دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

........



مشکل ماهمینه 


هیچوقت سعی نکردیم عاشق کسی باشیم 


که عاشقمونه..


فقط رفتیم دنبال اونی که پسمون میزنه


انگاری مافقط تاوقتی یه چیز و نداریم 


دوسش داریم 

........................,...........................

چکارشی؟


نمیدونم فقط دلم واسش تنگ میشه 

ً




نظرات 60 + ارسال نظر
♡❀عشق بے ثمر❀♡ شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 15:55 http://love-barren.mihanblog.com/

از چیزهای بی همه چی دست یک نفر
گیس مرا برید از این روزهای خیس

شب های بدقیافه ترم زل زدند به

یک زندگیّ جمع شده در کلاه گیس!


یک زندگی ِ پر شده از پرسه پرسه ها

هر شب صدای خسته تری پشت آیفون

یک زندگی که سهم من از چشم های توست

این بار عاشقانه عزیزم!نگاه کن:



تو رفته ای و از همه ی شهر دلخورم

از دوره گردهای خیابان فروش هم

از این درخت ها که به جایی نمی رسند

از آسمان ِ گیج و ستاره به دوش هم



من مانده ام درست میان گذشته هام

در انفجار ثانیه هایی پر از گناه

می ترسم از صدای نفس های کوچکم

از من نخواه این که تو را بیشتر…نخواه!



دارم به روزهای هدر رفته ام به تو

به دلخوشی پنجره ها فکر می کنم

به این که سالهاست تو را می شناسم و

دائم به بی کسی خدا فکر می کنم



می خندم از خودم به خودم مثل بچه ها

در عکس های تک نفره گریه می کنم

از بک گراند ِ زندگی ام خسته می روم

در خانه ای پر از حشره گریه می کنم



در خانه ای که هیچ کجایش شبیه نیست

به خاطرات کودکی ِ/ خاک خورده ام

در خانه ای که…باز صدا می زنی مرا

که هفته هاست زیر همین سقف مرده ام

■■■

حس می کنم وجود ندارم به هیچ وجه

دیگر به هیچ جای جهان بسته نیستم

زل می زنم به آلبوم خالی ام به تو

هی فکر می کنم که چرا خسته نیستم؟!

دلسوختگان شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 12:40 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

مرا یارا چنین بی‌یار مگذار
ز من مگذر مرا مگذار مگذار
به زنهارت درآمد جان چاکر
مرا در هجر بی‌زنهار مگذار

طبیبی بلک تو عیسی وقتی
مرو ما را چنین بیمار مگذار
مرا گفتی که ما را یار غاری
چنین تنها مرا در غار مگذار

تو را اندک نماید هجر یک شب
ز من پرس اندک و بسیار مگذار
مینداز آتش اندک به سینه
که نبود آتش اندک خوار مگذار

دمم بگسست لیکن بار دیگر
ز من بشنو مرا این بار مگذار


" مولانا "

اشکانـــــــــــــــ..... دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 22:31 http://ashkannn99.blogfa.com/

بــــدرود را .....
نگــــفته بـــرای ســـلام تــــو ،
از اولــین دقــیــقــه ،
دلـــم تـــــنگ مـــی‌شــــود ...... !




............................................

شیطون بلا دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 01:22

بیا پایین تو پست پایینی برات کام گزاشتم

اوکی

عنایت یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 22:55

من که شخصا برا خوندن وبت میام حالا نظرمو ثبت بکنی یا ن برام فرقی نمیکنه من به خوندن وبت علاقه دارم امیدوارم هرجا هستی تو هر شرایطی هستی لبخند رو لبت باشه
...

شیطون بلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 15:51

خخخخ وای مردم نرگس از خنده ی بنده خدایی اومد در زد ادرس میخاس بلد بودم هاا فرستادمش دنبال نخود سیاه اینقد چپ و راس گفتم هیچیم نمیفهمید هی میگف اره بلدم کوچه رم اشتباهی رف خخخخ .فدا مدای اجی فشنگ خودم.هنوزم پا سیستمی،...ببین دااااش میام چهارتیکت میکنم هاا حالا من خوش خوشانمه،من همش میدرسم نامردی دیه نمیدرکی،ای مردم منو از دس ای نجات بدهین،..خوبیش اینه هیشکی باهات کار نداره راحته راحت.این اتاق من تاحالا چنتا کشته داده خخ...منم دارم چایی ب رگ و بدن میزنم همشم باعث کم خونیه هاا ولی من هی میخورم...

