دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دوست دارم

زندگی گذر لحظه هاست


در ان لحظه که فکر میکنی  تنها ترین تنهایان هستی


یکی هس که تمام لحظات عمرش رو میده


تا یه لحظه باتو باشه


دوست دارم 








نظرات 63 + ارسال نظر
شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 23:55

اجی جونم تو پست جدید کام گزاشتم بیا اونجا

عزیزم دیدم...اومدم تو سردشد الان اومدم زیرپتو

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 23:07

شرمنده اجییی جون رفتم ی سرم بم وصل کردن ی کم طول کشید ی کمه برگشتم نشد گوشی ببرم فدات شم ببخشید عزیز دلم.منم الان اومدم تو حیاط ی ذره سردمه اثر سوروم هستش.الان بهترم..نگران اون چرا اخه خودش رفت،چیزیش ک نبود لازم نیس نگران بشی بیخود،...درضمن غم تو غمه منم هس دوستا ک فقط تو شادی هم نیستن تو غمم باهمن ایشلا هیچوخ غم نداشته باشیم..هوا چطوره نمیباره؟؟

به به اومدی خوش اومدی اوووف خیالم راحت شدبهتری اینجاتو حیات به عرض مبارک برسانم که خوبه بارون نیس ...الانم رفتم وب یه دوست قدیمی وبش مسدود بودبعددوسال تلاش بهش برگدونده شد وپست گذاشت ..البته الان خواهرش رفیقمه ههه بی خیال راستی پستام دیدی پست جدید گذاشتم ها....هههه برم دسشویی چایی داغ کنم بیارم فرضی اومدم جایی نری الان زودی میام.......امدم بدو بیا

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:27

باشه اجی ولی بخدا من از تو بیشتر غصه میخورم و دلم برات میجوشه....وای نرگس معدم امونمو بریده میترسم چیزه بدی باشه از صب تاحالا ده تا قرص خوردم اثر نداره داره میکشدم.فکنم کارم ب شهرستان بکشه برم دکتر،عجیبه تاحالا اینجوری نبودم.....منم شب میرم تو حیاط قرارمون س ۱۰خوبه؟من نمیتونم چایی بخورم بخورم میکشدم عصری ی نعلبکی خوردم بالا اوردم اینقد معدم سوزش داشت....اینجا گرد و خاکه عصاب خورد میکنه

عزیزم مراقب خودت باش فدات بشم برو دکتر ببخشیدتقصیر من شددورت بگردم برودکتر ساعت 10منتظرتم بیای بگو چی شد تا اون موقه میمیرم بروگلم مراقب خودت باش به خدااین قرصاهس میخوری یه جادیگت درد میگیره همه چی الان شیمیایی شده لعنت به همه چی گندبزنن به دنیاوادماش ساعت 10منتظرتم یادت نره فعلا برم به کارام برسم . هی زندگی تقصیر من شدبمیرم .من رفتم برو دکتر بیشتزازاین اذیت نشی گلم شب منتظرم فعلا مراقب خودت باش تاشب ساعت 10ههههه هزاربار گفتم..........وای کجایی دلم هزارراه رفت بمیرم کجایی بیاتانمردم ازاسترس خودت که میدونی امرو چی شد .من دوسه ظرف بشورم میرم تو حیات تو هم زودتربیا تادق نکردم گلی...........ظرفام شستم تو حیات نشستم نیومدی نگران چندنفرباشم دخترخوب

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 17:58

پخخخخخ من اومدم..اخی چ خوبه ادم همش بدرسه و خسته نشه اینقد کیف میده....من نبودم خیلی بت سخ گذشت الان وخته استراحتمه اومدم عرض حضوری بفرمایم و بروم..فدات بشم اجی جونم ایشلا پرستار میشم.ی کیلو بت شکلات تلخ میدم ..

تسلام دیوونه خدانکنه .قربون دل مهربونت افرین همینطور بخون محکم ابجی موفق میشی..

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 11:00

سلام عجقم..نه بابا همینطوری پرسیدم رفتم ی وب همش از درداش میگفت و اینکه عشقش ولش کرده،اونم بعداز چن سال هنوزم نمیخاس عاشق کسی بشه،منم مونده بودم چرا اینهمه خودشون و واسه کسی ک ارزش نداره ازار میدن مگه تاکی میخان زنده بمونن...خخخخخ بزرگتر از تو پیدا نکردم فقط کنجکاو بودم بدونم...اخ جون روحی اوله ی کم از هیجانم کم شد،نمیدونی امشب چ خبر بود نصفه شب با صدای جیغ و داد مردم بلند شدم همه شادی میکردن اینقد فوششون دادم بیخابم کردن دیوونه هاا....الانم دارم میدرسم.گفتم اگه دیر اومدم نگران نشی،وختای استراحتم میام سر میزنم اجییی جونم

باشه عزیزدلم بشین سردرست هروقت وقت استراحتت بودبیا خپب بخون تا قبول شی محکم بخون تابه همه ثابت بشه حتماقبول میشی وزرنگی ودرس خون افرین موفق باشی خوبه اومدی گفتی فدات بضم خوب بشین درس بخون تاپرستارشی چش حسودادراد

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 01:42

فکنم خابی هااا؟؟باشه اجی جوونم خابای خوشمل خوشمل ببینی..دوست دارم شبت پراز با خدابودن

خواب که چه عرض کنم بدجورمست خوابم من رفتم ابجی اللن پس می افتم شب به خیر عزیزدلم دوس میدارم تو را ..ینی نفهمیدم کی رفتم منتظرکامنت تو بودم نشسته خوابم برد .. بعداون دیشب گفتی عشقق نفهمیدم منظورت رو گلی باز بگو ...بعدعزیزدلم به این خاطر میگم شب چون میترسم حجم نتمون زودتموم شه من حتی یه عکس سادم بازنمیکنم نگاکنم حجمش تموم نشه هی پول بدیم هی زودتموم شه حجمش رعایت کنیم برااین میگم شب .چی بگم ازدست این نتم بابا.....اها الان خودندمش عشق رو فهمیدم گلی عشق همینه یاتو یکی رودوس داری اون دوست نداره یااون دوست دارن تو دوسش نداری اره درسته دردناک ولی براخودشون شیرین درسته عذاب میکشتن ولی این عذاب هم براشون لذت بخش عشق ینی نرسیدن معنی واژه عشق همینه سخته ولی مهمه مزش رو چشیدی هم شیرین هم تلخ قشنگیش به همینه که نرسی این ادمامیان تو زندگیمون ومیرن یه درس میدن بهمون هرکدوم ناخواسته ازشون یه چیزی میفهمیم گلی هی میان ومیرن تابالاخره یه روز عشق واقعی اونی که واقعاسهمته بیاد ادم باید مزه شکست رو بچشی تابه پیروزی برسی قوی ترشی ..ولی به نظرم ازیه بزرگ تربپرسی که تجربش بیشترازمنه بهتره عزیزم

