دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

زن..مرگ.تظاهر


نظرات 32 + ارسال نظر
شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 02:03

الهی فدای دلت برم فدای نماز خوندنت برم.خخخ خل شدی رف پدر عاشقی بسوزه بخدا دعا میکنم سر هر نماز دعا میکنم..وای نرگس چشام درد گرفته.معده منم از تو بدتر اینقد قرص خوردم اثر نداره.خیلی خابم میاد خاهری توهم خسته ایی برو بخاب زیادم فک نکن جون من بزا معده دردت خوب بشه فدای معدت بشم من ایشلا زود زودکی خوب میشه نگرانی کم ب دلت راه بده...داداشی توهم ایشلا زود خوب میشی دل نرگس منو دیگه نشکن.افنر داداش خودم میدونم خدا خیلی زود خوبت میکنه مطمعن باش...حالام برو بگیر بخاب تا نیومدم بخابونمت با دعوا.شبت بخیررررر عزیز ترین کس دلم دوست دارم قد تموم دو دنیا.میبوسمت

قربونت خله خدانکنه شب توهم به خیر چشم میرم باشه هرچی تو بگی خوب بخوابی عزیزم مراقب خودت وخوبی هات باش گلی خوابای رنگی ببینی اباجی کوچیکه من...میدونی اباجی برام خودمم تعجب تاحالا اینجوری این بلاسرم نیومده بود براخودمم نعجب که اینجوری اونم من به این مغروری اصا مغرو رو ول کن اونم اینجوری حساب کن اصاباورم نمیشه اینجوری بخودا یکی رو دوس داشته باشم ولی واقعا دوسش داشتم شاید من خنگم که میخواستم برم پیشش .حتی حاضربودم اگه زبونم لال بشه ایشاا..فردا بمیره بازم پیشش باشم زبونم لال بشه طوریش نشه ..میدونی اره شاید من رفتم اره خو من رفتم گفتم غرورم له کردم رفتم گفتم ولی اینم یه دل شکستنه مگه نه پس دلم شسکسته .ولی من جاش بهترین ارزو هارو براش دارم ازته دلم میخوادهرچه زودترقلب گیرش بیاد خوب شه .ولی میخواستم هرجورشده برم اونجا پیشش باشم .. چه دنیای عجیبیه نه الان فک میکنه من میام وب تموم شده یایکی دوروز دیگه ازخاطرم میره من میام اینجا فقط باتو حرف میزنم من هیچوقت ا زمانی که بمیرم یادم نمیره شاید بخندم یکم حواسم گاهی پرت شه ولی هرگز ازیادم نمیره هیچوقت تا لحظه مرگم ..میدومی چی گف بهم خوش به حالت میتونی یکی روبازم دوس داشته باشی . اره خو من بعداون اولی بعداین همه سال منم همش فک میکردم تاقیامت تاابد هیچوقت بعد اون اولی نمیتونم کسی روبه قلبم رابدم حتی دوسش داشته باشم حتی فکرشم نمیکردم یکی رو بخوام بعداولی دوس داشته باشم ولی شد چیکارمیشه کرد کاردل دست خودادم نیس که اونم هنو تو گذشتس میگه نه اما میدونم هنو تو کذشته گیر هرچقدهم بگه نه برام مرده وارزش نداره ولی بازم .میدونی اگه خودت بخوای میتونی من خواستم وتونستم ولی اون خودش نمیخواد وگرنابخواد میتونه این خودش که نمیخواد بهش حسودیم میشه که هوزم همون یه نفررو دوس داره بعداین همه سال اونم اینجوری ... میدونی بهش چی گفتم گفتم دیگه دوس داشتن مرد دیگه مهربون نیستم سنگدل میشم باهمه کسی رو به قلبم راه نمیدم فقط بایه نفر مهربون میمونم ودوسش میتونم داشته باشم اونم تویی فقط تو عزیزم

شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 01:37

اصن هرچی بگم کم گفتم.من خوب میشم ولی خوب بودنم و ب قیمت ناراحتی تو نمیخام.دوست دارم دیه خلم دیوونم خل و دیوونه توام دیه.کاش الان پیشت بودم نازم میکردی بوسم میکردی موهامو شونه میکردی نرگس هرکلمه میگم از چشام اشک میاد اصن دس خودم نیس مثه دیوونه ها دارم گریه میکنم پتو و بالشتم ب کلی خیس شد.میترسم از روزی ک نباشی..ای خدا میشه ی روز بیاد و من نرگس و ببینم میترسم بمیرم و اون روز و نبینم بزار قبول بشم اول جایی ک بزنم ایلامه بخدا میخام بیام پیشت فقط همین فقط ی بار ببینمت مطمعنم اگه ببینمت اینقد گریه میکنم ک بیهوش میشم همین الانم داره کار ب هق هق میکشه..فقط خدا میدونه چقد دوست دارم خیلییییئئییییییییییییئییییییییییییییییییییییییی دوست دارم.خاهری من تورو دوس دارمت ثانیه ایی نمیتونم ازت دل بکنم.راستی ش پول ندارم فردا نمیتونم بیام وب فقط شبش میام دیگه بدون چقد بم سخت میگذره بخدا روزای بی تو مثه ی سال میگذره. واااااای خدا فقط خودت میدونی چقد دوسش دارم بیشتر از هر ادمی رو کره زمین

ای دیوونه خل وقتی نیستی منم نگرانت میشم زوددلم برات تنگ میشه عزیزم ایشالل.بشه روزی بیام هم رو ببینیم خدابزرگه صبر داشته باش معده وردم همینطورهی اذیت میکنه صدامیده اباجی براش دعاکن خیلی نگرانشم یه قلب گبرش بیاد داشتم نماز میخوندم خوب اقامه نرفتم سریع رفتم قنوت خلاصش کردم فرض حچاستم رکوع برم دیدم بله داشتم میرفتم رکوع همش اشتبا خودم همیشه براش سرنمازدعا میکنم

شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 01:12

قلبونت بشم خاهری ممنونم عجقم عجیجم ای بدم میاد خخخخ.باشه میرم.بخدا من همه غم و غصه های خودمو فراموش کردم فقط نگران توام اصن حالم کلن بدشده بخدا ی فکرم پیش توست همش از خودم بدم میاد نمیتونم کمکت کنم اخه من ب چه دردی میخورم وختی دوس جونیم ناراحته من از تو بیشتر ناراحتم فدای اون قلبت برم ک همش باید درگیر باشه فدای اون دوس داشتن معصومت برم فدای خوشکلیت برم فدای نازنینیت بشم فدای قد و بالات برم.ای خدا اخه چجوری میشه ی ادم یکی دیگه رو ک اصن نمیشناسه و فقط دورادور میشناستش بشه همه زندگیش بشه رفیقش بشه زندگیش بشه تنها دوس جونیه وفادارش بشه تنها ادم قابل اعتماد بشه تکیه گاهش بشه دیوارش و بش تکیه کنه خرابش نکنه محکم پشتش وایسه خدایا هرچی از نرگس بگم کم گفتم خودت برام نگهش دار خودت برام حفظش کن خودش بکن فرشته خودش زندگیشو روبه را کن من واسه خودم هیچی نمیخام فقط اون شادباشه دوباره دلشو خوش کن کمکش کن خدایا دلمو شکستن میگی دعای دلشکسته هارو میگیری بیاو دعام و قبول کن ای خدا دوسش دارم تنها فرشته قلبمه حفظش کن از همه چی

جونم عزی دلمی دورت بگردم نگو بسه تو هم بهترینب برامن نمیدونم چی بگم والا موندم خجالت زدم کردی خله تو خوب باش عزیزم بهت خوش بگذره منم خدایی دارم خودش کریم بزرگه .مرسی هستی

شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 00:55

الهی فدات بشم من میدونم نمیتونی شاید ی روز بیاد و بگه پشیمونه دلم روشنه ک میاد همیشه برات دعا میکنم برا هردوتاتون فدات شم عزیزمی بخدا.مرسی ک هستی و منو محرم اصرارت میدونی منو اجیت میدونی واقعا نمیدونم چی بگم ک دوس داشتنم ثابت بشه عاشقتم دویت دارم تا اخر دنیا هیچوخ پشتت و خالی نمیکنم تو ناراحتی و خوشحالی باهاتم تو قهر و اشتی باهاتم میمون جونم تو فرشته ایی پرنسسی ملکه قلبمی عشقمی دوشت دالم مهلبونم تا اخل دنیاااااااااااااااااااااا

منم همینطور عزیزم من هیچ نمیخواک فقط قول بدی همیشه همینطوری بری بیرون خونه فامیل گردش توخونه نمونی خوش حال باش کافیه برام

شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 00:49

همین ک رسیدم همه احوال پرسی خخ بعضیاشون اسماشون یادم رفته بود جا ب جا گفتم سوتی دادم.عمو بزرگه ک منو نشناخت عمه ها گفتن این اشناست پسر عموا گفتن این تا دیروز قده ی فندق بود هیچی دیگه شده بودم سوژه.مینا دختر وسط عمومه گفتم مینا جون تا دوسال پیش بینیت قد ی قندون بود کدوم دکتر رفتی کارش درسته خونه رف رو هوا.خخخ پسر عمم گفتم ابجی مهران چقد ابروت و خوشکل برداشتی وای نرگس همه مردن عمومم هی میگف شما تا چن لحظه قبل لال مونی گرفتید الان هر هر و کرکر چیتونه..محمدم پسر کوچیکه عمه کوچیکم خخ طولانی شد گف خدا خیرت بده این دوستل رفتی از ما سوژه جم کردی گفتم محمد جون تو برو شیرتو بخور پوشکتم عوض کن مامیت میکشتت.وای نرگس باورم نمیشد اولین بار اینقد از ته دل میخندیدم.تازه بچه ها دعوتم کردن باهاشون جمعه برم کوه.کلی منت گزاشتم ک کار دارم و وخ ندارم خخخ اینقد خودمو گرفتم.همش میگفتن مانتوت چن روسریت چن

الهی من دورت بگردم همینجوری برو پیس بروعالی داری میری ایشاا..همه چی عین قبل بشه همه باهات خوب باشن توهم باهمه خوب باشی بروعزیزم قبول کن بهت خوش بگذره .حسابی همه رو شوکه کردی

شیطون بلا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 00:27

من اومدم فدات شم.میدونم الان تو دلت چی میگذره و نمیتونم کمکت کنم.شاید نامردی کرد نمیدونم ولی میتونست دلیله بهتری بگه تا خداحافظی و ادم و تو امپاس قرار دادن..ولش کن همه اینا میگذره ولی فقط ی دختر میدونه چقد سخت میگذره..باید بیایم و خودمون و گول بزنیم مجبوریم کنار بیایم این قانون زندگیه.حالا بیام لت بگم امشب قرار شد بریم خونه عمو بزرگم منم زد ب سرم برم حالا همه هنگ کرده بودن ک چرا میای مطمعنی میخای بیایو ازین چیزا.دخترعموامم تا دلت بخاد افاده ایی و حرف درار پیششون میشینی فقط تعریف از خودشون و خاستگاراشون.منم ی تریپ باحال زدم و ب خودم رسیدم.رسیدیم اونجا عمه هامم بودن همه از دیدنم هنگ کرده بودن حالا ادامشو تو کام بعد میگم

اووو حالا مونده یه کاری کن همه کف کنن دختر بگوگوش میدم منتظرحرفاتم ابجی.ولی هیچوقت فراموشش نمیکنم نه میخوام نه میتونم شاید خودم بزنم به بی خیالی الکی بخندم ولی نمیتونم

استقلال(تاج1324) سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 23:32 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

سلاممم نرجس بانووووووووووووو آپیدمممممممممم بیــــــــــــآ

شیطون بلا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:06

نرگسی جون من ج بده ی خبری از خودت بده.دیشب چی شد بخدا کلی نگرانت شدم دیشب ب اندازه ی سال بم گذشت.از خودم بدم میاد کاش میمردم و اون حرف اخریو نمیگفتم بخدا من چشت نزدم.اه لعنت ب من.همه بی معرفت شدن همه شون مثه همن فقط روش دلشکستنشون فرق میکنه،..شاید دارم قضاوت میکنم نمیدونم.شایدم فک کرده ب اینده و اینکه چرا یکی دیگه رو عاشق کنه بعدم خدایی نکرده چیزیش بشه،شاید نمیخاد تو اذیت بشی این حالت واسه هممون پیش اومده یوختایی یهویی ب سرمون میزنه ی کاری و انجام بدیم ک خودمونم دوس نداریم..شاید امروز روزه سکوت گرفتی و نخای با کسی بحرفی و بخای تنها باشی.منم منتظرت میمونم تا هروخ ک بیای لازم نیس از علاقمو دلتنگیم بت بگم چون میدونی‌..دویت دارم تورو خدا زودتر بیا

