دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

.........وفتی ازکسی ناراحتی..انتخاب

..............................................

وقتی میمیریم


ما را به اسم صدا نمیکنند

 

و درباره ما میگویند: جسد کجاست ؟


و بعد از غسل دادن میگویند: جنازه کجاست؟



و بعد از خاک سپاری میگویند: قبر میت کجاست؟


همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتیم


بعد از مرگ فراموش میشه


مدیرمهندس مسؤول دکتربازرس



پس فروتن و متواضع باشیم.


. نه مغرور و متکبر


عارفی گفت : آنچه از سر گذشت  شد سرگذشت


حیف بی دقت گذشت اما گذشت


تا که خواستیم یک دو روزی فکر کنیم


بر در خانه نوشتند درگذشت

...................................................

دعوا کن 


ولی با کاغذت


اگر از کسی ناراحتی


یک کاغذ بردار و یک مداد


هر چه خواستی به او بگویی 


روی کاغذ بنویس


خواستی هم داد بکشی تنها سایز کلماتت 



را بزرگ کن نه صدایت را…


نظرات 40 + ارسال نظر
Nafas چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:51 http://redlinee.mihanblog.com

همیشه افراد ساکت را دوست داشته ام ,هیچگاه نمی فهمی در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا سنگینی بار هستی را به دوش می کشند.

جان_گرین

saygol چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:07 http://saygollove.mihanblog.com

امروز ناز عذر جفاهای رفته خواست

عذری که او نخواست، تبسم ، نهفته خواست

من بندهٔ نگه که به سد شرح و بسط گفت

حرف عنایتی که تبسم، نگفته خواست

از نوک غمزه سفته شد و خوب سفته شد

درهای راز هم که نگاهش نسفته خواست

لطف آمد و تلافی سد ساله می‌کند

خشم ارچه کرد هر چه در این یک دو هفته خواست

بارد به وقت خود همه باران التفات

ابر عنایتی که ریاضی شکفته خواست

دل را نوید کاتش خوی تو پاک سوخت

خار و خسی کش از سر آن کوی رفته خواست

شکر خدا را که مرد به بیداری فراق

وحشی کسی که دیدهٔ بخت تو خفته خواست


((وحشی بافقی))

saygol چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:06 http://saygollove.mihanblog.com

یار ما بی رحم یاری بوده است

عشق او با صعب کاری بوده است

لطف او نسبت به من این یک دو سال

گر شماری یک دوباری بوده است

تا به غایت ما هنر پنداشتیم

عاشقی خود عیب و عاری بوده است

لیلی و مجنون به هم می‌بوده‌اند

پیش ازین خوش روزگاری بوده است

می‌شنیدم من که این وحشی کسیست

او عجب بی اعتباری بوده است


((وحشی بافقی))

saygol چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:06 http://saygollove.mihanblog.com

ابر است و اعتدال هوای خزانی است

ساقی بیا که وقت می ارغوانی است

در زیر ابر ساغر خورشید شد نهان

روز قدح کشیدن و عیش نهانی است

ساقی بیا و جام می مشکبو بیار

این دم که باد صبح به عنبر فشانی است

می هست و اعتدال هوا هست و سبزه هست

چیزی که نیست صحبت یاران جانی است

یاری به دست‌آر موافق تو وحشیا

کان یار باقی است و خود این جمله فانی است


((وحشی بافقی))



saygol چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:05 http://saygollove.mihanblog.com

در دل همان محبت پیشینه باقی است

آن دوستی که بود در این سینه باقی است

باز آ و حسن جلوه ده و عرض ناز کن

کان دل که بود صاف چو آیینه باقی است

از ما فروتنی‌ست بکش تیغ انتقام

بر خاطر شریفت اگر کینه باقی است

نقدینه وفاست همان بر عیار خویش

قفلی که بود بر در گنجینه باقی است

وحشی اگر ز کسوت رندی دلت گرفت

زهد و صلاح و خرقهٔ پشمینه باقی است


((وحشی بافقی))