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 01:23

خخخخ ببین داری گوریل بازی درمیاری من میمونم من مرغ عشقم.....میگم ب نظرت اینا ک یکی ولشون میکنه میره اخه چ لزومی داره تا اخر عمرت بخاطرش خودت و رنج بدی ازار بدی ب دلت اجازه ندی عاشق کسه دیه ایی باشه..بخدا اگه خوب میبود میموند عشقش واقعی نبوده تقصیر اون نیس تقصیره کسیه ک ولش کرده،نمیدونم تا کی میخان غمبرک بزنن واقعا ارزششو داره؟؟

ا عشق منظورت چیه اباجی خوابم میاد گلی یه لحظه بیهوش شدم جون تو داشتم میرفتم جلوخودم گرفتم اول بگو قضیه عشقه ویه بعد بزم بخوابم زودباش

[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 01:03

وااای رعد و برق چقد وحشتناکه...دارم از ترس ملخ همش جیغ میزنم انگار میباره....تو شهر پر شده از سرو صدا....خخخ جمله بندیامو باش انگار شعرای مهران مدیریه تو مرد هزارچهره...اره رمضان هم طولانیه هم گرم...

دکلمه های ماندگار هههههه ازاین میپره به اون عین میمون هس ازاین شاخه به اون شاخه ههههه ماهم رمضون اوففف طولانی وگرم که چه عرض بنمایم والا میکشه ادم رو گرما

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 00:45

فدای پرستار خانوم گفتنت برم...ععع نه نمیشه گوش بدم.همونه ک نوشته کد بارش باران؟اگه اون باشه زدم ولی نمیشه...فدات عزیزم....زمین بوی بارون میده اینقد خوبه عصری یه رعد و برقی بود ولی ی ذره بارون زد..الان دیگه هوا ارومه..ای خدا رمضونم چیزی نمونده زیباترین حسه واقعا من عاشقشم.ادم چقد بخدا نزدیکتر میشه کاش همیشه اینجوری باشیم

خدانکنه .. نه گلی بارون که بارون وبس نه .اون نیس .باگوشی میای باگوشی نمیشه اهنگ همه وبارو گوش کرد بی خیالش .اخ عاشق رعدوبرقم صداش بارون ..اره ماه رمضون خوبه ولی هواوحشناک گرمه میمیریم ههههه وای ماه محرم ینی دیوونشم چطوری بگم انگا دنیارو بهم میدن وقتی نیفهمم ماه محرم نزدیکه امام حسین مشکی نذریاش وای حس وحال محرم نوحه هاش ای جانم فدای امام حسین ..

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 00:34

خخخخخ..اهنگ وبت کدوم قسمته ببینم میشه گوش بدم..حیاط اینجا حشره نداره اتفاقا ی لیوان داغ بزرگم چایی اوردم...دیه الوچه اصن نمیخورم الوچه خر است خخخخخ...الان میگردم ببینم میشه

اخ نوش جونت . یه موزیک بی کلام اروم اسمش هم جاده ابریشم میبردت تو جنگل دریاچه ارامش ادم کیف میکنی واقعا ...افرین دیگه نبینم بخوری ها خانوم پرستار

[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 00:14

اومدم توهم ی روز سر شب خابه ی روز تا نصفه شب بیداره.گفتم الان نمیای.درضمن من کی گریه کردم هاا؟چن روزه اصن گریه نمیکنم...منم حوصله دورهمی ندارم.اومدم تو حیاط خونه مام بزرگم نشستم.اهنگ میگوشم.اهنگ دلتنگی مهدی احمدوند خدایی خیلی قشنگه..اروم و قشنگ.منم خابم نمیاد.امپول و دکتر خر است.دکتر حلق و بینی نیومده ی قرص سرسری دادن خوردم..تو برام ارزش نداری نه تو برام ارزش نداری نعععع تو برام ارزش نداری ببین بیام میزنمت هاا...توهم همش دلت پیشه عشقته هاااااااااااا:قلب...فدات بشم توهم همش از من ایراد میگیری زورگو ععععع خاهر بزرگ زولگوووو..بیا هی باهم بحرفیم ور بزنیم ب قول خودت

باش حقته انقدقرص وامپول بزنن بهت تاتو باشی مریض نشی دیوونه ..منم تو حیاط بودم ولی اومدم تو مگس وحشره زیادداره ولی چه بادخنکی داره کیف میده بری بشینی چایی ببری اهنگ گوش بدی ..راستی میتونی اهنگ وبم گوش بدی؟

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 23:21

مهموناات؟پس مهمون داری شمام همش مهمون دارید..باشه برو.نخیر ناراحت نمیشم توهم.ولش کن باووو حالا تو اینقد کار میکنی ک شبم خسته کوفته خابت بگیره نمیای وب.منم اصن حالم خوب نیس میخام برم دکتر،نمیدونم تو این همه درد چشام چرا اینقد میسوزه لعنتی.چن بار حالم بهم خورد.گلو دردمم شرو شده..من برم شبت بخیر اجی جونم فعلا

مهمونا منظورم خانوادم بود رفته بودن کوه .گفتم بیان خستن چایی درس کنم بهشون برسم تو هم انقد گریه کن تا چشات کورشه دیوونه صددفه میگم بهت مراقب خودت باش بیابراتوهم ارزش ندارم داشتم به حرفم گوش میدادی .نه اتفاقاامشب زده به سرم خوابم نمیبره ..باش برو عزیزم مراقب خودت باش ایشاا..که هیچی نیس سوسول هی اینجام درد میکنه اونجام درد میکنه دکترایش توهم هی مریض شو ..بیاحالا خوردی این به اون در شب تو به خیر گلم

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 20:05

خخخخخخخ..باشه حالاااا توهم ایششش...همه جام شل شده کم خونم دیه..اره بخدا خیلی اشتبا کردم خوردم الانم دارم چوبش و میخورم...منکه فقط هیجان انتخابات دارم..