انقدمیخورم چایی من قلبم تیرمیکشه داشتم اهنگ گوش میداذم مهمون اومد داشتم بااونم حرف میزدم خلاصه سرم شلوغ بود اعصابم خرابه یکم مال ..... وقتی عصبی میشم قلبم درد میگیره برم یه دمنوش بخورم برااعصابم و...... توهم به ضیافت یه نفرت برس نترکی دختر هی سرکاربژاربنده خدااخه گناه بدبخت چی بود عه دختردیوونه .من فعلا برم قلبم درد میکنه شکمم درد میکنه ..نگران نشی نمیکیرم بادمجون بم افت نداره عزیزدلم خوب میشم نگران نباش من فعلا برم مراقب خودت باش....

شیطون بلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:44

نه بابا خدا دونسخش و از ما درست کرده ک جفت شیم خخ.خداکنه تا اخرش باشی..ببین حتا بریم اشکالی نداره فقط نمیخام واست اتفاقی بیوفته چیزیت بشه یا مریض بشی..من خیلی وخته خوشحال شدم از اشناییت اجی جونم..تو عشقه کیی؟مشق کییی؟عزیز کیی؟من من من خخخ عمو پورنگی شد...هی چی بگم والا دیوانه ام و مجنون و عاشق تو...اره کارخونه خیلی بده هیچوختم تمومی نداره اخه چ معنی میده صب پاشی تا شب کار کنی بعد صب بعد همون کارارو تکرار کنی بعد صب بعدترشم همینجوری..من خودم عاشق مرتب بودن و پاکیزگیم.ولی اتاقم شبیه جنگل امازونه،ی طرف فقط عکس فوتبالیستاس و تیماشون،ی طرف فقط حیوانات،ی طرف دیوار رنگش سیاهه ی طرفش سفید کتابام کلن دایره کردم خودم وسطش،البته خونه خودمون نیس اومدم پیشه مام بزرگم زندگی میکنم اونم یکی از اتاقارو بم داده،بعد کنکور ایشلا اگه قبول شدم دیه برمیگردم خونه خودمون.فلاکس چایی ی طرف ظرف میوه ی طرف،موهامم ک همیشه باز و کلن ازاد و بی قید و شرط،،خخ الان میگی خاک ب سرم با این دوس پیدا کردن.ما نوکرتونیم داش تشریف بیارین خوشحال میشم..

قربونت مشنگ خانوم مامخلص شماهم هستیم دیگه چی ازاین بهتر دوتامشنگ افتادن باهم من واین همه خوشبختی محال والا دیگه پس خوش خوشانته اومدی خونه مام بزرگ به بهونه درس وکنکور که ههههه من الان چایی خوردم بازم دلم میخوادبرم یکی دیگه بزنم تو رگ رفیق سیستم روشن کنم اهنگ گوش بدم چیه والا راس میگی صب بیدارشی تاشب کار والا خسته وکوفته شی اخرم نفهمی کی خوابت میبره ازخستگی

شیطون بلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 12:58

نه نگرانت نمیشم دیگه سعی میکنم.فقط تو نیومده میری ...این روزا کارات زیاد شده.منم زیادی میام وب اذیتت میکنم اینجور فک میکنم ک باید تو همون لحظه جوابمو بدی.حساسم دیه کاریش نمیشه کرد.میترسم توهم مثه همه ی روز بگی دیگه نیستم دیگه نیا،جلوتر از این نیا و بهم نزدیک نشو ازت خسته شدم...میدونم تو اینارو نمیگی ولی خوب ی ترسه ترسارم نمیشه از ادما دور کرد همیشه هست....واسه کامنتی ک دادمم معذرت میخام خیلی تند رفتم عصبی میشم زمان و مکان و گم میکنم دست خودم نیس عصبی میشم گریه ام میگیره خوب شد اونو تایید نکردی.فقط بدم میاد از اونایی ک ناراحتت میکنن و باعث اذیتت میشن همین..همه ب من میگن نازک نارنجی خخ.