اپمـــــــــــــــــــــــــــ

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:55

باشه حالا ببینم میتونی همین ی دونه رو هم بزرگ کنی،،من فعلا قصد مزدوج شدن ندارم خودت ازدوجه یزدوجو ازدواج کن شاید منم تو عروسیه تو یکی رو گول زدم خو،،خو اس بده از این سارا بگو،،

ازفضولی بمیر نمیگم ههههه

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:31

رو حرف من حرف میزنی،همین ک گفتم یا دوقلو یا سه قلو ی قل دو قل ک نمیکنیم،،مرسی عزیزم من همیشه مهربونم اصن خصلته منه من مثه فرشتهام اصن نمیخام از خودم تعریف کنم هاا ی وخ اینجوری فک نکنی،،،حالم ی جوریه حالت تهوع دارم سرم گیج میره کم خونی شدید دارم، حس میکنم رو ابرام خخخ،،،

برو یه ابی به دست وصورتت بزن یه چیزی, بخور نه خیر حرف من دوتا نمیشه یه دونه دختر تموم.. خودت دوقلو بیارانقددوس داری کی بهشون برسه دوقلو دوتاشون باهم وق وق. هی عوض هی نزارن بخوابی حوصله داری والا.. بله شمامهربونی فرشته برمنکرش لعنت بشمار

Barana چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:25 http://nolove76.blogfa.com

#بلند_اما_قشنگ
#شین
خانمم همیشه میگفت دوستت دارم
من هم گذرا میگفتم منم همینطور عزیزم... از همان حرفایی که مردها از زنها میشنوندو قدرش رانمیدانند... همیشه شیطنت داشت.
ابراز علاقه اش هم که نگو..آنقدر قربان صدقه ام میرفت که گاهی باخودم میگفتم:مگر من چه دارم که همسرم انقدر به من علاقه مند است؟
یک شب کلافه بود،یادلش میخواست حرف بزند ،میدانید همیشه به قدری کار داشتم که وقت نمیشه مفصل صحبت کنم، من برای فرار از حرف گفتم:میبینی که وقت ندارم،من هرکاری میکنم برای آسایش و رفاه توست ولی همیشه بد موقع مانندکنه به من میچسبی...
گفت کاش من در زندگیت نبودم تا اذیت نمیشدی
این را که گفت از کوره در رفتم، گفتم خداکنه تا صبح نباشی...
بی اختیار این حرف را زدم..
این را که گفتم خشکش زد، برق نگاهش یک آن خاموش شد به مدت سی ثانیه به من خیره شد و بعد رفت به اتاق خواب و در را بست...
بعد از اینکه کارهایم را کردم کنارش رفتم تا بخوابم، موهای بلندش رها بود و چهره‌اش با شب‌های قبل فرق داشت،در آغوشش گرفتم افتخار کردم که زیباترین زن دنیارا دارم لبخند بی روحی زد ...
نفس عمیقی کشید و خوابیدیم ..
آن شب خوابم عمیق بود،اصلا بیدار نشدم...

از آن شب پنج سال میگذرد و حتی یک شب خواب آرامی نداشته ام...
هزاران سوال ذهنم رامیخورد که حتی پاسخ یک سوال را هم پیدا نکرده ام ...
گاهی با خود میگویم مگر یک جمله در عصبانیت میتواند یک نفر را...
مگر چقدر امکان دارد یک جمله به قدری برای یک نفر سنگین باشد که قلبش بایستد ؟!!
همسرم دیگر بیدار نشد،دچار ایست قلبی شده بود...
شاید هم از قبل آن شب از دنیا رفته بود، از روزهایی که لباس رنگی میپوشید و من در دلم به شوق می آمدم از دیدنش امادرظاهر،نه
شاید هم زمانی که انتظار داشت صدایش را بشنوم،اما طبق معمول وقتش را نداشتم
بعدها کارهایم روبراه شد ،حالا همان وضعی را دارم که همسرم برایم آرزو داشت ...
من اما...آرزویم این است که زمان به عقب برگردد و من مردی باشم که او انتظار داشت...
بعد مرگش دنبال چیزی میگشتم،کشوی کنار تخت را باز کردم ،یک نامه آنجا بود ،پاکت را باز کردم جواب آزمایشش بود تمام دنیا را روی سرم آوار کرد،...
خانواده اش خواسته بودند که پزشک قانونی ،چیزی به من نگوید تا بیشتر از این نابود نشوم ...
آنشب میخواست بیشتر باهم باشیم تا خبر پدر شدنم را بدهد
حالا هرشب لباسش را در آغوش میگیرم و هزاران بار از او معذرت میخواهم اما او آنقدر دلخور است که تا ابد جوابم را نخواهد داد...
حالا فهمیدم ، گاهی به یک حرف چنان دلی میشکند که قلبی از تپش می ایستد
باید بیشتر مواظب حرفها بود.

