دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

همدرد...بانو

دوستش داشتم ..دوستم نداشت ...


دوستش داشت ...دوستش نداشت ...



 انگار همدردهای خوبی بودیم.....


.

...................................................................................

........................................................................................


نظرات 97 + ارسال نظر
شیطون بلا چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 01:00

سلام اجی خوبی؟ببخش الان میام بخدا ی عالمه مهمون داشتیم،شارژم نداشتم است بدم،تا ی رب پیسم من ظرف میوه و اینا نیشستم از کت و کول افتادم

الهی خسته نباشی فداسرت اگه خسته ای اذیت میشی خونیا دورت بگردم براخودت بخواب

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 20:26 http://www.sarayekta.mihanblog.com

باشه عزیزم هر طور راحتی
حتما" خیر و حکمتی توش بوده که فقط خدا میدونه

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 20:02 http://www.sarayekta.mihanblog.com

اصلا" عکسی که دوس داری پشت زمینه باشه آپلود کن واسم بفرست میسازم واست عزیزم.من دیگه شوهر دارم آرومم عزیزم.سارای قبل نیستم که وحشی بودم

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 20:01 http://www.sarayekta.mihanblog.com

بیا میهن بلاگ یه قالب خوشگل دخترونه واست میسازم سه سوته

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:59 http://www.sarayekta.mihanblog.com

لینک اولیا دیوانه
امیدوارم باز این مهدی نیاد از طرفم کامنت بده و توی دیوانه باور نکنی
شوهرت خوبه؟:

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:56 http://www.sarayekta.mihanblog.com

لینکم کن دیگه بزغاله

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:52 http://www.sarayekta.mihanblog.com

خوبیه دوست پسرِ جدید اینه که
یه عالمه لباس داری که ندیده و میتونی بپوشی
========================
داشتم با اینترنت کار میکردم
که یه دفعه وای فای قطع شد؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
تحقیق کردم دیدم همسایه قبض تلفن رو پرداخت نکرده!
مردم چقدر بی مسئولیت شدن تازگیا
=======================
رفته بودیم خواستگاری داداشم. دستشوییم گرفته بود شدید، به برادر دختره گفتم دستشویی کجاست؟ داداشم گفت آخر همین راهرو سمت راست!
مجلس بهم ریخت

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:36 http://www.sarayekta.mihanblog.com

آشتی هستی

سارا یکتا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:36 http://www.sarayekta.mihanblog.com

سلام عزیزم.قالبای وبمو خودم میسازم.میهن بلاگ بلدم

شیطون بلا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 15:26

کاش اجی زودتر میشد عروسی کنین ،یا نشون کنید،هرچن اینقد دردسر زیاد شده ک نگوووو،من همیشه برلت دعا میکنم اجی همیشه برای خوشبختیت.....توهم منو دعا کن قبول شم اجی،این بزرگترین بزرگترین بزرگترین ارزوی قلبیه زندگیمه

اره والا به این راحتی نمیشه سختی هس گرفتاری مشکل ایشاا..اینم درس میشه ..خداکنه تو هم قبول شی گلی جون

شیطون بلا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 15:15

ن اجی دسم بند بود....ان شاءالله از ته دلم دعا میکنم هر مشکلی داری زودتر حل شه ب خدا توکل کن عزیز دلمم...اره والا وضع کار خیلی خرابه،مجبوری هرکاری باشه سختیشو تحمل کنی

اها فک کردم خراب شده باز خوبه مرسی فدات شم ان شرلی من

شیطون بلا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:56

جوابش ۱۶ام میاد ی ۲۰روزی مونده تا جوابش کنکور خودش خوبه اومدن جوابش ادمو دیوونه میکنه.....خخخ منم از تو علافتر گاهی کتاب میخونم بیشترم فیلم میبینم..خوبه خداروشکر ک اومد دسه خودش نیس کار داره خب..ایشلا ماراش درس میشه،،هنوزم سر همون کار قبلیس،.؟نمیگه مشکلش چیه؟...اره ایشلا بخوری خوب میشی،دیگه هرجا بخای میری

