دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دوست....ساده



.............................................................................

..................................................................................


دوست دارم

زندگی گذر لحظه هاست


در ان لحظه که فکر میکنی  تنها ترین تنهایان هستی


یکی هس که تمام لحظات عمرش رو میده


تا یه لحظه باتو باشه


دوست دارم 








........



مشکل ماهمینه 


هیچوقت سعی نکردیم عاشق کسی باشیم 


که عاشقمونه..


فقط رفتیم دنبال اونی که پسمون میزنه


انگاری مافقط تاوقتی یه چیز و نداریم 


دوسش داریم 

........................,...........................

چکارشی؟


نمیدونم فقط دلم واسش تنگ میشه 

ً




....................

..................................................................................................................

......