الان سکته میکنی نه ههههه ایش براخودت مراقب خودت باش خداازدست تو من کجابرم وای هرچی میگم رعایت کن دیدی اومدم خفت کردم اونوقت بیا درستتش کن دختر انقدم حرص نخوربالاخره یکی میبره دیگه من برم الان کم کم مهمونام میان خسته وکوفته بهشون برسم رفتن کوه نوردی بیان دیگه نه پادارن ونه خواب شب هههه من فعلا برم اباجم بازم که ناراحت نمیشی اصا چه معنی داره ناراحت شی غلط میکنی قهر کنی میرم شب میام ..یا کامنت بده هروقت تونستم جواب میدم اونوخت میفهمی اومدم که بیای وربزنیم والا من رفتم تابعد..................خانوم گل من اومدم کجایی بیای کارام تموم شد ساعت هم اکنو ن 11.22میباشد ساعتم درسته نمیدونم حوصله دورهمی رو ندارم الان حوصله هیچ ندازم

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 19:25

باشه حالا ببخشید،من تند رفتم باشه تسلیم..ببینم توخونه فقط تو کار میکنی؟بقیه خاهرات کار نمیکنن؟؟...فقط چنتا خوردم،الان هم سرم درد میکنه هم معدم میسوزه،همش دهنم ترش میشه اسید معدم حسابی جوش اومده خخخ...ببین بازم معذرت میخام تو مختاری هروخ ک دلت میخاد بیای فقط من زیادی عجولم دیر میای عصبی میشم...منم فقط باتو میحرفم اینهمه نشارژیدم هرکیم اس میده ج نمیدم.فقط تو هستی هم دوستمی هم خاهرمی.ببخشید فدای خستگیت برم .

اوووووو میدونی ازکی تاحالا براگوشیم شارژ نخریدم شارژم میخرم فقط به تواس میدم والا نمیدونی الان چندتااس ام اس دارم جواب ندادم ول کن حوصله ندارم فقس خودت رو عشقه جنابالی بی خودکردی سرت ومعدت درد کرد دارم ابجی اونام کارمیکنن نمیشه که همض کاراونا بکنن تقسیمش میکنیم کارارو بین خودمون ... دیوونه ای دیگه ابجی کوچیک عجول وعصبی زودجوش میاره کم تحمل .خانوم پرستاراینده

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 18:35

من میگم میرم ولی تو چی رفتی وقتیم میای میگی من برم کار دارم....همش کار داری کارم نداری با یکی دیه میحرفی...الانم بر هی ب کارات برس شبم نیای هاا کار داری یا زود مبخابی نمیخام اذیت شی..فعلا عزیزم تا فردا

چراخشن شدی دختربیابزنم هههه خو موهام شونه زدم تونبودی که بدم شونه بزنی هه دیوونه میخوادبکشتم وای کسی خونه نیس رفتن بیرون گفتم خونه رو مرتب کنم چای کنم بیان ازم تعریف کننذبگن چه دخترزرنگی داریم هههه قهرنکن توام شاکی میشی .من که هروقت میخوام برم میگم بهت نامرد چرامیزنی ها نپیچون چراالوچه خوردی برات خوب نیس ها خو منتظرت میشم خیلی دیرمیای حالا خوبه منم بگم هی به یه بهونه میری دیر میای حوصلم نداری .هههه دعوانکن شوخی کردم بیخیال اصا خو کار چیکارکنم ازقصد میکنم مگه تازه من غیرتو باکی حرف میزنم ها ؟ تلگرامم نمیرم زیاد والا یااینجام باتو حرف میزنم یاتو تلگرام برم فقط بااون حرف میزنم خیلی نامردی یه جورمیگی انگاازقصدبراخودم کارجورمیکنم بااین حرف نزنم دستت درد نکنه من باکلی ذوق میام ببینم کامنت دادی بیام جواب بدم یانه بعدکلی کاروخستگی بیام باهات حرف بزنم اونوقت اینجوری باشه

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 16:09

خوفی،؟یواشکی چنتا الوچه خوردم الان معدم میدرده...تو چیکار میکنی؟...

عه عه کوفت والوچه خورذم میام برات میکشمت به خداها دیگه بلهات حرف نمیزنم برات بده چرامیخوری ها .. من کارداشتم الان بیکارشدم نشستم تازه......البته مگه کارولم میکنه برم اتو کنم موهام شونه کنم توهم که میری تاسالی بعد به من میگه

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 13:22

رفتم رای دادم و اومدم همه جا اینقد شلوغ بود با ماشین گشتیم تا ی جای خلوت پیدا کردیم...روز ازمون ک درس نمیخونن..امروزم صبش ک اینجوری شد عصرم میشینم برنامه ریزی کنم...دوتا از معلمای ی سال پیشم و دیدم اینقد خوشحال شدم کلی باهم حرف زدیم....وااای خدا مردم از گرما من برم حموم.بعدا میام

هههههه دیوونه برو گلم

شیطون بلا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 00:43

چقد دیر اومدی..من نتم قط شد تا اومدم دیدم نیستی..شبت بخیر اجی

اومدی دیدی جاتروبچه نیست هههه .نتت؟ گفتم حتمانیومدی درس میخونی دختر

شیطون بلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 19:09

عییی بابا کوشی تو حالا رف تا ی سال دیه..

یکم صبر داشته باش اصا شاید کنکور داشته باشم ههههههههه.........نگاش کن حالا کی میره تایه سال دیگه ها ..نیومدی منم الان باس برم کاردارم فدات مراقب خودت باش بشین سردرست که ازمون بعدی گندنزنی دخترانقدم فکرای بیخودنکن واسترس نداشته باش و خواهشا نازک نارنجی وسوسول هم نباش خوب ههههه نه جدی خودت اذیت نکن بافکرای بیخود خوب بخون جدی ومحکم من فعلا برم گلی

شیطون بلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 18:59

ای بابا این وبم همش میهنگه ی کام دو خطی میدم بیس بار رمز میزنم یهو اصن خالی میدرجه،..ی کام دادم نیدونم اومد یا نه....امروز ی کم کسلم خخ فک کردم جمعس نیس همیشه جمعه ها ازمون داریم الان کسلیم اشتباهی اومده امروز بفرستمش فردا بیاد خخخ...امرو مریضیم خیلی بهتره...ازمونمو گند زدم هنو جوابش نیومدم ولی میدونم چی کاشتم معلممون همش دلداریم میداد و حالم و میپرسید میگف اشکالی نداره...ازمون بعدیمون افتاد ۲۳ام ینی ۲۵روز دیه باید بترکونم ایشلا...چ خبر از بعضیا خوفه؟سلام منو برسون خخ اصن هربار باش میحرفی برسون شوما ک کلن تو حرفیدنیت خخ...خودت خوفی؟ایشلا خوف باشی نبینم دلت تنگ و درونت اشوب باشد...ک دنیایی ب اتش میکشم خاموش نباشد...خوشت اومد دااش مخلصتیم اجی بزن کف مشنگه رو ب افتخار نرگس قشنگه ک شبیه فشنگه ..

