دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

خدایا شکرت

امرو روز خوبیه برام


چون بعد مدتها گشتن


این قالب رو تونستم پیدا کنم


این یه یادگاری از طرف یه دوست خوب


 خیلی خوش حالم که پیداش کردم


  اسمون بیاد زمین زمین بره اسمون


عوضش نمیکنم هر گز


عاشق این قالبم ..


بالاخره پیداش کردم . ممنون خدایا شکرت


نظرات 4 + ارسال نظر
هانا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 18:37

لیمو نخوری ترش کنی منو فراموش کنی
آدامس بجو باد کنی منو همیشه یاد کنی

لیمو شیرین باشه می خورم دوس دارم.. نه بابا فراموش چیه ..تو مرام ما نی اینا

هانا چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 08:55

آخی عزیزم............والا حق داری یادگاری همیشه واسه آدما مهم بوده و هست

اره مهم مخصوصا که اون یکی از بهترین دوستات ..بهترین کسی باشه که میشناسی برات خیلی مهم باشه

محمدحسین زرچی سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 05:33 http://lashkar-ayaran.blogsky.com/

مبارک باشه.

وسط شعرخوانی‌ام بانو!

می‌کشی روی شاعرت چاقو؟!


یکی از مشرق و یکی مغرب...

می‌کشد ابرویت مرا بانو!


من، فقط شاعرم... تو، امّا شعر...

شاه بیتت همین دو تا ابرو


جمع اضداد در خودت داری

ماهِ پیشانی و شبِ گیسو


مؤمنش هستم و نمی‌پرسم

لبِ تو، معجزه است یا جادو؟!


رسم عاشق‌کشی به تو گفته است...

بکشانی اسیر را هر سو؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.