دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دوس داشتن های ناب وممنوع..مجازات


اصلا دلم میخواهدت


زور است میفهمی ؟؟


من عاشق این


دوس داشتن های  ناب ممنوعم



نظرات 108 + ارسال نظر
va hid چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 10:55 http://pitek.blog.ir/

سلام ممنون شما هم لینک شدید.

علی احمدی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 20:23 http://men1.mihanblog.com

به بعضیا باید گفت . . .
مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی میکنیم

که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند!

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 12:57

خخخخخخ.چ دعوایی ؟ای گفتی دلم دعوا میخاد.بزن بزن ،.من عاشق فیلمای اکشن مخصوصا سریع و خشن از یک تا ۷ تشو دیدم،اینقد باحاله،یا فرار از زندان،مکانیک،نقشه فرار،روحیمم خشن شده خخ

وحشی ههههه ینی عجیب بودا هرکاریش میکزدن زیربارنمیرفت دهنش بسته نمیشد بایکی دیگه ازهمسایه ها دعواش شده بود سرچی دقیق نمیدونم خودش بی گناه میدونس همه تقصیرارو گردن اون بدبخت ازهمه جا بی خبر میذاشت ینی فیلم خوبی بودها زن ترسناک بود کف بالامی اورد قرمز میشد هی میگفت هی میگفت همه جم شده بودن ینی کولیه بر خودش حسابی اینجایک دعواهایی شده اصاعجیب بشنوی شاخ درمیاری باید خودت ازنزدیک ببینی تاباپرت شه اصا من نمیدونم ازکجا میان اینا کین جاقط میاین اینجا ...شکمم سنگین درد میکنه اخبدجور

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 12:32

چی بگم ابجی...شاید هیچوخ نیاد،شایدم ی بارم شده ب ندای قلبش گوش داد و اومد،ی بارم شده ب ته دلش گوش داد و اومد..ته دلش از خودش مهربونتره....شاید داره فک میکنه بهش فرصت بده عجولانه زندگیتو خراب نکن...بدبخت شدم رفت شارژم داره تموم میشه خخ.

توهم عین کلیپ سامک عباسی انیمیشن دختر شارژ ش تموم میشه خودش میکشه اهنگ فرشته پاک ...اقا ابجی اینجایک دعوایی بود ترسناک جات خالی

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 12:03

تو بیخود میکنی ک با کسی ک دوسش نداری ازدواج میکنی مگه الکیه بحث ی عمر زندگیه،قرار نیس چون دوست داره ادم خوبیم باشه،..اون پستارو واسه هرکی نوشته ب تو چه،مگه قرار نشد دیگه بهش فک نکنی،حتا اگه برای توهم نوشته باشه فقط نوشته نیومده ک بهت بگه اینهمه ذوق کردی،اشک ریختنم کاری رو درس نمیکنه.من میدونم داداش من اینارو واسه اون دختره ننوشته مطمعنم اون همچی ادمی نیس،باید تو این مدت شناخته باشیش.وختی نمیخادت زور ک نیس نرگس تو این علاقه رو اینقد جدی گرفتی ولی اون زیاد جدیش نگرفته،...نمیدونم با خاستگارت حرف بزن اصن نمیخاد غلط میکنی حرف میزنی،پررو میشه هی نگات میکنه،تو هم خوشکل خودم،نمیخام اصن تو کل دنیا بگرد بهتر از داداش گلم پیدا نمیشه از من گفتن بود..الهی بمیرم ک دیشب منتظرش بودی،از کجا معلوم اونم منتظر تو نبوده،.

چی بگم اخه درسته ادم خوبیه خواستگارم ولی خودم مرددم باهاش حرف بزنم نزنم من تواون کامنت پایینی نوشتم میخواد م بیادبگه وگرنا من رفتم ..ولی یه چیز رو مطمعنم هرجای دنیارو هم بگردم ها یکی عمراعین اون پیدا کنم دیگه شبیه اون پیدانمیشه فوق العاده بود

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 01:39

هه باشه منکه میدونم پشت این باشه چیه خوب میدونم....اصن فدات بشم بیا دری وری بگیم..میگم،این دختر عموم پسر عموم از هم خوششون میومد،حالا امشب مشکل خاتوادشون حل شد،از ته دل ب خنده هاشون خندیدم،زیر نگاهای همدیگه داشتن اب میشدن،اینقد خوشحال بودن ک نگو بعد ماه رمضون میرن ازمایش خون و اینا بعدم بله برون و حنا بندون و اینا،خوش بحالشون ای ادم نگاشون ک میکرد کیف میکرد

عه به سلامتی مبارکه ایشاا..خوشبخت شن ..ایشاا...بعدیش تویی عزیزدلم ....میگم رمان جین ایررو خوندی؟نخوندی پیشنهاد میکنم بهت خیلی قشنگه یکم میخونی غرقش میشی دو جلد .عاشقانه کلاسیک جلد اول ودومش خوندم...........ببین من میگم این پستارو براکی میزاره ها اونم الان نکنه عاطفه؟اون که گف فراموشش کرد م دوباره میشه عاشق اون بشه؟ براکیه حرف اول واخرم اگه منو میخواد بیا رک بگه بهم اگه واقعا این میخواد بیاد واقعیش کنیم بیاد فقط یه کلمه بگه میخوامت وسلام بیاد اگن واقعا میخواد اگه اومدگف خوب..... نیومد من دیگه رفتم که رفتمم قلبم غلط کرده وقتی یکی نخواستت تو غلط میکنی دوسش داشته باشی خواستم بیاد بگه منتظرم نیومد بگه من میرم واسه همیشه میرم به خواستگارم جواب میدم هم خودم ازاین بلاتکلیفی درام هم اوم ازشرم راحت شه وسلام خطم کلام

