دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

........قضاوت ...من......عشق

............................................................................................

...........................................................................................


عشق  عقل ومنطق سرش نمیشه


عشق واقعی اگه  عشق باشه


 ایستاده ونشسته  براش فرقی نداره


عشق واقعی اگه عشق باشه


 مریض وسالم نمیشناسه


اگه واقعا عاشق واقعی باشی


همونجوری که هس وهر جوری



که هس میپذیری این عشق رو

نظرات 31 + ارسال نظر
دلسوختگان سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 22:20 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

حتی اگر صدسال
جغرافیا را تجدید شوم

و تا آخرعمر
از این مدرسه بیرون نیایم
باز هم در جواب این سؤال
که بلندترین کوه دنیا کدام است ؟

بی تردید خواهم نوشت : "پدر"


میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر مبارک باد .

سارا یکتا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 22:26 http://www.sarayekta.mihanblog.com

خاک تو سر بی لیاقتت کن.
تو لیاقت منو نداری
انقدر شخصیت نداری که دیگران بهت اجازه بدن با کی باشی و با کی نباشی
خاک خاک خاک تو سرت احمق کودن
قهر میشی بدون دلیل و از سر توهم . خیلی بیشعور و احمقی .همین

فاطمه...f شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 01:22 http://jooyandeh2001.blogfa.com/

سلام عزیزم آپممممم

عنایت جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 22:55

عشق و دوست داشتن واقعا لذت بخش و هیچ دلیلی نمیخواد
...

♡❀عشق بے ثمر❀♡ جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 15:05 http://love-barren.mihanblog.com/

عشق اونیه که کنارش خوشبختی و خوشبخته..

هم خودت خوشبختی هم اون

♡❀عشق بے ثمر❀♡ جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 14:32 http://love-barren.mihanblog.com/

ساز من هم مثل پاییزت چه غمگین میزند
امشب از روی ادب صد غمه سنگین میزند

بی تو اما سخت ناکوک است انگاری که او
درد من فهمیده که این میزند

ساز من تنها فقط باتو صدایش کوک بود
با تو دائم نغمه های شورو شیرین میزند

امشبم تو نیستی بازی گرفته ساز من
از همان اهنگهای سال دیرین میزند

یاد تو گر اید این چشمان من پرمیکشد
مطمئنم پل به روی بام وپرچین میزند

گر بداند پشت ان دیوار تو بنشسته ای
مثل فرهاد کوه را با تیشه شیرین میزند

پسر کاشانی جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 00:25 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

وقتی انسان روی مشکلات تمرکز می‌کند،

مشکلات بیشتری پیش رو خواهد داشت.

اما اگر روی فرصت‌ها تمرکز کند،

فرصت‌های بیشتری پیش رو خواهد داشت.

فاطمه پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 23:04 http://fatemehO1380.blogfa.com

ا مهدی جانم

شده ام تنها
بی تو این دنیا
دیگر آید به چه کارم؟

منو شیدایی
غمِ رسوایی
جز عشقت چاره ندارم

اللهم عجل لولیک الفرج

فاطمه پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 23:03 http://fatemehO1380.blogfa.com

تمام هوا را بو میکشم....

چشم میدوزم....

زل میزنم....

انگشتم رابر لبان زمین میگذارم:

هیس...

میخواهم رد نفسهایش به گوش برسد...

اما....

گوشم درد میگیرد از این همه بی صدایی....

دلتنگی هایم رامچاله میکنم...

وپرت میکنم سمت آسمان...

دلواپس تو میشوم که کجای قصه مان سکوت کرده ای...

که"تو"را نمیشنوم!!!

فاطمه پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 23:02 http://fatemehO1380.blogfa.com

خدا کند یک اتفاق خوب بیافتد وسط زندگیمان

آری همینجا

وسط بی حوصلگی های روزانه مان ،

نگرانی های شبانه مان ،

وسط زخم های دلمان

آنجا که زندگی را هیچوقت زندگی نکردیم ..

