دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

کاش بودی

دلم گرفته .ینی خیلی وقت است که دلم گرفته


 بد جوری دلم پر میزنه برا خواهرم خواهری که هیچوقت ندیدم


اما از بچگی با من بود همه جا تو خیالم تو رویام


 خواهری که هیچوقت ندیدم  تو بچگی بار سفر بست


 وقتی بهش فک میکنم بد جور دلم میگیره


 که چرا اون باید میرفت در حالی که اصا سنی نداشت


 خواهری که حتی نمیدونم سنگ قبرش کجاس


که وقتی دلم از این ادما گرف برم سر خاکش زار زار اشک بریزم


 بگم ای کاش بود ی نمیرفتی  بد جوری وجودت رو لازم داشتم عزیزم


 درسته ندیدمش  لمسش نکردم ولی یادش ..حضورش همیشه حس میکنم


 کاش بود دستاش رو میگرفتم میگفتم هیچوقت تنهام نذار


دلم بد جوری هوات رو کرده  دلم میخواد بغلت کنم وزار بزنم



زینب جان عزیزم  منتظرم باش وقتی



اومدم پیشت خیلی حرفا باهات دارم که بزنم


کاش بودی کاش بودی .  مخلصتم خواهری  عاشقتم  


یه روزی  میبینمت بالاخره  فقط باید صبور باشم


 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 18 تیر 1395 ساعت 20:24 http://tanhae1375.blogfa.com

خدارحمتشون کنه. بعضی وقتا آدم دلتنگ میشه

دلتنگ همه چی . دلتنگ بچگی ، دلتنگ بعضی آدما که حتی یه

ساعت بیشتر باهاشون نبوده ، دلتنگ بعضیا که حتی تو عمرش

یه بارم ندیدتشون.امیدوارم خدا بهتون صبر بده

Maryam h دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:43

سلااامممم نرگس جونم
اسم اهنگ وبت همراه با خواننده لطفاااا :)
بووووس

negar دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 20:32 http://www.a-n-jell2002.mihanblog.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.