دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

می ترسم.

خداوندا پناهش باش؛ 

                  

      یارش باش


جهان تاریکی محض است؛

               

         میترسم

                          


          کنارش باش...

نظرات 4 + ارسال نظر
rava پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 14:33 http://rava-ham.blogsky.com

هعی روزگار . . .

میفهمم

وب تاریکی روشن پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 10:42

کدام دوست داشتن؟
وقتی نمی داند دقیقا
حال الان من چیست؟
فکرم کجاست؟
دلم در چه حالیست؟

کدام دوست داشتن ؟
وقتی نمی داند من به کدام پهلو می خوابم
از دکتر رفتن بدم می آید
ته چین دلم را می زند
و صبح ها قبل از صورت شستن دوست دارم آب سرد بخورم

کدام دوست داشتن ؟
وقتی جمعه ها تمامش را دلم گرفته
شعرهایم تمام زمانش آیندست
کدام دوست داشتن
وقتی
شب ها زود می خوابم
بدون حتی انتظار برای شب بخیر

کدام دوست داشتن ؟
دست از سرم بردارید
من دوست داشتن را بعد از هجده سالگی ام ندیده ام
چیزهایی که دیدم
همگی "خ" داشتند
مثل خریت ، خواب ، خودخواهی
و خودم و خودم و خودم
در آینه
خدا هم بود
اما ساکت آن دورها!!!!!!!

وب تاریکی روشن پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 10:41

♥️ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳــــــــــــــــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ...♥️
♥️ﻭﺍﺩﺍﺭﻡ ﻣــــــــــﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ...♥️
♥️ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻓﮑﺮ ﻧـــــــــــــــــــــﮑﻨﻢ...♥️
♥️ﺟﺰ ﺗـــــــــــــــــــــــــﻮ !...♥️
♥️نگاهـت را گره بزن...♥️
♥️به هر لحظـه مــن...♥️
♥️حس امنیــت میکنم...♥️
♥️وقتی تــــو...♥️
♥️مرا با عشق میبوسی..♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

وب تاریکی روشن پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 10:41

گاهی...
از همه...
دلت گرفته...
وفقط...
به یه...
همدم...
احتیاج دارے...
که با وجودش...
بهت ارامش بده...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.