الان اومدم جوابت بدم عزیزم .الان مطمعن باش میاد که چشش بی افته فک میکنه پیش خودش که ناراحت نیستم واومدم وب حتما حالم خوبه اما نمیدونن دختراتو وضعیتی که ناراحتن وحالشون بده یکی بایدباشه باهم حرف بزنن ودردودل کنن .هنوزم میگم میترسم نکنه بلایی سرش اومده باشه نگرانشم .میگم ازقصداین کارنکرده حتما دلیلی داشته براکارش .من بعد چندسال اون اومد که دوسش داشتم ودارم ولی فک میکنه زودگذر زودم ناراحت میشه زودم باور میکنه نامرد دلم تنگ شده به خداامرو روزه سکوت داشتم باکسی حرف نزدم تااینکه باتو حرف زدم امرو واسه کاربانکی مجبورشدم برم بانک ینی انقدناراحت بودم لب ولوچم اویزون اخم باهیچکس حرف نمیزدم ینی بایه من عسلم نمیشه خوردم الانم فقط تو تنهاکسی هستی که باهاش حرف میزنم چه ناراحت باشم چه خوش حال دخترااینجوری اند وقتی ناراحتتن میخندن وقتی عصبی اند میخندن وقتی دلشون بشکنه میخندن گلی توهم حواست باشه اینجاحرفی نزنی ناراحت بشه دوسش دارم واقعا

شیطون بلا دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:41

باشه اینبار خاب دیدم میگم موهات بلند باشه،سردرد و معده درد داره میکشتم سرم گیج میره،دارم اماده میشم برم،کلن امروز خیلی کسلم حوصله هیچی ندارم شبیه ای معتادا شدم.وای خدا خابم میاد،داره بارون میاد کم کم همون مطب باید برم،میخام پیاده برم ی کم بارون بم بزنه سرحال شم.

سردرد ومعده درد همش مال غم وغصس بهذخدامنم همش معده درددارم امروزم که حسابی اوضام خرابه گلی

شیطون بلا دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 11:38

نرگس کله امشب و فقط خاب تورو میدیدم تو بهم زنگ زده بودی من کلی ذوق کرده بودم کلی باهم حرف زدیم بعد قرار گزاشتیم همو ببینیم وای نرگس اصن دوس نداشتم کسی بیدارم کنه یا صدایی..اونقد بهم خوش میگذشت تو خاب ک نگو هیییی عجب خابی بود تو موهات کوتاه بود اینقد خوشکل بود تو خابم همش منو نصیحت میکردی.منم میگفتم اینجا دیگه وب نیس میام خفت میکنم خخ.میگن اگه زیاد ب یکی فک کنی چن شب بعدش خابشو میبینی.

روانی بااین خوابت ..من موی کوتاه دوس ندارم باید موهام بلندمیبود بازم خواب ببین این دفهذباید موهام بلندباشه

شیطون بلا دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 01:28

دوست عجیب امنیت خوبیست.......میتوانی با او خود خودت باشی.....میتوانی درد هایت را...هرچن ناچیز....هرچند گران....بی خجالت با او درمیان بگذاری....از حماقت هایت میگویی....دوست انتخاب ازاد توست اختیار توست....نامت را در شناسنامه ات نمی نویسند...نامت را به شناسنامه اش نمی نویسند...دوست عرف نیست...عادت نیست...معذوریت نیست...دوست از هر نسبتی مبراست...دوست سایبان دلچسبیست...تا خسته گیت را با او به فراموشی بسپاری...

چه قشنگ بود فدات

...Ali19... یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 21:03 http://ali137312.blogfa.com/

‏مومنم کردی به عشق و جا زدی،
تکلیف چیست؟

بر مسلمانی که
کافر می شود پیغمبرش

شیطون بلا یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 01:21

من فقط ب حرف تو گوش میدم و بس.دوست دارم زندگیم.اگه خابت میاد خاهرجونم برو بخاب فدات شم منم خابم میاد خیلی خستم عزیز دلم.دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ت شممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.شبت پراز خابای خوشکل و پراز ارامش میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دیوونه خوب بخوابی عزیم ممنون خیلی خوش حالم همچنین ببخشید دیراومدم جوابت دادم ها دیشب دستم بندبود معذرت اباجی

شیطون بلا یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 01:02

دویت دارم ممنون ک قول دادی عاشقتم خاهربزرگه عاشقتم شدید دوست دارم..ب قول اون زن قیمت تو دورهمی میسی ک هسی میسی ک هسی خخخ.چقد حرف زدن با تو منو سبک میکنه الان بهترم فدات شم.