یک اتفاق خوب بیفتد

که خاطرات سالها جنگیدن و خواستن و نرسیدن از یادمان برود…

آنگونه که یک اتفاق خوب

همین الان ؛

همین ساعت ؛

همین حالا ؛

از پشت کوه های صبرمان طلوع کند و

غروب همه غصه هایمان باشد

طلوعی که غروبش همیشه خیر است…

خدایا

کمی

" پایان خوش"

می خواهم

برای این روزهایم

استقلال(تاج1324) پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 20:50 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

سلاممممممم نرجس بانوووووووو آپیدمممممممم

سال جدیدتم مبارک

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 17:00

ههه من ی دسته کامل ازشو دارم اینقد نازه ک نگو با فیسو لچکش،اسم کلاهشه کلا قشنگه،،میگم دختر تو بیکاری کم بخور میگی معده خودمه کاه از خوت نیس کاهدون از خودته خاهره من حالا فرداهم اسهال استفراغ میگیری،،،دیگه هیشکی نمیگیردت خخخخ میگن سیم پیچیه رودش مشکل داره،،راستی ی سوال نگفتی خاهر برادرت چن سالشونه کدوم بزرگتری اونا چیکار میکنن وهزاران سواله دیگر خخخ

اون هزاران سوالات روبازم نگه دارای است دادم بهت میگم. اولا من ادم کم خوریا م به جون توبه خدا مال اینه درس حسابی غزانمیخورم یه مدتم رفتیم مسافرت هم غزانخوردم اینجوری شده. .دلپیچه وورم واسهال ودرد وهرچی بگی دارم حالمم به هممیخوره .نگیره ازخداشونم باشه والا دختربه این خوبی پاکی نجیبی کم خرج من یه چیزروزیاد میخورم یه چیز نه دوتا چیز رو چایی زیاد. شکلات تلخ که جونمه مخصوصااون سیاهاش که خیلی فوق تلخ این تویی شکمویی نه من اخ دلم براامیرسوخت فک کن حامله که شدی وای امیر چیمیکشه ازدستت ههههه ناراحت نشی ازدستم که هیچ نمیگم ها ببخشید من اینجوری ام دیگه دوس ندارم اینجابگم اس بدم همه چی روبهت میگم اصاکاش وب داشتی خصوصی بهت میگفتم ببخشید......کجایی ناراحت شدی ازدستم؟ مامانم رف مغازه گفتم بخره. اومد گف یادم رفته بخرم برات..

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 16:42

اصن میخای من ب تو ز بزنم تو زحمت نکش باشه همینطوری میشنم شماره میگیرم شاید یکیش تو از اب دراومدی خخخ نه بابا من متاهلم شارژ کجا بود خودت ک میدونی خرج گرون شده نمیخام ب این امیر فشار بیاد هههههه باشه منتظرتم ها زود ش بخر بحرفیم،توهم با این دلو رودت کی میگیردت هههه،عشقمه وظیفشه گف تا ی ساعت دیگه اینجاست بابامم حساسه ب این لوس بازیا اخه بگو پسر تو شب میای خاستگاری چرا الان میای مردم مردای قدیم،من تا حالا دستمم بهش نخورده فکنم بابام خونه رو خط کشی کنه ک از حدود خطه قرمز رد نشیم خخخخ،،منم بچه اروم چیکارش دارم فوقه فوقش..... باز این خط رو خط شد،،،ولی من کرد هارو خیلی دوس دارم خیای ادمای خون گرم و مهربونی هستن مخصوصا اطراف کردستان،

اخ گفتی کر دستان. اونجاروخیلی دوس دارم لباساشون حرف زدنشون مردم نوازی ولی زبونشون نمیفهم چی میگن عه نامرد خیلی هم دلش بخواد بیاد من بگیره اولین بارمه اینطوری میشم نمیدونم والا کشتم نامرد بزااس بدم نشونت میدم حالا ببین.......