گف میگم همیشه میگه ولی ظاهرایادش رفته ولش کن همین که توگرفتاری وقت بزاره برام بیاد بسه ...اره کارقبلی گلی اوضاع کارحتی تو تهرانم خراب باید کاری داری بچسپی وگرنا کاربی کارمگه اینکه پارتی داشته باشی خداروشکر درسته اذیت میشه ولی خوبه ماها کم تحملیم وگرنا همه جااینجوریه .. عه 16اها بهم بگو هرچی بود باز نشینی غصه بخوری هرچی بود اره والا تموم شه راحت شم بدون دردسربراخودم بچرخم هههه....اباجی ازته دلت که قربون دلت برم دعاکن یه مشکلی هس یه ارزو درس شه حل شه دعاکن هرچه زودترحل شه تابرم برسم به زندگیم با...اون حل شه همه چی تموم دعاکن قربونت برم

شیطون بلا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:03

سلااااامممم اجیمممممم خوفییییییییی؟؟؟،،،تورو خدااااا شرمندهههههه،ی وخ خوبه ی وخ بالا نمیاره،از صب چن بار اومدم تا الان ک بالا اورد کامل،خوبی فدات شم....دیشب اس دادی گفتی از(...)خبر نداری؟حتما کاراش زیاده اخییی الهییییی...چ کنیم کلن بی عصاب شدم خخ،ی کمم بیشتر ماله استرس جواب کنکورمه،دلم مثه سیر و سرکه شده بخدا،هی ب رو خودم نمیارم،از تو دارم داغون میشم بخدا،هرشب ی خاب جورواجور میبینم،.....ابجی تو تابستون و چیکا میکنی؟

سلام گلم تو خوبی .کی نتیجش میاد کنکور این قول ..منم دلم تنگ شده برات ولی بااعصاب خوردی چیزی درس نمیشه عزیزدلم منم خوبم شکرمیگذره اومد باباجوابم داد امشب گف میام باهات حرف مبزنم ماهم اعصاب نداریم بااین کارباراشون تحمل نداریم عین زنای قدیم .تابستون تو خونه میگذرونم الاف بیکارم والا ههه

شیطون بلا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 02:15

خداروشکر اجی همینکه خبر داری خوبه،اخییی الهبیییی،زحمت میکشه اخه.....من خیلی خابم میاد بخدا اجی جشام ب گوشی میدم سرمم میدرده...تورو خدا ناراحت نشو،فردا هستم میام.این نت کار کنه هستم بخداااا...شرمندتم ی عالمه اجی جوننمممممم بوسسسسسسسس رو گووووونتتتتتتتت.فعلن اجی شبت بخیر،چشام هی باز میشه هی بسته

فدات گلی خانوم والله منم خوابم میادبدجور اجی شبت به خیرخوب بخوابی قشنگم دشمنت شرمنده نگو ایشاا...بیاخوش اومدی

شیطون بلا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 02:05

اره واقعا نایسه اجی...فک کردم خابیدی،،،،چشام هیلی درد میکنه نمیدونم چشه....اجی از اون خبر داری؟کارش درس شد؟ازت خبر میگیره

بیدارم فعلا اره خبردارم خوبه گاهی باش حرف میزنم فعلا کارش دیرمیادگاهی بدجورخستس میخوابه طفلک

شیطون بلا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 01:16

اجی خوب شد ...اره ک دیدم چی فک کردی اتفاقا این زیباترین عکسی بود ک از هپی دیدم یجوریه انگار عکاس حرفه ایی گرفته نماش خیلی باحاله بخدااااا،

اره دیگه ژشت گرفته عین هنرپیشه ها عکس رو دخترعموم گرفته بادوربین عکاسیش

شیطون بلا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 23:05

سیلام سیلام خاله بزغاله علیک سلام خاله بزغاله خخخخ خوبی اجی چطول مطولیییییییی؟؟؟؟؟عصری رفتم پیش اون اینقد خوشحال شد اینقد قربون صدقم رف ک نگووو خخخ

