دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

منطق..

منطق یه مغرور:

تا پیام نده من پیام نمیدم...


منطق یه مهربون:

سرش شلوغ بوده طورى نیس بزار پیام  بدم...


منطق یه احمق:

دلم براش تنگ شده ولى اینبار دیگه من پیام نمیدم...



نظرات 29 + ارسال نظر
عنایت سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 21:23

چه جالب قشنگ بود
...

ممنونم

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 12:50

لان اومدم ک ازت بابت حرفات تشکر کنم الحق ک روانشناسی ب نرگسیه خودم اومده،،باشه هرچی شما بگید قدرشونو میدونمو همیشه هم بهشون احترام میزارم خدارو شکر تا الان کاری نکردم ک ازم دلخور بشن حالا منهای شیطنتام خخخ،،کاش نرگس میتونستم از نزدیک ببینمتو کلی باهات بحرفم حس میکنم سالهاست باهات دوستم چون با هیشکی مثه تو اینقد حرفامو راحت نمیگم،خدا خونواده توروهم برات حفظ کنه تو دختر خیلی مهربونی هستی از خدا میخام بهترین زندگی هم نصیبت بشه،اره دیگه این امیرم سروکله اس پیدا میشه و چندتا تیکه میپرونه و از سفرش میگه امیدوارم متن سال جدیدش دیگه غمگین نباشه خخخ

قربونت خانومی تو لطف داری عزیزم مرسی .ایشاا.. روزی بشه منم دوس دارم ببینمت ..مرسی که اعتماد کردی وحرفات رو گفتی شیطون بلا دوست خوبی هستی شیطون خانومی خداخیر امیربده وب امیرنبود ماباهم اشنا نمیشدیم گلی خوبه هستی رفیق خوبی هستی ها تو هم خیای شیطون ودوس داشتنی هستی.وای فک کن امیر کامنتت ببینه چی میشه هههههههههه

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 01:52

چشم خانم معلم جونم هرچی شما بگید همه تکالیفمو انجام میدمو بهتون گزارش میدم ممنونم عزیزم هم خاب خوب ببینی هم خستگیت در ره هم شبی پراز با خدا بودن خاهری،منم دیگه بخابم

فدات عزیزم قابلی نداشت .مرسی خانومی .قربونت دررفت دیگه. خخخخ اره والا دیشب خیلی خوب خوابیدم خواب خوبی دیدم ولی دقیق همش یادم نیس ههههههه

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 01:40

بابام مدیره ی مدرسه س مامیمم خونه داره،واسه همین همیشه باید تو خونمون انظباط رعایت باشه،بابام از اینکه دختر جلو پسر بخنده و هر هر کنه متنفره،از اینکه چیزی رو ازش مخفی کنم ک بدتر بابا محسنم میگه چ معنی میده دختر وختی میره بیرون لاک بزنه و مانتو قرمز بپوشه و ارایش غلیظ کنه مگه همه پسرا داداششن،ولی تو دلش هیچی نیست من عاشقه بابامم اونم عاشقه من خخخ مخصوصا وختایی ک میگم بابا بهتر نیس ب فکره ی زن دیگه باشی بخدا تو حیفی حالا مامانم با جارو دنباله من

ایشااا. خدابرات نگهشون داره عزیزم قدراین شادی ولحظه هایی که باخانوادت وشیطونی هاباداداشت روبدون اگرتم حرفی زدن یابزنن ودعوایی چیزی ازشون دلخورنشو دعواودلخوری توهرخانواده پیش میاد خیروصلاحت رومیخوان اونا بیشترازماتجربه دارن به حرفاشون احترام بزار شاید ازبعضی حرفناراحت شی بگی به زور میگن ولی بعدامیفهمی به ضررت نگفتن عزیزم قدرشون بدون همیشه بهشون احترام بزار به حرفشون گوش کن تااونام به خواستت احترام بزارن وقتی به حرفشو ن احترام بزاری لج نکنی اونام هرچی توبگی به نظرت احترام میدن وبه حرفات گوش میدن خانومی. .روانشناس خوبی ام نه؟ هههه بهم میگن بهت میادباشی. .تعتیلات هم تموم شد دیگه کم کم اقا امیرهم سروکلش پیدا میشه

