دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

گاهی..,؛.......

تواین دنیافقط دونفرن  که تورومیفهمن 


اونیکه حال تورو داره


اونیکه دوست داره

...............................

ارزش بعضی چیزا...


با به زبون آوردنش از بین می ره...



این آخر بدبخت بودنه که به کسی بگی



 گاهی حالم رو بپرس...


همیشه دیدن یه پیام ناگهانی 



شنیدن یه سلام بی هوا...



از آدمی که انتظارش رو می کشی 


می تونه حال و روزت رو عوض کنه...



گاهی آدم خودش رو گم و گور می کنه 


فقط به این امید که یه نفر 


بخصوص سراغش رو بگیره...


بر خلاف تصور خوشحال کردن آدم تنها


 خیلی سخت نیست...


فقط کافیه وانمود کنی به یادش هستی...



نظرات 35 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 21:40 http://hessbatobodan17.blogfa.com

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم، بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پنهان می شوی گاهی و پیدا می شوی گاهی

به ما تا می رسی کج می کنی یکباره راهت را

ز ناچاریست گر همصحبت ما می شوی گاهی

دلت پاک است اما با تمام سادگی هایت

به قصد عاشق آزاری معما می شوی گاهی

تو را از سرخی سیب غزل هایم گریزی نیست

تو هم مانند آدم زود اغوا می شوی گاهی

Nafas چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:54 http://redlinee.mihanblog.com

ی‌دونی فاجعه یعنی چی؟
یعنی با احساس وارد یک رابطه بشی
و‌ با منطق بیرون بیای...!

مائده_زمان

Nafas چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:50 http://redlinee.mihanblog.com

در دلم باز هوایی ست

که طوفانیِ توست...!


حسین_منزوی

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:34

باشه خله روانی برو بخاب خودمم خابم میاد صد رحمت ب گودزیلا خخخ...خابای خیلی خوب ببینی عشقم دوستم رفیقم خاهرم

شب به خیر عزیزدلم همچنین

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:31

ناراحت نشدم ن بابا جدی گفتم، خو تو هم کار داری زندگی داری منم کله زندگیم شده درسو حرف زدن باتو،، دلم دیگه دلتنگیاش بیشماره. هنوزم بجز تو کسی رو ندارخ

اوف خوش به حالم واقعا به خودم حسودیم میشه خدایی. قربونت عزیزم

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:27

اره بیار بزرگش میکنم جاشم تمیز میکنم تو بلد نیستی چ جوری باهاش رفتار کنی رفتارای پرخاشگرانه خودت روش تاثیر گزاشت،کاره خودمه،،ترک عادت مرض نیست نبودن کسی پیشت مرضه نبودن همدرد نبودن ی دوست اینا مرضه،من خودمم نمیدونم چمه و نمیدونم چرا تو اوجه شوخی گریم میگیره تو اوج ناراحتیام بغض میکنم,,دوونم دیگه دیوونه هم ک شاخ و دم نداره،همین تو مگه شاخو دم داری هههه

منم عین توام احمق یهودارم میخندم وسطش اشکم درمیاد انقدغرنزن پیرزن. خوابم میاد .زرشک یه روزه ازدستش خسته میشی حالا ببین روانیت میکنه

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:16

جدی من وختتو میگیرم،خوب عزیز دلم اصن تو بگو من از س چند تا چن بیام هم روز هم شب اونوخ وقتتم نمیگیرم،،اره پستم حال میخاد ک جنابعالی باید افتخار بدی حال پیدا کنی

