دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دوست....ساده



.............................................................................

..................................................................................


نظرات 26 + ارسال نظر
ثنا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 18:11 http://dptext.bloga.com

مرسی از نظرات

فرشته چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 10:12 http://fenapa.blogfa.com

در میانهٔ راه ایستادم
به زمان پشت کردم

و به جای ادامهٔ آینده

که کسی در آن چشم به راهم نبود

برگشتم و بر جادهٔ هموارِ گذشته گام زدم.



ممنونم تو خوبی ؟

شیطون بلا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 01:43

وییی نرگس جونم تجی کلی خابم میاد چشام ب زور باز میشه من دیه برم بخابم.کاری امری باسه دوست دارم هرچیکس..شبت بخیررر فداتتت شم اجی بزرگه..فردا اسم بدی گزارش کنی بای میبوسمت

من قبل از کامنت تو خوابم برد داشتم فک میکردم یهو خوابم برد .نصفه شب از خوابم پریدم هههه ساعت 4بود گفتم وای الان ابجی نگران شده

شیطون بلا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 01:23

ای گفتی منم اصن ازش خوشم نمیاد،عهه توهم داری منم پارسال یکی خریدم وختی عصبی میشم بهمش میریزم پرتش میکنم خخخ...خوب حرف زدید؟چی شد؟با اس بگو میمون جونم

من عاشق روبیکمم یکی پرتش کنه طرفی وای اونوقت جوری عصبی میشم .دارت هم دارم .برج هیجان کیف داره والا ...تو که همش عصبی ببین بدبخت چی میکشه ازدستت ههههههه

استقلال(تاج1324) سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 00:31 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

سلامممم نرجس بانووووووووووو آپمممممممم

شیطون بلا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 00:31

اره خوندم جواب است.......خخخخ همسایه م همسایه های قدیم... بگو همسایه مام مهمون داریم امشب جا نداریم زیادن پن شیش تا بچه دارن ازونا ک شب خودشونو خیس میکنن،امشب و اونجا باشن...ببین شرایط فرق میکنن من معمولا با دیوار نازکا کار میکنم خخخخخ...

ههههههههه دیوونه....رفتم وبش میگم این روبیک دست خواننده چقدشبیه مال منه ازمهدی مقدم خوشم نمیاد

شیطون بلا دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 23:45

خداروشکر فدات بشم نمیدونی که چی کشیدم که دلم هزار راه رفت،الان بهتری،من چن بار رفتم دکتر ولی تو هی نرفتی،من همش ب حرف تو گوش میدم ولی تو نه...اخه چرا با خودت اینکار و میکنی کلی گریه کردم،..حالت خیلی بده هاا اینقد ب خودت فشار نیار،برو پیش دکتر قلب فدات شم....منم امروز حدود بیس بار سرم گیج رفت ی بارش رفتم اجاق گاز و خاموش کنم نرگس سه چهار دور دوره خودم چرخیدم،تا افتادم..الانم ی ذره رو پا وایسم سرم سنگین میشه..تو خوب باشی عزیز دل ابجی من مهم نیستم

چرامهم نیستی برامن مهمی نباشی مرذم دیوونه مراقب خودت باش همیشه عزیزدلم الان بهترم .میرم چشم میرم تو فقط خودت نگران نکن گریه نکن معذرت میخوام چشم هم دکترمیرم هم بیشترمراقبم تو هم بیشترمراقب باش دقم نده فدات بشم...گوشیم قاط زده بودخاموشش کرده بودم روشن کردم است بدم ولی حالم بدشدنتونستم.......وای اجی یه همسایه داریم انقدسرصدامیکنن باصدای بلند دادمیزنن مهمونم میاد براشون دیگه واویلا یه بارگفتیم بهشون گفتن چاردیواری اختیاری ههه البته خدایی ادمای خیلی خوبی هستن ها اینا الان کی رو میخوان تذکربده بهشون تو ماشاا...استادی کارخودته بیا

شیطوم بلا دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 23:13

نرگسم اجی جونم کوشی تورو خدا دارم دق میکنم حالت اصن خوب نبود اسم ک ج نمیدی گوشیتم اجیت ور داشت گف خیلی حالت بده باز قلبت درد گرفت فدات بشم جونه من بیا دارم دق میکنم کلی گریه کردم تو نباشی منم میمیرم..هش میگم حرص نخور اینقد خودت و با اینکارا نابود نکن.نرگس چن بار گفتم برو دکتر بقران نگرانتم اینقد ب خودت فشار نیار،اینقد گریه کردم سرم داره میترکه عععععععع نرگس خاهش میکنم بیا بیستا کام دادم هزارتا اس دادم جواب نمیدی اخه من چجوری بفهمم هستی ای خدا بلایی سرش نیومده باشه،نفست ک بد بود ینی الان چ حالی داری،تورو خدا هرجور شده بیا مردم از نگرانی حداقل این کام و ج بده خاهرجونم

