دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختر ......فروردین


.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................



نظرات 65 + ارسال نظر
گفتگو شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 17:25 http://easa.blogfa.com

آنقدر نبوده ای

که واژه هایم دیگر

گوئی به خود اعتمادی ندارند

من از تنهائیِ یک گفتگو

برایت می نویسم

تنهائیِ ساکت ماندن

با واژه هائی

که مرا با خود می برند

مرا آزرده می کنند

و مرا شفا می دهند

واژه هائی

که بی تو نمی دانند

چه می خواهند

و کجا می روند

ط¹آ¯ط¸ظ¾ط·ع¾ط¹آ¯ط¸ث† شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 02:19 http://easa.blogfa.com

سلام
من همیشه به کامنتها جواب میدم
شما هم اگه همین کارو بکنید
همیشه رفت و آمد ادامه داره

ع¯ظپطھع¯ظˆ شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 02:18 http://easa.blogfa.com

ای عشق !

از دلم چه می خواهی ؟!


دلی که مانده است

روی دست من


منی که مانده ام

روی دست تنهائی

تو را به جان رؤیاها


مرا بگذارُ بگذر

که سهم من از عشق

همین شب ستُ بارانُ پنجره


اشک هایم

خسته تر از آنند

که خود را بنویسند

من " او " ندارم

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 02:13

نرگس ناپدید میشود،کی نرگس کجا نرگس چی نرگس،،،،نرگس خیلی دوست دارم دوست دارم دیگه اینکه دلیل نموخاد،،خیلی خابم میاد نرگسی فردا باید صب زود پاشم واسه درس خوندن این شنبه هم این قد زود میاد انگار میک میکه،شبت پراز باخدا بودن دوست خوبم34514

قربونت عزیزم فدات مرسی. ههههه رفتم یه چرت زدم خوابم برد ازخواب پریدم منم خوابم میاد خیلی شب به خیر عزیزم خوابای خوب ببینی

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 01:51

مدیونی اگه چیزی مونده نگی خخخخ،نه مگه نگفتم تو یکی از شهرستانای کرمانشاهیم تو صحنه هستیم،اینا ک چیزی نیست ی بارم ک اهورا دوستاشو دعوت کرده بود تو چایی یکیشون ک خیلی باهم کل کل داشتیم فلفل ریختم بخدا ی وضعی شد تا ی ماه ن از گوشی خبری بود ن از تفریح با دوستام ازهمه چی محروم شدم خخخخ ولی اینقده کیف داشت ک نگووو قرمز شده بود بیچاره،اهورام تا ی هفته باهام نمیحرفید منم رفتم تو وختی خابیده بود ی قسمت از موهاشو قیچی کردم وای چقد ناز شده بود،من شیطون نیستماااا فقط هیجان دارم همین،

چرامونده میگم تامدیون نشم چندسالته؟ اها گفتی حتماحواسم نبوده ای خدا توخود شیطونکی واقعا. بیش پیش فعالی تودختر .حق داشه بیچاره بادوستش چیکاکردی وای موهاش روتودیگه کی هستی دیوونه ای به خدا.. هیجان؟ انرزی زیادداری فدات

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 01:36

نه بابا مزاحم نمیشم راهم دوره از همین جا درخدمت هستیم،حالا ادرسم بفرست شاید اومدم خخخ ،خوب من اخر شب با کی دعوا کنم بیا همین الان اومده میگه چرا شارژره منو برداشتی،چرا تو گوشیم سرک کشیدی،چرا مچ بندمو برداشتی،چرا با گوشیم الکی اس فرستادی خخخخ نرگس جات خالی امروز یواشکی رفتم ب یکی از دوستاش اس زدم گفتم ساعت فلان بیا فلانجا بیچاره رفته بود تو این بارون ی نیم س معطل شده بود،خوب حالم خوب نبود باید یکی رو اذیت میکردم

خنگه خل وچل بیچاره بدبخت موش اب کشیده شده حتما مردم ازار دیوونه اره مزاحم نشو میگی داداشم بره کرمانشاه مگه کرمانشاه نیستین خودتون؟

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 01:21

ی عاشق میگه اگه اتفاقی واست بیوفته من میمیرم اما ی رفیق میگه حتی اگه بمیرمم نمیزارم برات اتفاقی بیوفته،

