دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

خورشید



من نیز چو خورشید


دلم زنده به عشق است


راه دل خود را نتوانم


 که نپویم .


هر صبح در آیینه‌ی جادویی خورشید


چون می‌نگرم




او همه من من همه اویم


 .



گاهی..,؛.......

تواین دنیافقط دونفرن  که تورومیفهمن 


اونیکه حال تورو داره


اونیکه دوست داره

...............................

ارزش بعضی چیزا...


با به زبون آوردنش از بین می ره...



این آخر بدبخت بودنه که به کسی بگی



 گاهی حالم رو بپرس...


همیشه دیدن یه پیام ناگهانی 



شنیدن یه سلام بی هوا...



از آدمی که انتظارش رو می کشی 


می تونه حال و روزت رو عوض کنه...



گاهی آدم خودش رو گم و گور می کنه 


فقط به این امید که یه نفر 


بخصوص سراغش رو بگیره...


بر خلاف تصور خوشحال کردن آدم تنها


 خیلی سخت نیست...


فقط کافیه وانمود کنی به یادش هستی...



فراموشی....تولد

یادمه یکی بهم گف  اگه همه فراموشت کنن


 چی ???


منم گفتم  برام مهم نیس همه فراموشم کنن


 فقط  برام مهم یه نفر که فراموشم نکنه



اون فراموشم کنه انگا همه فراموشم کردن



گفت کی ؟؟؟؟؟



منم گفتم خدا . خدا که بنده هاش رو هیچوقت  فراموش نمیکنه




 گفتم اره خداهیچوقت بنده هاش رو فراموش نمیکنه




ولی حالا .................




..................................................................


 بددردیه که رفیق ادم تولد رفیقش یادش بره


یادمه تولدم تبریک میگفتی  اما حالا تولدم شد و تبریک نگفتی



تا  رفتی اونور من از یادت رفتم 


رفیق بی معرفتم دلم هوات رو کرده


.........وفتی ازکسی ناراحتی..انتخاب

..............................................

وقتی میمیریم


ما را به اسم صدا نمیکنند

 

و درباره ما میگویند: جسد کجاست ؟


و بعد از غسل دادن میگویند: جنازه کجاست؟



و بعد از خاک سپاری میگویند: قبر میت کجاست؟


همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتیم


بعد از مرگ فراموش میشه


مدیرمهندس مسؤول دکتربازرس



پس فروتن و متواضع باشیم.


. نه مغرور و متکبر


عارفی گفت : آنچه از سر گذشت  شد سرگذشت


حیف بی دقت گذشت اما گذشت


تا که خواستیم یک دو روزی فکر کنیم


بر در خانه نوشتند درگذشت

...................................................

دعوا کن 


ولی با کاغذت


اگر از کسی ناراحتی


یک کاغذ بردار و یک مداد


هر چه خواستی به او بگویی 


روی کاغذ بنویس


خواستی هم داد بکشی تنها سایز کلماتت 



را بزرگ کن نه صدایت را…


.........شلوغی


...................................................................

خدایا دل شکستن تاوان داره



من از دل شسکسته میترسم



تاوقتی که یادمه خیلی دلم شکسن




همه  ولی حرفی نزدم بخشیدم



خدایا دل شکستم