بازم ناراحت شدی بی جنبه دارم شوخی میکنم باهات

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:12

نرگس جدا از شوخی بخدا من فقط دلتنگیاو تنهایامو دارم واسم شده کوه و در و دشت و بازار و همه چی.بخدا دست خودم نیس میرم جاهای شلوغ یا ی جا ک همه میگن باصفاست من بدم میاد حالم بد میشه فورا دلم واسه جای خودم تنگ میشه واسه تنهایای خودم من فقط اونجا راحتم،بخدا تو این دوسال کله جایی ک رفتم اموزشگاه بوده اونم واسه ازمون دادن و دکترم وقتی مریض میشدم خریدم ک اصلن. فقط واسم میگیرن هرچی باشه برام مهم نیس میپوشم،،،،خرگوشت بگم ب خرگوشت چیا درموردش گفتی بگم گفتی چ دندونای داره ک سیم شارژتو تو خورده بگم همش خوردنشو تو سرش میزنی بگم بهش گفتی هزار کوفتو زهرمار میخوره اصن عسلی خاله بیا پیشه خودم خودم بزرگت میکنم میبرمت کلاس زبان ووشو فوتبال ژیمناستیک این نرگس ک قدر تورو نمیدونه،،اینم واسه ما شده کیمیا علیزادا من‌و بزنی نزدی هاا

عادت کردی دیگه ترک عادتم مرض .کم کم من که نگفتم یهویی به خاطر من ادم شو هههههههه بیااصا میدم تو ببینم ترروز قفس میشوری شاش میکنه جاش تمیز میکنی تور قفسش روخورده

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 01:00

وب گردی میکردم ی چنتا وب دیدم خوب نبودن ب خوبیه وب خودت،،،چرا متن جدید نمیزاری،،امیر نیمام ک کلا نیستو نابود شده،خخخ البته مردم کار دارن مثه من ک علاف نیستن

والا همین بگو وقت منم میگیری. ههههه پست حالش نیست والا بایدیه متن یه عکس خاص قشنگ پیداشه اونوقت شاید.

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 00:56

خوش بحالت،مام ی پارک ی ساله ساختن میگن بزرگه خیلیم ازش تعریف شنیدم سه کوچه پایینتر از خونمون من تا حالا نرفتم چن بار دوستام اومدن حوصلشو نداشتم برم،،،خو تایید نکن،خو موشی اصن سوسکا از دستت ناراحت شدن رفت خیلی بدی با حیوانات نهربانتر رفتار بکنید

کوفت هی حوصله نداشتم حوصله ندارم میام میزنم لهت میکنم ها دختر ترک کن توقول دادی به من یادت رفته نامرد نری نه من نه تو میگیرم انقدمیزنمت خون بالا بیاری هههههه جدی میری وگرنانه من نه تو .باحیونم مهربونم خرگوشم اگه زبون داشت میگف چقد منودوس داره ومهربونم

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 00:41

کوشی؟اومدی؟میگم تو دیگه با بعضیها نشین درد دل کن درد دل میگیری هههههه،،،راستی تو اصن میری بیرون مثن خرید،پارک،خونه فامیل؟هووپی من ی کامنت گزاشتم چرا تایید نکردی زود باش تایید کن تا نکشتمت سوسک

اومدم سوسکم خودتی. اره میرم چرانرم. تاچشت دراد یه کوهم نزدیک خونمونه بارون که میزنه بهارکه میشه چه قشتنگ میشه دلت میخواد بری همش بالاهوابره توریت نفس عمیق بکشی .تایید نمیکنم میخوای چیکاکنی

عنایت شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 22:27

اون شخص خاص یعنی کل دنیا یعنی همه چیزت
اگه اون نباشه انگاری دنیا معنای خاصی برات نداره
...

شیطون بلا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 18:56

ایششش فک میکنه همه مثه خودش حسودن،حالا ی نقاشی بلده و ی شعر ک من نمیدونم سپیده نیمایی نویه چی چیه با این شعرات ایشششششششش،در ضمن منم صدام خوشکله بعدش بزار ببینم رقصم عالیه بعدش ن دیگه ریا میشه ولش کن،،،تازه بیام اون چشاتو از کاسه درمیارم بامن کل کل میکنه،امیدوارم ی کور کچل دماغویی چلاغ الاغه دیوونه روانی بیاد بگیردت از دستت راحت شم اخیچ راحت شدم،،برو غذا درس کن فردا پس فردا رفتی خونه شوور میخای تا شب با من حرف بزنه بیچاره شوهرت