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 01:19

وااای نرگس من برعکس تو از شکلات تلخ متنفرم کلا از رنگ قهوه ای بدم میاد ینی بستنی کاکاءو میخرم کاکاووشو میدم اهورا خودم بقیشو میخورم،اهوراهم از هفته دیگه باید بره کرمانشاه واسه کارش دیگه هم دیر دیر میاد خونه از همین حالا دلم براش تنگ میشه هرشب قبله خاب باید ی نیم س باهم دعوا کنیم بعد بخابیم،دیگه باید بعد اهورا هرشب با تو نیم س دعوا کنم این افتخارو ب بنده میدید عایا؟؟؟؟خخخ

خلی دیگه ازاون شیش دنگاش باشه بیامزاحم شو بیاتودم دربده طارف نکن. عشقمه شکلات تلخ

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 01:06

ن بخدا ناراحت نمیشم اتفاقا وختی میگی دیوونه خیلی بم میچسپه خخ از رو مزاح عرض کردم،،ولی من از اون فوتبالی دو اتیشه هام،زشته بابا مسافرتم اینقدی خخخ ولی اگه مجردی باشه خوش بحالشون خیلی خوش میگذره،عاشقه قرمه سبزیم ینی وختی قرمه سبزی میبینم خانوادمم میفروشم از هر لحاظ خخخخخخ،

دیوونه. باخانوادش دیگه نمیدونم من که ازش خبر ندارم هههه مسافرت دیگه عید من این حس رو وقتی دارم که شکلات تلخ میبینم والا

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:43

خخخخ همین اسمه دیوونه رو کم داشتم ک اینم ب لطف شوما بهم چسپانیندیدی،،محسن چاووشی ک سروره،منم هرشب تماشا میکنم،راستی این امیرنیما چرانمیاد این پسرهم رفت باید یکی بفرستی دنبالش مگه نه برنمیگرده این وب و رها کرده ب امونه خدا نمیگه بدم دست ی کاربلد مثه من احم احم،،من از رنگ قرمز خیلی خوشم میاد پرسپولیسی و ریالی هم هستم

ناراحت میشی نمیگم دیگه ببخشید.. باباکاربلد امیر که رفته مسافرت خودش تووب نوشته منم عاشق رنگ قرمزم ولی فوتبالی نیستم زیاد همچی

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:32

اره همینو بگو من فقط ۱۶سالم بود و چن ماه حالم خیلی بد شده بود حتی کارمم ب روانشناس کشید،،،،اره بابا بیا حرفای قشنگ بزنیم دیشب خندوانه رو دیدی قسمت مهمونش عالی بود این حمید عسگریم عجب شیطونیه ها؟راستی خاننده ی مورد علاقه تو کیه؟من محمد علیزاده تموه اهنگاشو دارمو حفظم

جان دیوونه خندوانه هرشب میبینم من محسن چاوشی رو دوس دارم حمیدعکسری رو دوس دارم

پسر کاشانی شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:26 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

گاهی باید ساکت شوید،
غرورتان را ببلعید و بپذیرید که اشتباه کرده اید...
این تسلیم شدن نیست ...
این یعنى بزرگ شدن.

پسر کاشانی شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:25 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

بیخیال خیالت میشوم...
و میسپارمت به دست "او"...
اما چه کنم که "او"
فقط یک ضمیر "سوم شخص غایب" نیست
"او" کسی است که...
تمام هستی این "اول شخص مخاطب"
حاضرت را...
به آتش کشیده است...

پسر کاشانی شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:24 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند
مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند
من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین
یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 00:17

واقعا متاسفم بابت دوستت خدابیامرزدش،واقعا از دست دادن دوست خیلی سخته منم این تجربه رو داشتم بهترین دوستم تو روز تولدش خودکشی کرد خیلی سخت بود نرگس خیلی هیچوخ چهره اون روزش از کنار چشام دور نمیشه،امیدوارم حاله همسایتونم خیلی زود خوب بشه،اره همینو بگو خدا اخرشو بخیر کنه،ادم هروخ دلش بگیره فقط حرف زدن با خداست ک ارومش میکنه

اره واقعا مرسی فدات ازدست دادن دوست خیلی سخته ازاون سختر مرگشه به مرگ طبیعی بمیره تحملش راحت تره تااینکه خودکشی کنه. براخونوادشم خیلی سخت تره بدترش هم هس اینکه ببینیش تواین حال جنازش جلوچشت ببرن ..بی خیال این حرفا حالمون بد تر میشه حرفای دیگه بزنیم