الهی شکر به حرفشون اهمیت نده ارزش ندارن انقدناراحت کنی خودت رو بهش فک کنی

شیطون بلا یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 00:53

خدانکنه خاهری.بخدا اینقد گریه کردم یه شبم میخام راحت باشم نمیزارن بعد از ی سال بهم اس دادن دلم خوش بود حالمو میپرسن اومدن نابودم کنن.من ازارم ب مورچه هم نمیرسه اهسته میرم و اهسته میام.کاریم به کسی ندارم.همه فقط بلدن اذیتم کنن.تا حالا هیشکی نیومده بگه بیا کمکت کنم میفهممت.اینم از سرنوشت منه اول تا اخرش تنهای تنهام.امشب کلی دلم واسه بی کسیم سوخت واسه بی دست و پاییم.اگه تو نبودی من دیوونه میشدم دوست دارم نرگس بیشتراز هرکسی ک فک میکنه بیشتر از من دوست داره.تو نباشی دله من میگیره.تورو خدا هیچوخ نرو هیچوخ قهر نکن.اگه عصبی شدم چیزی گفتم ازم نگیر.بدون تو بری منم همه امیدامو از دس میدم بهم قول بده نرگس قول بده اشکام بلد نیستن وایسن قول بده

قول میدم

شیطون بلا یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 00:32

حالا ک زمین خوردن من باعث خنده اونا میشه بلند میشم تا ب گریشون بیارم حالا میبینی میشم همون دیوونه همیسگی همون شیطون همیشگی.نرگس توهم نیستی از عصبانیت داشتم منفجر میشدم.بیا تورو خدا

جونم اومدم انقداعصاب خودت الکی خوردنکن دورت بگردم حرفشون اهمیت نداره یه جایی خداجوابشون میده ایماشخصین ندارن فقط واگزارشون باید کردبه خدا

شیطون بلا یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 00:27

وای نرگس کوشی فدات شم خاهری الان یکی از دوستام اس داده میگه چیه میگن رفتی پیش روانشناس اینقد حالت بد بوده و چن بار خاستی خودکشی کنی یکی از بچه ها گفته ی پسرو میخاستی اون ولت کرده و تو خونه زندانیت کردن،بخدا نرگس این حق من نیس اصن نمیدونم جی جوابشو بدم ادم ب دوست خودشم نمیتونه اعتماد کنه مگه من باهاشون چیکار کردم از خدا میخام حقمو ازشون بگیره و تاوان پس بدن.اگه تو نبودیو نباشی من هیشکیو ندارم خاهر بزرگه

الهی بمیرم انقذبهشون اهمیت نده عزیزم من بودم حتماجوابشون میدادم حرفشون نوجه نکن گلم میدونم چقدسخته ولی اصابهشونذاهمیت نده منم خیای مسخرم کردم ولی محل بهشون ندادم اروم باش چندنفس عمیق بکش واگذارشون کن به خداخودش جوابشون رو میده

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 23:37

وای نرگس این دختره دورهمی دیدی اولی ک اومد ب نظرم خیلی زشت بود گف از ظاهرم راضی نیستم و این چیزا اصنم قیافش بد نبود هاا

ندیدمش فدات

...Ali19... شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:39 http://ali137312.blogfa.com/

من همین اردیبهشتم حال من معلوم نیست







گاه خندان گاه گریان گاه باران می شوم

عنایت شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:16

قشنگ بود
...

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:39

من میگم تو شبیه روانشناسی بیا توهم دیوانه دراومدی..منکه نگفتم همش پیش تو باشن گفتم ت‌و میای کمکم بلاخره دوتان دیگه سخت بزرگ میشن.نخیرم من هیچوخ عاشق نمیشم مسخره بازیه کی میاد منو بگیره با این اخلاق گندم.منم کسی و نمیگیرم خخخ.متنفرم از وابسته شدن واقعا مزخرفه..باشه گوریله خودم ازین ب بعد رنگ قرمز جیغ میپوشم با ی شلوار صورتی و ی شال ابیو و ی کفش سبز و رنگ موهامم نارنجی میکنم فکنم بهتر شد هاا کیفمم یادم رفت یدونه سفید هههههههه.

نه دیگه انقد وحشتناک نه شور شورنه بی نمک نه نمک دار ههههه خوب باش مناسب رنگی بپوش متین رفتارکن سنگین باوقار که هرجابری پشت سرت بگن عجب دخترمودب وخوب وباوقاربود اصادخترباید سنگبن باشه متین باشه ‌ یاد بگیر ..جات خال یک بارون ورعد وبرقیه اینجا .من برم فعلا کاردارم بازم خواستم بیای تک میزنم بهت فدات