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:07

اون پوزخند و خنده گزاشتم اشتب پوزخند اومد

اوکی

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:05

گذشته ها گذشته رفیق اگه بشینیو بش فک کنی ک بد نیس همیشه ی چیزایی تو گذشته هس ک اونقد ادمو خوشحال میکنه هیچوخ شاید تو اینده تکرار نشه،،ولی با فک کردن بهش فقط حال و ایندتو از دس میدی،،ایندتم ک میشه شوهر و بچه و نوه و گفته باشم هااا من دوقلو دوس دارم بعد بیان ب من بگن خاله خله فداتون بشه خاله قشنگ معلومه ب مامیتون رفتین،،بعد روز تولدشون میرسه تو میشی ی کدبانوی ب تمام عیار،روز عروسیت میاد خودم برات قند میسابم خودم میبرمت گل بچینی ک شهرداری نگیردت،،،ی وقتایی هس اوجه خابی یهو از خاب بیدار میشی هرچی چشات و میبندی باز اون خاب و ببینی نمیشه،،،اینقد خودتو درگیره این فکرا نکن توهم مثه من خل میشی حالا بیا و درستش کن،،،خدارو شکر خودم حدس زدم مگه نه معلوم نبود تو کجاهارو میگفتی،،ای خدا رفیقه ما داریمگذشته ها گذشته رفیق اگه بشینیو بش فک کنی ک بد نیس همیشه ی چیزایی تو گذشته هس ک اونقد ادمو خوشحال میکنه هیچوخ شاید تو اینده تکرار نشه،،ولی با فک کردن بهش فقط حال و ایندتو از دس میدی،،ایندتم ک میشه شوهر و بچه و نوه و گفته باشم هااا من دوقلو دوس دارم بعد بیان ب من بگن خاله خله فداتون بشه خاله قشنگ معلومه ب مامیتون رفتین،،بعد روز تولدشون میرسه تو میشی ی کدبانوی ب تمام عیار،روز عروسیت میاد خودم برات قند میسابم خودم میبرمت گل بچینی ک شهرداری نگیردت،،،ی وقتایی هس اوجه خابی یهو از خاب بیدار میشی هرچی چشات و میبندی باز اون خاب و ببینی نمیشه،،،اینقد خودتو درگیره این فکرا نکن توهم مثه من خل میشی حالا بیا و درستش کن،،،خدارو شکر خودم حدس زدم مگه نه معلوم نبود تو کجاهارو میگفتی،،ای خدا رفیقه ما داریم خل نیس ک هس دلو روده داره ک نداره

دوقلو یا امام حسین.. نه من فقط یه بچه میخوام اونم دخترباشه یه دونه وسلام توهم حرف اضافی نزن میام میزنمت ها ههه اره راس میگی ولش کن بابا گزشته اینده روبچسپ خیلی مرسی چقد لطف داری به من انقد کمک من میکنی راضی به زحمت نیستم ها ..

