دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دلم تنگه.......


نظرات 1 + ارسال نظر
سارا راسو سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 17:44 http:// www.sararasoo.blogfa.com

از بس دوست پسرنداشتم طرز استفادش یادم رفته!
.
.
.
.
.
.
.
.
اول تیغش میزنن، بعد میگن دوستت دارم؟!
یا میگن دوستت دارم، بعد تیغش میزنن؟؟؟
.............................................................
دوس پسرم گفت همه پسرا رو بلاک کن

منم زدم خودشو بلاک کردم

ادم بخاطر یه نفر نباید خیلیارو از دست داد

والا زیادی بهش رو بدی فردا میگه باهاشون دوستم نشو
.................................................
جا داره اینجا
سال ۹۵ سال میمون رو..
به میمونای وبلاگ تبریک میگم..
مدیونید اگه فک کنید پسرا رو میگم.خخخخخ
-----------------------------------------------------------
سلام عیدت مبارک.تحویلم نگیری قهر میشما؟؟؟؟؟؟.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.