دیوونه ای دیگه تو خوب باش منم خوبم عزیزدلم خوبم بزغاله جونم بزغاله ؟عکس پست اولم دیدی اصا توجه کردی کیه ؟

aloneboy یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 20:04 http://http:/alifakhimi76.mihanblog.com

به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه
میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟
د نه د هنوز به اونجا نرسیدیم فعلا با خواهش و تمنا دارم کارمو پیش می برم

شیطون بلا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 00:11

الهییی اجی جونم براش فاتحه بخون و دعا کن اون حسش میکنه ،هممون ی روزی رفتنیم حالا یا امروز یا فردا،....حالا ایشلا صد سال زنده باشی قربونت بشم...والا نتم ی ساعت خوبه دوساعته بالا نمیاره بخدا عصاب برام نزاشته ...

باشه گلم فداسرت عزیزم الکی عصبی نشو همین که الان اومدی خودش کلیه حالم بهترکردی بااومدنت فدات بشم

شیطون بلا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 23:55

فداااااااات بشممممم اجی الهی بمیرمممم،دلتنگی فقط درد داره همین هیشکی جز خود اون فرد نمیفهمدش،اروم باش اجی جونم بیا بغل خودم خودم بغلت میکنم محکم بغلت میکنممممم،فدات بشم اجی موهاتو ناز میکنم نازی جونم چ موهای خوشکلی،شونم برات تکیه گاهه اجی تا میتونی گریه کن روش...درضم تو هیچ وخ برام ناراحتی نداشتی حق نداری دیه اینجوری بگی اوکی شدی؟؟تو خاهرمی خاهررر ینی وجودمی میفهمی ینی جزء یی از قلبمی،ینی شریکه غمهاتم تکیه گاهه شونتم،ینی چتر گریه هاتم فدات بشممم.ینی تو سختیها و شادیهاتم توهم همینطوری برام و دوست داشتنمم ک نگم چون هیچی اندازشو توصیف نمیکنه...خدا مادر دوستتم رحمت کنه همه مرده گان رو رحمت کنههه...اجی دلت واسه اون دوستت ک خارجه تنگ شده؟یا اونکه فوت شده؟

اونی که فوت شد دلم بدجورهواش کرد بحث مرگ ومردن شد وغسال خونه مرده شورخونه یاددوستم افتادم ... چشم نمیگم مرسی حالم بهتره الان اومدی باهات حرف زدم اروم شدم عزیزم

شیطون بلا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 23:35

سلااااااااااااامممممم اجیییییییی الهیییییی خدا منو بکشههههه خدا ابجیتوووووو بگیرهههههه(گریه) (گریه)...بخدااااا تقصیر من نیس بخدااااا نتم کار نمیکنه شارژم نداشتم بمیرم تو رو خدا شرمندا بخدا من رفیق نیمه راه نیستم من نامرد نیسم نتم خراب بود هستم ببین بخدا دلم برات ی ذره شده،نمیدونم چی بگم فقط شرمندم بخداااااا...الان هستم فدات بشم خوبی چته ابجیمممم؟؟؟من بمیرم ک حالت خوب نیس(گریه)

مامان دوستم فوت شد دخترعموم گف رفتم باهاش غسال خونه .یاددوستم افتادم که وقتی خالش فوت شد باهاش بودم دلم گرف دارم خفه میشم دلم هواشو کرد ازاون موقعه تاحالا دارم گریه میکنم ...دلم برات تنگ شده کاش یکی بودبغلم میکرد گریه کنم ..ببخشید بعدچقداومدی ناراحتت کردم گلم معذرت میخوام همش ناراحتی دارم برات