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 01:20

الهی فدات بشم خودتو ناراحت نکن،اخه من چجور خاهری هستم ک نمیتونم ارومت کنم...این حس تورو فقط من میتونم درک کنم من میدونم و ذوق و شوقایی ک هرشب برام میگفتی هرشب از رویاهایی ک خاستی باهاش بسازی،نرگسم اروم باش ب خدا توکل کن.دوس داشتنتو خدا میدونه و بس،هرکسی نمیتونه ی عشق پاک و باور کنه،،تو خاستی بری پیشش با تمومه مشکلاتت ولی لعنتی بفهم بفهم نمیخادت نمیخادت زوری ک نیست،میخای خودتو تحمیل کنی ک چی بشه ها...برادر من میدونی نرگس چی میگف هرشب ازتو میگف ای کاش بشه برم پیشش خودم ببرمش دکتر خودم شبا باهاش قدم بزنم دستاشو بگیرم پیشش اروم بگیرم،هیچی مثه این نیس ک ی دختر یکی رو بخاد ولی طرفش پسش بزنه ی دختر میتونه غرورشو زیر پاش بزاره اما شما مردا خیلی بی انصافیت...نرگس دارم دیوونه میشم،حاله من از تو بدتره..تا حالا ندیدم یکی واسه ی عشق مجازی ولی واقعی اینجوری بشه اونم کی نرگس.هه....نمیخادت دختر ول کن بس کن،لعنتی تو فقط ماله خودت نیستی تو ماله منم هستی حق نداری با خودت اینکارو بکنی

باشه

شیطون بلا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 00:37

سلام نرگسی خوبی؟..الان از وب اون برگشتم مطالبشو دیدی؟متناش..راستش اشکم دراومد.میدونم نرگس میدونم هنوزم دوسش داری،اما نمیدونم حس اونو،نرگسم میدونم امروز چی کشیدی ولی هرچن میدونم تاحالا وبش رفتی،تو دروغ میگی نمیتونی فراموشش کنی،تو قلبت ریشه کرده..مطمعنم تحمل نکردی و وبش رفتی..الهی فدای دلت بشم ک همش باید بشکنه،فدای محبتاو دوس داشتنت ک هیچکی نمیتونه بفهمه.فدای امروزت ک حالت بده و ب من نمیگی باید خاهرت بهم بگه،تا کی ها تاکی میخای واسه شکستن دلت اشک بریزی،ها تو استرس برات بده میترسم زبونم لال خدایی نکرده حالت بد بشه باز،چرا نرفتی دکتر ها،چرا افطار هیچی نخوردی ها؟تاکی میخای تو اتاقت بشینی ها تاکی میخای جواب کامنتامو ندی ها.دلت میاد من برات نگرانتم.خوب دوست نداره زور ک نیست عزیز دلم ای خدا من چیکار کنم

انقدگریه کردم جونی نمونده برام اجی نفسم بالا نمیاد دلم تنگه به خداتوکه منو میشناسی ادم اینجوری نیستم تاحالا همچین بلایی سرم نیومده بود اینجوری به قران اولین باریکی رو اینجااینجوری بخوام ودوسش داشته باشم من میخواستم واقعیش کنم برم اما نمیخواد ولی من میخوام دوسش دارم چیکاکنم دارم خفه میشم کیبوردم خیس شده ازاشکام چندشب خواب ندارم خوراکم ندارم اخه این چه بلایی بودسرم اومداز من بعیدبود

شیطون بلا یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 18:04

سلام دیونه خوبه خودم گفتم شارژ ندارم ها،بعدشم خابیدم گوشیم رو بیصدا بود،اون فوشیم ک دادی نشنیدم ولی هرچی گفتی خودتی خخخ.الان شارژیدم....ی کم سمت راست شیمکم میدردید گفتم بخابم خوب شه باز هی درد میکنه....

هی بخواب تمبل فرداشوهرکردی میندازدتت بیرون اپاندیس؟وای

ثنا یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 15:50 http://dptext.bloga.com

ســـــلام:)
بیا وبم ;)

ادرست اشتباه

گـــاهـــی ....
بـــه خـــاطــرش ،
مــــانـدن را تـــحـمــل کـــن ؛
رفــتـــن .....
از دســـت هـمـــه بـــر مـــی آیـــد ...... !


..................................................

گـــلایـــه هـــا ......
عـیبـــی نـــدارنـــد ،
کـنـــایـــه هـــاســـت ؛
کـــه ویــــران مـــی کنـنــد ........ !



...........................................

شیطون بلا یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 01:34

نه بابا میبینم پیشرفت کردی همون جمله ایی ک با اس فرستادی ب خودت خخ..من هنوزم نفهمیدم تو کجا میخای بری والا...نخیرم نتم درس شد بیا ببین..ولی خابم میاد ب شدت امشبم شب احیاس دلم نمیاد بخابم چشامم ب زور باز میشه..

تاچشت دراد هههههه لیلی زن بود یامرد ؟ههههه خونه پسرشجاع کاشان خانوم خوشگله برم کاشان ...اما نمیرم دیگه عه به سلامتی مبارکه درس شد ... من خوابم نمیاد خواب ندارم

شیطون بلا یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 00:33

کوفت الهی نت خودت خفه شه نتمو چش زدی بچم بالانمیاره خخخ...مگه میخای کجا بری؟فک کردم اون عشایر گفتی میخای بری.