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 02:00

حدس بزن الان دارم از کجا برمیگردم نه خو حدس بزن ای بابا توهم همش راهنمایی موخای وا خاک تو گورم خونه مردم چیه،چی دوس پسرم وا دختر تو خوبی،چییی همسایه اونم این وقته شب،،،وااا چته تو دلت میاد تو قبر چیکار موکنم،نوموخاد بگی با این ذهنه مخشوشت،،اصن خودم میگم تاحالا رفتم از اولین متنایی ک گذاشتی ینی از فروردین ۹۵تا الان متناو کامنتاتو خوندم،،،فقط ی فضولی این سارا راسو کیه؟ب نظر صمیمی میومدین؟الان چرا نی؟یا باران و پانی و ازینا،،،،ی چیزیم فهمیدم ک تو قبلا تا جایی ک من میدونم ب هیشکی ب اندازه من ب نظراتش جواب ندادی فهمیدم ک تو بهترین دوسته دنیایی پس تو واقعا کم حرف بودی،،عاشقتم خاهر بزرگه قده هر دوتا دنیا خدا هیچوخ تورو از من نگیره،،شبت پر از زیبایی

حدس نزاشتی حدس بزنم خودت گفتی دیگه رفتی فضولی ذهنم مخشوش .فکرم مشغوله رفیق ازدیشب تا حالا داشتم به گذشتم فک میکردم ایندم چی میشه یه ذره خوابم برد خواب دوستم دیدم از خواب بیدار شدم دیگه خوابم نبرد ..سارا اره دوست صمیمی بودیم بارانم دختر خلی عین تو بود یهو رفت ..ولی سارا دوست صمیمی بودیم مفصل اس میدم برات توضیح میدم بعدا

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 01:21

راستی دیوونه هم خودتان میباشید

بر منکرش لعنت

شیطون بلا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 01:20

سلام عرض میکنم خدمت شما دوست عزیز. نیستید کم پیداییت با تبادل لینک موافقید gffgjkkvfressfjkkgادرس وبلاگم..لطفا بیایید و نظر بگذارید خوشحال میشوم....بله دقیقا درست فهمیدید شما اکنون سرکار هستید....نرگس کوشی تو، نیستی هاا؟؟ فقط امده ام عرض ادبی بفرمایم و رفع زحمت بنمایم شب و روز بر شما خوش دوست عزیز.....رد داده قلبه من مثه روانیا عشقم کجاییی همه باهام بدن قیده منو زدن عشقم کجایی...ففففففففففف،اینجا رادیو جوان من جوان شما جوان فرکانس ۵۵۶۷۸۰۰۵۴۴۳$۲۳۵،،،ای بلبله صبا ب صبا میفرستمت(تصحیح مینمایم هدهد صبا)،،،،

هد هد صبا وشیطون بلا واتیش پاره رفیق خل وچل منی

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 22:22

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم غصه نخور من باهاتم

منم عین تو.

دنیا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 19:55 http://hessbatobodan17.blogfa.com

یه خانومی به شوهرش گفت
برای روز "مرد و پدر" چی برام میخری؟
مرد تعجب کرد، گفت: برای تو؟!
خانوم گفت: بله من چون اگه من نبودم
نه تو مرد من بودی نه پدر بچت
فقط پسر مامانت بودی
آقا یکم فکر کرد دید خانومش راست میگه، گفت چشم میخرم.....


عزیزم چرا نتونستم واس پست بالایی ات کامنت بزارم ؟؟؟

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 16:49

چرا گفتی روزش؟...خو اره دیگه اینو اللن گفتم ک بفهمه ما چقد وفاداریم از همین الان ب فکرشونیم خخخ بعدن مدیون نشیم،،،چرا دیر اومدی هااا راستشو بگو کجا بودی؟نکنه زیره سرت بلند شده وای وای وای

روزشون خوبه؟ ههه بابا وفادار دیراومدم داشتم فیلم میدیدم.. زیر سرم خیلی وقت پیش بلندشده بود ولی دیگه خوابید ونمیخوادباز بلندشه.. الانم میخوام برم ورزش کنم تو میای؟

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 16:09

راستی روز پدر مبارک،روز پدر بچه هامون مبارک روز پدر پدر بچه هامون مبارک،

روزش مبارک... پدربچه هامون؟

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 14:59

ولی من عاشقه صداشم همه اهنگاشم دارم مخصوصا اونکه میگه بی وفا عشقه من،یا امشب،کلا دوس دارم اهنگاشو،،اره بابا اگه ب حرفه مردم باشه ک باید بری بمیری،

من فقط اهنگ کنسلش رودوس دارم. هرکی بالاخره سلیقه ای داره گلم .جواب اون کامنتت رواس دادم بهت اومد؟