شیطون بلا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 23:33

سلااااااااااااامممممم اجیییییییی الهیییییی خدا منو بکشههههه خدا ابجیتوووووو بگیرهههههه(گریه) (گریه)...بخدااااا تقصیر من نیس بخدااااا نتم کار نمیکنه شارژم نداشتم بمیرم تو رو خدا شرمندا بخدا من رفیق نیمه راه نیستم من نامرد نیسم نتم خراب بود هستم ببین بخدا دلم برات ی ذره شده،نمیدونم چی بگم فقط شرمندم بخداااااا...الان هستم فدات بشم خوبی چته ابجیمممم؟؟؟من بمیرم ک حالت خوب نیس(گریه)

خدانکنه عزیزم داشتم خفه میشدم اومدی بهترشدم اصاسبک شدم به قران باهات حرف زدم مرسی هستی

kimia چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 15:11 http://kimiya96.blogfa.com

هر گوشه ای رفتم
دیدم که در این شهر
دیوارها هم دوستت دارند.

ممد چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 01:06

زنـدگــی انـگــار تـمــام ِ صـبــرش را بـخـشـیـده اسـت بـه مـن !

هـرچــه مـن صـبــوری میکـنـم او بــا بـی صـبـری ِ تـمــام هـول میزنــد

بـــرای ضـربــه بـعــد … !

کـمـی خـسـتــگـی در کــن ، لـعـنـتـــی …

خـیــالـت راحـت !

خـسـتـگــی ِ مــن بـه ایـن زودی هــا دَر نـمـی شـود …

شیطون بلا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:54

خدانکنه اجی جونم من همیشه برا سلامتیت دعا میکنم....چ خبر جایی نمیرین تابستون؟نمیری اونجایی ک گفتی؟خونه خالت؟

فدات بشم گلم .نه تو خونه میمونیم ....اونجا که قرارشدبریم ولی نه الان

شیطون بلا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:35

من داشتم اجی پارسال دو بسته قرص خوردم خوب شدم،رفتم سونوگرافی پارسال گف خیلی بزرگه و اگه زود نمیومدی میترکید تو شکمت و خطرناک بود،بعد دوبسته ک خوردم باز رفتم ازبین رف..والا این دومین بار ک اینجوری شدم شکم دردم فوق العاده کم شده....ایشلا از ته دل برات دعا میکنم ک زودی خوب بشی اجیییم

ههههههه البته یه چیز طبیعیه برادخترا ولی بدجوراذبت میکنه اوووف حل میشه عزیزم فدای تو بشم من

شیطون بلا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:14

خخخخ ن اجی اول بارایی ک زنگیدی تو شارژ بود گوشیم از صبم ک پاشدم سردرد داشتم همش دراز کشیده بودم ..دارم خندوانه میبینم اینقد خندیدم ک نگووو...

سردشمنت دردبکیره سوسول من .منم مریم رودوس دارم والا

شیطون بلا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 23:33

سلام اجی خوبی چخبرااا،زنگ زدی هرچی میحرفیدم صدات نمیومد،شارژ نداشتم دیشب ک شارژیدم دادم نتم فعال کردم

سلام اخمخ جونم خوبب؟صدای تو هم نمی اومدگلی خو خنگه نمیدونی نگران میشم شارژ نداری زنگ مبزنم لااقل الو بگو بفهمم حالت خوبه زنده ای اوکی خو زیاد مریض شدی ماشاا..ادم میترسه دیگه

شیطون بلا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 01:07

اجی فکنم خابیدی شکمم خیلی درد میکنه اجی فدات من برم قرص بخورم و بخابم..شبت بخیر عزیز دلم

اره گلی خیلی خسته بودم نفهمیدم کی خوابم برد ببخشبد ...طبیعیه گلی دیگه والا من هیچوقت قرص نمیخورم ازقرص حالم بد میشه ببخش یهو رفتم نگران شدی

شیطون بلا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 00:46

خدانکنه اجی فدات شم..والا حوصله هیچی ندارم ینی ن دوس دارم مهمون بیاد ن مهمونی برم ،ن پارکی جایی فقط تو خونه بمونمو فقط،اینجوری راحترم خودمم تو خونه حالم بیشتر روب راس...راسی هپی چطوره هنوز وحشیه خخ؟..