نه عزیزم اون که گفتم معلوم نیس ....من گفتم فردایاپس فردامیخواستم برم کجامیخواستم برم ؟پیش اون قراربودبرم خواستم بهش بگم دارم میام پیشت اما یادم رف بگم بهش .اماالان دیگه نمیرم بااجازت.... من چش زدم؟ریدم به نتت ههه خودش ریغو به من چه

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 23:54

ای خدا ینی من تنها میمونم.بخدا نت من از خرم بدتره،بالا نمیاره دوس دارم گوشیمو بشکنم

تنها بمونی چرا؟بازگفتی گوشیم بشکنم شپشو اروم باش

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 23:12

نوش جونت..من عاشق اهنگشم فقط...اره من خوبم تو خوب باش منم خوبم فدات شم

قربونت هههه میخواستم فردایاپس فردابرم اونجا میخواستم بهش بگم میخوام بیام نشدبگم بهش ولی حالا صدسال نمیرم کلامم بی افته اونورانمیرم بردارم

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 22:57

نرگسم خوبی؟هه چ سواله مسخره ایی...الهی من بمیرم الهی فدات بشم قربون اون دلت بشم.هیچی نمیگم چون نمیخام اذیت بشی......این فیلم شبکه یک میبینی زیر پای مادر خیلی قشنگه خدایی....مثلن میخام بحثو عوض کنم

سلام عزیزم خوبم من ..ظاهراتو حالت بده ههههه چندقسمت ازش نمیبینم ولی ازستاره خوشم میاد....غلط کن بازم تو خودت کشی به خاطر چی خله دفه اخرته ها میگی اینو من خوبم خیلی چمه الان شکلات تلخ خوردم شارژم

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 15:13

دست نزدم ولی از نزدیک دیدم،عاشق اسبای مادم خیلی خوشکلن مخصوصااونا ک موهاشون میاد جلو چشاشون،چشای مشکی دارن وای خدا خیلی ناز و جذابن خیلی...دوس دارم یکی بخرم وختی رفتم سرکارپولدار شدم من عاشق اسب دخترونم خدااا....بعد بوسش کنی نازش کنی...اگه بگم هزار بار دروغ نگفتم.حالا تو منتطر اسی من منتظر اومدن ب وبشم..

من ازنزدیک دست زدم رفتم عشایرمال همسایه خالم بود اینجام همیشه میرفتم کوه یانزدیک کوه یکی ازهمسایه هامون یه اسب قهوه ای داشت هرروز میرفتم نگاش میکردم چه لذتی داره ازتزدیک حس کنی صدای پاش شیحه بکشه عاشق صدای پاشونم وقتی میدوه..........وای اعصابم خوردشدشارژ ندارم بهش اس بدم دلم میخوادباش حرف بزنم حالش بپرسم مامانمم کارداره وای بدنم دردمیکنه سرم اوووف

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 14:36

فکن بزارن از ۱۰کیلومتری نزدیک ترشی بشم اصن ترشی منو میبینه فرار میکنه،دیروز ابجی کوچیکم ی لواشک خریده بود داشتم میمردم دهنم اب افتاده بود.اخرشم نخوردش .....والا ب من باشه،شب و روز فقط دراز میکشم و میخابم یا تیویی میبینم..اصن ادم بره عشق و حال،بره طبیعت گردی بره کوهنوردی،اینا حال میده،،دیدن غروب خورشید طلوع خورشید،.

اره والا من عاشق اینم شبابرم تو حیات زیردرخت تاریک ماه رو نگاکنم یا طلوع غروب خورشید نگاکردنش قشنگه .. طبیعت دشت بادخنگ تاحالا اژنزدیک به اسب دست زدی؟چه حس خوبی میده به ادم..... بعضی وقتادیدی هی زل میزنی به گوشی میدونی کسی نیس ولی باز هی چک میکنی منتظری

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 14:10

چیزی نیس شاید سرما خوردی،خوب میشی.برو استراحت کن خوب میشی.ماله هوای کولره...

خوب میشم چیزی نیس .تو ترشی
نمیخوری که ها؟حواست به خودت هس مغزفندقی ها استراحت سیری چند شبا وقت درازشدن وخواب روزا خواب واستراحت دوس ندارم مگه چی بشه روزبخوابم

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:51

باشه من اشتباه میکنم،دلتنگ کی هستی؟چرا کسلی؟...من نگفتم قربون صدقم برو این صدبار.هیچیم نگی مهم نیس.تا حالا حستو درک نکرده باشم دیگه ب درد نمیخورم...اره جمعه روز دلتنگیه....

من عادتمه زیاداهل قربون صدقه رفتن کسی نبستم نه فقط تو مگه چی بشه بخوام قربون صدقه کسی برم بیشترین قربون صدقم عزیزم .....دلتنگ نمیدونم والا ...فین فین میکنم نمیدونم حساسیت یاسرمادارم میخورم بدنم درد میکنه بی حالم انگاکوه رودوشمه

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:47

ازمون خوب بود بدک نبود...روزه هم ک دیروز نتونستم بگیرم تبم خیلی رفته بود بالا،دکتر میگف خدا رحم کرده بهت تشنج نکردی،...امروز بهتر بودم گرفتم...میدونی ک چیزی نمونده تا کنکور منم میخونم گاهی زیاد گاهی کم....واقعا ی جمعه کسل کننده رو گذروندم.

