دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

میگن که ؟؟؟



♚میگَـــــــنْ کــــه "اخلاق" نَدارَم♚ْ




✬میگَـــــــنْ کــــه زیادی خودَمــــو میگیرَم✬

ْ

⇙ولـــــــــــــــی⇘






♯ﻗـــــﺎﻧﻮﻥِ ﻣﻦ ﺍﯾـﻨﻪ :♯




ﻭﺍﺳــــﻪ ﻫمه نامردا ▶------ ﺳـــﮓ??



ﻭﺍﺳـــﻪ عشقم ▶------ ﺗـــﮏ??



واسه رفیق خوبام میدم▶------رگ¿¿



ﻧــﺎﺭﺍﺿﯿﺎﺷــﻢ ﺑﺮﻥ ﺑﻪ ▶----- ﺩَﺭَﮎ✔✔


مرز جنون..

کلماتم را 


در جوی سحر می‌شویم 


لحظه‌هایم را 


در روشنی باران ‌ها 


تا برای تو شعری بسرایم، روشن 


تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام 


سخنانم را 


در حضور باد 


این سالک دشت و هامون 


با تو بی‌پرده بگویم 


که تو را


دوست میدارم تا مرز جنون


 


رفیق بخند

......  دنیا فدای سرت تو فقط بخند هر جای


این کره خاکی هستی


 اگه حتی غم تو دلت بود بازم بخند ..


دنیاارزش این رو نداره رفیق 


عزیزم بخند که خندت ارزومه 


کاش بودی

دلم گرفته .ینی خیلی وقت است که دلم گرفته


 بد جوری دلم پر میزنه برا خواهرم خواهری که هیچوقت ندیدم


اما از بچگی با من بود همه جا تو خیالم تو رویام


 خواهری که هیچوقت ندیدم  تو بچگی بار سفر بست


 وقتی بهش فک میکنم بد جور دلم میگیره


 که چرا اون باید میرفت در حالی که اصا سنی نداشت


 خواهری که حتی نمیدونم سنگ قبرش کجاس


که وقتی دلم از این ادما گرف برم سر خاکش زار زار اشک بریزم


 بگم ای کاش بود ی نمیرفتی  بد جوری وجودت رو لازم داشتم عزیزم


 درسته ندیدمش  لمسش نکردم ولی یادش ..حضورش همیشه حس میکنم


 کاش بود دستاش رو میگرفتم میگفتم هیچوقت تنهام نذار


دلم بد جوری هوات رو کرده  دلم میخواد بغلت کنم وزار بزنم



زینب جان عزیزم  منتظرم باش وقتی



اومدم پیشت خیلی حرفا باهات دارم که بزنم


کاش بودی کاش بودی .  مخلصتم خواهری  عاشقتم  


یه روزی  میبینمت بالاخره  فقط باید صبور باشم