قربونت خله هرجورراحتی فقط مراقب خودت باش هپی خوبه فعلا سلام داره خدمتت عزیزم

شیطون بلا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 00:29

خداروشکر ابجی ک خوبی،والا منم بد نیسم نگرانی جواب کنکورو ک همیشه دارم،ی کمم حالم کسله،بی حوصله شدم نمیدونم والا....البته اینقد خوبه ادم درس نمیخونه بیخیال بیخیال همش فیلم میبینم و میخابم و کار خونه و اینا خخ

پس خوبه راحت شدی از دری همینش خوبه استراحت کن براخودت بگرد وقتت پرکن سرگرم باش قربون بی حوصلگب وکسلیت بشم مال اونه

شیطون بلا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 00:19

سلام اجی خوبی خسته نباشی..الان نتم شارژ کردم ...چ خبرا چ میکنی

سلام فدات بشم شکر خوبم همیشه ادم توهرشرایطی باید خوب باشی ....حال این روزام خوبه تو چی؟.....اجی یه ماساژ خو ب لازم دارم خستم ههههه

مــن و شمــع و پـــروانه .....
همـــه بـــودیـــم بـــه عشـــق
پـــروانـــه پــــرش ،
شـمـــع ســـرش ،
مـــن جـگـــرم ؛
ســـوخــت ز عــشـــق ........ !


........................................

شیطون بلا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:24

اجی چن روز از چیزم گذشته هنوز نشدم مثه تو خخخخ...من گفتم خدایا روز کنکور اینجوری نشم حالا دعام بیشتر گرفته خخخ....وای جزغاله شدم از گرما نمیدونیکه چقد گرمه کولرم اثر نداره.دمای بدنم حسابی رفته بالا الان مثه شمع اب میشوم خخخ....میدونم الان مشغول کاری،ولی اشکال نداره هروخ ج دادی.

هههههه نکنه توام من مشکل دارم ازدکترپرسیدم همونی که بهت گفتمه اره خدایی خیلی گرمه عجیب .الان اومدم درخدمتم

شیطون بلا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:18

سلام عشقم سلام ابجیم سلام بهترین خاهر دنیا ،بخدا ن شارژ داشتم ن نت.ن بابا دیگه ب کنکورم فک نمیکنم ینی فک میکنم ولی کمتر...اون اسی ک فرستادی خیلی خوشحالم کرد داشتم سکته میکردم شارژ نداشتم جوابتو بدم .ایشلا همه گرفتاریها حل میشه.چ خبر از خودت؟بخدا من هزار هزار هزارهااااااااااا دلم برات تنگ بود خیلییییی تنگ بود.ازهمینجا ی مااااااااااچچچچچچ ابداررررررررررر رو گونه نرگسممممم

سلام تاج‌سربنده ابجی کوچیک من خوبه فداسرت عزبزم نداشتی اره خودمم خوبم والا دورازجون سکته چرا قربونت عزیزم ایشاا...

دلسوختگان شنبه 17 تیر 1396 ساعت 18:26 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

نتیجه آمیختگى جهل با وضعیتهاى متفاوت در زندگى بشر :

1- جهل + فقر = جُرم
2- جهل + ثروت = فساد
3- جهل + آزادی = هرج و مرج
4- جهل + قدرت = استبداد
5- جهل + دین = تروریسم

حال به جای جهل ، علم بگذار !
بنگر علم با وضعیتهاى متفاوت زندگى چه میکند ؛

1- علم + فقر = قناعت
2- علم + ثروت = نوآوری
3- علم + آزادی = خوشبختی
4- علم + قدرت = عدالت
5- علم + دین = استقامت

"این یک قانون است ؛ تو قانون مدار باش !!"

شیطون بلا شنبه 17 تیر 1396 ساعت 13:18

چی بگم والا..خیلی سخته خیلی..مثن از درس خوندن راحت شدم استراحت کنم بخدا خاب و خوراک ندارم.....
واسه من کنکور همه چی بود همه زندگیم تنها امیدم،اونم نابود شد..
از اون خبر نداری؟؟....