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 01:34

خدا برات نگهش داره منم ی خاله دارم ۲۷سالشه یکیشون ۳۴سال مامیمم ۴۳سالشه،،،ن بابا دکترم سوسول بازی مدیونی اگه فک کنی واسه امپولش میگم ها،این اهورام دم ب دیقه مسخره میکنه میگه اگه اسهال داشتی بگو اخه من از دستش چیکار کنم ععععع،،راستی ب نظرت واسه اهورا چی بخرم بهتره فردا قراره با خالم بریم خرید اون واسه تولده من ی جعبه سوسک پلاستیکی خرید ابروم پیش دوستام رفت خخ

باشه اصافک نمیکنم که ازامپول میترسی, هههه فدات شم مرسی عزیزم توهم برات نگهشون داره هم خاله تات هم مامانت تم داداشت عیب نداره دیگه ازسردوس داشتن این ازیتا چقدشیرین قدراین لحظه هاروخیلی بدون عزیزم مراقب باش توهم تلافی کن یه چیز مسخره بخر. جوراب بخر هههه نه جدی یه چیز خوب بخر وقتی همه دیدن بفهمن که توچقدداداشت دوس داری چقد باتم خوبین بهتون حسودی کنن داداشتم به داشتن همچین ابجی افتخار کنت پیش دوستاش سربلندبشه. .توهم خوشگل ترین دختر مجلس شو حرفایی که بهت زدم یادت نره ها قوی باش گلم.. ببخشید من برم بخوابم خستم عزیزم شب خوبی داشته باشی خانومی فک کن که چی بیشتر از همه نیاز داره ودوس داره.. خوش بگزره تا فرداشب شبت پرازیاد خدا شیطون بلای بلا

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 01:15

فدای نگرانیت بشم اجی خوشکلم،،،ای شیطون زود باش بگو کی قرار بود پست بزاره و نزاشت هااا بگو بگو زود باش بگو

هههههه خوب شداومدی خله. .. یکی فضولی هههه نه جدی یکی ازهم وبلاگی هام منظورمه

شیطون بلا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 01:11

وای نرگس فکنم مسموم شدم ی لحظه حالم بجور بهم خورد واسه همین دیر اومدم مامانمم همش اصرار میکنه بریم دکتر الان ابلیمو خوردم بهتر شدم،،،شای حق با تو باشه ولی وختی ادم یکی دیگه تو قلبش باشه خیانته با احساس یکی دیگه بازی کنه من هنوز تکلیفمم با خودم روشن نیس این روزا اصن جالب نیس برام پراز اتفاق بود منم فقط سه ماه تا کنکورم مونده خدا بخیر کنه،،راستی خالت چن سالشه؟خاله چندومته؟باهاش راحتی؟من عاشقه خاله هامم

نخوابیدم خوابم نبرد.. فردابرو دکتر عزیزم.. تاخداچی بخواد عزیزم شاید عوض شداصا اصلا عشق ودوس داشتن توزندگی به وجود بیاد قشنگ تره هرچی صلاح. خالم 40خورده ای سالشه ولی هرکی میبینه میگه بهت نمیاد این سن باشی کمتر بهت میاد یه دخترم دارت عاشقشم اره راحتم باهاش

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 00:01

اما درمورد امیرحسین از ۱۸سالگی تا الان برام کادو میخره تو درسا بهم کمک میکنه هروخ میاد ی شاخه گل میاره پارسال بهم گف ب من علاقه داره اما بخدا من فقط ب چشه برادر دیدمش هیچ حسیم غیر این نداشتم مامانمم درس و کنکورمو بهونه کرد،خیلی پسره نازیه از اولم رو پای خودش بوده،امروزم همش زن عموم میگف دختر گلم عروس گلم چقد خوشکل شدی اما بخدا من بهش حسی ندارم اون لیاقتش بیشتر از منه امروزم زن عموم ی گردنبند ظریف ک روش اسم خودمو زده اورده میگه سلیقه امیرمه میخاستم خفش کنم تو خونواده ما بیشتر بیشتر ازدواجا فامیلیه ب دستور پدربزرگ گرام