داشتم تو نت ولگردی میکردم ببخشید قربونت عزیزم هم من خوبم هم اون ایشاا.. بهترهم میشه اون خدارو شکر توهم بهتری دیگه چی از این بهتر خدااین خوشی ها رو از ما نگیره بگو امین ..اخ فردا جمعس وای خدای من کمک

شیطون بلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 18:04

سلام عاجییی خوبی؟چطوری؟...

سلام فدات بشم تو چطوری ..من خوبم عزیز

شیطون بلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 00:51

باچه اباجیی مرسی عزیز دلم منیم همینطور دوست دارم منم برم بخابم صب باید زود پاشم،شبت بخیر فدات شم من

عزیزمی

شیطون بلا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 00:08

خوب دیه حالا افتخار دادم اومدم ب افتخارم بلند نشید خخخخوووخخخ شوخیدم حالا باز مادر هرکول میشه...فردا میرم ازمون ب مدیر برگزاری گفتم اگه تونستم میام گف تموم سعیتو بکن بیای،گفتم باشه میام ولی تمرکز نداشته باشم بد میشه....خوب دیه چ خبر میمون خودم عزیز خودم الوچه خودم،راستی امیر نیمام اومده بود ولی منکه نیتونم کام بزارم هیییی

سلامتی عزیزدلم ایشاا..موفق میشی فدات بشم اره دیدم اومده منم نمیرم والا حوصله هیچکی ندارم گفتم تو وب فقط جواب تو میدم و..بااون حرف میزنم.....‌‌اباجی ناراحت نمیشی بخوابم خوابم میاد گلی ببین عزیزدلم نگرانت بودم حالا خیالم خیلی راحت شدنفس راحتی کشیدم اومدی همیشه موفق باشی تو همه چی بهترین روبرات میخوام ... دیگم به اون اصلا فک نکن تموم شدرف قربونت برم من بخوابم ببخشید شب به خیر

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:55

خدانکنه عه عه زبونت و گازبگیر گاز انبری خخخخ....فدات شم دس خودم نبود که خیلی عصر مزخرفی بود واقعا،اصن جرعت خابیدن ندارم میترسم باز ببینم...الان بهترم عصری منو میدیدی شبیه برق گرفته ها بودم..........باشه ولش کن بیا درمورده یچی دیه بحرفیم....

باش عزیزدلم اروم باش

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:51

خخخخخخخخخخخخخخخخ فدات شم اره من عاشق پاچه خواریم مخصوصا واسه تو اینجا ماس ماس ینی کلش ماس ماست

اره واس ماس فقط ماس ماس

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:49

فدات شم ب کی قسم بخورم نتم خراب بود بخدا اییی خدااا حالا توهم دیه نمیای وب اینا رو ببینی لجوجی میکنی....من اینهمه ذوق داشتم زودی بیام ببینم سالمی همش میترسیدم خابم راس باشه...نمیفهمی دیگه نمیفهمی بخدااا از نگرانی داشتم یکته هرو میزدم هزار بار قربون صدقت رفتم ک غلط کردم دیه ناراحتت نمیکنم و ازین چیزا..قربونت بشم الهی من بمیرم غمتو نبینم بیا دیه

چته خله اومدم نه ازت ناراحتم نه عصبانی فقط نگرانت بودم که اومدی خیالم راحت شد

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:36

من بدبخت عصر ی قرص خوردم خاب اوره،..خابم برد ی خاب خیلی بد دیدم ینی با چنان جیغی پاشدم همه ترسیدن فک کردن تشنج کردم..،،..بالشتم اینقد گریه کرده بودم خیس شده بود چشام همینطور اشک میومد اصن فک میکردم هنوز خابم چنتا زدن تو صورتم تا فهمیدم از خاب بیدار شدم نمیدونی چ حالی بودم اینقد ترسیده بودن ک نگوو..اصن دوس ندارم خابه رو تعریف کنم از تعریف کردنشم میترسم درباره تو بود،،تو خاب داشتم برات کام میزاشتم هرکاری میکردم جواب نمیدادی اسم میدادم باز جواب نمیدادی،،بعد بهت زنگ زدم ی نفر جواب داد گف نرگس عععععع اصن میگم گریم میگیره خدامنو بکشه با این خابم زبونم لال زبونم لااااااااااااااااااااااااااااال گفت تو دیگه نیستی رفتی ینی چیز شدی نمیگم همون از ین دنیا رفتن،،،منم خودم و کشتم اینقد گریه کردم همش میگفتم دروغ میگید گوشیرو بش بدید همش جیغ میزدم بخدا تو عمرم خاب ب این بدی ندیده بودم..نگو تو خابم اینقد جیغ زدم همرو شنیدن هرکاری کردن نتونستم بیدار بشم،،اینقد عرق کرده بودم ک نگووو گلوم الانم میسوزه،،..نرگس اصن با تعریف کردن نمیتونم توصیفش کنم فقط خودم حاله خودمو میفهمم،،همین ک چن دقیقه گذشت فهمیدم اگه نباشی حتا تصورش چقد برام سخته چقد دوست دارم اون کامنت و دادم اصن نمیدونیکه چ حالی داشتم،،خدایا غلط کردم دیگه تکرار نشه ازین خابا...ببین همین الانم دارم گریه میکنم

الهی بمیرم خواب بوده گلم فراموش کن عزیزم من وبال گردنتم دختر من هرجاباشم توهم بایدباهام باشی بیخیال فدات بشم دیگه بهش فک نکن عزیزم خواب بوده تموم شد گریه نکن دختر خوب افرین تمچم شد بهش فک نکن عزیزدلم باشه اصاانگانه انگا چیزی شده گلم .