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:20

خدا مردگانمون رو رحمت کنه.ولی خدایی خوشتیپ بود سرشم خیلی شلوغ بود همش زنگ میزدن و قرار میزاشتن..ولی ب نظرم این روانشناسا زن یا مردشونو خوب میشناسن همو هیپنوتیز میکنن.گف اینبار اومدی با رنگ سیاه نیا انگار اومدی سرخاک من خخ.گف ی رنگ قرمزی ابی سبزی بپوش میمون همینش مونده بود بشه طراح لباس من.میخام اینبار ک رفتم ازین مار پلاستیکیا هس انعطاف پذیره ماله خاهر کوچیکمه ازینا ببرم منشیرو کنف کنم ینی هرکی ببینه فک میکنه واقعیه حالا ببین خخ.کلن شیطنتای درونم داره قلقلکم میده بمیرم واسه خودم ی دوسالی میشه هیشکیو اذیت نکردم و شیطنتامو خاک کردم هیییی....خوب تو دوست چی هستی نامرد ععع دوستا تو این مواقع بهم کمک میکنن توهم باید ب زور بچهامو بزرگ کنی منم ی دونه تو و(...)بزرگ میکنم خخخ

اخی دیدی پسندیدی موذی ههههه خوراس میگه خر تو روحیه تاثیر داره رنگ شاد بپوشی افرین مگه نمیخوای خوب شی خو همون کاربکن دیگه نامردی نگن قرارشد من هرچی بگم گوش بدی خوبه خودت میگی بدت نمیخوام وگوش نمیدی .اره دوستاتو هرشرایطی کمک هم میکنن کمکت میکنم اما نه همش بچه ها پیش من باشه خنگه اونوخ به من میگم مامان جای اینکه به تو بگن به من وابسته میشن جااینکه به مامانشون وابسته بشن این غلط من خالشم بیشترباید پیش مامان باشه بوت بفهمه بوت بگیره .دیدی چی گفتم کیف کردی یه پا روانشناسم براخودم ها ههههه

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:01

کوفت گوریل اصن نصیحتت و نخاستیم ملت من باید کی رو ببینم..ن بابا زن داره حتما نداشته باشه هم این منشیه قورتش میده خخ.فک کن اون بشه شوهرم خدا نصیب نکنه وختی اخم میکنه انگار برج زهرماره،مثه غیب گوا حرف میزنه.از من خل و چل تره موندم چجوری روانشناس شده.ب نظر من روانشناسا خودشونم از زمین دیوونگی شرو کردن خخ.من فقط دخمل دوس دارم ماهور خودم فداش بشم.من دوقلو میارم تو بزرگش کن ههههه.

زرشک من چرابزرک کنم لله بچم مگه دایم یا مادرخونده کدومش ها .؟هههه..اره این راس میگی ها خودشون خلن خدایی دوستم که خودش کشت درروانشناسی میخوند قراربودروان شناس بشه دراینده بمیرم براش ..

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 18:45

باشه خاهر هرکول خودم.هرچی تو بگی.بازم میرم اینم فقط بخاطر تو و قولی ک بهت دادم رفتم. میدونم تو خوبیمو میخای و فقط توهم درکم میکنی.امیدوارم تا اخرش خوب پیش بره.کلن یچی میگم مسخرم نکن.حرف زدن با جنس مخالف از جنس موافق راحتره،همش ارزو میکردم زن نباشه خخ.میدونی کسیکه هم جنست باشه درکت نمیکنه فقط میگه منم همینطور.ولی جنس مخالف چون این احساساتو تجربه نکرده بهتر میتونه درکت کنه.

چی بگم گلی .همینکه میری خوشحالم کردی میدونم سخته برات ولی حداقل کمکت میکنه عزیزم مرسی به حرفم گوش میکنی بهترین ارزو هارو برات دارم ‌همون بشه شوهرت ایشا.... هههههه هی به من میگی دوقلو بیارخودت ایشا...سه قولو بیاری

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 17:53

خوش امدگویی و ازین تعارفات اولیه بگذریم ینی داشتم خفه میشدم اصن نمیشد نفس بکشم دلم واسه همه چی تنگ شده بود بخدا واسه تو اونجا دلم تنگ شده بود.باورت میشه همون اول اسم کوچیکمو گفت و بعدشم از شیطنتام واسه خودم تعریف میکرد ههه.منم کلافه بودم عصبی بودم.گف دلت واسه تنهایات تنگ شده اینقد کلافه ایی؟گفت اونقد نمیای بیرون وختیم میای داری خفه میشی.از دستش عصبی بودم داشت تحریکم میکرد.گف هرچی تو دلته بگو من محرم رازتمو ازین چیزا منم فقط بهش گوش میدادم رعدو برقم میومد از ترس داشتم سکته میکردم. ینی گفتم یکی رو کشته رعد و برق..بعدم ب دستام نگا کرد و گف چن بار؟منم گفتم چی گف خودکشی.از ترس داشتم میمردم گفتم حتما جادوگره..گفت زبونتو موش خورده.اصن انگار اومده بود با من کل بندازه.منم کم کم شرو کردم ب حرف زدن تقریبا ی چیزایی گفتم وختی ب خودم اومد دیدم چشامه پر اشکه نرگس انگار امروز تمومه زخمای زندگیم دوباره سرباز کردن.گف منو تو دیگه باهم دوستیم گف درکت نمیکنم اما تلاش میکنم باهات باشم و کمکت کنم.گف اذیتت نمیکنم و تا این حد کافیه.و بقیشم چیزایی بود ک میگفت اصن باهلش راحت نبودم داشتم میمردم تا حرف میزدم.ولی واسه این منشیه دارم.میگف وختی حرف میزنی تو چشام نگاه کن منم کلن وخت حرف زدن سرم پایین بود.خخخ کلی حرص میخورد.نمیدونم ولی کاش نمیرفتم اصن ازینکه رفتم خوشحال نبودم.