هههههه من هیچ جانمیرم عزیزم هستم تااخرش عین این بی معرفتانیستم جابزنم عزیزم تااخرش ابجی خودتم وبال گردن خودت منم عین توام همه بهم میگن نازک نارنجی سوسول نترس فدات بشم من هستم همیشه من غلط بکنم بگم برو درسته کاردیگه کاریش نمیشه کرد پیش میاد کازخونس دیگه ولکنت نیس هیچوقت سعی کن ازاین فکرای مسخره نکنی که میرم توهم خلی ها فک کردم فقط خودم اینجوری ام نگو یکی دیگه هم هس که عین خودمه هههههه خوش حال شدم ازاشناییت خوشبختم ابجی هههه

شیطون بلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:49

خداروشکر ک خوبی....خدانکنه بمیری دیگه نگو....

فدات بشم پس دیگه نگران نباش نیومدم یادستم بنده یاخوابم برده ..من همیشه خوبم خلا همیشه خوبن ههههه چشم نمیگم..منم خوش حال میشم خوب باشی خوش حالی تو خوشحالیه منه همیشه خوب باش وبخند سعی کن تلاش کن

mohammad یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 01:08 http://pesareilame

خیلی عالی بید آفرم

mohammad یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 01:07 http://pesareilame

عالی افرم

شیطون بلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 00:51

نیا باز دستت بنده،باشه عزیزم تو فقط بلدی ادمو نگران کنی حالا منم دیه خابم نمیبره..شبت بخیر اجی جونم خابای خوب ببینی

اخ شرمنده منم دوسه شب هی میام میگم شرمنده اخه دختر چرانکران میشی مگه قراره بمیرم عه ای بابا ازدست دختراهی نگران میشن همیشه بی خودی تقصیر مهران مدیری بود دیشب بنده خدا ههههه عزیزم دیشب هی منتظرت بودم نیومدی منم یه نیم چه نمور بااون حرف زدم گفتم کاردارم خیلی برم کارام انجام دادم نفهمیدم کی خوابم برد انقدخسته بودم ببخشید قول بده دیگه نگران نشی گلی نیومدم بدون خوابم برده شیطون بلا

Ziba شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 19:57 http://Ziba55.mihanblog.com

مرسی که اومدی....
عید گذشتت مبارک

شیطون بلا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:22

شام لیکم خوفی اجییی؟..کدوم پیام اها اونو ک مغرب دادم نگرانت شدم دیروز.. ماله اونه....نامرد خابت برد مثن خابت نمیومدهاا خخخ کوفت چرا قبل من خابیدی هااا....منم دیر خابیدم صب ب زور پاشدم من عاشق خابم کی این درس و مقش تموم بشه اینقد بخابم تلافیه ای روزارو دربیارم...مام بزرگم شهرستان کناریمونه ی دوساعتی راه هس،رفته دکتر،داییم گف عصری میرم دنبالش توهم بیا ی هوایی عوض کن منم میخام برم شب برمیگردیم.....چیکا موکنی الان؟معترف شو خخ..وای نلگس دوچت دالم میمون خودم عاچقتم

سلام خله من دستم بنده خوبم فدات کاردارم عزیزم......

شیطون بلا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 01:34

ولش حرف مردم و باو خودمونو حال کنیم.ناراحتیا ب درک میسوزونن میسازیم .این قانونه زندگیه گاهی خوب گاهی بد چ میشه کرد دختریم و احساساتمون...اجی من خیلی خابم میاد فردا شنبه است و شروع درس خوندنا پنج شنبه ازمون جامع دارم باید خوب بشم و زودم پاشم..فدات بشم امشب حسابی برات نگران شدم..اگه کاری نداری عزیز دلم شبت پراز با خدابودن و پراز خابای خوشمل و پراز ارامش تنها ابجیه مهربون و خوشمل خودم

هههههههه قبل کامنت تو من خوابم برد..ببخشید معذرت گوشیم شارژ نداره یه مدته انداختمش دور الان پیامت دیدم عزیزم ببخشید ..