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 16:16

شمارمو گرفتی؟زنگ میزنی؟مرسی ک حذفش کردی،،ببینم الان در چ حالی چیکار میکنی؟من دارم تیوی میبینم راستی این شبکه ایلام ی برنامه داره مانگه شو خیلی جالبه چون مادرم اصالتن کرده قشنگ میفهمه منم میفهمم ولی بابا و اهورا کمتر،بابام تو کرج ب دنیا اومده بعدا بخاطر کارو روزگار و زندگی اومدیم اینجا،،دلم ی لواشک ترش ترش میخاد دهنم اب افتاد زنگ بزنم ببینم این امیر نمیاره خخ از همین الان سوء استفاده ها شرو میشه

اره گرفتم عزیزم بله ازهمین الان میخوای سواراین بیچاره شی دیگه اره عزیزم جوا کامنتت هم کامنت پایینی دادم بخونش. منم کردی زیاد نمیفهمم اخه منم کرد نیستم کم تحمل فضول شارزبخرم است میدم دخترتحمل کن هروقت شارزخریدمچشم ینی شارزیه تکم ندارم داشتم به یکی تک میزدم بهم زنگ بزنه. الانم زیرپتو یکم درد دارم رودم قاط زده بااجازه شمانمیدونم چشه.. فقط بگم گوشیم بعضی از کلمات نداره گ. پ. چ نداره گفتم وقتی اس دادم فک کن بگم جرا ینی منظورم چرا

علی احمدی پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 15:22 http://men1.mihanblog.com

سلام

پاینده باشید.

saygol پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 10:11 http://saygollove.mihanblog.com

آدم هــــا ....
زود پشیــمــان میشـــونـــد ....
گـــاهـــی از گــفتــه هــایشــان ،
گـــاهـــی از نـگــفتــه هــایـشـــان ،
گــاهــــی از گفـتــن نــگفـتنـــی هــایشـــان ،
و گاهــــی هــم از نــگـفــتن گفتـنــی هایشـــان ....

saygol پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 10:11 http://saygollove.mihanblog.com

ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ
ﯾﮑﯽ ﻧﮕﺮﺍﻧﺖ ﺑﺎﺷﻪ،
ﯾﮑﯽ ﺑﺘﺮﺳﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﺪﻩ.
ﺳﻌﯽ ﮐﻨﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺖ ﻧﮑﻨﻪ،
ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ …
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯﺵ ﺟﺪﺍ ﻣﯿﺸﯽ:ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺑﺪﻩ
ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ ﺭﺳﯿﺪ؟
ﻗﺸﻨﮕﻪ: ﯾﻬﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﮐﻨﻪ،
ﯾﻬﻮ . . . ﺗﻮ ﯼ ﺟﻤﻊ .. ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺖ ﺑﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ،
ﺑﮕﻪ ﮐﻪ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻬﺖ ﻫﺴﺖ.
ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ ﺍﺯﺕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﻨﻪ،ﻭﻗﺘﯽ ﺣﻖ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ …
ﺁﺭﻩ …
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ!!!

saygol پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 10:10 http://saygollove.mihanblog.com

در عشق کمى قانع باشید

گاهى طمع به قیمت همه چیز

تمام میشود ...

saygol پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 10:10 http://saygollove.mihanblog.com

تمامِ آدمهایى که از ارتفاع میترسند،
یک روز
یک جا
یک لحظه
داشتند سقوط میکردند و
دستشان را به امیدِ گرفته شدن دراز کردند
اما نبوده دستى
نبوده تکیه گاهى
و طورى با سر زمین خوردند،
که حالا از یک پله ى نیم مترى هم ترس دارند!
هواى این آدمها را باید داشت
اگر دستشان را نمیگیرید،
هُلشان هم ندهید!