ای بابا ول کن بابا کنکورکیه درس سیری چنده اصا ..ازکی؟

شیطون بلا شنبه 17 تیر 1396 ساعت 13:01

ابجی تو ک نمیدونی اگه قبول نشم خیلی بد میشه،خودم ک مطمعنم سکته میکنم یا اینقد غصه میخورم تا دق کنم..کلی زحمت کشیدم،بخدا دیگه نمیتونم ی سال دیه بخونم،کتابا کلی تغییر کرده،چیزای جدید اضافه شده...منم دیگه تحمل ندارم بازم بخونم .نمیدونم چرا اینجوری شد،بخدا تو هیچ چیزی بخت ندارم تو همه چی باید روی بدش واسه من باشه،حالا جوابشم اومده باید حساب پس بدم ب همه،میگن تو ک اینقد خوندی چرا قبول نشدی،ی خنگم بود الان قبول میشد...

ای بابا اخه من چی بگم دختر به تو هرچی بگم بازکه حرف خودت میزنی ول کن بابا انگامن خیلی خوش شانسم سرنوشت من با ب شرو شده ینی بدبختی بی خیال

شیطون بلا شنبه 17 تیر 1396 ساعت 11:18

ییییغ و دست و هورااااا هورا هورا هورا،،سلام ابجی خوبی این خوشحالی واسه کنکورم نبودا:(واسه اومدن پیش تو بود،دیروز نت خراب بود هی بالا نمیاورد،،خوبی خوشی؟...ابجی بخدا فکنم اصن قبول نمیشم کنکورمو خوب ندادم،(گریه)..نمیدونم چرا اخه این همه زحمت چی شد.دیروز اومدم گریه نکردم ولی امشب سه ساعت فقط بهش فک میکردم و اشکام مبومد پایین...اینم ازین همه زحمت ک بر باد رفت،واقعا نمیدونم چیکار کنم اینقد کلافه شدم ک نگو،ب هرکی میرسی فامیل ،همسایه،اشنا میگه کنکورت چجور شد؟تو ک زیاد میخوندی؟نکنه قبول نمیشی؟..ازین همه سوال عصابم داغون شد،نمیتونم بیخیال این گندی ک زدم بشم

سلام گلی خوبی خوش اومد ای بابا چی بگم والا ...ای میگذرونیم خوب وبد رو دلم تنگ شده بود نشد فداسرت سال دیگه ایشاا..که قبولی فکربدنکن نشدسال دیگه فداسرت عزیزم غصه نخور هرکی هم هرچی گف اهمیت نده محلش نذار پرسید فقط یک کلمه بگوکنکوردادم منتظرجوابشم قبول شدم چه بهترنشدهم سال دیگه انقد میخونم نشد بازم بازم بازم تابالاخره اخرش قبول میشم کم نیار تو میتونی

...Ali19... شنبه 17 تیر 1396 ساعت 00:28 http://ali137312.blogfa.com/

سلام اپم

دل ........
اشتـبـاهـــی تــریـــن اتفــاق دنیـــاســـت ؛
بـستــــه میشــــود ،
آنجـــا کـــه نبـــایـــد ،
کــنـــده میشـــــود ،
از جـــایـــی کـــه نبـــایـــد ....... !


............................................

شیطون بلا جمعه 16 تیر 1396 ساعت 01:34

سلام ابجی خوبی؟اومدم بگم فردا صب کنکور میدم تورو خدا دعا فراموشت نشه خیلییی،..من دیگه باید بخابم فدات شم.بوسسس تا فردا بعداظهر میام

سلام گلی ..چشم دعامیکنم ایشاا..باخبرای خوب بیای عزیزم منتظرتم

شیطون بلا چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 16:44

قربونه دلت ابجی دعا اینا یادت نره ها...خدا ب حرف تو کنه ابجی....چ خبر از حال و احوال خودت؟خوبی روبه راهی میزونی؟...