شیطون بلا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 01:02

فدات بشم..نه نمیرم چن بارم ب مبینا زنگ زده بود ک منو ب زور بیاره هر طور شده میخام بهش کمک کنم و این چیزا..ولی تصمیممو گرفتم گفتم بهش بگه دیگه نمیام.ب این نتیجه رسیدم خودم ب خودم کمک نکنم کسی نمیتونه..واقعا نمیخام با کسی جز تو حرف بزنم.حوصله ادمای اضافی تو زندگیمو ندارم..منم خدایی دارم خدام بزرگه ی روز حالمو خوب میکنه ی روز ی هدیه خوب بهم میده مگه نه خداجونم هدیه قبولیمو بهم میده نوکرشم هستم کاش حداقل این کاشم بشه واقعیت و براورده شه...ادمای زیادی دلمو شکوندن ولی من حتا ب دلشونم نزدیک نشدم میدونم شکستن دل تاوان داره منم طاقت تاوان اضافی تو زندگیم ندارم .تا همینجا هم کافیه..تو خوش باشی خوشیه تو خوشیه منم هس..منم سعیمو میکنم بهتر شم.ولی میدونی دیه گاهی ادما دلتنگیاشون سراغشون میاد و نمیشه کاری کرد ی ابغوره گرفتن همه چیو درس میکنه خخخ...راستی شعرای دیشب همشو از خودم گفتم خوب نبود ولی وخته دلتنگی طبع شعریم اینقد تراوش میکنه ک نگو خخخ

منم جوابشون که میدادم باشعراازخودم میگفتم افرین خودت به خودت کمک کن تو میتونی اره گاهی ادم دلتنگ میشی دست خودت نیس منم ازدلشکستن خیلی میترسم
منم اووو تادلت بخوادانقدزخمم زدن دلم شکستن این ادماباحرفاشون زجرم دادن که نگو

شیطون بلا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 00:23

کوفت میمون گوریل .بخدا ی ساعته دارم واسه تو گریه میکنم کلی دلم ناراحت شد.چشام شده عین گوجه فرنگی.خداروشکر درست شد کلی نگران شدم.سرم گیج میره اینقد گریستم هم واسه تو هم واسه خودمه بدبخت..خیالم راحت شد برم ی قرص بخورم الان میام

دورت بگردم ناراحت نباش دیگه بسه باشه؟باشه برو بیا ببخشید عزیزم منم سرم گیج میره بدجور

شیطون بلا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 00:03

لعنتی بیا دیگه دلم ترکید منم تا ی جا ظرفیت دارم.دلم تنگ میشه.میدونیکه نمتونم بگم بیخیال ولت میکنم و ب حال خودت میزارمت من اگه کسی و دوس داشته باشم با تمام وجودم براش هرکار بخاد میکنم،توهم تنها کسی هستی ک تو دلم جا کردی.بیا دیگه نرگس جونم.دق مرگم نده ب خدا حالم داغونه فقط بخاطر تو بیا فدات شم

خدانکنه منم کسی رودوس داشته باشم از جوم مایه میدم

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 23:37

نمیای؟باشه پس من و همیجوری ول کن اصنم بیخیال من دارم دیوونه میشم و چقد نگرانتم اصن بیخیال فقط یکی تو دنیا هس ک میدونه چته .بیخیال من برات گریه کردم بیخیال دارم از نگرانی میمیرم.نرگس جونم ابجی جونم بیا تورو خدا اروم باش نگران نشو بهت قول میدم همه چی درس میشه اصن الان میرم برات دورکعت نماز میخونم نماز استخاره میخام برات فقط دعا کنم من هیچی واسه خودم نمیخام فقط واسه تو.

دورقلب مهربونت بگردم نمیخوام هیچوقت ناراحت باشی بخند منم میخندم گریه نکن قربون خودن ونمازخوندت دستم بندبوددیراومدم غلط کردم نکن اینجوری

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 23:28

نرگس میدونی الان چ حسی دارم تورو بخدا عذابم نده نمیای دارم دیوونه میشم هر چن ثانیه میام بدونم اگمدی یا ن فدات بشم تورو جون عزیزت بیا.بخدا چشام میسوزه اینقد اشک ریختم بیا رفیق لدفن

چرافدای چشات بشم انقد گریه نکن عزیزم منم ناراحت میشم

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 23:07

فدات بشم کوشی بیا نگرانتم عزیز دلم.