وای وای یه نفس بکش دختر

شیطون بلا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 18:42

دلم برات سوخت گفتم تو بعد من چیکا میکنی قابل توجه(با ادا)..ایششش تو تیغ اوردی اونقد دلت واسه من سوخت.همینه دیگه دخترای تمبل فقط بلدن ماکارونی درس کنن،،من قرمه سبزی بلدم هه ماکارونی بلدم،دیزی بلدم،کله پاچه بلدم،خورشت خلال کرمونشاهو بگو کلا تو اشپزی بیستم قصد ازدواجم ندارم،،اووووههههه دلتم بخاد چ خودشم میگیره زن داداش ب این خوبی،.اره راس میگی تو ک مثه من درس نداری فقط میشوریو میسابی اینم عصابته دیگه،،،،حالا ساله دیگه شدم خانم پرستار نیای بگی الا بلا ما تورو میخایم از من گفتن بود

به همین خیال باش .خانوم پرستاراشپزی بلدم قرارنیس که همه روبگم گفتم بیشترازهمه ماکارونی رودوس دارم .تمبل هم خودتی .فک کرده فقط خودش هنرداره اشپزیش به رخ من میکشه پز میده خومنم بگم دیگه جانمونم هم شاعرم هم نقاش چشت دراد خوب شد حالا

شیطون بلا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 18:25

احم احم بنده تشریف فرما مبشوم احترام بگذارید این نشان خله بزرگ ماتیک طومار است،،خوب نرگس جان امروز ب من اس ندادی چ احساسی داشتی لازم نیس بگی میدونم از نبودنم چقد زجر و ناله میکشیدی من همیشه هستم همون قضیه ی جسم تو چن روحو اینا،،راستی این داداشتون چن سالشه تو ثبت احوال میخان یوخ فک نکنی واسه خودم میخام هااا،،،فک کن من بمیرمم باتو خاهر شوهر عروس نمیشم پس لطفا دیگه اصرار نکن نه نرگس جان اصرار نکن،حالا ک اصرار میکنی باید فکرامو بکنم،شوخی کردم داداش توهم داداشه منه،،،خوب دخمل تو چ چیزایی بلدی بپزی این اطلاعات لازمه باید بدونم

من؟ فضولی من توروبراچی براداداشم بخوام خدابه دادم برسه توزن داداشم نشی والا تومخ میخوری هی میگی میخوای بیای وردل من چی بگی نه نه اونوقت دعوامون میشه ازقدیم گفتن دوری ودوستی ههههه ازصب داشتم فک میکردم کارمیکردم فک کردی عین توبیکارم هی وربزنم رومخ برم کاروزندگی دارم.. من اصانبودی ها فکر خودکشی به سرم زد رفتم یه تیغ اوردم خودم بکشم ولی دیدم توبدون من نمیتونی دوم بیاری دلم برات سوخت که بعد من میخوا یچیکارکنی دیگه پشیمون شدم. من ماکارونی ماکارونی همه جونمه اوووم

♡❀عشق بے ثمر❀♡ شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 10:22 http://love-barren.mihanblog.com/





دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟

ای سرا پا همه ناز ؟

به که گویم غم خویش ؟

به گل پرپر یاس ؟

تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟

دوریت را چه کنم ؟

♡❀عشق بے ثمر❀♡ شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 10:21 http://love-barren.mihanblog.com/



عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه

تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری

الناز شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 09:09 http://veblagam.mihanblog.com

خیلی قشنگـــــ

ط¹آ¯ط¸ظ¾ط·ع¾ط¹آ¯ط¸ث† شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 00:45 http://easa.blogfa.com

می نشینم کنج دل

چشم هایت را

به شب می دوزم

و در سوسوی رویاها

مشق عاشقانه می کنم تو را

آه ای خیال دور من !

