دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

تو..

میان هر نفسی که می کشم ..





همهمه ای است ...






که از همه پنهان ..






از تو چه پنهان....





میان هر نفسی که می کشم...






تو هستی...





 که می کشم تو را ....




 که می کشی مرا...






دوس داشتن تو ...





بی اجازه زیباست...

نظرات 8 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 18:39 http://tarikirushan.mihanblog.com

وقتی زن میگوید.. دلم برایت تنگ شده.... یعنی دوستت دارد.... اگر بگوید دوستت دارد.. یعنی دلش برایت تنگ خواهد شد. جمله ی "دلم برات تنگ شده" برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست. فهمیدن زن سخت نیست.... فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید..!!!! که عاشقانه می تپد!! نه بی دلیل!!..

اسماعیل جلیلی سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:13 http://www.ajalili1351.blogfa.com

باز در چهرهٔ خاموش خیال
خنده زد چشم گناه آموزت
باز من ماندم و در غربت دل
حسرت بوسهٔ هستی سوزت

باز من ماندم و یک مشت هوس
باز من ماندم و یک مشت امید
یاد آن پرتو سوزندهٔ عشق
که ز چشمت به دل من تابید

باز در خلوت من دست خیال
صورت شاد تو را نقش نمود
بر لبانت هوس مستی ریخت
در نگاهت عطش طوفان بود

یاد آن شب که تو را دیدم و گفت
دل من با دلت افسانهٔ عشق
چشم من دید در آن چشم سیاه
نگهی تشنه و دیوانهٔ عشق

یاد آن بوسه که هنگام وداع
بر لبم شعلهٔ حسرت افروخت
یاد آن خندهٔ بیرنگ و خموش
که سراپای وجودم را سوخت

رفتی و در دل من ماند به جای
عشقی آلوده به نومیدی و درد
نگهی گمشده در پردهٔ اشک
حسرتی یخ زده در خندهٔ سرد

آه اگر باز بسویم آیی
دیگر از کف ندهم آسانت
ترسم این شعلهٔ سوزندهٔ عشق
آخر آتش فکند بر جانت

فروغ فرخزاد

حمید عسکری سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:27

سلام خواهرم ...
خوبی

ممنون .شما خوبی

حمید عسکری سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:27 http://sobhbabaran.blogfa.con

قابهای کهنه را بیا رها کنیم
بیانغمه های خوانده را
با زبان دل صدا کنیم ...

سلام وصبح زیبایتان بخیر

6 کوچولو سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:15

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][خنده][خنده]


http://6kocholo.blogfa.com

پسر کاشانی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 23:02 http://vahid-tanha1370.blogfa.com

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه
گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه
هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست
خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه
تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا
دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان
بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه...

دلسوختگان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 21:22 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

درود بر آنان که عادت دارند چشمهایشان را پر نمایند از زیبائی های بی نظیر طبیعت ...!!!
ساختار کوچک هیپوتالاموس در مغز، ماده ی آزاد کننده ی هورمونی را ترشح می نماید بنام کورتیکوتروفین ...، این ماده بهمراه هورمون مربوطه وظیفه ی تأمین انرژی لازم بدن برای مقابله با استرس و شرایط بحرانی و اضطراب را دارد ...، این در واقع همان چیزی است که به بدن کمک می نماید تا بتواند "مدیریت هیجان" داشته باشد ...، اما عمر این ماده فقط یک سال است و گاهی بصورت خودکار درمغز ترشح می شود ...، جناب "پروفسور سمیعی" تحقیقاتی انجام داد برای دانستن این مطلب که چه چیزهائی باعث ترشح بیشتر این ماده در برخی افراد و یا قطع و تأخیر ترشح درفرد دیگر می شود ...
نتیجه ی تحقیقات برای علم روانشناسی بی نظیر بود و بسیار جالب :
۱.وقتی شما(ی نوعی) از منظره ای یا تماشای چیزی لذت می برید و از آن بصورت کلامی
تعریف نموده و با حس و حال خاص مانند تعاریف مشمول به به و چه چه آنرا یاد و توصیف می نمائید، میزان ترشح این ماده در مغز بطور چشمگیری افزایش می یابد ...!!!
۲.وقتیکه شما(ی نوعی) یک گلبرگ لطیف، پارچه ای نرم، و یا از این نوع را لمس می کنید و احساس خوشایندی را تجربه می نمائید، میزان ترشح این ماده در مغز افزایش می یابد ...!!!
۳.وقتی شما(ی نوعی) از روی خوشحالی و شوق دست می زنید، حتی وقتی دریک
کنفرانس حضور دارید و یا در یک مهمانی و حتی به مدت زمانی کوتاه میزان ترشح
این ماده را در مغز افزایش می دهید ...!!!
لذا درود بر آنهائیکه از هر چیز لذت بخش که می بینند و حس می کنند، بصورت شایسته و متناسب تعریف می کنند ...!!!
پی نوشت:
چقدر خوب که بدانیم رفتار ما و لذت های ما، چه بصری و چه لمسی باعث می شود بدن در کنترل هیجانات و استرس های روزهای بعد، ذخیره های مفیدی را اندوخته نماید و باعث ترشح بیشتر ماده های مؤثر در مغز و متعاقباً در آرامشمان شود ...
پس یادمان باشد :
لذت هایمان را براحتی به زبان بیاوریم ...، مغزمان هوشمندانه آنها را دریافت نموده و بکار می برند ...

علی فرح بخش دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 19:55 http://looolak.blogfa.com

به وب من هم سر بزنید حال میکنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.