جمعه براهمه کسل کنندس جمعه روز دلتنگیه

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:34

ولی انگار تو زیاد عین قبل نیستی،حس میکنم دارم با ی غریبه حرف میزنم...من حرفای قلمبه سلمبه نمیخام،از کسی هیچ وخ نخاستم،..من سرجامم فقط دنیا ی خورده نامرد شده،جابه جا شده

من باهات غریبه نشدم دری وری نگو دختر دیروزم تو تلگرام داشتم بایکی حرف میزدم میگف غریبه شدی باهام اقا من غریبه نشدم دلم تنگه گرفته وقتی دلتنگم دلم گرفته اینجوری ام عزیزم بعد ادم کسی رودوس داشته باشی همیشه که نباید به زبون بیاری همیشه نباید قربون صدقه بری یه کلام تو از همون روز اولی اومدی دوست داشتم بهت عادت کردم وابستت شدم رفیق وقتی یه بارمیگم مهمی ارزش داری دیگه نپرس مهم نبودی هرروز منتظرت نبوذم مهم نبودی برات نمیشیتم هرروز دعاکنم دلم تنگ فقط کسلم

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:32

باشه.من واسه دعوا نیومدم.....خوبی؟چخبر؟...والا نمیدونم جز این دوتا چی بگم....

نه والا دیروز فقط میخواستم یکی باشه حرف بزنم هیچکی نبود حتی یه ماشین نبود برم سرخاک دردودل کنم سبک شم ...بی خیال اینا خوبی ؟ازمون چی اوضاع درس کنکور روزه خلاصه وربزن دخترساکت نباش

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:25

فدات بشم من بمیرم بخدا حاله منم بهتر از تو نبود،بخدا نمیدونی چی بهم گذشت،اره همیشه خدا ب داد ادما میرسه،.من نامردم باشه...هرچی تو بگی،.فقط اروم باش،.هرچی میخای بهم بگو.

من هیچ نمیگم فقط بمون بشین سرجات تو بمیری ومن بمیرم واون بمیره بسه یه کلمه بمون عین قبل من دلم تنگ شده بود ولی عین بقیه بلد نیستم وحوصله قلمبه سلمبه حرف زدنم ندارم خودت که میشناسیم اهل زیاد قربون صدقه رفتنم نیستم عزیزم

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:18

میگی دیگه نیازی نیس بیام دیر اومدم ،حرفات اشکمو دراورد قلبمو ب درد اورد،بزار همیشه تقصیر من باشه قبول.فقط اینجوری نگو.از جوابت میترسم،مثه یه تیکه سنگ ک تو گلوی ادم گیر میکنه و میشه ی بغض بزرگ ک نه راه برگشت داره ن راه شکستن.من الان هرچی بگم تو ب حرفام گوش نمیدی شاید اومدنم دیگه بی فایده باشه،و با دیدن کامنتم هیچ حسی پیدا نکنی،اما من نمیتونستم بیشتر ازین تحمل کنم.قول میدم دیگه بی سر و صدا بیام،و حرفام ن کسی رو اذیت میکنه ن دله کسی رو بشکنه.....دلم برات خیلییییییی تنگ شده خیلیییی،اونقد ک دوس دارم با تمومه وجودت بغلم کنی،بگی نامرد نارفیق،از این کلمات متنفرم من نامرد نیستم بخدا

میشه بس کنی همش داریم میپریم به هم ول کن جون مادرت حال دعواندارم بمون عین قبل باش وسلام

شیطون بلا شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:11

سلام.من رفیق نیمه راه نیستم.بهت گفتم بزار ی کم تنها باشم،فک میکنی تو این ی روز چی ب من گذشت همش گریه میکردم همش ب خودم و بدبختیام فک میکردم.چ عجب ی پستی واسه ما گزاشتی البته ی پست ک گفتی دیگه نیام و اگه تو بخای دیگه نمیام چون تو حق انتخاب داری،اومدم چون واقعا دیگه تحمل نداشتم،هرجا میرفتم هر کاری میکردم فکر و ذکرم شده بود تو.الانم اگه نمیخای من حرفی ندارم،ولی من تو رو تنها نزاشتم،من شدم ادم بده قصه تو،شدم ادمکش و عمول قصه تو،شدم کسی که دیر همه چیز و میگیره،شدم قربانیه دلتنگیه تو،شدم یکی ک دل میشکنه،اما من هیچ وخ نخاستم دل کسی رو بشکونم هیچ وخ اون حرفایی رو هم ک زدم،چیز اشتباهی نگفتم فقط خاستم دوباره ب دستش بیاری،اما خودمو از دست دادم.باید یاد بگیرم واسه خیلی از دخالتا هنوز جوجم و حق اظهار نظر ندارم,الانم نمیخام بگم چقد دلتنگ بودم همه اینارو فقط خدا میدونه و شبایی ک بیدار بودم.فقط همین

دقیقاهمون لحظه ای که بهت نیازداشتم بایدبری نه ؟اصامیپرسی به من چی گذشت ها من واسه تو پست نذاشتم ؟ دستم بشکنه دیوز داشتم خفه میشدم کی بود به دادم برسه تو ؟ اون؟فقط خدابود کی بود وقتی صدبارمیرفتم می اومذم نگامیکردم منتظربابام بوذم لابد نه؟ تنهاباشم نمیتونستی نمیدونستی تو چه شرایطی تنهام گذاشتی

aloneboy جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 17:49 http://http:/alifakhimi76.mihanblog.com

سلام آپم خوشحال میشم اگه سر بزنی گل:

.
.
.
.
.
.
.........................

aloneboy جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 11:30 http://http:/alifakhimi76.mihanblog.com

یکی میشه دکتر و یکی هم میشه مهندس
منم که میشم در عبرت برای دیگران. نگاه کنید ببنید چقدر با ارزشم

شیطون بلا جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 01:56

شبت بخیر ابجی،.من برم نماز و قران.برام دعا کن براتون دعا میکنم..فعلا

شب به خیر تو چته اخه من چمه دارم خل میشم ازدست شما یهو چی شد والامن ازدست دیوونه بازی های شمااگه بشه بخوابم شماحالتون خوبه؟شک دارم خودمم دیوونه شدم خدابه خیرکنه ایشا.......تو میدونی شبیه کی ؟دیرو یه فیلم دیدم یه مردعین تو فرض عصبی میشد نگران استرسی زودجوش احساسی زودوابسته شدن عین تو عاشق دختری میشه میخوادباهاش ازدواج کنه ولی خانواده مخالف تایه روز داییش فیلم از دخترمیگیره سوارماشین یه مرد شده اصا زنگ نمیزنه ازخوددختربپرسه من این فهمیدم قضیه چیه برام توضیح بده به حرفاش گوش بده ...سری عصبی میشه میره اسلحه بخره دختررو بکشه دم بانک کیفش میزنن دیگه نمیره میبرنش بیمارستان دختربامزدمیاد بیمارستان میگه معرفی میکنم داییم که خارج بوده میبینی اگه مردکیفش نزده بود الان یه دختربی گناه کشته میشد ..فدای اون عصبانیتت ودری وری گفتنت اینجوری خوب نیس به خداهمه ازت دورمیشن کاری اشتباهی خدایی نکرده میکنی که بعدش پشیمونی سودی نداره منم قبلا اینجوربودم تمرین کردم بهترشدم انقدزودناراحت نباش جوش نیار هرکی هرچی بگه براخودت میگه به خودتم لتمه میزنی بااین کارات به قول یکی خپاه پندگیر خواه پند نگیر .هرچی خواسی اصا بیا فحشم بده ولی ناراحت نشو عزیزم اروم باش منال کرداخه اینجوریه ادم باش خو عه ههههههه شوخی کردم جنه داشته باش لوس نشو من ازدست شماسربه بیابون میزارم قبل شما عاقل بودم والا ازوقتی باشمااشناشدم سیمام قاطی کرد هههههه درضمن لازم نیس بگی برام دعاکن خودم نمیشه دعات میکنم سرقضیه سرت درذمیکرد گفتی برم دکتر چقدالتماس خدا کردم خوب باشی سالم باشی گریه کردم بی معرفت....

شیطون بلا جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 01:07

حرف اخر. تلخترین شب. کجا رفته بودی که از رد تو،ی رویای نزدیک با من نماند،ی اغوش خسته،ی حس لطیف،ازین خاب تاریک با من نماند،ازین هیاهو،سفرنکردم،ترسیدم این عشق پایان گیرد،نشد شبی که سحر نکردم،مگر که اتش در جان گیرم،نفس کشیدم،ب تیر اهن،تورا به حسرت،نشانه سازم،خوشا سری ک با تو سامان گیرد،من بی تو،ویرانم،پنهانی،درجانم،من از تو دوری،نمیتوانم،اما دیگه میتونم...

جازدی نارفیق میدونستم میری روزی .. رفیق واقعی بودی هیچوقت منو تو این حالا رها نمیکردی به خاطر یه حرف

شیطون بلا جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 00:27

نرگس نمیدونم چرا باید حاله خوبم و همیشه گند بزنن..نرگس متاسفم ک بخاطر تو دل شکستم نرگس دلمنم شکست،من قضاوتش نکردم و ونخاهم کرد و دیگه هم کاری ب کارتون ندارم حرغاتون ب اندازه کافی عصابم و خورد کرد بخدا قلبم ب لرزه دراومد،بهش بگو توروخدا بگو نمیخام ببخشی بگو نبخش لازم نیست ببخشی،بگو میخام خدا اینو تو نامه اعمالم بنویسه.نرگس مهربونیشو برای تو نگهداره من نمیخام.اونقد دلم ب درد اومد ک همه ی خوشیام ازبین رفت..دیگه نمیخام هیچی بشنوم.ی چن روز گورمو گم میکنم و وبت نمیام قسم میخورم تو زندگیم ب اندازه این لحظه دلم نشکست و بغض نکردم،من هرچی گفتم بخاطر تو بود..تو برو باهاش خوش باش با عشقت با مهربونت..لعنت ب من ک نگرانی هرکی شدم ازش خوردم.برام مهم نیس واکنشت چیه..فقط میخام ی چن روز نیام،قدرم و خراب کردین نرگس،نمیخام ببخشی نمیخام....