عزیزم عیب نداره پیش میاد میدونی میگن بااونی بمون که دوست داره. نمیخوام به زوربگم باهاش برو دوسش داشته باش ولی معلومه دوست داره. هرچی خدابخوادهمه چی روبسپاربه خداازش کمک بخواه هرچی به صلاحته همیشه اونجوری نمیشه که ما میخوایم....شیطون بلا ناراحت شدی ازحرفم کوجایی دختر.. نیومدی چرانگران شدم دختر شیطون جان خوابم میاد نیومدی ولی نگرانم بدجور هم تونبومدی هم یکی که منتظر بودم پست که بزاره میفهمم حالش خوبه اونم نیومد نگرانم کجاموندی اجی شیطون خل. مهمون داشتیم خستم بانگرانی ودلهره میخوابیم دیگه

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 23:56

إ پس خوب شد حرف میزنیم،بدبختیم اینجا شرو شد گفتن بریم بازی جرءت حقیقت منم با توجه ب سابقم قبول نکردم اونام شرو کردن ب مسخره کردنم منم عصبی شدم قبول کردم حقیقت واسم اومد حالا سوالو بیا،،امیرحسین گف پسری هس ک تو زندگیت بجز اهورا دوست داشته باشی وااای نرگس بخدا چشای اهورا روم میخکوب شده بود همه انگار میخاستن فیلم سینمایی ببینن منم هر وخ دروغ میگم صدام میلرزه،با ی کم مکس گفتم نه اماااا

الهی عزیزم میفهمم سخته. اونم وقتی داداشت نگات کنه ازترسم شده میگی نه

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 23:46

باشه نرگس جونم فعلا برو ب مهمونات برس اگه پسرم توشون هس سلام منو خصوصی برسون خخخ بعدا برمیگردم پیشت برو ب مهمونات برس

نه عزیز دلم پسرندارن دختر کوچولو دارن عاشقشم خالم اینااینجان میمونن شب نه عزیز بیاالان نرو مزاحم نیستی این چه حرفیه بیا حرف بزنیم خله ازشیطونیات بگو

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 23:27

رفیقم کجایی دقیقا کجاییی کجایی تو بی من تو بی من کجاییی نرگس کوشی نگرانت شدم

الهی فدای نگرانیت اینجام گلی.

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 23:13

سلام نرگس جونم خوبی روز طبیعتت موبارک خخخ،،رفتی بیزون؟ما با کل فامیلامون رفتیم خیلی خوش گذشت کلی هم شیطونی کردم وااای جات خالی منو دختر خالم مبینا رفتیم ی کم بگردیم دوتا پسر جنگولی اومدن هی مطلک مینداختن و شماره میدادن چشت روز بد نبینه اهورا و امیرحسین پسر عموم اومدن ینی ی جوری سرمون داد زدن نزدیک بود خودمونو خیس کنیم اونام فرار کردن من اولش گفتم مبینا بیا نلز کنیم ببینم اینا چیکار میکنن بچه پروا زود پسرخاله شدن خخخخ

سلام عزیزم اومدم مهمون داریم فک نمیکردم الان بیای شیطون اتیش پاره خداروشکربهت معلومه خوش گزشته عجب دیوونه ای هستی خل من نه خونه بودم هواخراب بود نشدبرم

♡❀عشق بے ثمر❀♡ یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 11:36 http://love-barren.mihanblog.com/

نـــه نمیــــدانــــی! هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد


پشتــــــــ ایـن چهــــره ی آرام، در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!


نـــه نمیــــدانــــی!


هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد


ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد…!

دنیا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 05:50 http://hessbatobodan17.blogfa.com

رنج تنهایی نصیب و قسمت هر آدمی ست
بی قراری ها زیاد و کم،فرصت آدمی ست......