الهی من بمیرم اینجوری نگران شدی دورت بگردم خوبم درس شد

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 19:14

اووههههه عجب مناظره ایی بودا همش بزن بزن ازشون ممنونیم ی فیلم سینمایی دیدیم...هنو پشت سیستمی؟...نرگس چ خبر از..؟روزا میاد یا بیمارستانه؟ وای خدا چقد خستم...

سلامتی .اونام که همش به هم تیکه بپرونن نه نشستم یه گوشه الان گوشیم تو شارژ باتو حرف میزنم تارفتی مناظره واومدی تاالان داشتم باهاش حرف میزدم .بقیش باید هروقت شارژ خریدم میگم گلی اینجانمیشه همه چی بگم

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 18:50 http://tabassomr78.blogfa.com

اشکالی نداره عشخم خودم پیدا کردم فداتشم

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:51 http://tabassomr78.blogfa.com

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:46

پس ولش کن نموخام....من فقط گوشی دارم پس حوصله ندارم.باشه میسی فدات شم برو بگوش گوگوش خخ.فعلا عشقولیمممم

برو گلی عزیزم برو

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:35

ملسی اجی عاشقتم هروخ وخ کردی درس کن نمیخام عجله کنی بعد دیه خودت راکارو نشونم میدی.....وای خدا دوتا تمبل افتادیم بهم خدا در و تخته رو باهم جور کرده خخ.روز طولانی شده حالا جمعه هم باشه خخ الان جمعه کلی فوحشمون میده...اینقد هوا گرمه ک نگو دیه باید ب فکر کولر باشیم....تو فقط با گوشی وبت و درس کردی و مطالبت و میزاری؟.... مناظره شرو شد..فدات بشم فعلا ی کم دیه باز میام میبوسمت خوشملم اجی ژونممممم

نه عزیزم باگوشی خیلی سخته باگوشی فقط میتونی بیای نظرات ببینی تایید کنی یاکامنت بدی به دیگران من باسیستم میام پست میذارم البته عکس باگوشی فقط متنی پست بزاری عکس سخته منمدبلد نیستم اومدم پاسیستم اهنگ گوش بدم اینجاهم وحشتناک گرمه برو فداتذبشم

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:30 http://tabassomr78.blogfa.com

بچسبانم

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:28 http://tabassomr78.blogfa.com

سایت اپلود اگ سراغ داری بفرس برام باجی

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:25 http://tabassomr78.blogfa.com

فدایت بچسبانممممم

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:07 http://tabassomr78.blogfa.com

عشخم نظر لطفته

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 15:54

وای از کارکردن متنفرم خخخ ی گوشه افتادم یکی نی بیاد جمم کنه..باشه بیا باهم بخابیم همو بهم ارتباط بدیم بعد تو خاب همو میبینیم اینجوری خوبه..وای خدا واقعا کسل کنندس.ای مناظره هم شرو نمیشه..راستی ی سوال تو بزرگی یا داداشت؟همیجوری... نرگس میتونی برام وب درس کنی؟میخام کسی نفهمه فقط تو بدونی؟اگه دردسر داره ک ولش.یا مثن خطر نداره اطلاعات از گوشیت خارج شه و ازینا..خوب چیه بلد نیسم دیه خخ

الهی فدات باشه هروقت وقت کردم چشم عزیزم .منم یادراز میکشم یامیشینم کاری بلد نیستم که هههه اوووف چقدکسل کنندس ساعتم نمیره اصاانگاتکون نمیخوره لامصب..اها داداشم اره بزرگ تره حواسم نبود اصا

roya جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 15:49 http://tabassomr78.blogfa.com

خ وخ بود برا خودم وخ نذاشه بودم
ینی اینکه پفک بخرم بشینم با لذت بخورم
همیشه ی خرده میخوردم اونم سرم ت گوشی اصن نمیفهمیدم ب کجام دارم میخورم
دیروز خریدم و با لذت نشسدم خوردم دیدم نه طمعش خوبه
و مک زدن دست خوبتر