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:26

عه عه عه خدامنو بکشه نگرانیه تورو نبینم بخدا از عصر تاحالا دارم سعی میکنم نتمو درس کنم نمیشه،الانم داییم اومد درستش کرد خودم داشتم دق میکردم...قضیه اون حرف مفصله حالا بت میگم فعلا از نگرانی درت بیارم...خدا منو ببخشه تورو ناراحت کردم فدات شم ابجی غلط کردم بخدا خودم داشتم میمردم الان جواباتو دیدم داشتم خودم سکته میکردم عزیز دلمی اخه من مرض دارم تورو نگران کنم شرمندتم بخداا

باشه حالا پاچه خواری نکن ههههه خداروشکرخیالم راحت شد

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 18:41

نرگس خیلی دوست دارم خیلی تورو خدا همیشه مواظب خودت باش همیشه شاد باش حتا الکی،همیشه واسه همه مهربون باش،خیلی دوست دارم رفیق ی رفیقه واقعی ب تو میگن..همیشه همینطور باش اروم و ارامشبخش،..مواظب خودت باش عزیزم

چیزی شده دورت بگردم چشم فدات ولی یه جوری گفتی ترسوندیم ها .تازه ازخواب بیدارشدم خوبی ؟مطمعن باشم..کجایی با حرفات ترسوندیم دختر زودبیابگو حالت خوبه......بلا نگیری کجایی دارم سکته میکنم نامرد نارفیق عه عه .....دخترکجایی چقدنامردی چه طوردلت میاد نامرددارم دق میکنم ازنگرانی باشه دیگه باهات حرف نمیزنم ازبعدازظهرتاحالا دارم سکته میکنم عجب ادمی هستی کجایی

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:49

میدونی چیه رفیق بهت حسودیم میشه...باشه برو بخاب..

چرافدات ..ههههه مگه من چی ام

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 16:04

فداییی دارییییی اجییییی خودمییییی ب کسیم نمیدمت قابل توجه بعضیهاااااااا خخخخخخ...ایشلااااااااا هرچی خداااااا بخااااااادددددد. امیدوااااااارممممممم بعداز ماه رمضون ی هدیهههه توپ بم بدهههه،،....دوستتتتت دارمممم اجیییی خداکنه خانم پرستارررر بشم اونموقع دیه تل وصل میکنم راحت میشیم از شارژو واینا..دانشگاه ک رفتم از اونجا کلی بهت میزنگم هرروز بت گزارش میدم..بیاااااااا دورتتتتتت بگردمممممم

نمیدی باش همش مال خودت خوبه ... ای جان ایشاا...عزیزم همینطورم میشه منتظراون روزم باکلی ذوق وشوق

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:37

منم میدونم سوپ خوبه ولی معده بدبختم هضمش نمیکنه از اون ور بالا میارم نمیدونی چه حالی میشم اخه...حالا فردا برم سر ازمونم از شنبه دیه فقط میخونم این ی ماه مونده هرچی تلاش دارم و میکنم توکل ب خدا....گلومم قرص میخورم تا خوب بشه....عه عه نگران نشو توهم چیزیم نیس ب قول خودت نازک نارجیم دیه....اره هر اتفاقیم بیوفته هیچی مثه خونواده نیس،هرچیم باشه تنها مأمنه امنه...فدات بشم عاجییی ملسی بلام دعا کن همیشه هروخ تو میگی خانم پرستار کلی خوشحال میشم

قربونت بشم خانوم پرستاراینده ای دیگه عزیزم تلاش کن نگران نباش بخون حتمابه امیدخداقبولی .افرین عزیزابجی بیشتربه خودت برس گلم به امید خدا هرچی خدابخواد.....نازک نارنجی منم یکم بخوابم بعدمنتظراون باشم بیاد فعلا عزیزدلم

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:10

اصن چرا من هرچی میگیرم توهم میگیری هاا مریضیه خودمه ب کسیم نمیدمش خخخخخخخ...،،...من میدونم دیه ازمونم و خراب میکنم حالا بیا ببین،من فردا جوابش و بت میگم...حالا اینم خراب کنم اشکتل نداره،،ولی دعا کن تا وخت کنکور دیگه مریض نشم..میدونی ک ادم روزه باشه چقد سخت میشه خوند...ای کلک خوب باهم گل و بلبل میگین هااا....گشنمه گشنه میفهمیییی،،همش سوپ سوپ اینقد بم دادن همش بالامیارم...خاستم صبونه بخورم ی لقمه زدم گلوم خون اومد اینقد درد گرفت عععععع.دکتره میگف باید بستری شی خیلی عفونتت شدیده...

دیوونه مراقب خودت چرانیستی اخه من به تو چی بگم بیااونوقت بگو بهذفکرم نیستن دوسم ندارن سوپ بزات خوبه سوپ میدن بهت اون چیزایی که برات بده نخوری ادم تو عصبانیت به چیزایی میگی یهذحرفایی میزنی ولی ازته دلت نیس تورو خداانقدنگران من بدبخت نکن دختر برو دکتر مراقب خودت باش رسیدگی کن نفوز بدنزن قبول میشی خانوم پرستارمیشی

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 14:27

سلام اجی خوبی؟؟...اصن نمیتونم از سرجام تکون بخورم..شدم شبیه زردچوبه...جون برام نمونده،بلند میشم سرگیجه میگیرم ...ای خدا چن هفتس دارم میخونم حالا فردا با بدبختی باید برم سرم درد بگیره دیگه اصن نمیتونم تمرکز کنم،از دیشب تا حالا بیس بار حالم بهم خورده،رفتم دکتر دوتا امپول زدم اثر نداره ک من میدونم هروخ اینجوری میشم،ی هفته طول میکشه خوب شم....راستی کدوم کام و گفتی میحذفی؟اره بحذف بهتره بعضیاشو میبینم باز یاد ناراحتیام میفتم..تو چیکا موکنی؟چ خبر از....حالش خوبه؟

خوب میشی عزیزم زیادبهش فک نکن زیادبه خودت تلقین کنی هی مریضی بدترمیشی .منم خوبم عزیزم خودت سعی کن مشغول کنی کمترمیشه داشتم باهاش حرف میزدم الان من زیرپتو ام شکمم دردداره سرم گیج میره حالت تهوع هم دارم هههه

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 00:49

وااای بخدا نازک نارنجی نیستم فقط خیلی بیحالم همه جام میدرده تو ی جا بند نمیشم...ورپریدهههه خودتی خانومیییییی خخخخ..باشه اجی جونم پس فعلا شبت بخیر عزیز دل خاهرررر....دوستتتتتثتتتتت داااااررررممممممم گوریلللللل خودممممم میمونننننننن خودم،هرکوووووول خودم ...باباییییی اودافیظ

بعضی ازکامنتارو حذف میکنم گلی حذف کرذم خودت میفهمی کدوم بوده عزیزم......دخترم سوسول جونم کجایی بیاببینم خوبی یانه خبری همینطوری ادم تو بی خبری میذاری ها نگران میشه ..البته اینایی که گفتی مال سرماخوردگیه ادمم که ازسرماخورذگی تا حالا نمرده عزیزم بهتر میشی سرمادوره خودش داره همینه .