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 02:35

خخخخخ نرگسی فک کنم رفتی تو چرت بخاااب لالا لا لا بخاااب لالا لالا راستی نرگس بهت نگفته بودم من گیتارم میزنم میخام تو تولد اهورا گیتارم بزنم ی ۴سالی میشه میرم کلاس الان حرفه ایی شدم فقط نمیدونم رو چ اهنگی بزنم ک خوشکل تر باشه،،نرگس تو از من بزرگتری ببخش ک اینقد اذیتت میکنمو نمیزارم تا دیر وقت بخابی،دیگه بخاب امیدوارم شبت پر از با خدابودن باشه دوست خوبم

نه عزیزم عیب نداره فداسرت خوش حالم دوستی عین توپیدا کردم. عه واقعا. پس خیلی خوبه بزن هراهنگی که دوس داری بهت خیلی خوش بگزرت عزیزم. اره خوایم برد پریدم. ارانم بخوابم عزیزم شب به خیر شب خوبی داشه باشی گلی

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 02:15

واقا خوشحالم از اینکه بهت گفتم اصنم از کارم پشیمون نیستم تو واقعا مهربونی امیدوارم ی روز خوشبختیتو ببینم،منم تموم سعیمو میکنممن ی دخترم قویم نمیزارم کسی با احساسم بازی کنه،کلی برنامه دارم واسه تولده اعورااولیشم دادن کادوی پراز ترقس ک قلق داره همینکه جعبه رو باز کنی بو میترکه ولی خو خطرناک نیس بقیشم بعدا بت میگم،

افرین. فدات عزیزم

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:43

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثه عشقه اولی نیس میگذره عمری اما از خیالت رفتنی نیس ب نظر من این ماله قدیماس

به قول یاس عشق چیه بابااین حرفاروولش عشق رودیدی برسون سلام ماروبهش. عشق واقعی الان کمیاب شده

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:34

نمیدونم نرگس واقعا گیج شدم تو تجربت از من بهتره باید فک کنم شاید حق با تویه اینجوری فقط خودمو بازنده کردم همین،دوس دارم روز تولده داداشم خوشکلترین دختر بشم من هیچوخ اهل ارایشگاه و این سوسول بازیا نیستم خودم همیشه ی ارایش ملایم میکنم حرصشو در میارم فک کن تا چهارشنبه از همین حالا قلبم داره تلوپ تالاپ میکنه بدبختم دیگه دختری هم این بدبختیارو داره کاش میتونستم فکرشو بخونم ک اونم واسه دیدنه من انتظار میکشه،خدایا غلط کردم ببخش،اینجا تنها جاییه ک میتونم راحت حرفامو بزنم

عزیزم اصلا نترس درسته سخته بهش فک نکنی حتی اگه واسه دیدنش بی تاب باشی قلبت تالاب تلوپ کنه اصلا به روخودت نیار عزیزم تولدداداشت باش قشنگ ترین لباس روبپوش خوشگلترین دختر اون جشن باش بهش محل نده بیشتر کنار خانواده دوستات باش بخند زیادشیطونی کن از کنارت هم رد شد اصا نگاش نکن محل نده میدونم خیلی سخته الان خودمم این حرفارو میزنم ولی خو تمرین کپ ازالان تا جشن تولد داداشت عزیزم تومیتونی قوی باش. همیشه دخترابیشترین ضربه رومیخورن. عشق چیه بابا بی خیال خانواده مهم خوش بگذرون تا میتونی ارایش کن خوشگل خودت کن بی خیال اون اصا فک کن اونجانیس.. تمرین کن که بتونی امیدوارم ازپسش بربیای عزیزم.