از دست هایم

صدای پای تو می آید

چشم هایم را

به نقطه چین عطر تو می آویزم

و با قلب پروانه های بارانی

به کو چه های واژه می زنم

این دست های کوچک عشق

که مرا پیش تو می برند

ع¯ظپطھع¯ظˆ شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 00:45 http://easa.blogfa.com

اینجا که تو نیستی

خیالی نمی وزد

رویایی نمی روید

و چقدر دست های باران سرد ست

اینجا که تو نیستی

شاپرک ها رفته اند

و باغ من

گلدان شب بویی ست

که هر شب از گلدسته ی دلتنگی

تو را تلاوت می کند

اینجا که تو نیستی

زندگی خالی ست

چراغ خاطره خاموش

کوچه های عاطفه تاریک ست

اینجا که تو نیستی

دلی بر باد رفته است

که دیگر بر نمی گردد

و من

چون آشیانی بی پرنده

روی دست روزگار

خالی مانده ام

اینجا که تو نیستی

شیطون بلا جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 23:59

بازهم شب رسید و دلتنگیهای من هم،بازهم تمام پرده ها کشیده میشوند و چراغ ها خاموش و فقط نور کوچک ماه میماند،بازهم هجوم خاطرات،بازهم اشکهای پی در پی،بازهم احساس خفگیه تنهایی،بازهم احساس زیاد بودن در زندگی،بازهم نبود دلتنگی کسی برای تو،بازهم سنگینیه غم و درد،بازهم اهنگهای تکراری،بازهم گریه هایی در اوج خفگی،بازهم بازهمهای هرشب و چه طولانیست این شبها ک ن زمستان میشناسد ن تابستان،

آرمین کریمی جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 10:40 http://men1.mihanblog.com

سلام
وب زیبایی دارید.
مطالبتون فوق العادست.
پاینده باشید.
قلمتون مستدام.

شیطون بلا جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 01:15

اصن حالم خوب نیس کلی گریه کردم و دلم واسه خودم سوخت،،شبت بخیر

چته دخترخوب

پسر کاشانی جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 00:52 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

باران چه دلبری می کند
برای بهار !
پاییز کم بود ،
بهار هم عاشق شد ...

مه بانو آبانی

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 18:13

ببین میای یا خودم با گیس و گیس کشی بیارمت هاا نزار کار ب جاهای باریک بکشه همون جا گشادا راحتره جامونم میشه واسه دعوا،ایششش خودش نمیاد ب من میگه قهر کردی،،الحق ک تسمه خاهر هرکول خیلی بهت میاد منم همون انشرلی

الله اکبر چی ازگیسم میخوای تازه بلندشده عجب ادمیه گیس میکشه کولی مگه دخترزشته عه عه. من کارداشتم هنوزم کاردارم برم به کارام برسم اگه توبزاری من هرکول نیستم غرغروام معروفم به زبون دراز همه میگن دومترزبون داری. ولی انقدبچه مظلوم وساکتی ام .باکسی زیاد سریع جورنمیشم. همون پستم دیدی نقاشی دوتادختر اون منظورش خودمم اون منه..وای خانوم پرستاراگه بدونی روزی چندتا چایی میخورم معتادم بهش الانم چایی میخوام بخورم .ینی هیچکی اندازه من چایی نمیخوره

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:58

الا اون وسط ی نغسیم میگرفتی بد نبود هاا انگار تو مسابقه دوووو شرکت کرده،،،حالا کی بود این از خدا بی خبره خل و چل ک اومده تو رو بگیره منکه باورم نمیشه حتما یکی دیگه بوده تو کوچتون اشتبایی زنگ شما رو زده گفته تا اینجا اومدیم اینم ببینیم ههه،،تو ک ماشاء الله بزنم ب تخته دوسته خوبه با فرهنگه مهربونه رفاقتیه لوتیه خوشکله زبون شیرینه فداکاره مثه من نداشتی بقیشو یادم اومد میگم مگه نه الان اینقد کم حرف نبودی،،خدارو شکر تو انتخاب من دیگه موفق شدی،،اخه من ب خاستگاره خل و چل و چلاقو دیوونه تو حسودیم بشه همین دیروز مایکل جکسون اس داده میخام بیام خاستگاریت میدونی ک از زنش جدا شده منم گفتم فعلا امشب با خونواده بردپید قرار داریم زشته،تازه جاستین و با هزار مرافه راضی کردم امشب واسه برد اینا چیزی نگه،فرستادمش پیشه شاهرخ خان تا ببینم سلما خانم واسه دوشنبه وخت دارم بگن بیان حسودم خودتیو همسرت ههه