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 02:30

بهش اس دادم ک چقد دوسش دارم ک هیچ حسی ب میلاد ندارم گفتم چقد واسم مهمه و تو اولین و اخرین عشقه زندگیمه،،،خخخخخ بچه پرو زنگ زده میگه اینارو واسه دله من میگی میگه من بچه قهری نیستم اومدم ببینم خیابونا تغییره جدید نکرده تازه میگه شنبه بیا واسه جوابش،،رو نمیدی قهر میکنن رو میدی ادم میخورن،،فردا ب بابا اینا میگم ب خونواده میلاد بگن جوابمون منفیه و من هیچ علاقه ایی به پسرشون ندارم مطمینم بهتر از من گیرش میاد براشم ارزوی خوشبختی میکنم،،واقعا هفته سختی بود تازه جمعه هم ی ازمون مهم دارم،،خداجون حکمتتو شکر،،نرگس عاشقتم میفهمی عاشق تو تنهاترین و اولین ترین و بهترین خاهره رو کره زمینی،،ی لحظه نباشی بی تو نمیتونم اصن من میخام با تو ازدواج کنم واالااا،،وای نرگس چقد خابم میاد معدمم خیلی درد میکنه تو هم برو بخاب ک من امشب ب اندازه کافی پرحرفی کردمو خستتم کردم،توروخدا حلالم کن خاهری خیلی دوست دارم این و از صمیم قلب میگم تو واقعا روانشناسه خوبی هستی هر پسری مثه من تو رو بشناسه باید برات بهشت بسازه

ای جان چقدخوش حالی ایشاا.. همیشه خوش حال باشی اینطوری.. خوشم میاد کم نمیاره توپررویی این امیر ههههه حالا میپرسیدی خیابونا چه تغییری کرده رنگشون چیز جدید چیز اضافه شده یکم سربه سرش میزاشتی.. افرین بالاخره تصمیم درس رو گرفتی ازاول هم حدس میزدم میدونستم این پسرمغرور سهم تونیس خوش بخت بشی عزیزم ازته دل میگم مطمعنم بااین خل وچل حتماخوشبخت میشی .منم یکی رودوس دارم اونم منو دوس داره دوتاخل چقدخوبه دوتاخل مال هم باشن یا اونیکیه زیاد خل نباشه ولی باهم بودنشون روهم بشه خل اونم به این میگن دوس داشتن وعشق. نه عزیزم پرحرفی چیه بازم وقت کردی بیا خوش حال میشم... بامن ازدواج کنی؟ باید فک کنم اقا ببینم به درد هک میخوریم تفاهم داریم هههههه من دیشب ادامس کردی قورت دادم ببینم چی میشه گفتن خوبه ببینم فرجی میشه این معده رودمون.. فدات عزیزم مرسی ازدعای قشنگت. اصانفهمیدم کی خوابم برد.. حالا ل چیه بابا مگه میخوای بری خونه خدداری حلالیت میطلبی دختر حج میری.. نوکرتم ابجی بازم مرفی مشکلی بود, هستم درخدمت خواهر کوچیکه گرام خودم لطف داری. منم همینطور

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 01:47

نمیدونم من فقط ۲۰سالمه شاید عددش بزرگ باشه اما تحملم کمه،من واقعا امیرو دوس دارم من از ته قلبم دوسش دارم،امشب با دیدن میلاد دلم نلرزید حسی نداشتم مثه بقیه مهمونا بودن اما حواسم تماما پیشه امیر بود دوس نداشتم کسی باهاش حرف بزنه،ب نظرت کسی ک ۲۰ساله میشناسمش برا زندگیم خوبه یا کسیکه فقط س بار تو کله زندگیم دیدمش همشم غرور و تکبر و کنایه ازش دیدم من رو تصمیمم مسلمم وای خدا زن عمو زنگ زده میگه شما نمیدونید امیر چرا برنگشته گوشیشم جواب نمیده الان بهش زنگ میزنم نمیدونم اس میدم بلایی سرش نیاد ای خدا اگه ببینمش بهش میگم چقد دوسش دارم من قسم خوردم خودم اعتراف کنم،نرگس اگه تو نبودی الان سکته رو زده بودم فکن چقد حرف دارمو اگه تو دلم میموند ب قوله خودت اونقد تو خودم میریختم تا پر میشدم

عزیزم نگران نباش طبیعیه این جور وقتا پسر دلشون میخوادتنهاباشن حالش مطمعنم خوبه ولی اون الان به تونیازداره بهش بگی که دوسش داری برات مهمه باید بهش بگی الان کسی نمیتونه حدس بزنه کجاس. ازداداشت داییت کمک بگیر برو دنبالش پیداش کنن بری بهش بگی که فقط اون رومیخوای توجشن تمام حواست به اون بوده. دیدیش تموم حرفاروبهش بگو .خدانکنه دق کنی عزیزم بهش زنگ بزن بگو همه چی رو یه کاری کن ازدستش ندی امشب