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 23:53

ولی من اصن خوب نیستم امروز خیلی بد گذشت از وختی از خاب بیدار شدم عصبی بودم با هیچکسم میل سخنم نبود اصن بخدا دوس داشتم سرمو بکوبم ب درو دیوار، نمیدونم چم شده بود همش پرخاش میکردم بخاطر من هیشکی امروز نرفت بیرون،حالا کیم جرءت داشت بگه چی شده چنان دادی میزدم ک نگو تو امروز اول نفری هستی باهاش میحرفم

عزیزم پیش میاد منم اینطوری شدم منم اعصابم خورده دواتفاق افتاده اصاحوصله ندارم. اول سالی بااین اتفاقا خداتااخرش روبه خیربگزرونه سال95هم اتفاقای بدی افتاده بود همش مرگ بهتری دوستم ازدست دادم دعاکن تودلت پاکه اتفاقای بدنی افته به خیربگزره الانم یکی ازهمسایه هامون حالش بدشد

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 23:24

سلام نرگس خوبی؟

سلام فدا بدنیستم توچطوری؟

شاهرخ جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:34 http://loveclass1.blogfa.com/

همدم من

بودنت را دوست میدارم

کنارم بمان تا طلوع خورشید

تا آغاز طلوع عشق

ز سرچشمه خورشید

هنگامه ی وصال او

در صبح امید

غوغا میکند جهان عاشقان را


شاهرخ


شاهرخ جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:33 http://loveclass1.blogfa.com/

گفتم از سر شب تا حالا از دلتنگی ات بیمارم


بگو از آن حرفهای عاشقانه ات تا بگویم که آرامم ،


تا بگویم به هوای بودنت است خوشحالم


گفتی نفسهایم عطر حضور تو را میدهد ،


گفتم که قلبم به عشق در کنار تو بودن همچنان میتپد


گفتم یار توام ، همیشه و همه جا در کنار توام ،


گفتی یاد توام ،


اگر هم نباشی باز هم درگیر انتظار به تو رسیدنم


گفتی می آیم فردا ، گفتم میمیرم تا فردا ،



شاهرخ جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:31 http://loveclass1.blogfa.com/

سلام نرگس عزیز

فرا رسیدن سال نو و عید نوروز و بهار طبیعت را بشما تبریک و تهنیت عرض میکنم و در سال جدید بهترینها را برای شما آرزومندم

[گل][گل][گل]

Nafas جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:08 http://redlinee.mihanblog.com

تو تنهایی را انتخاب کردی.
من ترسیدم.
خوب می فهمم اینکه باید با خودت بسازی،
چگونه ویرانت می کند!

(منیره حسینی)

Nafas جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:06 http://redlinee.mihanblog.com

باز دیروز باد عطر تو داشت.
نگرانم من از وزیدن باد.
نکند بوی تو تمام شود.

(احسان پرسا)

Nafas جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:05 http://redlinee.mihanblog.com

در روز سیزده همه در سبزه زار خوش
من روسری سبز تو را آه می کشم

(احسان پرسا)

امینه جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 07:07 http://bigetek.ir/links

عزیزم می دونی چرا بازدید وبلاگت کمه ؟
میخوای بازدیدت رو زیاد کنی؟
یه راه آسون و بدون هزینه واست دارم.
تبادل لینک کن
با سایت ما ( چون بازدیدش زیاده )

نه نمیخوام

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 02:12

جدی پس کرمانشاهیه ک چشاش اینقد خوشمله،ببخش دیر میام نت خیلی ضعیفه،شبت پراز با خدا بودن دوست خوبم

ایش چقدم ازخودشون تعریف میکنن هههه فداسرت نه باباعیب نداره گاهی وقتازود خوابم میگیره گاهی هرکاری میکنم نمیتونم بخوابم فدات خانومی

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 00:58

یکی زیر سر داری؟بیا نگفتم دخترم دخترای قدیم،من زیر سرم فقط تل دارم موندم تو چجوری جا ادم ب این بزرگیرو کردی هههه،منم ی چندتای تو چنته داشتم همشون فراری شدن خخخ،پس شدی نرگس شیطون کم حرف مو فرفری فراری با یکی زیره سر

اره دارم چندتا. خوش اشتها بیادب هههه چیکارشون کردی بیچاره هارو که فرار کردن. راستی خرگوشم کرمانشاهیه ازکرمانشاه اوردمش. گلی خوابم میاد ببخشید عزیزم شب به خیر من بخوابم فرداکلی کاردارم