سلام اجی خوبی نمردم زندم الهی بمیرم نگران شدی ببخشید اصانمیتونستم گوشی دستم بگیرم است بدم حالم خوب نبود الان بهترم یکم نگران نباش تو به حرفم گوش میدی که گفتم برو دکتر .گغتی چیزی نیس دکترنمیرم منم نمیرم پس این به اون در.فدای نگرانیت بشم بازم شرمنده الان بهترم نگران نباش خوب ؟ الهی فدات بشم عزیزم

roya دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 15:03 http://tabassomr78.blogfa.com

زدم کفو

شیطون بلا دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 12:36

کوفت و بمیرم مرض و بمیرم...راس میگی اخ جون دوست دارم بیا حالم خوب شد...ماله مریضیه حالت بده یا یچی دیس؟...بمیرم ک حالت خوب نیس.ببخشید خوب عصبیم میشه اس ک میدی نشونت میدم

ینی تو مغزت ازمن خراب ترو پوک تره خدای .هه .است میدم خله دوسم نداره به زورنیس حالم کلابده چه اون چیز چه قلب چه هرچی خلاصه بدم ..میام ابجی

شیطون بلا دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 12:23

حداقل جوابمو میدادی نامرد.بی معرفتی دیگه...ب قول خودت من باهمه برات فرق دارم ولی انگار ارزشی ندارم....اگه تو نیای وب من دیوونه میشم کلی گریه میکنم،هرچی کوفت و زهرماریه میخورم تا معدم درد بگیره بمیرم....

حالم خوب نیس اس میدم بهت نرفتم که بمیرم گفتم وب نمیام .جون مادرت اذیتم نکن تو که میدونی چقدارزش داری لازم نیس بگم میدونی قلبم هی دزدمیگیره دیشبم نفسم بالانمی اومدالانم حالم بده میخوای بمیرم باش بمیرم راحت شم به امیدخدا

پسر کاشانی دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 00:31 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

بغضهایم را
به ابرها می دهم
و قلبم را
از نام تو پر می کنم
باران که ببارد
آواز قلبم شنیدنی است.....

پسر کاشانی دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 00:31 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

خدا"
مرهم دردهاست
هرچه عمق خراش های
وجودت بیشتر باشد "خدا"
برای پر کردنش بیشتر
در وجودت جای میگیرد ...

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 23:29

اره واقعا امون از بعضی ازین خانواده ها...بروبابا توهم....عه عه اذیتش نکنی ها گناه داره بچم....خخخ داره عضله باز میکنه..دارم خندوانه میبینم عاشق بازی ای علی مشهدیم

کارش ندارم والا منم میبینم کجابرم ههه.......یه چیزی بگم ...دلم براش تنگ شده ابجی چیکاکنم حالم بده دلم میخوادگریه کنم گناه من چیه دلم براخودم میسوزه...هعی زندگی چقدخنده داری .. دارم دق میکنم رفیق دلم خیلی میخوادباهاش حرف بزنم اما کجاچطوری

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 23:27

اره واقعا امون از این خانواده ها.....برو بابا توهم...مگه کشه شلواره خخخ گناه داره اذیتش نکنی هاا...حتما داره عضله باز میکنه خخ ...دارم خندوانه میببنم..عاشق این علی مشهدیم بازیش عالیه

واقعا باحاله ها خدایی

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 22:57

عه عه اصن بمیرمم نمیرم دکتر مگه قرار نبود تو بری هااا چن بار گفتی باشه میری دروغ گفتی دیه زدی زیر حرفت...چیزی نیس بابا همون ماله کم خونیه نمیخام تا بعد کنکور ب هیچی فک کنم و فکرم و مشغول کنه،نگران نشی هاا از بس سوسولم...میمونی اگه نری دکتر تورو خدا برو جان من برو.....خوب ازش خبر بگیر شماره ایی وبی چیزی نداره...از خدا میخام فعلا معنیه عشق و نفهمم و دلم عاشق کسی نشه همش دلشورست درسته شیرینه اما.....چنتا نفس عمیق بکش دراز نکش ی کم راه برو ،بیا نگرانم کردی هاا