چت شد بازدیوونه شدی تو چراچرت مگی دختر جون مادرت شرونکن عزیزم ناندارم حال خودم گرفس الام اذیت نکن باش به تو نم میگن دوست جازدی باشه نارفیقی یادت باشه تو لحظه ای که رفیقت حالش بدبود جاش گذاشتی فقط به خاطر چی نمیفهمم واقعا دلم شکستی این همخ دوستی فک کن من به امید بابام میام وب بشین سرحات دری ورب نگو گرفتنت باز چی گف مگه

شیطون بلا جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 00:09

خاک عالم دیوانه شدی رفت،اخه امشب شبیه ک ادم دوس داشته باشه با شیطان حرف بزنه،شب ب این مهمی،امشب ی شبه سرنوشت سازه ی شب مهم ک باید از ثانیه ثانیش استفاده کرد...الان تیکه پروندی دیگه از پرحرفی من گفتی اره دیگه گرفتم..تو کجات لاله اخه اینقد من و تو حرف میزنیم تو دنیا کسی حرف نمیزنه از حرفای مسخرمون گرفته تا حرفای مهممون..کم حرفیت ماله قبل از منه الانتو ببین،سر ادم میخوری ههه..تازه تو ماه رمضون خداوند شیطان رو ب زنجیر میبنده،جنم ک وجود نداره،،این روحه منه کنارته بی احساس..

جن وجودداره گلی خانوم راجبشون خوندم بچه پرو من سرادم میخورم یاتو که عین انشرلی میمونی .روح توروتوحیات جاگذاشتم اومدم تو رختخوابم دراز کشیدم با جنابالی حرف بزنم ....یادت گفتم از حرفات ناراحت شده بود گف نمیبخشمش ولی امشب گف بهش بگو من بخشیدمش گف بگو درموردکسی قضاوت نکنه گف بگوخداناظر اعمال ماس گف درسته من میبخشم ولی خدا حتماتوی اعمالش مینویسه دل شکستن منو میبینی چه مهربون قربونش برم شاید اول بگه نمیبخشم ولی ازبس مهربون ودلسوز کم کم میبخشه اخرش مهم اینه بخشیده بی خیال

فاطمه...f پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 19:15 http://jooyandeh2001.blogfa.com/

سلام خوبی؟

قربونت

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 18:22

خخخخخ بابا لندراز خودمی.خخخخخ عاشق عصبانیتتم.خوبه ورزش کن عصاب و اروم میکنه.افرین من دوست ورزشی موخام.خودمم ورزش موکونم ها فقط سالی ی بار خخخ...داداشم بدو بیا پیشم نرگس خشن شده،بیا باهم فرار کنیم.این خشن بشه عشق و دوست و اینا نمیشناسه درسته قورتمون میده خخخخخخخخخ..عصبی شو ببینم ای چقد نازی

کوفت زرنزن دختر ورزش کردم رفتم یه دوش گرفتم مردم چقد گرمه اه متنفرم از گرماتابستون ..نیومد لابد نمیخواد بیاد شارژ نداره همراهش بلده منو دق بده هم باتو هم هستم ها چقدبهتون می اومدخواهربرادرباشین ها دونفرتون اذم رو سکته میدین......امان از دست ادمایی که یهو میرن بی خبرت میزارن برم قران بخونم ویه ختم برادخترسرطانی بخونمش وبراخواهرزاده اون .وبراخودش دعا کنم و ظرف بشورم برم تو حیات حاهمیشگیم زیر دخترتاریک بشینم منتظر جنابالی باشم اون که نیومد........ابجی کاش بودی باهات حرف بزنم دلم میخوادالان بایکی حرف بزنم حالا میگم حرف ها ولی حرفی ندارم دارم فک میکنم بعضی هااین همه حرف میزنن ازکجاشون میارن این همه حرف وپرچونگی رو واقعا برام سوال کاش منم یه ذره عین اینابودم .دخترعموم همیشه میگه تمرین کن انقدکم حرفی خوب نیس اصا یه روزی شوهرکردی باشوهرت باید حرف بزنی خانواده شوهرت فرداپس فرداپست میارن میگن حتمااین لاله پشیمون میشن هههههه ولی جنس فروخته شده پس گرفته نمیشود ههههه نشستم تو حیات حس میکنم یکی کنارمه جن چه جالب میشد نه خیلی دوس دارم کاش میشدباهاشون حرف زد .یاشیطان خیلی دوس داشتم الان اینجا بودباهاش حرف میزدم فک کن ابجی

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 17:32

من کی شکستم،فقط ی روز شکستم اونم واسه ازمون بود،الکی خودت میشکنی گردن من ننداز..اون چن روزم بخاطر چیز نگرفتم...چ جالب منم سحری بلند شدم بعدش با گریه خابم برد،دلتنگ بودم دست خودم نبود.....وای ابجی تو عشق منی،والا بالله نت بالا نمیاره،گوشیم شارژ قورت میده.بخدا الانم با گوشی داییم اومدم،.کسی نبود بیام خبر بدم،اونم الان اومد خونمون....اره جون خودت اینارو میگی من و از سرت بکنی اره معترف شو فک میکنی من باهات قهر موکونم نوچ من هیجا نمیرم،والا تبم بالا رفته،.اینقد خوشم میاد ازینا میزارن تو دهنت ببینن تب داری شبیه فیلماس خخخ..دیوونه هم خودتی میمونه من فرشته من.هرچی بگی مهم نیس اصن بیا منو بخور بیا فوشم بده.فوشات طعم الوچه میده به به،اقا عشق شما شارژ نداره منه بدبخت چیکار کنم داداشم جونه من بشارژ نرگس پس میره تا تورم گیر اوردیم نفسمون بند اومد تو این بی شوهری نزار رو دستمون بمونه.خخخخخ یح یح یح ها ها ها.ب من میگن بچه پرو .متن قبله نقطه چینو قبلا نوشتم نشد بیاد الان کامتو دیدم ادامشو نوشتم.عشق منی تو،جون منی تو،فدای دلت من برم الهی،چ خوشکلی چ نازی،چ قد و بالای درازی،

قدوبالای دراز رو نشونت میدم کفری ام ازدستتون کاردبزنی خونم درنمیاد دارم ورزش میکنم اعصاب مصاب ندارم کسی هم بخواد طرفم بیادبه فول خودت فددرازم چون باهمون پاهای دراز میزنم لهش میکنم .