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 14:31

من الان بهتر شدم مگه نه قبلنا ی ذره هوا اینجوری میشد مخصوصا تو پاییز ی اهنگ میزاشتمو کلی گریه میکردم دیوونم دیگه دیوونه ک شاخ و دم نداره فقط چیزایی رو ک اون میفهمه و درک میکنه دیگران میگن بی عقلی یا اخیی بیچاره دیوونه شده،،هرچن از نظر ی دیوونه همه دیوونن بجز خودش،،تو اهنگای خراطا رو دوس داری؟

نه عزیزم هرکی درد نداره کسی رودرک نمیکنه میفهممت منم اینجوری میشم اصلا هم دیوونه نیستی مردم همه چی میگن اخه بخوای به حرف مردم باشه وتوجه کنی باید بری بمیری مردم هی حرف میزن اهمیت نده هرکی هرچی میگه حرف همیشه هس.. من خراطها نه گوش نمیدم دوسش ندارم والا

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 14:19

جونه شیطون بلا خخخخ خو دله دیگه تنگ میشه،،،نه بابا نگرانه خودش چرا،دوس ندارم ک اتفاقی واسش بیوفته ولی نیس خیلی وقته رفته واسه این گفتم،،،هوهم چقد ابریه هاا هواش دونفرست فقط موندم اون یکیشو از کجا بیارم

قربون دلت خله. نمیدونم شاید هنوازمسافرت برنگشته باشه.. این روزادونفره. تنهایی بهتره هواکه اینجور میشه دلت میگیره

شیطون بلا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 13:28

سام لیکم نرگس جونم خوفی؟نیستی کم پیدایی کوشی کجایی چرا نمیایی؟؟؟وای نرگس چشام اینقد درد میکنه ای خدا کی این درسه لعنتی تموم بشه از دستش راحت شم،،راستی این امیرنیماهم کلا رفته دلش نموخاد برگرده وبشو گزاشته ب امونه خدا خخخ

سلام عزیزم خوبی درس دیگه بایدخوندتاقبول شد دیشب اس دادم که تودیوونه ای کارت ازمجنونم بدجور گزشته خلی. .امیرنیما خان چی بگم والا نمیدونم .تونگران خودشی حالا یاوبش؟

علی احمدی دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 21:16 http://men1.mihanblog.com

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﭘﺪﺭﻡﻗﻠﻤﻢ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺎﯾﺴﺖ !

ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎ … ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻗﻠﻢ !

ﻫﻤﮕﯽ ﻧﻈﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ

ﻣﻮﺩﺏ ﺑﺎﺷﯿﺪ !

ﺻﺎﺣﺐ ﺷﻌﺮ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ “ﭘﺪﺭ “

ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﺷﻌﺮ ﭘﺮﻡ،ﮐﻮ ﻗﻠﻢ ﻭ ﺩﻓﺘﺮ ﻣﻦ؟ !

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﻭﺳﻮﺳﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﺗﮏ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﻭ ﻏﺮﯾﺒﻢ !

ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ﭘﺪﺭﻡ … ؟ !

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﺑﺴﮑﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺗﻮ ﺍﻡ ،ﺍﺯ ﺳﺮ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ …

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﺑﻮﺳﻪ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ !

ﺍﻣﺮ ﺑﻔﺮﻣﺎ ﭘﺪﺭﻡ ..

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﮐﻮﭼﻪ ﭘﺲ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺴﺖ

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻏﺮﯾﺒﻢ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﭘﺪﺭ ﺍﯼ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻦ !…

ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽِ ﻣﻦ ﻣﯿﮕُﺬﺭﯼ؟ !

ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎ

ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻦ ﭘﺪﺭﻡ !…

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ : ﻓﺮﺯﻧﺪﻡ ! ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺷﻌﺎﺭ ﺗﻮ ﺍﻡ

ﺍﯼ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺗﻮ ﻓﺮﺯﻧﺪ .. ﺑﯿﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﺷﻌﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﭘﺪﺭﻡ … ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻢ

ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ !

ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﻢ ﺑِﻨِﺸﯿﻨﯽ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ

ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭ …

ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺎﺑﺎ !