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 00:33

وااای چ کنم ای چ کنم همه جام میدرده حالا درسمو چیکا کنم فردا اخر فرصته...هی حالم بهم میخوره بخدا هیچی تو معدم نمونده داره از سوزش میمیرم......ن بابا مال حرص نیس من گلوم حساسه ی ذره سرما بخورم بدبخت میشم....شکم دردم اضافه شد،،ی فاتحه نثار روحم کنید من رفتم...

غلط کن سوسول سوسولی توام هیچیت نمیشه همش هی نازک نارنجی سوسول خوب میشی میزنمت ها باشه برو گلی انقدم بهش فک نکن مشغول خودت کن یه جوری سوسول جان برو هیچیتم نمیشه روانی به قول اونی که زنگ میزنه رامبد بهش میگه ورپریده برو ورپریده

شیطون بلا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 00:16

وااااااااااای نرگس مردم اخ گلوم اخ معدم اخ ابریزش چشم و بینی،اخ گشنگی،اخ لرز،،وااای خاهرجاان،معدم میسوزه شدید باز حالم بهم خورد ،،،وااای ملخخخخخخ،

خنگه انقدحرص میخوری بزنم لهت کنم بهدحرفمم گوش که نمیدی هی میگی چشم وهی بازم خودتی دخترخل مال سرماخوردگی داری سرمامیحوری حتما اخ دیوونه

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 22:53

نه عزیز دلم من از تو هیچوخ ناراحت نمیشم مگه چی گفتی تو همیشه خوب میگی فدات شم...باشه بیخیال میشم..ولی این ملخارو چیکار کنم از ترس تو این گرما رفتم زیر پتو ی دونه اومده تو خونه همشم ب من نزدیک میشه از ترس دارم میمیرم...ی قرص خوردم دل و رودم و هرچی از صب تا حالا خوردم و اوردم الان خالیه خالی شدم..الان واقعا نمیتونم برم بدرسم پامیشم سرم گیج میره،،..میخام نسیم ببینم....راستی یجوری میگی س یک شب بیا انگار اونموقع همیشه بیداری خخخ...

اره واقعا هههه ماهم همین الان دوتا ملخ کشتیم جات خالی هنو اولش دختر ملخ بقی چیزا افرین حالا شدی دخترخوب منم نسیم میبینم زیرپتو

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 21:30

ولی واسه من هیشکی همه چیم نیس،هیشکی همه کسم نیس،،خستم ب خدا خیلی،،،گلو درد شدیدم گرفتم نمیتونم هیچی بخورم لعنتی تا همین عصر خوب بود ولی الان داره ب شدت میسوزه قبلن سابقه داشتم خیلی عفونت داره حلقم ولی قرصای مخصوصم تموم شده داروخونه هم نداره،این کپسولم هیچ تاثیری نداره،،،...پس فردام ازمون دارم این گلودرد داره دیوونم میکنه،،،....هیچی نمیگم چون حرفات و درک نمیکنم چون هضمش نمیکنم،چون بچم زود دلم میشکنه،وای خدا با این مریضی چیکار کنم حالا.....ولی بخدا تاوان داره هیچی مثه تو ذوق زدن نیس اونم با عصبانیت،خیلی گناه داره بخدا اگه خدا صدامو شنیده باشه و بدونه چ حالی داشتم تا الان باید تاوان میدادن همه اون لعنتیا.......

همینه نمیفهمی جوونی عجولی بی تجربه هنو مونده تادرک کنی قشنگ حرفام رو عزیزم میترسم ازحرفای منم ناراحت بشی ولی صلاحتو میخوام درکت میکنم میفهممت هنو جوونی زوده کم کم درک میکنی میفهمی دخترخوب منم اینجوری شدم بهش فک کن هروقت اینجوری میشم عین تو میگم خداچراحرفام نمیفهمه درک نمیکنه کاری نمیکنه .ولی چیگامیشه کرد جزتحمل توالان این میگی تو عصبانیت پلی نباشن اونوقت میفهمی درک میکنی عزیزم یکم بادست گلوت بمال هی خوبه براگلوت .اگه بهت اهمیت نمیداذن براشون مهم نبودبمیری نمیبرنت دکتر اصابی خیال دختر من کشیدم همه اینا رو یادم نیار دیگه هههه گلوت بمال خیای خوبه برات اخه چی بگم..ناراحت شدی از حرفام؟ .برودرست بخون گلم بی خیال دنیا وادماش من خیلی وقته بی خیال همه شدم ولی الان دونفر برام خیلی مهم شدن تو ..وخودت میدونی کی منظورمه .ازهمه ادماببری دیگه نه غمی نه غصه ای شایر حرف بزنی گاهی ولی دیگه حرفای همه برات بی اهمیت میشه کم کم کمتراذیت میشی

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 20:22

نرگس تاحالا شده تو ی جمع باشی و ی نفر زورگو بیاد و بدجور بزنه تو ذوقت،توهم بشکنی سخت بشکنی،نتونی هیچی بگی،بغض کنی اگه همون موقع ازونجا بری میگن شکست گریش گرفت،میمونی هی نگات میکنن بدونن اشک تو چشات جم میشه یانه..خیلی سخته نرگس ،دارم خفه میشم نرگس زار زار دارم گریه میکنم،،بقران خوشی ب من نیومده من حتا نمیتونم چن ساعت با بیخیالی بدون هیچ درد و اشکی سر کنم خیلی ب سرم فشار اومده خیلی دوس دارم سکته کنم هرچن حالمم کمتر از سکته زده ها نیس،،اگه منم مثه دخترای دیگه هر مدلی میزدم هر لباسی میپوشیدم موهامو بیرون میاوردم و ی ارایش غلیظ میکردم کسی کارم نداشت،،اخه کی رو دیدی تو ی روز چن بار دلشو بشکنن هربار مثه خنجر و نتونی هیچی بگی،،،نرگس ی سوال میکنم راستش و بگو رابطت با داداشت چطوره؟باهات مهربونه؟درکت میکنه؟ نپرس چرا اینو میپرسم فقط لدفن جواب بده،،،،وااای خدای بزرگ دارم میمیرم سرم داره منفجر میشه،