ببین گلی طبیعیه عزیزدلم اولش همینطور کم کم خو یخات اب میشه بهش اعتماد میکنی وهمه چی رو میگی به این زودی وسرعت همون روز اول که نمیشه نتیجه گرفت وعالی بود .برو عزیزدلم بازم به قران خوبه براروحیت کم کم ایشا..نتیجه میده لابد یه چیزی میدونم که میگم به حرفم گوش کن ضرر نمیکنی برو مرتب به وقت خودش گلی همه حرفات وکاراورفتارت راج به همه چی بگو براش کمکت میکنه به حرفات گوش میده ارومت میکنه .میدونم یه چیزی که میگم برو اگه منو دوس داری برو بازم اون چیزایی هم که گفتم یادت نره ها

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 17:39

سلام.وای نرگس رعد و برق میاد بخدا تنهام میترسم کلی گریه کردم..وای من ک میگم شانس ندارم همین ک رفتم تو مطب مبینا گف با اقای زندی فر کار داریم بعد منشیه با صدای نازک گف رو ب من ایشون با ماکان جون کار دارن یجوره مسخره بم گف منم جواب نمیدادم میمردم خخخ گفتم ماکان کدوم خریه گف همون ک روانییا و عقب افتاده هایی مثه تورو درمان میکنه از عصبانیت داشتم منفجر میشدم گفتم این منشیشه خودش چی باشه اومدم برم مبینا نزاشت.گف از اشناهاشون هستیم بعدشم منو فرستاد تو.حالا من منتظر ی پیرمرد ۶۰ساله اقای مشاور ی مرد حدودای۲۹یا۳۰.ی مرد قد بلند با موهای خرمایی ابروهای پیوسته و چشای مشکیه کلن خیلی خوشکل بود از چشه برادری.حالا تو کام دیوه بقیشو میگم

پس خوب بوده اولش فعلا زیاد چیز نیس کم کم عزیزم بهترمیشه نترس هروقت خواستی بری تو قبل از اینکه بری تو اتاقش چندنفس عمیق بکش اروم باش باخودت بگو من میتونم استرس ازخودت دورکن انرژی مثبت به چیزای خوب فک کن گلی

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 14:38

وییی نرگس خوفی؟کلی استرس و مسترس دارم ضطراب و مضطراب دارم ن مضطراب ندارم خخخ.اماده شدم ک برم میترسم انگار میخام برم پیشه کسی ک میخاد هیپنوتیزمم کنه.بهترین مانتومو بهترین تیپ مو زدم نمیدونم چرا ها ولی دوس دارم خیلی شیک پوش برم بیرون دختر فامیلمونم اینجاس باهم میریم اسمش مبیناست،زیاد باهاش راحت نیستم ولی خو از هیچکس بهتره،خیلی زود دلم واسه اتاقم تنگ شد بخدا اصن یجوریم حالت تهوع دارم.ولی خودمونیم هوا عالیه جون میده واسه پیاده روی،البته مبینا ماشین داره مجبورم با ماشین برم.واقعا یادم نمیاد کی سوار ماشین شدم.برام دعا کن همه چی خوب پیش بره همه جام میلرزه،

عزیزدلم ببخشیذذیراومدم ها ایشا..همه چیز خوب پیش میره نگران نباش طبیعیه این حالت گلم اروم باش فدات اومدی برام تعریف کن چی شد

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 01:13

فدات شم خاهری فکنم خابی.منم برم خودمو خاب کنم دوست دارم عشق خله خودم عاشقتم.شبت پرازخابای عشقولانه خخ.