خدانکنه .دلم تنگ شده بود . اره خوبم میگذره . خانوم پرستار اینده هپی امرو سیم مودم رو خورد داداشم درستش کردیکی دوبارم سیم تلفن رو خورد اقا من نمیدونم جانور ابله چطوربرق نمیگیردش

شیطون بلا چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 16:31

سلام ابجی نرگس جونم خوفی؟چطور مطوری؟سرحالی اره؟..خیلی دلم تنگولیده چیزی نمونده فقط فردا مونده وای خدا خودت رحم کن توکلم بر تو ان شاءالله همه ی کنکوریایی ک زحمت کشیدن جواب زحمتشون و بگیرن،مخصوصا خودم ....

سلام عزیزم مرسی تو خوب باشی نترس ایشاا.. قبولی فدات اروم باش سعی کن ارامشت حفظ کنی گلی خانوم تو کل به خدا

طراحی سایت چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 11:41 http://honiac.com

طراحی حرفه ای وب سایت در هونیاک
طراحی سایت نیازمندیها
طراحی و راه اندازی پورتال
طراحی سایت دکوراسیون
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی نرم افزار اندروید
طراحی لوگو ونشان تجاری
طراحی سایت شخصی و اداری
بهینه سازی سایت یا سئو

با هونیاک در صفحه اول گوگل بدرخشید و از رقیبان حرفه ی خویش

پیشی بگیرید.
www.honiac.com
info@honiac.ir

منتظر حضور شما در هونیاک هستیم.

شیطون بلا سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 01:23

نخیرم ابجی با تمومه احترامی ک برا تو و دوستت قایلم باید بگم حرفتون ۱۰۰درصد اشتباست،اولن ادمی ک بعد از ده سال طرفشو نشناسه ادم شناس نیس،دومن پسری ک ده سال با ی دختر دوس باشه معلومه ک قصدش ازدواج نیس خدا ب ادم عقل داده و حق انتخاب ن حق اشتباه،وختی ادم چن سال با یکیه و هی قصدش واسه ازدواج و میپیچونه همچین ادمی ی دختر و برا نیازش میخاد شک نکن..اتفاقا باید ازدواج کرد با خوبشم ازدواج کرد ب قول خودت بعضیا میان تو زندگیمون ک تجربه کسب کنیم و میرن اینا اصن ادم نیسن عزیز دله من،اینا شیطانن تو جلد ادم، ب فرموده حضرت علی علیه السلام،محبت و علاقه شدید و اولیه ب چیزی یا کسی گوش و چشم و عقل رو میبنده مخصوصا برای دختران...باید خودمون و نتو گذشته غرق نکنیم یا دایم ب فکر اینده نباشیم اینجوری فقط حالمون و از دس میدیم همین..تو هم مثه بچه ادم صب میکنی تا در خونتو بزنن،تا خدا قسمتت و سر راهت قرار بده،ن این ادمای مجازی ک خیلیاشون خودشون نیستن.

چی بگم دوستم میگف اینطوری ترسیدم حرفای تو رو بهش بگم ناراحت شه ازدستم ..دیگه باهاش دوست نیستم هههه منو براداداشش میخواست ..والا هرچی قسمت ادم باشه عزیزم 10 سال فک کن

شیطون بلا سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 00:31

اره تنهایی بهتره والاااا....فدات بشم ابجی برام زیاد دعا کن جون من...اره ک مرض داری خخخ هی هربار ی قالب خخخ،...خوبه ک ازش خبر نداری والا ادم تاکی باید ب پای یکی بسوزه مگه الکیه،فدات بشم،غم دنیارو نخور،شاعر میفرماید عه یادم رف خخ...دلم عادتی کردوه عشقی تو ایتر ناتوانم ب عشقی تو،هیچ عشقیک له لای من وکو تو نیه،له گل تو به محرم دردم نیه،اونده بسا تا کو مردن بومن،که تو بوی له لای من دنیام بوچیه....