اره عزیزم شده پیش اومده تو طول روز انقدشکستنم گریه کزدم فقط تو خوودم ریختم حالا هرکی باشه فرق نداره عزیزم مهم اینه منم عین توام ابجی نگران نباش عزیزم درسته خوبه رابطم ولی گاهی پیش میاد حرفی بزنن دلمذبشکنه خانواده دوستان انقددلم شکستن ولی باژم حرفی نزدم صبوری کردم عزیزم درسته سخته خیلی سخته میفهمم ولی خانوادس هرچی باشه هیچی خانواده نمیشه عشق ابجی اینو یادت نر ه شاید باعث ناراحتیت بشن عصبانیت کنن بغت بشکنه ولی بازم خانواده همه چی ادم......عزیزدل ابجی من انقدشکستم تجربه کردم اشک ریختم تحمل کردم تابه این سن رسیدم زندگی سخته حرف مردم سخته غرورت بشکنه گریت دراد دلت بشکنه ولی خودت نمیبازی کنم عین تو زودناراحت میضم زودرنجم همش حرفا وگریه وکارای تو همش تو لاک خودمم . قوی باش عزیزم بخوای سرهرچی خودت ببازی ناراحت بشی زودبشکنی نمیشه تو هنو اول راهی زوده زمین بخوری ادم بایدشکست بخوره زمین بخوره تاقوی شه

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 18:07

خخخخخخخخخخ واه واه واه واه چ دخمله مؤدبیییییی،مؤدبه کی کییییی؟؟؟من مننننن خخخخخ....من از قیددددددددددد دنیااااااااا ازاااااادم. هرچهههههه کنمممممممم مازادددددددممممم.......هیچییی بابا همین خل و چل بازی رو نوشتم....اوه اوه مادام دوشیزززززززهههههه داغغغغغغغ کرده. الهیییییی اتش نشونتتتتتت بشمممممم خاموششششششت کنم خخخخخ...مادررررر هرکوول وارررد میشوووود....منم چاییی میخورم..ی س دیه ام باید برم اموزشگاه ی کتاب سفارش دادم برم بیارم.....منننن همینمممم موخااای بوخاااا نموخااای نخاااااا عععععععع..عشقققققق کیییییی؟من من خخخخخ حرصتووووو در میارمممممم تویییییی جیبممممم میزارممممم

روانی ها ههههه هرجورمیخوای حرف بزن عزیزم فقط یه چیزی برانتمون ضعیفه میترسم زودتموم شه شبا بیای اجی ساعت یک شب مجانیه ها .اون موقعه هی راحت وربزنیم داستان این نت ماهم مفصله گلی ...یه ساعت دیگه اوکی مراقب خودت باش ندزدنت روانی .ازاون یارو مشاوربازخبری شدیانه .من گفتم برودلش نشکن دیدی عاشق هم شدین خدارو چه دیدی بعدش دوقلوبیارکه همش ارزوش داری ههههههه نکشیم شوخی کردم بخندیم جنه داشته باش افرین ههههه

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 17:22

جوووووووون جوووووووون عاشقتتتتتتتمممممم منننن.دوستتتتتتت دارممممم من منننننن.هلوی کییییییی؟ماله کیییییییی؟میمووووون کیییییی؟یوهاااااااوووووووو ملنگ خوؤووووودم کیه کیه عجق خودمممممممم کیههههههه؟...بددددددووو‌ بیااااااا بغلممممممم.بوستتتتتت کنمممممم مملمممممممم......دنیایییییی کیهههههه این دخملهههههههه؟؟؟/مننننننن منننننن...مالههههههه کیههههه این دخملهههههه من من......خخخخخ ببچقید بخدا ی عالمه نوشته بودم نگو لعنتی درج نشده

خله اینا چیه هرکی ببینه میگه دیوونه ببرنش تیمارستان البت که دیوونه ای بر منکرش لعنت دختر منم عاشقتم .اما عیب سنگین باش دختر هو زضته متین رفتازکن خجالت بکش ابروم بردی ههههه بگو باز بنویس جانشد بکنش دوکامنت سه کامنت والا منم نوبتی جوابش میدم ..

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 17:04

خخخخخخخخخخخخ اون من بودم کام دادم زیاد نوشتم کد اشتبا زدم بعد ک بازم زدم گف درج شد نگو خالی خالی درج شدههههه خخخخخخخخ

کوفت حالا خفت کنم دیوونه ههههه........حالا بگو چی گفتی تانزدم نکشمت خله .. برم چای بیارم تاداغ میکنم میارم فرصت داری بگی نگی ها دیگه خوددانی ههههه

شبطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:39

من از چشم باد متنفرم اصلنم نگاش نمیکنم...عه پس باش حرفیدی ک کپکت خروس میخونه،پس معلومه روز ب روز داری باهاش اخت میشی خداروشکر،،،چی بگم والا زود زود دلم میگیره و اذیت میشم...قلبت غلط میکنه با هف جد و اباش خخخ.قلب اونم غلط میکنه با هش جدو اباش،.....من فیلم زیاد دوس ندارم فقط عاشق سام و نرگس و رویای خیسم همینا بعد اینا هرچی فیلم و سریال میبینم کشکن و همشون یچی میگن و ی موضوع الکی.....دیلای لای لاالاللاللااای لای،دیرین دی دیرین دی دی.دی دیییییییدیییی،یوه‌ووووووو دست و جیغو هورا همه باهم یکصدا