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 14:44

نه فدات شم مزاحم چیه بابا.خودم اینقد ای فیلمو دیدم حالم بهم میخوره... نمیدونم برام دعاکن خوندم ولی باز میترسم.اگه امسال قبول نشم دیگه واویلا..مرسی که هستی حداقل حرفامو میزنم خودمو خالی میکنم..خخ پس قیافه ی منو ندیدی لب و لوچه اویزون قیافه مثه معتادا شل و ول ..نرگس بیا پیشم باهم بریم پیاده روی دستای همو بگیریم بدوییم لی لی کنیم هییییی...دوست دارم نرگس جونم ابجی جونم

میام تو خواب بریم بازی کنیم ..ای چقدکسلم وبی حال کارای شخصی خودمم انجام ندادم دختر تو بیا برام انجام بده باشه؟هههه ایشا...قبپل میشی نگران نباش فکر وخیال الکی نکن گلی ..منم دوست دارم

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:59

خداروشکر که خوبی.اره واقعا جمعه ها کسل کنندس..چیزیم نیس یکم دلتنگم ی کم درد دارم یکم حس تنهابودن میکنم ی کم حس بیخود بودن میکنم حس پوچ بودن.حسای همیشگی اومدن سراغم...نه واقعا حوصله در و دشت و نداشتم..عصری میرم یکم میگردم،اینا همه ی طرف کنکور لعنتیم ی طرف ب کلی بهم استرس وارد کرده نمیدونم قبول میشم نمیشم ازینجا خلاص میشم نمیشم...خیلی ذهنم درگیره خیلی...ولش کن فدات شم.پسر ادم دخترحوا دیدی؟اگه ندیدی شبکه خلیج فارس میده ببین حوصلت سر نره منم ب سرم زد یا خاستم پرحرفی کنیم میام وب خخخخ

ههههه اره دیدم .راس میگی ممتظرم تموم شه مثلاعید ولی انگانه انگار طبیعیه استرس عادیه هرادمی این موقع استرس داره ولی قبول میشی تمام تلاشت کردی ناامیدنشو دختر درناامیدی بسی امیداست پایان شب سیه سپیداست هههه برنگاکن مزاحم نشم گلی حوصلم سررفته والا عین معتاداس قیافم والا

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:24

بیشتر جوابایی ک تو ادامه کامنتام دادی رو اصلن ندیدم.نمیتونم همیشه برم خونشون بعداز مدتها رفتم اونم فقط ی چن ساعتی موندم.خونشون دور و همیشه هم مهمون دارن.دیروز س ۵برگشتم تا ۷تو خیابوناو پارکا ول میخوردم ی نمه بارونم زد.اصن تو این دنیا نبودم همه ادما برام غریبه شده بودن حس میکردم تو ی شهرم تو ی کره ی دیگه...تو خوبی؟چ خبر؟واقعا هیچی ب اندازه تنها بودن ب ادم ارامش نمیده هیچی.خانواده با فامیل رفتن درو دشت.خودمو زدم ب مریضی ک نرم...من هیچوخ نمیخام حس دوس داشتن و تجربه کنم هیچوختم ب دلم اجازه نمیدم هرکیم این حس و داره خدا براش نگه داره مثه ابجیه خودم ک همیشه شاد و شنگول باشه و همه چی بر وفق مرادش پیش بره فدات شم

خدانکنه عزیزم چته من بعداین همه مدت تورو نشناسم به درد لای جرز میخورم یه چیزی هس امااگه نمیخوای اذیتت نمیکنم راحت باش فدات بشم .امیدوارم همیشه خوب باشی سعی کن همیشه خوش بگذرونی بری بیرون استفاذه کنی زندگی دوروزه ارزش نداره انقد ناراحت کنی خودت رو بخند دختر .منم خوبم فقط جمعه واقعا دلگیر کسل کنندس

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:12

تمام دهخدا را گشتم تمام دایره المعارف هارا گشتم بلکه معنیه دلتنگی را بیابم اما هیچکدام چیزی ننوشته بودن این کلمه را به دهخدا اضافه کنید (دلتنگی)یعنی:درد تدریجی.