ﺩﺳﺖ ﻭ ﺩﻟﺒﺎﺯ ﺗﺮﯾﻦ ﺷﺎﻋﺮ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﻡ

ﺁﻧﻘَﺪَﺭ ﻭﺍﮊﻩ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …

ﮔﺮﭼﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﻭﻟﯽ،ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﻮﺳﻢ

ﻧﻪ ﺷﻌﺎﺭ ﺍﺳﺖ ،ﻧﻪ ﺣرف

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 21:06

قابل تورو نداشت مگه ما کلا چن تا نرگس داریم. اقا چرا از زبونه من مینویسید من کی قرار بود کادو بدم وااا ب حقه چیزای ننوشته،،منم خرسای بزرگ دوس دارم ولی دوس دارم دوس دارم ک دوس دارم والااا،،پس من اینو یادداشت کنم ک ۱۳۷۰/۱/۲۱ تولده نرگس جونمه ک اگه خدا خاستو زنده بودیم بهت اول نفر تبریک بگم،

عزیزمی بازم مرسی ادزتبریکت خودت گفتی زدی زیرش. الان اونجا بودم بایدبرام شکلات تلخ میخریدی

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 19:53

منکه نیام وب ببینم چ خبره توکه چیزی نمیگی،،،تولد تولد تولدت مبارک ایشلا صدسال زنده باشی بیا شمعارو فوت کن تولد تولد تولدت مبارک دین دین دیننننن دیلای لای لای لالای لای بوم بوم بوم جیکس جیکس جیکس،،،خدا مرگم نده الان برادران نیرو انتظامی میان منو میگیرن اقا این تولده نرگسه این صداهاهم از اینجا میاد من بی تقصیرم،،فدات شم من هر سال ب این سالا،من پسر بودم هیچوخته هیچوخت دله هیچ دخملی رو نمیشکوندم هیچوخ،،،دل نمیشکوندم هاا فقط ی بیستای دوس دخمل میگرفتم خخخخ،،،حیف پیشت نیستم مگه نه ی کادوی خوشکل برات میگرفتم شرمنده ک نیستم،

نه عزیزم فداسرت همین که تبریک گفتی کلی برام ارزش داره شیطون خانوم دیوونه مرسی عزیزدلم کادو.. خرسای بزرگ خیلی بزرگ دوس دارم خیلی یه دونه دارم ولی کوچیکتره ازاون بزرگ ترا دلم میخواد ههههههه

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 19:27

هواتو کردم منه حیرون تو این روزا هواتو کردم....

تو مجنونی فک کن اگه پسربودی تو

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 19:14

الهی بمیرم کی تولدت بود من نمیدونستم تولدت مبارک بهترینم،حتما دلت برای کسی تنگ شده ک گفتی ۹۵رفته،خدا هیچوخت بنده هاشو فراموش نمیکنه ن الان ن قبلا و نه بعدا اون روزایی ک ما داریم فک میکنیم خدا مارو فراموش کرده خدا داره نقشه میکشه چطوری غافلگیرمون کنه،متنات چقد بوی اشک میدن نرگس چقد از ته دلت میاد

عزیزم امروتولدم بود فدات بشم مرسی نه خدامنظورم نبود بعضی ازادمابود که تولدم تبریک نگفتن بود خداهیچوقت بنده هاش فراموش نمیکنه.

ONE GIRL دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:31 http://www.onegirlinworld.blogfa.com

[گل][لبخند][گل]

[گل][لبخند]

[گل]

عالیه

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 12:18

قربونت عزیزم تو واسه من متفاوت و مهمی مثه هیچکسم نیستی،،ممنونم ک هستی حتما ی حکمتی داشت ک خدا من رو با تو اشنا کرد،،پس پیش ب سوی دنیایی جدید،،این جمعه ن جمعه بعدی ازمون جمبندی پایه دارم دارم تمامه سعیمو میکنم خوب بشه توهم یادت نره برام دعا کنی هاا؟؟،،،اگه زندگی اونجوری ک تو میخای جلونمیره بعضی وختا نامید میشی بعضی وختا دلت میگیره. اگه تو دلت خیلی غمه. توی زندگیت ی نفر کمه. خدا داره امتحانت میکنه مثله همه خدا بزرگه خدابزرگه توهر حالتی تو ناراحای شب و نیمه شب تو هر ساعتی خداا هوات و داره دلت خسته شد یا شکسته شد تومه درا بروت بسته شد خدا هواتو درا اگه کله این دنیا وایسات تو روت. ی لشکر غم اومد درس روبه روت هیچوخت نرسیدی ب ارزوت خدارو صدا کن،،،،مرسی خداجونم بابت نرگس