ببخشید رفتم گلی .اومدم الان جوابت بدم اصاحواسم نبود کتری وقوری روگازنزدبک بود پرواز کنه جلوشون گرفتم .ههههه دیشب واس اولین باریه خواب راحت بدون خواب دیدن یاوحشت نصفه شب ازخواب پاشیدن خوابیدم راحت دیشب خوابیدم .خرگوشم بیچاره غذاش تموم شده دلم براش کباب الهی برم براش غذابگیرم کلم بروکلی بخوره اقا هههه گوفت کنه الان جات خالی عین فرفره هی میچرخه میگ میگ ینی باچنان سرعتی میره میاد الان بنزینش ته میکشه ...من برم صبونه بخورم

شیطون بلا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 00:57

نخوسبیدی؟منم خوسبیدنم نمیاد امرو کلن خاب بودم.شبیه ای معتادا شده بودم خخ.میگم امیرنیما باز غیبش زده. رفتم چن تا الوچه خوردم نمیخوردم بچه م میمرد خخخخ.چیکا موکنی؟

بازخوردی عه دختربده الان این وق بخوری خلی دیگه چیکارت کنم .نوش جونت حالا بچت دختریا پسر ههههه دختربهتره هااز ما گفتن بود .

شیطون بلا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 22:51

سیندرلا چی اونو نمیگن،ی دوتا نوشابه دیگه برات بازکنم دخترم خخخ..الان دورهمی شرو میشه.الوچه اوردن فقط میترسم بخورم هر چن دیقه ی بار میرم میبینمش و میام جلو خودمو بگیرم شاهکار کردم،میگن خیلی بده الان بخوری تو این وضعیت.من برم غذا بخورم خیلی گشنمه الان اشتهام داره میبازه.زود میام خاهری

باشه برو میفهمم چی میکشی دختر منم کشیدم ههه برونوش جونت عزیزدلم نخوری هابده

شیطون بلا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 22:22

پخخخخخ من اومدم.خوفی؟شوخیدم تو گنجشکی طاووسی،کبوتری،شامپانزه ایی،لک لکی خخخخ

خوش اومدی گلی قربونت من میدونی چیم همه به اسم فرشته میشناسنم هههه یازیبای خفته میگن بهم .لک لک خیلی دراز من دراز نیستم زیاد هههه

شیطون بلا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 18:59

به به چ عکسای خوشملی چ متنای خوشملتری.افنر ..ن نرفتم نتم یاری نمیکند.حالا برام ش بفرستن زود زود میام این اخرین قطره شه خخ.دارم مناظره میبینم اصن حواسم نبود.دوست دارم تورو خیلی زیاد تا دیدی من ازت خوشم میاد. عاشق کردی من و تو با نگات دلت از دل من چی میخاد،...میگه زندگی قبل تو با من بد بود. سرد و خسته بین مردم بودم. من ب هرکسی رسیدم غم داشت. من همیشه عشق دوم بودم. ی نفر قبله من اینجا بود. ک من از خاطره هاش ترسیدم. این گناه من نبود. ک تورو ی ذره دیرتر از اون دیدم...یکی دیگه میگه. چجوری تونستی توی سختیه راه یهو کوله بار سفر رو ببندی. توکه میدونی میری چ بیقرارم،چجوری تونستی توی اوج سختی. پیامی بدیو بگی دیگه رفتی....با درد عمیق دله من. تو دیدی ک مردم چ کردن. تو پیش غرورم نشستی. تو زخمای قلبم رو بستی. شکل رفتن این روزگار. من و تو گریه تنها نزار. منو از ادما پس بگیر. من و دست خودم نسپار،جز تو هیشکی مهربون نبود با هجوم این درد،زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد،....میگه وقتی چشماتو میبینمو غرور و اخماتو. ی ذره لبخند روی لبهاتو میمیرم،وختی دستاتو میزاری لابه لای موهاتو حتا وختی میبینم عکساتو میمیرم،...گفتم اخر ش ست تا دلم میخاد بحرفم خاهری خخخخخ.خداروشکر متن جدید گزاشتی پایینی دیگه ظرفیت نظر نداشت خخخ.دوست دارم دیوونه و گوریل و هرکول و میمون و خلوچله من عاشقتم روااااانی

دیوونه چشات قشنگ میبینه .به به شاعر خانوم چه قشنگ بود من که زیاد حوصله ندارم زیادفگ میزنن بی خودی هههههه میمون ؟خل وچل که هستم بدجور گوریل میمون .شامپانزه روازقلم میندازی ها ههههه میمون که خوبه قربونت برم خانوم پرستار اینده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.