ههههه خوب میشم عزیز چراشمارش دارم چطورمیشه نداشته باشم ولی به خاطرقضیه پسر که میخواستش به خاطرباباش بنده خداهی گوشیش ازش میگیرن هرکاری میکنم نیس که نیس امان ازاین خانواده ها واقعا بعضی وقتاکارایی میکنن ادم میمونه توش واقعا ...بادمجون بم افت نداره خوب میشم اینجوری شدم بعد خیلی بهترشدم .سرمنم عین تو شده بارها ..الان میرم تو حیات یه چندتانفس عمیق میکشم بادبره تو ریه هام نفسم بازشه راش الان زودی میام نگران نشی اومدم سیم ثانیه میرم میام فدات بشم.........اومدم اخی چقدخوبه دارم بهترمیشم انگاری .. رفتم دیدم هپی تو قفسش دازشده خودش کشیده پاهاش رو دراز کرده قیافش اینجوروقتاباحال میشه خدایی درازم هس وقتی کش میاد خودش میکشه بایدببینیش عین شکلانای کشی هس میکشی میشه کش میاد ههه

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 22:36

خخخخ والا منم اومدم تو الان دلم بخاری میخاد...هوا خیلی سرد شده...ی لحظه عصبی شدم چ میدونم خلم دیه..... میگم نرگس یچی میگم نگو نازک نارنجی ی سه روزی هس ی چن ثانیه شای بگم فقط پنج ثانیه سرم یهو سنگین میشه انگار ی وزنه بهش بستن،اولش گفتم چیزی نیس ماله کم خونیه ولی تاحالا چندین بار اینجوری شدم حس میکردم دارن بلندم میکنن.ب کسیم چیزی نگفتم نگران نشن.فعلا تا بعد درسام اگه بازم تکرار شد...الانم یکی از دوستام ک خیلی بام راحته از ی پسری خوشش میاد ینی دوطرفس از بچگی تاحالا همو میخان ولی پدرش نمیزاره الان ی مدته راضی شده قرار بود امروز جواب مثبت بده از خوشحالی سراز پا نمیشناخت ولی باباش اومده خونه گفته من راضی نیستم کاریم ب کارت ندارم.اونم مجبور شده ج منفی بده میگف پسره زار زار گریه کرده دلم براش سوخت من از اون بدتر گریم گرفت اخه باهام خیلی راحت فقط من میدونستم باهم در ارتباطن.نمیدونی که تاحالا پسره صد بار اومده و رفته تا پدر دختره رو راضی کرده حالا باز لج کرده...اصن شده قانون دونفر همو دوس دارن بهم نمیرسن..

تو که بازهمیشه منو نگران میکنی توروخدابرودکترزود افرین به خاطر من .چی بگم والا یاددوست خودم افتادم عین همین دوست تو الان یه مدت ازش بی خبرم دلم هم تنگشه هم شورشو میزنه.... حس میکنم یکی دستش گذاشته رو قفسه سینم نمیزاره نفس بکشم خوب .تو رو جان من برو دکترزود خواهش میکنم

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 22:09

من اومدمممممممممم...الان تو حیاطم زیر نور ماه با ی اهنگ اروم....وااای عصری داشتم جوابت میدادم کلی نوشتم یهو دستم خورد برگشت زدم اینقد عصبی شدم ک گوشی رو پرت کردم ی ساعت دنبال سیم کارتش گشتم خخخ...

سلام روانی پیش میاد اگه گوشی میشکست چی خله اخه این چیزیه که انقدعصبی شی خله .هههههه بی خیال دیوونه رفتم تو حیات سرد بودوالا اومدم تو

...Ali19... یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 20:15 http://ali137312.blogfa.com/

کاش فرشته اى هم بود...
به نامِ "عشقائیل"
که روزى در صُوَر خود بِدَمَد و بگوید:
دلتنگى تمام شد...!
هر کسى...
عشقش را بردارد و ببَرد...