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 00:45

نرگس دیشب خابتو دیدم ی دختر چش عسلی مو فرفری ابرو کمون میخام بیام در خونتون حرف بزنم باباباتون،من عذر خاهی میکنم بازم خط رو خط شد خطوط کلا مشکل پیدا کرده،ولی جدا خابتو دیدم اخه با فکرت خابیدم ولی یادم نیس چجوری بودی

خواب منو. ای جان خل فزفزی. بچگی اره موهام فربود اما الان نه نه من خودم یکی روزیرسردارم ههههه ..اره خطاقاطی دارن جون دیوونه

شیطون بلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 00:42

خخخخخ من الان ماهه اسمونم،ببخش دیر اومدم داداشمو زنش اینجا بودن الان رفتن تعجب نکن این داداشم ناتنیه وختر عموم فوت کرد بابام نیما رو اورد پیش خودمون بعدسم براش ی زن خوشمل ب اسم مهسا گرفت نیما معلمه خیلی با احساسه و ی پسر مهربون ک خیلی زود با مشکلاتش کنار اومد خیلی دوسش دارم درست مثه اهورا

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 23:11

خورشید بتاب خورشید بتاب همه کرم ضد افتابم رفت نتاب نتاب،،،شلوووم نرگسی خوشملی فراری خوفی خاخو،نارد ز یادم یادت همیشه دیلی لی لی

سلام دیوونه. نتاب نتاب سوختم بسه دختر

Reza پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 19:59 http://onlylove.avablog.ir

وب زیبایی دارین لااایک

ava پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 18:03 http://ava1611.blogfa.com/

وب نایسی داری ب منم بسر خوشال میشم

ava پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 18:02 http://ava1611.blogfa.com/

آدما دو دسته اند
یا از خوشحـــالی دیگران خوشحـــال میشن
و یــــا از خوشحالی دیگـران دق میکنن و میمیرن

ava پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 18:02 http://ava1611.blogfa.com/

پستت لایک

حسن پور پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 15:04 http://masoudhasanpoor96.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز وب عالی داری ممنون میشم اگه با هم تبادل لینک کنیم http://masoudhasanpoor96.mihanblog.com/
باهرکی میخواد میخوام تبادل لینک کنم مرسی

...Ali19... پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 13:38 http://ali137312.blogfa.com/

گرچه با تقدیر ناچار از مدارا کردنم

عشق اگر حق است،

این حق تا ابد بر گردنم...

علی احمدی پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 13:23 http://men1.mihanblog.com

سلام
سال نو مبارک

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 02:10

منم اسم تورو میزارم فراری خخخ ،،باشه مامان بزرگ خودمم چشام سنگین شده اره همینو بگو ما اینیم دیگه کلا جاذبه داریم همرا با اعتماد ب سقف نرگس جون میشه کامنتایی ک توش اسممو گذاشتمو حذفش کنی،شبت پراز با خدابودن،

بابا جاذبت منو کشته شیطون بلا .قربونت خانومی باش چشم حتما

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 01:49

خخخخخ من همینم مونده بشم ثبت احوال،نه بابا بت نمیاد ساکت باشی،توهم ی کم از خودت بگو همش من حرفیدم ماشاءالله،ی بار ک بازی جرءت حقیقت کردیم ماله من جرءت اومد منم هیچ وخ غرورم اجازه نمیده کم بیارم گفتن باید ماشینه باباتو برونی تو باغ بابا بزرگ بودیم واااای نرگس چشت روز بد نبینه بخدا با ماشین رفتم تو دله درخت ناکس درختم مقصر بود زیر بار نرفت بعدش نمیدونی چیشد همه منو سرزنش میکردن ولی همین ک جلو این پسر دخترای فامیل کم نیاوردم کلی کیف داد وای حالا بعدا از کارایی ک کردم برات میگم موندم تا الان چجوری زنده بزرگ شدم خخخ

یاخدا خدابه دادخانوادت برسه دختر. خوبه خودت سالمی. من تودوران مدرسه شیطون بودم هرروز دعوا هرروز به بهونه ای جیم میشدم ازمدرسه معلوم رو سرکار میزاشتم چه کیفیمیداد. اماالان کم حرفم فک کن امیرنیمابیاد ببینه تومدتی که نبوده میگه خدایاایناچقدزود دوست شدن .برودخترازوقت خوابت گزشته. شکمو چه معنی داره ادم تاالان بیداربمونه برو یالا هههه منم برم گلی بخوابم درازبکشم شب به خیر خانوم شکمو

