دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

چی بگم ؟؟

من  به همین بودنت خوشم




       همین که هستی   ومیای



 چرا این خوشی رو ازم میگیری




  بااینکارا  زجرم میدی رفیق



 


   هیچوقت نمیگم  درکت میکنم هیچوقت



 همینطور که تو منو نمیتونی درک کنی




ولی میبینم   که چطور 



  عذاب میکشی وحرفی نمیزنی





     منم دارم عذاب میکشم  



از نبودت از اینکه



دیگه  مثل قبلا نیستی  عذاب م میده




  نبودت سخته  حرف نزدن




 باهات سخت تر




 رفیق زجر میکشم از نبودت از اینکه



 غصه میخوری وهیچی 



نمیگی  من رو ازار میده



 کاش میشد  که........کاش میشد........



 دیگه نمیتونم  بنویسم ..............






 

جاده

دلم یک خیابون میخواد بی انتها





                                           ویه جاده وخداکه کمی باهم حرف بزنیم

گمت کردم

گشتم نبود نگرد نیس




                هرجامیگردم  نیس 



خیلی وقته پیدات نمیکنم 



                        هرجارو پیت هستم اما تونیستی




گمت کردم  خیلی وقته 



                      خودت خواستی گمت کنم


تواونی نیستی که میشناختم 




                        توخودتم گم کردی   رفیق 



دلتنگ که میشوم...



دلتنگ که میشوم .....




                       تنهایی..



دستش رازیر چانه ام میگذارد....




                                با هم فکر میکنیم.....






سلام رفیق ...

 نمیدونم از کجا  بگم از کجا شرو کنم


ساده بگم دلتنگتم بدجور 


میفهمی اینو چراخودت پنهان میکنی از من 


چرااینجور رفتار میکنی چرا کاری میکنی 


ازت دور شم  فراموشت کنم ها


دوست من من هیچوقت تورو فراموش نمیکنم 


تو قلبم وتویادم همیشه دارمت 


بفهم معنی دلتنگیم رو 


نگو که توام دلتنگ نیستی 


 یادت بمونه دلم روشکستی  توهم 


ولی بااین وجود بهترین دوستمی 


بهترین کسی که پاش گذاشت توزندگیم 


مطمعنم  که توالان فراموشم کردی 


دیگه من رو یادت نمیاد


فراموشم نکرده بودی. بعد مدت ها 


می اومدی سراغی از دوستت میگرفتی



نیومدنت  نشون میده که حالت خوبه بی من


باشه   بی خیال بگذریم  خوش باشی هر جا هستی رفیق