وای چقدسرت شلوغه دختر ولی مایکل ازتوقبر میخواد درادبیاد خواستگاریت ایا.. جاستین وبردباید مغز خرخورده باشن وگرنا کسی میادتورو بگیره اخه وراج مخ ادم میخوری اصاادم کم حرف بهتره ازقدیم گفتن من ساکتم ولی کسی, بخوادازیتم کنه به وقتش. بله حالا خود دانی. باورت نمیشه میخوای ادرس بدم بیان درخونه شما بیان ببرنت ازشرت خلاص شم انقد حرف میزنی ماشاا.. میخوای بگم چندسالش, بود اسمش رو بگم رسمش روبگم شمارت میدم اصا بهت اس بده قرارخواستگاری وبله برون باهم چطوره منم یه نفس راحت میکشم ازدستت اتیش پاره هههه. من برم چایی بیارم بخورم دارم برنامه کودک میبینم بیا باهم میبینیم ازنزدیک مخم میخوری چیکارت کنم دیگه اینم ازشانس بدمنت دوست خلی عین توگیرم اومده

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:31

اره نیس ک کلی هم خاستگار داری حالا یکی ببینه فک میکنه روزی صدتا جواب میکنی اینارو میگم ک ی از خدا بی خبری دیوونه ایی چلاقی ملاقی بیاد و تورو بگیره لگد ب بخت خودت نزن دختر،،،قربونه...برم ک اینقد تورو اذیت میکنه منکه دستم بت نمیرسه بزا این خودش اذیتت کنه،،،انشرلیم خودتی و بچا هاتن هههه،نکه تو اصن حرف نمیزنی من روزه سکوت بگیرم چسپ یک دوسه میزنم اونوخ ببین اصن میتونی منو ب حرف بیاری من ی بار سه روزه کامل حرف نزدم باورت میشه خو باور نکن ب جونه خودم نه ک برام خیلی عزیزه ب جون تو ک جون ب جون نشی و جوگیر راس میگم،،،،تمبله کسله عصبیه و هزاران موارد دیگر هریک ب ارزشه میلیارد ها ریال هههه

انشرلی... انشرلی جواب کردم همین دیشب یکی روباورت نمیشه.. خونشه اصابه من چه دختروراج دیوونه عجبا نامرد حسود.. اتیش پاره. سه روز؟ براچی خداقوت من نخوام به حرفم میارن بازم بگو ازخودت تعریف کن توروخدایه وق خسته ودرمونده نشی وامونده نشی . دارم حرف میزنم نمیبینی چشم بصیرت نداری حتما پس

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:18

من ک فقط روز اولش عصبیم روزای بعدیش سرو مرو گندم بعضی دخترا هستن همش میگن حوصله نداریم تمبلیم کسلیم مدیونی ی وخ فک کنی تو رو میگم هااا،،،اصن ببینم چیه من شبیه انشرلیه هاا موهام قرمزه ک نیست تو مزرعه هستم ک نیستم فرزند خوندم ک نیستم تو چی از جونه من موخای هااا،،،،اخه من ب چی حسودم هاا ب حموم رفتن تو خودم همین دیشب رفتم....دیشب تموم شد راحت شدم،،توهم ی گاوه زبونی ی زبون بزی ی همچی چیزایی نخوری ها میمیری اونوخ میمونی رو دستم من باید جواب این خاستگاراتو چی بدم ههههه

