دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

هیچکس تنهاییم راحس نکرد

هیچکس تنهاییم را حس نکرد 


لحظه ای ویرا نی ام را حس نکرد


انکه سامان غزل هایم از اوست


بی سر وسامانی ام را حس نکرد

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 22:47

سلام وبتون خوبه همیشه سر میزنم از این ب بعد .. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

حس خدا

www.hese-khoda.blogfa.com

ب کانال تلگرامی حس خدا بپیوندید ادرسش توی وب در پست ثابتم هست

[چشمک]

بهاره پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 20:37 http://bahareh-e.mihanblog.com

من حس کردم ... الانم خیلی رفتم تو حس برنامه بعدیت چیه؟

rava پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 14:33 http://rava-ham.blogsky.com

گـاهـی اوقـات . . .
هـمـه چـیـز دسـت بـه دسـتِ هـم مـیـدن
تـا تـو رو غـرق در رویـاهـا و خاطراتت کـنـن
یـه آهـنـگ پـیـشـواز . . .
۲ خـط شـعـر . . .
کـمـی هـوای بـهـاری . . .
یـک وجـب پـیـاده رو . . .
آهـنـگـی کـه خـونـه بـغـلـی گـوش مـیـدن . . .
۲ کـلـمـه حـرف . . .
بـوی ِ یـه عَـطـر خـاص . . .
طـعـم ِ شـیـریـن ِ یـه خـوراکـی . . .
هـمـه و هـمـه کـافـیـه بـرای ایـنـکـه . . .
تــو چـنـد سـاعـت وسـط اتـاقـت دراز بـکـشـی و خـیـره بـشـی بـه سـقـف . . .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.