هههههه نه اتفاقا قشنگ ترین فیلمی بودتو عمرم دیدم البته درسته ایران کشض زیاد میده ویکم پیازداغش زیاد میکنه ولی خو .من درکل فیلم ترسناک خیلی دوس دارم ..قربونت عزیزم سام ونرگسم دیدم رویای خیس هم دیدم فیلم خدافظ رفیق وای زاجب به شهداس وشهید خدایی فیلمه ها اهنگاشم دازم گوش میدم غمگین ولی خیلی قشنگه مزرعه پدری هم خیلی قشنگه اونم راجع به شهداس وشهید .ولی عاشق فیلم ترسناکم ینی همه میترسن ها یه چی میبینن ولی من اصلا انگانه انگا عین وی هی میشینم سرجام حتی یه جیغ کوچولو هم نمیزنم حساب کن ههههه قبلا تو تلگرام یه کانال داشتم همیشه نگامیکردم فیلم ترسناک داستانای ترسناک صدای ارواح همش دلم میخواس راجبشون بدونم همش پیگیربودم به خاطرمامانم کنارگذاشتم میگف انقد پیگیرشونی یه روزمیان بزات یه بلایی سرت میارن ها ‌ولی بازم دلم میخواد بازم عین قبلا ولی مامانم نمیزاره ولی مگه من به حرف کسی گوش میدم ههههه.......کجارفتی خله نیستی ترس ورادم ادم میذاره رفتی ایا؟

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:19

خداروشکر ک ناراحت نشدی خیالم راحت شد....چی بگم والا منم دیه تغییر ناپذیر ...باشه پس بری دکتر هااا.مگه ن خودم دکترت میشم نشونت میدم....فدایی داری هااا باشه بیا الکی بخندیم هررررر کررررر. خخخخخخ پخخخخ مخخخخ مشنگ فشنگگگگگگ قشنگگگگگگگ یوهوووووووووووواااااااا

میگم دیوونه ای ها نگونه عین خودمی ها ههههههه قربونت برم مشنگ جونم اینارو ول کن لیلی وبیژن رو بچسپ دیدیش یادش به خیرواقعا

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:01

نرگسم کوشی من اومدم تو چرا نمیای گفتی بیام اومدم.فدات شم از حرفام ناراحت شدی،؟تقصیره منه نباید عصبانیت و ناراحتیامو بیارم تو وب تو اعصابتو خراب کنم شرمندتم بخدا دست خودم نبود ببخشید..

دیوونه جوابت دادم که کامنت رو ندیدی گلی بی خیال بابا دنیادوروزه بخندالکی هههه میگم چندروز ورش نمیکنم تف مال این چیزس انقدکسلت میکنه که نگو .خل خانوم به جا کامنت بده تاببینیشون هی نگردی عشقی...... هی اگه لدونی چی میبینم در چشم باد یادش بهدخیر واقعاقشنگ بود عشق بچگی تاالان بیژن لیلی اخ اخ ...میدونی قلبم یکم با .....حرف زدم قربونش برم خودش یه پادکترخودش ناراحت قلبش خو میدونه فک نکن چیزی باشه مال همین غصه خوردناس واسترس و عصبانیت و همینه زندگی خمینه دیگه .چشم منم مراقب خودم هستم بیشتر تو هم به خاطرمن خودت نباز تواولی جوونی هستی زندگی بالاخره سخته هرکی یه تحملی داره سعی کن تو میتونی قوی باش

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 14:39

الهی بمیرم بازم قلبت درد گرف....خوبم چیزی نیس.ولش کن ی ذره خابیدم از بی جونی خابم برد الان بیدار شدم....تورو خدا مواظب خودت باش چرا نمیری دکتر ها تو ب هم قول دادی ولی دروغ گفتی نرفتی،،من بمیرم بهتره تو که اصن ب حرفم گوش نمیدی،،...فدات شم ولش کن بش فک نکن...خوب ی بار بگو چی شده تا منم بفهمم درک کنم ...دوست دارم نرگسی تورو خدا مواظب باش ابجی..من غلط کردم اینارو گفتم ازم نگیر از دیوونه ک حرف نمیگیرو

ههههه ای خداازدست این روانی . دیوونه تو قول دادی خوب شی دیگه اینطور نکنی توهم قول دادی ولی بازم تو خوب شو من دکترم میرم وقتی تو اینجوری میکنی منم اذیت میشم اباجی جان ادم تو زندگیش خیلی مشکلات دازه منم دارم ولی حرفام به هیچکس نمیگم تو دلم نگه میدارم اینجوری بدتره تو میای حرف میزنی یکم سبک میی اذیت خودت نکن انقدزندگی بالا پایین داره پستی بلندی داره دورت بگردم باید تحمل کنی تحمل سعی کن داشته باشی سخته خیلی ولی راهی نداری بایدبسازی وبسوزی ولش کن دنیادوروزه الکی ارزشش نداره خودت اذیت کنی تو خوب شو منم دکتر میرم

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 13:07

ای خدا تورو ب خودت قسم میدم ی بار باهام راه بیاو منو بکش راحتم کن ب قران بریدم،شب و روز اعصاب خراب کردن من تاکی تموم نمیشه،همیشه تو عصبانیت چیزایی میگم ک کاش نمیگفتم هرچی از دهنم درمیاد میگم هرچی فوحش بلدم میگم.لعنت بهم خداجونم تو ک هیچ وخ دعاهامو نمیگیری ی بار باهام راه بیا و منو بکش،....نرگس من فقط ۲۰سالمه ب اندازه صدسال زجر میکشم هرروز هرشب...سرم داره میترکه اینقد بغض دارم نمیتونم گریه کنم داره سرم منفجر میشه چشام ب زور باز میشه کاش بمیرم

حرف بزن بگو چی شده باز اینطورشدی

شیطون بلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 00:24

ببین من اومدم تو نیومدی...الانم ک خابی شب بخیر،میخاستم یچی بگم ها ولی ولش کن خابی،منم عصاب ندارم خوردش کردن...شبت بخیر اجی

چته اباجی باز کی رفته رو اعصابت قربون خودت واعصاب خرابت برم .تو بگو هروقت اومدم جوابت میدم ببین اصا میگفتی حرفات جواب میدادم منم همین اول صبی اعصابم به هم ریخت یه چیزی شد

شیطون بلا دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 23:55

اومدم چ عجب تشریف فرما شدی،ببین اگه خسته ایی جون اون برو بخاب،

ای بابا دختر من شدم جن وتو بسم الله یاتو میای من نیستم یامن میام تو نیستی دیشب عین چی انقدظرف شستم ازکت وکول افتادم .....ینی تاظرفاروشستم تااومدم جواب تودادم دیشب رفتم دراز کشیدم اصانفهمیدم کی خوابم برد با شالرو سرم خوابیدم انگاباچماق زدن توسرم خوتو گفتی نمیام نت ندارم گفتم نمیای نمیدونستم میای وگرنا هرطوربودبیدارمیموندم گلی ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.