترنم شده‌ام در خودم امشب



هم دانه‌ی دانایی و هم دام هبوطم

اسطوره‌ی گندم شده‌ام در خودم امشب



قیصر امین‌پور

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:13 http://ghalb1394.mihanblog.com/

دور از همه مردم شده‌ام در خودم امشب

پیدا شده‌ام ، گم شده‌ام در خودم امشب



لبریز ز سرمستی و سرریز ز هستی

دریای تلاطم شده‌ام در خودم امشب



در هر نفسم بوی گلی تازه شکفته‌ست

یک باغ تبسم شده‌ام در خودم امشب



تا نورِ تو تابیده به طور کلماتم

موسای تکلم شده‌ام در خودم امشب



باریده مگر نم نم نام تو به شعرم

باران ترنم شده‌ام در خودم امشب



هم دانه‌ی دانایی و هم دام هبوطم

اسطوره‌ی گندم شده‌ام در خودم امشب



قیصر امین‌پور

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:13 http://ghalb1394.mihanblog.com/

سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم
ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم

چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک‌خورده‌ایم

اگر داغ دل بود، ما دیده‌ایم
اگر خون دل بود، ما خورده‌ایم

اگر دل دلیل است، آورده‌ایم
اگر داغ شرط است، ما برده‌ایم

اگر دشنۀ دشمنان، گردنیم
اگر خنجر دوستان، گُرده‌ایم

گواهی بخواهید، اینک گواه
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم

دلی سر بلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم

قیصر امین پور

Nafas شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:07 http://ghalb1394.mihanblog.com/

من خود دلم از مهر تو لرزید، وگرنه
تیرم به خطا می‌رود اما به هدر نه!

دلخون‌شده‌ی وصلم و لب‌های تو سرخ است
سرخ است ولی سرخ‌تر از خون جگر، نه

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا
با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!

بدخلقم و بدعهد، زبانبازم و مغرور
پشت سر من حرف زیاد است! مگرنه؟

یک بار به من قرعه‌ی عاشق شدن افتاد
یک بار دگر، بار دگر، بار دگر ... نه!

فاضل نظری، آن‌ها

باصفاترین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 10:53 http://basafatarin.mihanblog.com/

تشکر ما را هم پذیرا باشید به خاطر حضورتون

وب تاریکی روشن جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 10:18

ﭘﯿﺸﻜﺶ ﻣﯿﻜﻨﻢ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﯽ ﻛﻪ ...
ﺍﺯ ﺩﻝ ﺷﻜﺴﺘﻦ ﺑﯿﺰﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺗﻤﻨﺎﻱ ﺁﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﻟﯽ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﻧﺪ ...
ﺁﻧﺎﻧﻜﻪ ﺭﺣﻤﺖ ﺁﻓﺮﯾﻨﻨﺪ، ﻧﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﺁﻓﺮﯾﻦ ...
ﻭ ﺑﺮﺁﻧﻨﺪ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﻞ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ...
ﺁﻧﺎﻧﻜﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﺎﯾﺪ ﻧﺘﻮﺍﻧﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﯽ ﺍﻣﺎ ﻋﻤﯿﻘﺎً ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﯼ ...
ﺭﻭﺯ ﻭ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺗﺎﻥ ﺳﺮﺷﺎر از هرآنچه که دلنشین است،

باصفاترین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 08:22 http://basafatarin.mihanblog.com/

میان خواب و بیداری

سمند خاطراتم پای می کوبد

به سوی روزگار کودکی

دورانِ شور و شادمانی ها

خوشا آن روزگار کامرانی ها...

۩۩♥♥۩۩ حتـمـا بـیـا و بـبـیـن و بـخـنـد و نـظر بـده ♥ بــدو بـیـا ســـاوه جـوک ♥ ۩۩♥♥۩۩


۩۩♥♥۩۩ جـوک و عــکــس و اس ام اس ♥ سـاوه ♥ بــدو بــیــا ســـاوه جـوک ♥ ۩۩♥♥۩۩


سلام دوست مهربونم
آپـــــــــ♥ــــــ جـــــــدیـــــ♥ــــدت
عــــــــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــــا لــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــی

───────────────────░███░
───────────────────░█░░░█░
──────────────────░█░░░░░█░
─────────────────░█░░░░░█░
──────────░░░───░█░░░░░░█░
─────────░███░──░█░░░░░█░
───────░██░░░██░█░░░░░█░
──────░█░░█░░░░██░░░░░█░
────░██░░█░░░░░░█░░░░█░
───░█░░░█░░░░░░░██░░░█░
──░█░░░░█░░░░░░░░█░░░█░
──░█░░░░░█░░░░░░░░█░░░█░
──░█░░█░░░█░░░░░░░░█░░█░
─░█░░░█░░░░██░░░░░░█░░█░
─░█░░░░█░░░░░██░░░█░░░█░
─░█░█░░░█░░░░░░███░░░░█░
░█░░░█░░░██░░░░░█░░░░░█░
░█░░░░█░░░░█████░░░░░█░
░█░░░░░█░░░░░░░█░░░░░█░
░█░█░░░░██░░░░█░░░░░█░
─░█░█░░░░░████░░░░██░
─░█░░█░░░░░░░█░░██░█░
──░█░░██░░░██░░█░░░█░
───░██░░███░░██░█░░█░
────░██░░░███░░░█░░░█░
──────░███░░░░░░█░░░█░
──────░█░░░░░░░░█░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░░█░
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██
██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██
██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██
██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██


۩۩♥♥۩۩ WWW.SAVEHJOOK.MIHANBLOG.COM ♥ بدو بیا سـاوه جوک ♥ ۩۩♥♥۩۩

p.a.r.s پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:17 http://shoogedel.mihanblog.com

میتوان زیبا زیست…
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!
لحظه ها میگذرند
گرم باشیم پر از فکر و امید…
عشق باشیم و سراسر خورشید…[گل]

p.a.r.s پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:17 http://shoogedel.mihanblog.com

زندگی معلم بزرگی است…:
زندگی می آموزد که شتاب نکن.
زندگی می آموزد چیزهایی که می خواهی به آنها برسی وقتی
دریافتشان می کنی می بینی آنقدر هم که فکر می کرده ای مهم نبوده
شاید هم اصلا مهم نبوده شاید موجب اندوهت نیز شده است.
زندگی می آموزد از دست دادن آنقدر هم که فکر می کنی سخت نیست.
زندگی می آموزد همه لحظات تبدیل به خاطراتی شیرین می شوند
بعدا که می گذری و تو در آن لحظه
بی تابی می کردی و این را نمی دانستی.

زندگی زیباست ....[گل]

p.a.r.s پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:16 http://shoogedel.mihanblog.com

زندگی به من یاد داده
برای داشتن آرامش و آسایش
امروز را با خدا قدم بر دارم
و فردا را به او بسپارم
زندگی زیباست .......[گل]

پارسا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:16 http://shogdel.blogfa.com/

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..زندگی کوتاه است ..پس به زندگی ات عشق بورز ..
خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر..[گل]

باران پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:48

خدایا هوامو داری

داره چرا نداره عزیزم ..فقط گاهی ما فراموش میکنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.