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 14:30

ببینم کی مسخرت کرده عکس بده جنازه تحویل بگیر،بگو تا با دیوار یکیش کنم..خوب فدات شم هرکی ی اخلاقی داره،بخدا من خودمم اینجوریم زیاد نگران میشم،البته فقط نگران تو یا اون میشم،....هرچن خودم زیاد تورو نگران میکنم،البته نگرانی همیشه خوب نیست باعث اسارس میشه....وای گفتی سوسک و ملخ اره من ازین قرمزا دیدم من وختی این دوتا رو میبینم فقط جیغغغ میزنم،ناکسا زاد و ولدشون موفقه بچه هاشون اندازه خر درمیان خخخ.....وای ابجی دارم از تشنگی میمیرم گرما زده شدم بجور،خاستم روزمو بشکنم،دلم نیومد...ی چن ساعتی هم درسیدم جون برام نمونده

خنگه خداتو که نمیتونی چرامیگیری هی هم میشکنیش نگیرسنگین تری ههههه منم شکستم دیگه نگرفتم معدم داغون میکنه بابا اره زودنگران میشم نگرانی برامعدم وقلبم خوب نیس استرس دیشب انقد گریه کردم برااون اشک ریختم خوابم برد دیگه.....اصا خوبی به مانیومده دوس داشتن به مانیومده داشتن یه دوست به مانیومده این از تو پونصد دفس میگم میری یه خبربده این گوش دراون دروازه ..اون ازاون یهو بی خبر میره بعد ویزی هم بگی شاکی میشه یاشارژ نداشتم یا خواب بودم شارژ تکم نداری تک بزن بفهمم زنده ای نگرانی من مهم نیس دیگه من برگ چغندرم . گه میزنین به اعصاب ادم بااین رفتاراتو ن چنددفه یه چیز رو بگم اقا من میترسم میترسم چرانمیفهمین فوبیا ترس دارم چنددفه بگم نمیتونم تحمل کنم یه ذره درک کنین من بدبخت رو راه دوری نمیره چقدمن ببچاره وبدبختم خدا

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 13:41

اره واقعا بد دردیه خدا نصیبه دشمن ادمم نکنه،خدا بزرگه ب بچگیش رحم میکنه،بدتر از همه هزینه ایی ک باید صرف بشه کمر ادمو خم میکنه بخدا،ما ی فامیلمون پسر ۱۵سالش سرطان گرفت تمومه خونه زندگیشو فروخت فقط برای درمانش اما اخرش فوت کرد.و الان واقعا شرایط سختی دارن...خدا خودش کمک کنه،ک از پس هزینه هاش بربیان..از ته دلم براش دعا میکنم داداش گلم ..

به قول اون خودش که همیشه میگه مرگ حقه هروقت بخوادمیاد خبرنمیکنه که مریضیا زیادشده مال همین غذادارو قرصا همه عین قبل نیس شیمیایی شده خدابزرگه ....وای میگم سوسک وملخ زیادشده لامصبا تمومی ندارن هی میکشی میان ازسوسک نمیترسم یاملخ فقط چندشم میشه دیشب تو حیات رودیوارسوسک دیدم قرمزبزرگ بودینی خرسوسک بودا میخواستم بکشمش یهو دیدم نیس...... سرقضیه دوستم که گفتم داشتم باهاش حرف میزدم دیگه یهو جوابم ندادفرداش گفتن تصادف کرده مرده دست خودم نیس ازاون موقه تاحالا میترسم باهام این ترس اس بدم دیرجواب بده یانده سکته میکنم به خدادست خودم نیس تمرین کردم بهتر شم ولی نشده اجی فقط یکی باشه درکم کنه زودجوابم بده به هر کی میفهمه این رو میگه سوسولی برامما بدترازاین پیش اومده انقدبدم میاد خوهرکی یه جوریه یه جوری کنارمیاد نمیاد مسخره کردن داره

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 11:29

الهی بمیرم اخه ی بچه چقد میتونه تحمل دردی ب این بدی رو داشته باشه،بخدا براش دعا میکنم مخصوصا تو این شبای قدر،خدا همه مریضارو شفا بده ب خصوص داداش گلم و خاهرزادش

دلم براش بدجورمیسوزه بچس بزرگاشم بابدبختی سرمیکنن چه رسه به این طفلک .دیشب دخترعموم پیامم دادکه یه دختر6ساله سرطان روده گرفته براش ختم گرفته لودن ختم سوره قدرفک کنم منم برداشتم که بخونم .فدای مهربونیت ابجی کوچیکه هرشب میرم تو حیات رو به اسمون براهمه دعامیکنم تو حیات یه حال بهتری داری حس میکنی نزدیک تری میرم ماه رو نگا میکنم

استقلال(تاج1324) پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:48 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

آپم مجدد

شیطون بلا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:09

شرمنده،راس میگی والا خابم برد،اانم باید برم اموزشگاه،...بعدا اومدم باز میام.فدای نگرانی و اخمت.ب قول خودت بادمجون بم افت نداره،خخخ....راستی ج خبر از اون حالش خوبه؟خاهرزادش چیطوره؟

چیکارت کنم من تو رو اخه چاره ای جز بخشش نمیمونه بخشش از بزرگان ..اره خدارو شکر خدارو شکر همیشه خوب باشه ..خواهر زادشم محک اباجی درد که بیشتر وقتاداره ولی عین همیشه دل پاکت براش دعا کن

اشکانـــــــــــــــ..... چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 23:27 http://ashkannn99.blogfa.com/

خـــاصـیـــت دنیـــاســت .....
کـــــه در اوج داشـتـــن و خـــوشبـخـتــی ؛
دلهــــره ی از دســـت دادن ،
پـــر رنـــگ تــــر اســـت ........ !