قربونت عزیزم اره حتما حکمتی بوده هیچ کار خدا بی حکمت نیس اتیش پاره من ایشاا.. همیشه تو همه چی موفق بشی رفیق خل وچلم افرین همینطوری خوبه برو جلو خداباهاته منم هستم تا اخرش نا امید نشو هیچوقت قبول میشی بخون ایشاا. چشم دعا میکنم

saygol دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 09:32 http://saygollove.mihanblog.com

اگر فردا بیایی چشمهایم را فرش راهت میکنم شاید دیگر فرداها تکرار نشوند
پدرم روزت مبارک


درود بر شما

ولادت امیرالمومنین بر شما مبارک [گل]

شیطون بلا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 02:21

سلام،اصن گیر نده چرا باز اومدی تو که رفته بودی دوس دارم اصن وبه رفیقه خودمه ب تو چ نرگس جون،من نمیتونم اصن تاقت نیاوردم اصن بی تو نمیتونم من عاشقه یکی هم بودم ب اندازه تو دلم براش نمیتنگولید(قابل توجه عشقم شوخی کردم حالا الکی مثلا)،،،میگه خیلی سخته دلت برای کسی تنگ بشه که بهش قول دادی دیگه مزاحمش نشی،،،من تا اخرش هستم منکه بجز تو کسیو ندارم،پس با تو ی دنیای جدیدی رو میسازم قبول میشم ایشلا کمکم روحیم خوب میشه دیگه همیشه مثبت فک میکنم ادم خدارو داشته باشه دیگه نگرانه هیچی نباس باشه،،دوست مثه توهم داشته باشه ک دیگه واویلا،،،ببخشید الان اومدم تاقت نیاوردم فکنم یا خابی یا داری با هم وبلاگیات میحرفی پس من دیگه برم بخابم توهم برو مشاورتو بده خاهری،،شبت پر از با خدابودن

سلام عزیز خوش اومدی بازم اوه مای گاد چقداین دوسم داره خدایا. عزیزمی دیوونه مرسی ازت ممنونم اره عزیزم اگه خودت بخوای میتونی تغییر کنی دنیای جدیدی بسازی منم هرکمکی ازدستم بربیاد برات اتجام میدم بتونم چراکه نه خوش حال میشم. خوبه برگشتی مقدمتان گل باران ههههه. هروقت خواستی بیا اینجا. .هروقتم خواستی اس بده مخصوصا وقتی به کمک نیاز داشتی میتونی روم حساب کنی ایشاا. که روحیت خیلی خوب شه هرچه زودتر ازته دلم میخوام رفیق شیطون اتیش پاره من منم یه ادمم عین بقیه عزیز فقط تومن رومتفاوت میبینی شیطونک خانوم

Barana دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 01:51 http://nolove76.blogfa.com

✓✓✓✓✓✓

saygol یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 21:50 http://saygollove.mihanblog.com