دلتنگی دردعجیبیست که
داغ نیس اما میسوزاند

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 12:42

خوبم....

نه داری یه چیزی روقایم میکنی دختر

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 09:59

چقدر قلبم سنگینی میکند،نکند باز دلتنگیهایم بازیگوشی کرده اند و یک گوشه از قلبم مخفی شده اند،نکند باز کسی انهارا پیدا نکرده ک بازی ب اخر برسد،انها مدتهاست که خاک میخورند فقط گهگاهی به سرم میزند گردگیری کنم،انگاهست ک چشمانم از غبارشان پراز اشک میشوند.

چی شده فدات بشم چته نمیگی بهم ؟

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:57

چ حسه غریبیست همه را غریبه دانستن،همه را کنج دیوار دلت انداختن،چ حسه غریبیست کسی را نداشتن،ب هنگام درد ترس داشتن،..شب بخیر ابجی

دوس دارم به اسمان بزنم تانگاهم به ماه برگردد میفروشم خدای نورم راروزگارسیاه برگردد

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:44

چ زندگیه کسل کننده ایی شده،نه همدمی،ن همدردی،ن همسانی،همه شده اند من و سایه ام و ایینه،درد ها که نمیفهمند کدام من است انها فقط ضربه میزنند زخم میزنند عمیق ،

دل رابه دریازدم که بگویم دوستت دارم

اما چه حاصل ......

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:40

امشب خودم را ب خاب زدم اما دیگر پلکهایم هم یاریم نمیکند انها هم خسته شده اند از خاب های دروغین انها هم دلشان رویای صادقانه میخاهند،دیگر پلکهایم نیز طاقت افتادن ندارند.

خواب به چشمان بی فروغم نمی اید

دل درگرو عشقیش که خواب ازچشمانم زدوده

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:08

کجایی که تکه تکه شده است قلبم بیا و جمش کن انهارا بچسپان، من مردن میخاستم نه ترک برداشتن،براستی من کیستم گمشده ایی بی نام و نشان،یا نابود شده ایی به دست انسانها،براستی من کیستم

تنکیو وری ماچ

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:01

امشب تمام خودم را از خود بی خود میکنم نه شرابی مینوشم نه موادی میزنم فقط دلم تمام شدن میخاهد نه از نوع ذره ذره شدن از نوع نابود شدن در یک چشم بهم زدن همینکه کسی نباشد ارامت کند نابود میشویی در لحظه،همینکه دلت یک همدم بخاهد و نباشد تکه تکه میشویی در یک لحظه و ان لحظه همین الانست

شعرقشنگی سپاسگذارم

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 00:40

میشه بیای،میشه باشی،......

امده ام اما خسته ورنجور اه ای خواهر من بخوابم که پلکهای به زورباز است گفتم بیایم به تواطلاع دهم وسربربالین بگذارم باخیال راحت .کیف کردی چه جوری گفتم ها .خیلی خوابم میاد

شیطون بلا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 00:27

سلام...

الهی فدات ببخشید خواب بودم یهو بیدارشدم ببخشید نمیدونم چمه ولی بدجورخوابم میاد عین معتادا صدسالانگانخوابیدم اونم نبودباهاش حرف بزنم گف شب نیستم .خوابم می اید ای انشرلی تقاضای مرابپذیر شب برتو خوش باد خواهرعزیزو گرام من

mohammad پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 23:36 http://pesareilame

سلام سلام سلام سلام همگی سلام

...Ali19... پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 22:57 http://ali137312.blogfa.com/

ما منتظران لحظه دیداریم
از عطر گل محمدی سرشاریم

این حرمت و عزّت و سر افرازی را
از حرمت انتظار مهدی(عج) داریم

اللهم عجل لولیک الفرج


عیدتون مبارک

roya پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 18:52 http://tabassomr78.blogfa.com

اره همینطور ک میگی هس خنگ و دیوونه ان

roya پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 17:51 http://tabassomr78.blogfa.com

چرا دیوونه

شیطون بلا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 17:10

اره شب میام.فعلا ..

باش فدات بشم مراقب خودت باش خوش بگذره عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.