..........................................

شیطون بلا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 22:33

دست خودم نبود همش نگران بودم کلن امروز سخت گذشت.بخدا دوبار خون بالا اوردم،اینقد گریه کردم،فقط ی گوشه اتاقم نشستم و زل زدم ب دیوارا و اشک میریختم.بخدا افطار ی لیوان اب خوردم نمیتونستم هیچی بخورم اشتهام کور شده بود،الانم معدم بجور میسوزه....خدانکنه بمیری اینقد راحت نگو تورو خدا

چشم دیوونه برو یه چیزی بخور گلم فدای تو بشم خله بدتراز من همیشه نگران فدای چشات که گریه کرده مغز فندقی من.........تو به کی رفتی هی یهو سرت میندازی پایین نه خبری نه چیزی میری اووو کی بیاد باز ترک عادت مرض است نه؟یاسکته دادن نرگس خوب است ها باشه منم ازاین به بعد یهو میرم خبرنمیدم کجامیرم کی میام زبونم مو دراورد والا انقدگفتم چراعاقل کندکاری که بازارد پشیمانی میاد باز ببخشید یهو چی شد چی شد مجبوری اخه کاری کنی اخرشم بیای معذرت خواهی

شیطون بلا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 22:20

ابجی تورو خدا بیا بغلم کن بیا نولزشم کن.امروز خیلی مسخره بود خیلی احساس تنهایی کردم هیلییی دلم تنگ شد برات خیلییییی،میدونم من همیشه بدون خبر میزارمت،اما امروز دلم اشوب بود همش گریه میکردم.خداروشکر ک هستی،خیلی خوب شد ک اومدی خیلی

دیوونه غلط کردی گریه کردی اخه مگه مردم هههه هستم عزیزم ببخشید قربونت برم.....بازم ببخشید فدات من هیچوقت بی خبرت نمیزارم .... تلگرامم قاط زده بود زدم حذفش کردم ترسیدم گفتم نکنه گوشیم خراب شده هیچی کارنمیکنه ینی چی نزدیک بودسکته کنم دیدم نه همه خراب شده امروز گاهی اینجورقاط میزنه دورت بگردم

شیطون بلا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 21:47

نرگس ابجی کجایی؟چرا امروز میرم هرجا کسی نیس؟نگرانم ای خدا.چرا کسی امروز حالمو نپرسید.نرگس خوبی؟.گوشیتم ک خاموشه.نکنه رفتی اونجایی ک گفتی؟

سلام کل کسم وبم خراب بود گوگل هم بالانمی اوردتا الان ...عزیزدلم گوشیم روشن کردم دیروز بهت گفتم اسم داذم ندیدی ؟ببخش شرمنده نگرانت کردم خراب بود گوگل بالانمی اورد معذرت الان درس شد زوداومدی مطمعن بودم الان نگران شدی چرانیستم ...نه هنو اونجانرفتم هروقت برم میگم بی خبرت نمیزارم که فعلا معلوم نیس برم یانه...ابجی فدای نگرانیت جان نرگس ببخشید گلی شرمنده......الانم اومدم تو حیات زیر درخت تاریک تاریک عاشق تاریکی ام جاتاریک

شیطون بلا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 20:20

یلام ابجی خوبی؟امروز اصن ش نداشتم بیام.الان شارزیدم تو خوبی؟چطوری؟

فداسرت

saygol چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 13:21 http://saygollove.mihanblog.com

زبون خلق ز خلق نکوی خویشتنم

چو غنچه تنگدل از رنگ و بوی خویشتنم

به عیب من چه گشاید زبان طعنه حسود

که با هزار زبان عیبجوی خویشتنم

مرا به ساغر زرین مهر حاجت نیست

که تازه روی چو گل از سبوی خویشتنم

نه حسرت لب ساقی کشد نه منت جام

به حیرت از دل بی‌آرزوی خویشتنم

به خواب از آن نرود چشم خسته‌ام تا صبح

که همچو مرغ شب افسانه گوی خویشتنم

به روزگار چنان رانده گشتم از هر سوی

که مرگ نیز نخواند بسوی خویشتنم

به تابناکی من گوهری نبود رهی

گهر شناسم و در جستجوی خویشتنم


((رهی معیری))

شیطون بلا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 00:49

نرگسم امشب شبه قدره،برای این خاهرت دعا کن حواست بهش باشه،حواسش بهت هست،

چشم

شیطون بلا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 18:59

وای ببخشید اجی والا خابم برد،س ۷صب بیدار شدم تا ۱۲مشغول ازمون بودم.اصن نیدونم چجوری خابم برد حس میکنم ب اندازه ی خرس خابیدم اصن سابقه نداشته،س ۲و۳۰خابیدم ی کمه پاشدم.عصاب ندارم اینقد از خاب پامیشم بی اعصابم،فک کن ۴ساعت و نیم خابیدم..

سلام خرس عیب نداره فداسرت تو هی تربکن من هی ببخشم وبم خراب شده بودالان درس شد........گوشیم روشن کردم است دادم گلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.