شیطون بلا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 01:03

نرگس اصن حالم خوب نیس انگار بهم شوک وارد کردن حسه ی ادمی و دارم ک هیچ کس براش اهمیت قایل نمیشه بخدا بهت بگم چی شده باورت نمیشه،اول امیر اومد گف بخدا اون شب هر کاری کردم میخاستم امتحانت کنم ببینم حسی بهم داری یا نه این اخرین راهی بود ک امتحانت کنم گف ک چقد دوسم داره گف عاشقمه گف بخدا ی تار موی تو رو ب صدتا مثه اینا نمیدم،منم فقط خندیدم،وقتی اومدم تو جمع پدر میلاد گف اگه اجازه بدین مطلبه مهمی ک قرار بود بگومو الان ب عرضتون برسونم،گف ک چقد پدرم و خانواده مون براشون محترم هستن گف ک اگه اجازه بدین پسرم رو ب غلامی قبول کنید تقریبا ی دوسالی میشه پسرم ب دخترتون علاقه مند شده فقط گفتیم ی کمه دیگه بزرگ بشن ک مطرح کنیم،میدونی نرگس همه ساکت بودن انگار ی پتک رو سرم زدن عصبی بودم خیلی همه میدونستن بجز خودم خوشحال نبودم شاید اگه ی هفته پیش بود از خوشحالی پر در میاوردم ولی الان برام مهم نبود امیر عصبی بود تمومه حواسم پیشه امیر بود کسی ک الان دوسش داشتم رفت نگاهمم نکرد حتما فک کرده منم فهمیدم حتما فک کرده از قبل قرارمون این بود هیچی نگفتمو رفتم تو اتاقم اونا رفتن،درو رو خودم قفل کردم از دسته همشون ناراحتم دلش شکست امیر دلم براش تنگ شده،نرگس من چقد بدبختم چقد

اینطوری نگو عزیزم الهی بمیرم نمیدونم چی بگم الان یه سوال راست وحسینی امیررودوس داری یامیلاد رو ببین اون حرفایی که میزدی حسادتا ینی امیررودوس داری یه حسی داری .به امیربگو خودت بهتره بشینی باهاش حرف بزنی بهش بگو وقتی سنازاینامیخواستن بیان چقدزوق داشتی من حسادت کردم بهش بگو باامیرحرف بزن خودت هرچی تودلت بهش بگو عزیزم بهترین راه همینه اون دوست داره ادم از دست کسی که دوسش داری ناراحت نمیشی بشی هم زود یادت میره .یه چیزی میدونم که میگم باهاش بشین حرف بزن هرچی تودلت بگو اول بشین خوب فک کن دودوتا چارتا کن ببین امیر میتونه مردت باشه یا میلاد خوب باعقلت نه دلت عقلت خوب فک کن اگه انتخابت امیربود بروباهاش حرف بزن. اگه میلادبود برو بااون حرف بزن فقط اول به خانوادت بگو بعد.

پسر کاشانی چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 23:24 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

نفس

نفس می کشم

به امید نگاهت

هنوز همون خرابم

و چشم به راهت

تو امید منی

و آرزوی محالم

تو را چه عاشقانه

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 21:58

از شیطون بلا ب نرگس ،از شیطون بلا ب نرگس قربان گزارش میدم وااااااای نرگس جات خالی ینی بودی و واکنش میلاد و میدیدی اینقد بهم خیره شده ک خودش خجالت کشید خیلی نسبت ب قبل تغییر کرده بود کلی قیافش مردونه شده بود وقتی بهش سلام کردم یواشکی گف میخای امشب کی رو دیوونه کنی منم اصن بهش اهمیت ندادم گفتم پذیرای اونجاست ن اینجا خخ کلی کنف شد،ولی اما امیر ینی همه دخترا بهش خیره دم ب دقیقه این ساناز میگه اقا امیر اینو بیار اونو بیار اعصابم خراب شد کلی ارایش کرده با ی لباس قرمز اه اه ب من میگه عزیزم شبیه جلبک شدی گفتم ولی برعکس تو شبیه گاو دیوونه ها شدی مخصوصا با این لبت تازشم گفتم عزیزم صورتت اگه سنگینی کرد دسشویی اونجاست پاکش کن همه دخترا بش خندیدن الان دیگه من برم دارن کادو هارو باز میکنن ولی خدایی امیر از همه خوشکلتر شده گف میخام امشب ی چیزه مهم بهت بگم،منم از فضولی دارم میمیرم فعلا برم میخان کادو هارو باز کنن بعدا میام گزارش میدم قربان تمام