چشم عزیزم ...
اره والا خوره عوض کردن بدجوربه دلم افتاده هههه چه قشنگ بود تنهایی عالمی داره ..عین دوستم 10سال عاشق یکی بود ولش کردسرکارش گذاش تااخرعمرش گفته ازدواج نمیکنم قول داده

شیطون بلا سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 00:16

سلام ابجی قالب جدیدت مبارکا،البته منکه میدونم باز عوضش میکنی،خوبی چ خبرا؟چیکارا میکنی؟راستی چ خبر از ....اون ها؟وبش ک نمیری یا باهاش در ارتباطی هنوز؟...ببین نرگس ت‌ ی شخصیت دوگانه داری اقا ینی چی اخه ی روز میگی نمیخام روز بعد میگی میخام.تاکی ادم باید ب حرف دلش گوش بده اخه؟این دل ارزشداره بخدا حیف ب هرکسیش بدیو هرکسی ازت بگیرتش،قدر بدان ای دوست،فدات شم من...اینقد استرس دارم اوففف وی چقد زود میگذره این روزا انگار ب حکم اعدامم نزدیک تر میشم...

سلام گلی تو خوبی؟ نه بابا دردودل بود کردم یه حرفی زدم جدی نگیر ..نه ازش خبرندارم دیگم درارتباط نیستم باهیچکس تنهای تنها خودم وخودت ....اره کنکوربراهرکسی یه قول واقعا عزیزم اروم باش سعی کن ارامش خودت حفظ کنی استرست کمترباشه همش بگو من میتونم من این قول رو شکست میدم عزیزدلم تو میتونی خانوم پرستار موفق باشی ازته دل برات ارزو میکنم ..فقط قبل رفتن حتما کامنت بزار یا اس بده بهم ...فدات خانومی مرض قالب عوض کردن گرفتم ههههه

شیطون بلا دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 00:29

اوفف امروز اینجا گرد و غبار بود و گرما عصابمون بهم ریخته والا...اره چشممون ب کمال هم روشن شد خخخ....وای ابجی خیلی خابم میاد،چشام باز میشه یهو بسته خخخ

بازمیشه بسته میشه عین بازیه قبلا تو بچگی میکردیم ...اوووف اینجاهوابس ناجوانمردانه گرمه ..شباشم پختم بابا ...برو بخواب عزیزدلم خوب بخوابی خسته ای الان ریدم به هرچی کتاب ودرس والا ..برو گلم شب به خیر.........میگم اجی عین خوره افتاده ب جونم که وبلاگم قالبم عوض کنم دست خودم نی یه مدت عوض میکنم ارومم نمیگیره ههههه تنوع رو دوس دارم البته تو این ها فقط فک نکنیمیگم تنوع رو دوس دارم ینی تو دوس داشتن هم اینم ...نه من فقط یه نفر رو دوس دارم تا اخرش هم دوسش خواهم داشت شاید باهاش نشه باشم ولی تا اخر عمرم دوسش دارم ...دیدی میگم زنا یکی رو دوس دارن ولی با کس دیگه ازدواج میکنن اصا کلا همینه ادما همینن یکی رو دوس دارن بعد میرن با کس دیگه زندگی میکنن مسخرس نه ...... من یا با کسی که دوس دارم میخوام باشم یا اگه نشد تااخر عمرم تنها میمونم

شیطون بلا دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 00:09

دست منو بگیر حالم جهنمه......سیلام ابجی خوفی؟..نمیدونم چمه خابم میاد امروز ظهر نخابیدم ماله اونه....هی ابجی نمردیم و همو دیدیم خخخ امشب خاب همو ببینیم....میگم تو قیافت شبیه دخترای۱۹/۲۰سالس ها....بزنم ب تخته خوب موندی خخ....هی روز ب روز ب روز کنکور نزدیکت میشه ویییییی...اخه الان موقه برق رفتنه ایششش

سلام برخانوم پرستار عزیز تو تاکنکورمیمیری من میدونم ههههه همه همین میگن به جون تو وقتی سنم میگم شاخ درمیارن ...چشم ماهم به جمال شماروشن شد خوشگله خانوم ....برق ظهرباورکن ثانیه ای رفت واومد همش دستکاریش میکنن ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.