دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دلم میگیرد

باران که  می اید ..


حضور مبهم یک هیچ مرا فرا میگیرد


تپش های قلبم به شماره می افتد


دم میرود وباز دم  به سختی باز میگردد


دلم میگیرد


 




لمس کن

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم


تا بخوانی وبفهمی که چقد جایت خالیست


تا بدانی که نبودت ازارم میدهد


لمس کن نوشته هایی را که


لمس ناشدنیست وعریان


که قلبم بر قلم وکاغذ می چکد


لمس کن گونه های را که خیس است


لمس کن لحظه هایم را


 بیشتر از این عذابم نده 


با من حرف بزن

صدام کن .

صدام کن


اگه یه روز چشات پر از اشک شد


ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی


صدام کن


بهت قول نمیدم که ساکتت کنم


منم پا به پات گریه میکنم


اگه دنبال مجسمه سکوت می گشتی


که سرش داد بزنی


صدام کن


قول میدم ساکت بمونم


صدام کن


اگه دنبال یه همدرد گشتی


تا باهات همراهی کنه


صدام کن


من همیشه همراه تو ام


صدام کن


اگه


نه دیگه دنبال بهونه نگرد که صدام کنی


فقط صدام کن


صدام کن

عکس عاشقانه

یاسر بختیاری..

 امروز تولد یاس   یکی از بهترین خواننده های رپ

 

در جهان . منم به عنوان یه طرفدار خیلی دوسش دارم


امرو  دقیقا نمیدونم شد 32سالش فک کنم .  اگه اشتبا نکنم


به هر حال تولدش مبارک ...

 ببخشید دوستان .الان فهمیدم که شده 34سالش


  



بیا

 دلم برای  خودت .برای اسمت


برای صدایت  .برای حرف هایت


 پر میزند . با اسم خودت


صدای خودت بیا


کاش میشد یه بار دیگه صدات بشنوم .

.

اسمت رو   اسم خودت رو ببینم . 


اسم خودت را دوس دارم نه دیگری را


 پس  دوست من بیا  خودت باش

 

من انتظار تو را میکشم


 انتظار اسمت  .صدایت


 بیا به دلم رحم کن