ای جون قربون خودت وگزارشت برم دختری این طورکه پیداس همه چی خوبه ایول ینی کیف کردم اینطوری ضایع ساناز کردی ایول افرین بازم تونستی حسابی کنفش کن عزیزم.. امیر بهش بگو برو همون چیز رو به اون سانازبگو که هی همش دورش میچرخی کارات یادت رفته نامرد. میلاد هم کنف شدافرین. ههههه خوب پیش رفتی تاالان بقیش ببینم چی شد

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 19:58

قربونت خاهری ک اینجوری ازم طرفداری میکنی کلی اعتماد ب نفس گرفتم چیزه نرگس میگم بعده ۴سال دارم میلاد و میبینم از واکنشش میترسم از اینکه بهم نیش و کنایه بزنه أه همش فکره منفی میاد توسرم،،جاات خالی خاهری اینجا خیلی شلوغه بخدا ی صندلی خالی گذاشتم هرکی میخاد بشینه جیغ میزنم نشین خخ همه فک میکنن سوزنی ترقی چیزی زیرشونه داییم ک زهره ترک شد این مبینام بدجور دعوام کرد،،میگم این جای عشقمه اول همه تعجب کردن گفتم خو جای نرگسه دوستمه نتونست بیاد،،راستی تیپم خوب شده همه ک تعریف کردن چندتا از فر موهامو اوردم بیرون ی شاله سبزم سرم کردم ی ارایش دخترونه خوشملم کردم،داییم میگه انگار خودتم ی چیزایی میدونی من از رفتار اینا متعجبم هرکی ی چی میخاد بگه تا نصفشو میگه بقیشو ول میکنه،اوه اوه امیر اومد خاک تو گورم چ استرسی گرفتم انگار دارن میان خاستگاری خخخخ،بعدا میام فعلا

فدات بشم صندلی برامن جامن خالی جوون حسابی خوشگل کردی پس تیپ زدی پسرکش شال سبز تونیک سبز چشاهم که سبز چمن شدی حسابی 4سال اووووو چش همه رودرار. خیلی دوس دارم عکس العمل میلادببینم وقتی قضیه اون روز به داداشت بگه بعد اونم بگه خواهرم بهم همه چی رو گفته ضایع شه قیافش دیدن داره رواین ساناز وامیرکم شه خوشم میاد حسابی خواهری دل ورودم کشتم بدجور چلوندم اعصابم خراب کرد ابجی کشتم. برم نماز دعا کنم موفق شی ههههه مراقب خودت باش

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 18:11

پخ من اومدم رفتم دوتا امپول نوشه جون کردم الان خیلی بهترم ایشش من اصن نمیتونم دارو گیاهی بخورم تو عمرمم شربت نخوردم،،وای نرگس خونه اینقد خوشکل شده ک نگو،داییم کلی ترقه خریده من برم ببینم این دخترا تو اتاقه من چی کار دارن خونه خاله و عموم اومدن ولی امیر هنوز نیومده رفته بازار کادو بخره،من خیلی استرس دارم نرگس اصن ی جوریم رنگمم کلا پریده شده،بابامم خاست ی چیزی بم بگه مامان گف حالا بزار شب بعدا بهت میگیم،من برم لباس سبزمو بپوشمو ی تیپ پسر کش بزنمو امشب برو ک بترکونیم،اهورا خانم انگار عروسیشه رفته ارایشگاه زمونه عوض شده قبلا زن ها هر جا میرفتن ارایشگا میرفتن الان نوبته پسراس خخخ،،تو چطوری بهتر شدی؟این پاسختو ندیدم گفتی حالم خوب نیس واسه همی هیچی نگفتم،با بر‌وبچم نقشه بکشیم ر‌و این سانازو کم کنیم اخر شب یا هروخ وسط مهمونی وخ کردم میام