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:18

پس شومام اره دیگه،بهش نرسیدی؟نرگس تو اولین نفری هستی ک تو کل زندگیم این رازو بهش گفتم حتا بهترین دوستامم نمیدونن،پسر عموی زن داییمه ولی بیشتر دوست اهوراست،خیلی خوشکله،منم خوشکلمااا فک نکنی اون فقط خوشکله من چشام سبزه پوستمم گندمی بینیمم متوسطه بد نیس خخ میخام شوهر پیدا کنم دوماد ننم میشی نرگسسس؟

نع نرسیدم. ادم بایدشکست بخوری عشق اول میگن عشق نیس ادماگاهی میان توزندگیت ومیرن تواشتباهی بهشون دل میبندی اونافقط مسافربودن تاادم شکست نخوری لزت یه پیروزی رو نمیفهمی عزیزم. جون عزیزم ممنون که اعتماد کردی وگفتی

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:11

نمیدونم نرگس درموردم چجوری فک میکنی ولی هیچوخ ب هیچ پسری اجازه ندادم پاسو از گلیمش درازتر کنه شیطون بودم اما حدو مرزارم رعایت کردم،ولی دوسش داشتم دست خودم نبود اگه جایی میدیدمش حرصم میداد لج میکرد با کنایه حرف میزد،ب هم اهمیت نمیداد منم شدم مثه خودش شاید باطنن اینجوری نبودم ولی ظاهرمو مثا خودش کردم،ی روز با یکی از دوستاش اومد گفت نظرم درمورد دوستش چیه مرد خوبی واسه زندگیه بخدا زدم تو گوشش،بعد اون دیگه ندیدمش،حالا چهارشنبه تولده اهوراس تو لیسته مهموناشه منم میخام برم خونه مامان بزرگم کله امروزو اهورا سینجینم میکرد چرا نباید تنها خاهرش تو تولدش نباسه الانم باهام قهر کرده حرفم نمیزنه خخخ امشب خودتو اماده کن واسه دعوا

گلی من هیچ فکری نمیکنم درحدی نیستم که بخوام کسی رو قضاوت کنم درس نیس ادم هرجور . گلی دلیل نمیشه به خاطر یه ادم مغرو ر ازخدراضی که خودش میگیره نری تولدداداشت نباشی تولدش باش اینطوری فک میکنه برنده شده برو عزیزم تولد داداشته اونم داداشی که میای چه جوری ازش میگی ادم دلش میاد به خاطر کی ارزشش روداره بعدا به این کارات پشیمون میشی برو عزیزم تولدداداشت باش اصا هم بهش توجه نکن دیگه بهش نگاهم نکن فک کن وانمود کن نمیبینیش ودیگه برات متم نیس میدونم سخته ولی اینطوری غرورش بیشتر میشه فک میکنه کیه کمترتوجه کن بهش کاری کن اون بیادسمتت کم کم

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 01:05

یادمه فقط ۱۶سالم بود ی روز دیدمش مغرورو خوشتیب و جذاب یهو ته دلم ی جوری شد اهمیت ندادم منو چ ب این حرفا ولی کاره خودشو کرده بود ی بار ک نیگام کرد دستو پامو گم کردم چایی ریخ روم بهم پوزخند زد مهم نبود اون لحظه معنی پوزخندش چی بود مهم این بود ک منو دیده بود چن ماه فقط با فکرش میخابیدم از خدا طلب بخشش کردم ک ب دلم اجازه دادم یکی رو دوس داشته باشه میگفتم اینا احساسای جوونیه ک زود میگذره اما هر بار ک میدیدمس بدتر میشد ی بار بهم گفت بخاطر هرکسی زندگیتو نباز نفانیدم منظورش چی بود چون بیشتر از دو کلمه باکسی حرف نمیزد

من وقتی واسه اولین بار فهمیدم یکی رودوس دارم 23سالم بود,.. اینجورکه میگی ادم مغروریه به دست آوردن دل ادم مغرور کارسختیه خیلی

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 00:58

اگه قیافمو ببینی شاید بگی ۱۸سالمه.. موهام فرغری تا بلای باسنم ولی ی حالت خیلی خوشمل داره، کلا موهامو بیرون نمیارم ولی همیشه اهورا برام شونه میکنه بعد الکی واسه اینکه تلافی کنه دس میزاره لای فراشو میکشتش میگه خودش اینجوری شد،،خدارو شکر خونواده خوشبختی هستیم

خداروشکر چه قدشیرین داداشت شونت میکنه من عاشق موی بلندم منم هرکی میبینم فک میکنه 18سالمه ایشاا.. سایه بابا مامان داداشت بالا سرت باشه همیشه خوشبخت وخوش حال باشی عزیزم. چقدقشنگ

