دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

برگرد


کجایی رفیق .


برگرد تو به من قول دادی


 برگرد 


دارم دیوونه میشم



 بیا


 نگو که قصدت دیوونه کردن منه



بر گرد  خواهش میکنم

ادامه مطلب ...

چی بگم ؟؟؟؟.......دانلود اهنگ پاشایی

 حتما ادامه مطلب برید

..................................

نمیدونم چی بذارم


 حال حوصله پست ندارم


حرفی ندارم

ادامه مطلب ...

فکرش را بکن

فکرش را بکن

 چه مر گ  قشنگی می تواند باشد

 تو از کوچه   مرا صدا  بزنی

ومن از شدت شوق

در و پنجره را با هم قاطی کنم

به خداحافظی تلخ تو سوگند

به خداحافظی تلخ تو سوگند


که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد


لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم


هرجه ازطعم لب سرخ تو  دل کند نشد


بی قرار توام ودر دل تنگم  گله هاست


اه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

تمام شعر هایم

من تمـــــام شــــــــعرهایم را


در وصــــــــف نیامدنت ســـــــــــــروده ام !


و اگر یــــــــــک روز ناگهـــــــــــان ناباورنه ســــــــر برسی

...

دســـــــــت خالی ,حیرت زده


از شاعر بودن استعفا خواهم داد!


نقــــــاش میشوم


تا ابدیت نقش پرواز را


بر میله های تمام قفس های دنیـــــــا


خواهـــــــم کشید.