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 01:30

خخخخ اره شکمو ک هستم ولی خداروشکر چاق نمیشم تازه تو مهمونی خودمونیا ک اول از همه شرو میکنم اخرم تموم میکنم بابابزرگم در سعی و تلاشه منو بندازه ب یکی میگه دختر تو باباتو ورشکست میکنی اخرش کلا من هرجا باشم باید ی اشوبی فتنه ایی توطءه ایی اتفاق بیوفته این شیطون بلا رو هم این پسر عموم روم گذاشته،اره بخند بخند تا سرت بیاد

این شکمو خل وچل پس ازاون شیطوناوکله خرابایی که هی شیطونی میکنه واتیش میسوزونه ای بلا ازاین به بعدبهت میگم شکمو.. عجب اسمی هم روت گزاشته بهت خیلی میاد. نه من انقدساکتم برعکس توبچه مظلوم ساکت. ..درضمن شکموهم نیستم.

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 01:14

حالا مهمونیم پراز پسرای خوشمل مدیونی فک کنی چش هیزم ها فقط ب چشم برادری یهو چشام میدیدشون،بعدم پر از دخترای افاده ایی همه میخاستن تو دل مامیم جا باز کنن مامیمم هی میگف از اینا یاد بگیر چقد با نزاکتن تازه ی لیوان شربتم ریخت روم

خخخخخخ دیوونه

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 01:09

وااااا خدا مرگم نده دخترم دخترای قدیم روشون نمیشد کلمه ایی ک توش ش داشتو اصن بگن واه واه واه،وای نرگس داداشم امروز تو ی شرکت مهندسی عمران تو کرمانشاه کار پیدا کرده جات خالی امروز مامانم کلی مهمون دعوت کرده بود با غذاهای خوشمزه منم ک شکمو ب غذاهه نیگا میکردم مامیم میگف دختر باید نجیب باشه زشته همش ب غذا نیگا کنه نمیدونی تا اخر مهمونی چی کشیدم منم ازون دولپی خورام،

عه به سلامتی مبارک ایشاا.. ای شکمو اینطور که گفتی بوش اومدازاون شکمو هاشی جلو خودت بگیر دختر بده هههه مامانت راس میگه دخترباید نجیب باشه فردابری یه مهمونی دعوت بشی غزا های خوشمزه حمله کنی یهو ابروشون میبری نکن خخخخ

شیطون بلا پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 00:46

پخییییوخخخخخخ،من اومدم من اومدم با ی دسته گل اومدم بله رو میگی؟نه نمیگم چرا نمیگی؟نمیگم دیگه مگه زوره،احم احم سلام نرگس جون خوفی فکنم خط رو خط شد یوخ فک نکنی من بودم ها،،،

سلام دیوونه خوبی.. خوش اومدی عزیزم بله. بایدفک کنم ببینم جوابم چیه .اره برمنکرش لعنت که تو نبودی

عنایت پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 00:04

وقتی کسی رو بخوای باید همون طوری که هست قبولش کنی ن اون طوری که تو دوست داری
...

بله درستش همینه اصا .ولی بعضی ها اشتباهاتی میکنن

neda چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 23:04 http://pic-neda.blogfa.com

سلام خوبی این ادرسه جدیدمه http://nedshk7676.blogfa.com با این ادرس لینکم کن

fatemeh چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 17:02 http://fatemeh1379f.blogfa.com

خدا برای دلم مرهمی می خواهم از جنس خودت؛
نزدیک، بی خطر،بخشنده، بی منت

فاطمه چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 16:40 http://fatemehO1380.blogfa.com

اشکال نداره.دشمنت شرمنده.

به زحمت میوفتی نیا من کوچیکترم میام.

فاطمه چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 16:36 http://fatemehO1380.blogfa.com

مرسی خوبم

فاطمه چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 15:53 http://fatemehO1380.blogfa.com

من یه فروردینی ام

اگه نفس هم باشی

دیر بیایی

من رفته ام!!!

پرچممون بالاس خواهری

فاطمه چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 15:51 http://fatemehO1380.blogfa.com

وقتی تو لیوان بیش از حد آب بریزی که سرریز بشه
اونی که مقصره،
لیوان نیست
مقصر تویی!!!
که بیش از ظرفیتش بهش آب دادی
پس مراقب ظرفیت طرف های مقابلت باش
تا لبریزش نکنی......

فاطمه چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 15:50 http://fatemehO1380.blogfa.com

نامرد اگر بودم

نبودنت را تا حالا باید فراموش کرده باشم

مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

زنم و نبودنت

پیرهنم شده است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.