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 00:38

راستی سواله دیشبت من تازه ۲۰سالم شده ی چن ماهی میشه البته دوستام میگن باید رفتاراتو تغییری بدی تو بزرگ شدی ولی اینا رو ولش ادم باس خوش باشه و همش هیجان داشته باشه و ازار و اذیت خخخ من کلا پایه دور دور با دوستامم ،خونه همم میریم ولی الان کمتر بابام مخالفه دور دوره میگه تو ب اندازه کافی شیطون هستی دیگه نمیخام خودتم ب کشتن بدی،،میدونی نرگس ادم هر چقدرم شرو شیطون باشه ی وختایی ی دلتنگیایی داره ک فقط خودشو خداش میدونن دلتنگیایی ک امونه ادمو میبره و فقط اشکاو بالشتتن ک میفهمن وختی دیگران میبیننت توقع دارن همیشه بخندی من خیلی کم پیش اومده ک ناراحتیامو بروز بدم چون خیلی زود همه متوجه میشن

اره عزیزم سن مهم نیس توهرسنی ادم میتونه شیطون باشه لزت داره ازیت کردن دیگران اصاحال میده بابا ولی مراقب خودت باش ماشاا.. توخیلی شیطونی میگم مراقب خودت باش عزیزم اره خوادم گاهی وقتا اینطورمیشی نمیشه ادم همیشه شادباشه 20سال فک میکردم کوچیک تر باشی گلی جان

شیطون بلا یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 00:13

اره بخدا همینو بگو من تو همه چی غرور دارم ها ولی تو عشق و عاشقی هزار بارم گفتم اگه عاشق کسی بشم اول بش میگم اینو قسم خوردم البته اول مطمین میشم ک اونم منو دوس داشته باشه

اره عزیزم قشنگیش به اینه دوطرفه باشه شیرین ولی امان ازروزی که یه طرفه باشه عزاب

شیطون بلا شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 23:54

شلوم شلوم نرگس خانوم،،،،خوفی خاخو خوشی سلامتی،من احمقی هستم ک در حال غرور و سرشلوغیه عشقم و مهربونیو سادگیم بهش اس میدم اگه جواب نده پوستشو میکنم حالا خود دانی عشقم جواب ندی من میدونمو چی تو،وای نرگس من دوس داشتم اول نظر بزارم عععععع

سلام گلی دیوونه. غرور غرو بدترین چیز همین غرور ایرانی جماعت همش غرو کازب میدونی همش الان اینجوری شده توخوبی خوشی عزیزم من که حوصله زیادندارم

♡❀عشق بے ثمر❀♡ شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 22:10 http://love-barren.mihanblog.com/

چــشــمانــت


בر حصــار هــم ڪــﮧ باشــنــב،


آشــوب‌گــــرانــے هســتنــב


ڪـــﮧ هــر ڪــوבتــایــے را رهبــرے مــےڪــننــב


بـــراے تصــاحــب בلــم!


لــعــنـت بــر چـشـــمـــان فــتنـــﮧ گــرت

♡❀عشق بے ثمر❀♡ شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 21:57 http://love-barren.mihanblog.com/

بــــﮧ ωـــעمتــﮯ פֿــوבҐ...


بــــــﮧ ωــــעمتــــــــــــﮯ פֿــــوבت....


بـــــﮧ ωـــــעمتـﮯ هـــَـــر ڪـﮯ ڪﮧ تَــטּــهـآωــت......


بــــﮧ בَرَڪ ڪـﮧ هَـــــوآ בو نَـفَرِ شــُــבه...


تَـטּــهآیـﮯ قَـــבҐ زَבטּ یـه فــآزِבیگــــﮧمیــــבه...

bahare شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 20:41 http://bahare1378.mihanblog.com

like

محمدحسین زرچی شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 19:50 http://lashkar-ayaran.blogsky.com

منطق یک عاشق :
دلم براش تنگ شده ولى سرش شلوغ بوده طورى نیس بزار پیام بدم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.