دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

برو....

نیازی نیس طرفت بهت بگه برو



همین که روزا بگذرد خبری ازت نگیره




همین که نپرسه  روز ارو  چه طوری به شب میرسونی



همین که کارو زندگی رو بهونه میکنه



همین که لابه لای حرفاش دوست دارم نباشه




همین که حضور دیگران تو زندگیش پررنگ تر



از بودن با تو باشه هزاربارسنگین تراز



کلمه برو واست معنا پیدا میکنه

دلم تنگ

دلم براش تنگ شده خدایا


بااین همه دلتنگی چیکارکنم تو بگو


دلتنگ دوستم نیستم .


دلتنگ  یکی که با همه دنیا برام فرق داره



یه تارموش رو حاضرنیستم  بایه دنیا عوض کنم











عشق..

میتونید برادیدن عکسا


برین ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

من..

گاهی دلم میخواهد کفشهایم را



                    تابه تابپوشم تاببینم هنوز



کسی حواسش به من هست؟؟؟