خوش اومدی بترکون امشب همه روبکش مخصوصاامیررو تاچشش دراد ندید بدید تایکی دیگه رودید فیس ابادت ای بی سلیقه روهمه روکم کن خداروشکربهتری ببخشید داشتم ورزش میکردم.. حسابی خوش بگذرون پوزه این ساناز وامیر روبه خاک بمال دخترازدماغ فیل افتاده رو مپ ای بد نیستم زندم هن خوب خوب نشدم والا... شدبی نشدم فداسرت ببینم چیکامیکنی امشب باساناز وامیر

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 15:59

وااای نرگس میبینی شانسه منو دقیقا دو روز زودتر اتفاق افتاد شکم درد امونمو بریده خودم دراز کشیدم اونا دارن کارارو انجام میدن،اینقد نبات خوردم ک نگو من با مامانم برم دکتر ای خدااااا عععع بعدا اومدم میام باز

ای بابا توکه بدترازمنی وای من مردم حسابی چلوندم جات خالی داغونم ..ایشاا.. خوب شی فدات هرچه زودتر. .والا من دکترنمیرم میری یه مش قرص میده منم ازقرص خوردن بدم میاد داروگیاهی ترجیه میدم بخورم طبیعیه وبهتر

نسیما چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 14:36 http://www.harfeman-n.mihanblog.com

وقتی کارتان را نمی توانید پیش ببرید، استراتژی خود را تغییر بدهید؛

خواهید دید بهترین ها ممکن خواهد شد؛

باور داشته باشید هر تغییر بهترین چیز برای زندگی است.

حتی برای کوچکترین

اعمالتان از دل، فکر، هوش، و روحتان مایه بگذارید؛

این رمز موفقیت است.... لبخند بزنید

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 13:14

جدی خیلی شعره خوشکلیه ن بابا تو شعر و شاعریم هنرایی داری. افنر دخمل خوب واقعا ادما اگه عاشق باشن هرجوریه و تو هر شرایطی همو میخان میگن ادما وختی عاشق میشن همین لیلی و مجنون میگن هیچ زیبایی نداشتن ولی همو مثه فرشته ها میدیدن

اره جدی قبلا شعرمیگفتم براخودم شاعری بودم اما الان نه دیگه نمیگم .اره شنیدم عشق اگه واقعی باشه وعشق باشه هرجوری هس قبولش میکنی عزیزم
.شیطون بلا جان ببخشید یکم حالم خوب نیس دل وروده قاطی کرده بدجور کشتدم من بخوابم عزیزم ببخشید..

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 12:14

نرگس یکی از نظرامو تایید نکردی فکنم ناراحت شدی از چیزایی ک گفتم ببخشید تو رو خدا نباید اینجوری میگفتم همیشه نمیتونم جلو دهنمو بگیرم بعضی چیزارو نگم،،تو این عکسای خوشملو از کجا میاری

کدوم عزیزم یادم نیس بزابرگردم اصلاازدستت ناراحت نیستم براچی اخه نه به جان مادرم الان اومدم یادم نی کدوم نظررومیگی نه تواصاحرفی نزدی که ناراحت بشم ناراحت نیستم ازدستت. اجب چی حرف میزنی خله خیالت راحت اصلاازدستت یه زرت هم ناراحت نیستم فک کنم تب کردی هزیون میگی.. عکسارو گوگل گرام

شیطون بلا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 12:11

واقعا من عاشقه دو تا عکس پایینی شدم اصن فوق العادس خیلییییی زیباست،عشق را خاهی ک تا پایان بری بس که بپسندید باید ناپسند،،ینی بالایی منو توییم اعتماد ب سقم خخخخ

هههههه دیوونه اره من وتو ..شعرهس مال عکس پسرروویلچرنشسته شعرش ازخودم دراوردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.