حتما که نبایدتومزرعه باشی یا موهات قرمز باشه گلی همین وراج بودنت وحرف زدنت شبیه انشرلیه. انشرلیه خودمی دیگه مگه بده. اخ خوش به حالت عافیتت باشه .من میکشتم گاهی بدجور ازیت میکنه خودمم که خیلی حساسم.. شمانمیخواد جواب بدی عزیزم من خودم همه رورد میکنم رازی به زحمتت نیستم ازکت وکول می افتی یه وقت

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:06

پخخخخخخخیوخخخخخخخاخخخخخخ،من اومدم تورو خدا بفرماین بشینین بخدا راضی ب زحمت نیستم بشین نرگس جون چایی نمیخورم نه بابا این چه حرفیه نمیخاد پشتمو ماساژ بدی،خیلی خوب حالا ک اصرار میکنی بیا مساژو بده چایم بیار عمو جون افنر دخمله گلم عروسه خودمی،،،واای خستیدم تا این ازمونرو زدم واس همین دیر اومدم،الان تموم شد،،عافیت باشه خوش گذشت

سلام خانوم پرستار انشرلی حسودههههه نه توروخدابزاریه چایی برات بریزم خستگیت دربره طارف نکن توروخدا. قربونت عزیزم.. مگه.... خوبی براادم میزاره انقدتمبلیم میاد, وکسلم که نگو

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 12:01

خدانکنه،قابله تورو نداشت عزیزم،

بازم مرسی فدای مهربونیت بشم خل من زحمت کشیدی

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 01:55

گاهی تو اوج ناراحتی وختی داری درد و دلاتو ب یکی میگی تنها ارزوت اینه ک فقط ی لحظه بیاد و بگه اروم باش من هستم،نه بگه ببخشید وقتم پر بود

اوهوم من بارها شده اینطوری

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 01:43

اه لعنتی خابمم نمیگیره عصبیم دلم واسه یکی تنگه نمیدونم کیه،معده دردم ک بدتر،اومدم ی گوشه نشستم با تنهاییام گریه میکنم خدارو شکر مامان بزرگم خابه مگه ن ی ساعت سینجیم میکرد دختر چته،کاش الان یکی بود نوازشت میکرد میگف عزیزم اروم باش من همیشه باهاتم،،الان فقط بغل خدا میچسپه و بس،کلی بغض دارم هر وخ بغض میکنم تا دوروز سرم درد میکنه کاش میشد ی جایی بری و تا میتونی با صدای بلند گریه کنی و داد بزنی

من یه مدت شبا خوابم نمیبره سرهمون قضیه که گفتم نمیدونم چرا ولی خوادم دست خودت نیس ای گفتی بغل خدا

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 01:38

فک کردم دلت برا من تنگولیده،،،باشه من موندم بعضیا این همه حرف از کجا میارن،شبت خوش

ازهمون جایی که تومیاری وراج خانوم

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 00:29

الهی من فدای اون دله تنهات بشم اون اس ناگهانیت بخدا گفتم الان داری میحرفی مزاحمت نشم مگه ن خودم دلم لک میزنه تا میام پیشت،ب دلتم بگو غلط کرده حسه تنهایی بهش دس میده اصن تا من هستم غم نداری خاهره خوشمله نازم

دل دیگه غلط ملط سرش نمیشه الهی فدات شم. وراج انشرلی من ازاین به بعد بهت میگم ان شرلی. میدونی من دلم تنگ بشه براکسی زیادبه زبون نمیارم که نمیگم دلم تنگ شده ولی واقعا دلم تنگ میشه

شیطون بلا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 00:27

الهی من فدای اون دله تنهات برم فدای اسای ناگهانیت برم شرمنده ک نیومدم بخدا گفتم حتما داری حرف میزنی مزاحمت نشم فعلا مگه نه میومدم تو ک نمیدونی من تا میامو نظر میزارم دیوونه میشم،ب اون دلتم بگو غلط میکنه حسه تنهایی ب سرش بزنه تا من هستم غمت نباشه خاهره ناز و خوشملم

خدانکنت انشرلی .بله برمنکرش لعنت شمامسکنی اصا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.