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 19:02

اصن الان اونجا بودم میگفتم بگیرش ولش نکن..خوبی هپی خاله جون؟...من امروز روز سختی را پشت سر گزاشتم درمیان درس خواندنم ب خاهرم فکر میکردم ک امروز را بدون من چگونه میگزراند میدانستم چقد دلش برایم تنگ شدهو همین باعث بیماریش شده،ب همین منظور ب سرعت نت خودرا فعال کرده و ب خدمت رسیدم..بطالتم خودتی و هپیت و همچنین امروز درس خاندم ساعتی خابیدم.با دختر همسایه دعوایم شد اخر انها صدای تیوی را بلند کرده بودن منهم در را زدم و گفتم اخرین بارتان باشد اوهم گفت چهار دیواری اختیاری،من هم گفتم پس منم هنه حرفاتونو میشنوم و ب دیگران میگویم این سخن انقدر تاثیر گزار بود ک دیگر صدایی از خانه بغلی نیامد خخخخ..اخر انها تازه مزدوج شده اند خخخخخخخخخخخ........فدای دل مهربونت بشم من هزار و سیصد تا سلام.دلم برا هپی کلی تنگ شده کلی کشمش داریم کسی نیس بخوره براش بفرستم

به به خوض گذراندی پس احسنت تبارک الله زبان داری عین چی به خودم رفته ای دومترزبان داری کم نماوری تبارک الله ..عه کشمش داری جون میده براکشمش دستت درد نکنه خاله قربون دستت .خسته نباشی خاله منم دلم تنگ شده برات به نرگسی میگم یه روز عکس جدیدم بزاره ببینی سبیلام رو چشای قشنگمو .وای ابجی دهنش باز میکنه کوچولو قرمز وقتی خمیازه میکشه ...راستی اون دوتا خرگوش داره نشونم داده نر ماده هفتاتوله زاییدن که مردن گف

roya یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 12:19 http://tabassomr78.blogfa.com

اره دقیقا

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 01:37

خخخخخ رسما فرستادی دنبال نخود سیاه خخخخخخ شوخی کردم فدات شم.اتفاقا منم خیلی خابم میاد،الان میخاستم بگم توهم برو بخاب اجییی جونم مرسی ک تا الان بیدار موندی خیلی حرف زدیم هااا....الهی من فدات بسم ی بوس بده ب ابجی و برو دیه بخاب......شبت پراز رویاهای زیبا و خابای خوشمل..دوسسسسسسسسسسسسسسسیسسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممم..

باشه دیوونه خوب بخوابی یه خواب راحت تاصب تخت بخوابی صب چیه ظهر عین خرس ههههه شب به خیر پرستار اینده خوابای قشنگ قشنگ ببینی انشرلی خوب بخوابی شیطون بلای خودم...........

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 00:45

حواسم نبود امشب دورهمیه ندیدم الان اومدم ببینم داره تموم میسه...جووووووون جووووون مالههههههه منیییییی ب کسیممممممم نمیدمتتتتتت من که گفتم از اول و اخرش ماله خودمی تو...قحطی دوست می اید نه هفت سال ،هفتصدسال!!!در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم به کنعانیان بگو منتظر نباشند تقسیم شدنی نیستی حتی اگر یعقوب بیاید....دوتای تا اخرش میریم مگه مرگ جدامون کنه ک الهی من هیچوخ مرگتو نبینم.....توهم عمرمنی عشق منی زندگیه منی نفسم ب نفست بنده خاهری...

باش من که تااخرش هستم قول عزیزخودمی دیوونه به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم

شیطون بلا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 00:11

خخخخخ خودمون تعریف نکنیم کی تعریف کنه...تو عزیز دله خودمی خاهرجونه خودمی همه کسمممممممممممیییییی توووووو‌ نفسمیییییییی تووووووووو عشق منییییییی توووووو جووونههههه منییییی توووووو ..اوه اوه خطرناک شد کار ب زیر پتو رسید باید بترسم الان مست میشی خابت میگیره

ههههه نه بابا نترس فعلنا بیدارم الهی قربونت دورت بگردم حالا بحث این شدمنم بگم تو عشق ونفس نرگسی جونمی عمرمی عزیزدلمی دورهمی مارال ومونافرجادرو اورده ...

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 23:53

رفیق مبادا گرفته باشی که شهری را به نماز ایات وامیدارم...

رفیق نه خواهریم .قشنگ بود

شیطون بلا شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 23:48

اره عزیز دلم همیشه تو انتخاب پست عالی هستی خیلی قشنگه افنر رفیق خوشمل خودم.....مرسی اجی جون الان بهترم رفتم قرصام و خوردم و دسشویی و دیگه الان اومدم چن نفر اومده بودن عیادت گفتم زشته تا اونا برن الان رفتن..گفتم الان کلی نگرانی،فدات شم.

عه قربونت برم کارخوبی کردی بسه بابا زیادهندونه بغل هم گذاشتیم ههههه اخ دستم رف یه سری از عکسارو حذف کردم بیکارم دیگه خوبه گذاشتمشون یه جا دیگه عیب نداره بزاباشه هروقت خواستم ازاونجامیبرم منم گاهی یه کارایی میکنم هاا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.