دردهای من

جامه نیستند

تا ز تن در آورم

چامه و چکامه نیستند

تا به رشته‌ی سخن درآورم

نعره نیستند

تا ز نای جان بر آورم

دردهای من نگفتنی

دردهای من نهفتنی است

دردهای من

گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست

درد مردم زمانه است

مردمی که چین پوستینشان

مردمی که رنگ روی آستینشان

مردمی که نام‌هایشان

جلد کهنه‌ی شناسنامه‌هایشان

درد می‌کند

من ولی تمام استخوان بودنم

لحظه‌های ساده‌ی سرودنم

درد می‌کند

انحنای روح من

شانه‌های خسته‌ی غرور من

تکیه‌گاه بی‌پناهی دلم شکسته است

کتف گریه‌های بی‌بهانه‌ام

بازوان حس شاعرانه‌ام

زخم خورده است

دردهای پوستی کجا؟

درد دوستی کجا؟

این سماجت عجیب

پافشاری شگفت دردهاست

دردهای آشنا

دردهای بومی غریب

دردهای خانگی

دردهای کهنه‌ی لجوج

اولین قلم

حرف حرف درد را

در دلم نوشته است

دست سرنوشت

خون درد را

با گلم سرشته است

پس چگونه سرنوشت ناگزیر خویش را رها کنم؟

درد

رنگ و بوی غنچه‌ی دل است

پس چگونه من

رنگ و بوی غنچه را ز برگ‌های تو به توی آن جدا کنم؟

دفتر مرا

دست درد می‌زند ورق

شعر تازه‌ی مرا

درد گفته است

درد هم شنفته است

پس در این میانه من

از چه حرف می‌زنم؟

درد، حرف نیست

درد، نام دیگر من است

من چگونه خویش را صدا کنم؟


((قیصر امین پور))

شیطون بلا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 15:22

دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام سراغت الان تویه وبلاگتم همون وبلاگ ک ی مدت از توش تو رو میدیدم تاییده نظراتم شده تنها امیدم،نرگس وبت نمیای؟کوشی بخدا کلی دلم برات تنگ شده انگار ی چیزی گم کردم،دیروز اصن حالم خوب نبود از خونه زدم بیرون ی دوری بزنم زدم ب ی ماشین اصن حواسم نبود سرعتش کم بود مگه نه باید زیره لاستیکاش جمم میکردن،،تنها کسی ک تو اون لحظه بهش فک میکردم تو بودی چون من هیچکسو ب اندازه تو دوست ندارم امیدوارم من دلتو نسکسته باشم چون میدونم من دلتو شکستم و تو اولین نفری هستی ک دلشو شکستم،حس میکردم دارم تاوان پس میدم

سلام دیوونه توخوبی. الان شده بودی ادامس منم باید ازرواسفالت جمت میکردم دیوونه حواست جم کن عاشقی؟ هههههه تودلم بشکنی نه توکه چیزی نگفتی بخواد دلم بشکنه. ینی انقدمهم ونمیدونستم فکر من. هر جور خودت راحتی خودت میخوای دیگه نیا اصرار نمیکنم از کلمه خدافظ بدم میاد شمارت هس اگه دیدی بهم نیاز داری اس بده بازم عزیزم مراقب خودت باش

شیطون بلا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 14:36

وقتی از کسی ناراحتی حالشو نمیپرسی وقتی از کسی ک دلتو شکسته ناراحتی برات مهم نیس وقتی از کسی ناراحتی ک هنوز تاوان دله شکستتو نداده بهش اس نمیدی ب قول کاشانی ادمها فقط تا وقتی همو میخان ک حرفی برای گفتن داشته باشند،،،من تو کله زندگیم ی بار دلشکستم منتظره تاوانشم،اما تو کله زندگیم ب اندازه تاره موهام دلمو شکستن پس کو تاوانش خدایا شاید دله من اونقد بی ارزش باشه ک شکستنش برای هیچ کس ارزش نداشته باشه

عنایت شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 23:12

واقعا همین طوره
...

استقلال(تاج1324) شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 20:44 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

مرسی سر زدی نرجس بانووووووووو

Alireza شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 17:55 http://soheilstar6.mihanblog.com/

سام علیک عید شوما مبارک باشه

درود بر شما سال نو مبارک

پرتو عمر چراغی است که در بزم وجود

به نسیم مژه برهم زدنی خاموش است


پایدار باشید - بدرود

saygol شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 14:13 http://saygollove.mihanblog.com

آشنایىِ ما قدیمى ست

سال ها ما غروبِ ماه را تماشا کرده ایم و

قرن ها ماه

غروبِ ما را


((شهاب مقربین))

ONE GIRL شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 14:00 http://www.onegirlinworld.blogfa.com

[گل]

[گل][گل]

[گل][گل][گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.