دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

.......

دوست داشتن هایتان را  به مرحله اثبات برسانید



نگویید خوب  بالاخره خودش میفهمد


اتفاقا نمیفهمد ..


فرض کنید اون نفهم ترین  وخنگ ترین  شخصی



است که در مساعل عاطفی  میتواند وجود داشته باشد



ای کیو هم زیر خط فقر


تو به عنوان یه فرد فهیم به او ثابت کن



حرف های  گفتنی رابه او بگو


 بگو اگربرایت مهم است


 بگو جز او دنیارا نمیخواهی



بگو ..


بگو  بی او میمیری



گفتنی ها راباید گفت


 باور کن برخی گفتنی ها مرده زنده میکنند


اب روی اتشند لاکردارها


بگویید خوب چراخفه خون میگیرید


هزار حرفی میزنید  جز ان چیز که باید بزنید



یه وقت هایی شنیدنش برای طرف مقابل  مثل



شوکی است روی بدن یک فرد رو به موت


ازان شوک هایی که دکتر بعدش میگوید



به هوش امد ..


..................................................

.........................................................

حرف هایش از نوازش های او


شیرین تر است


از هرانگشتش هنر میریزد


ازلب  بیشتر



نظرات 97 + ارسال نظر
va hid سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 00:22 http://pitek.blog.ir/

وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

شیطون بلا جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 01:43

وختی یک دخترا منتظر میگذارید،بدانید تمام ثانیه هایی ک از وقتتان میگذرد،دستش را روی قلبش میگذارد،تا تکه هایش بیرون نزند،تمام مدت قلبش را فشار میدهد،تا از ضربانهای تندش جلوگیری کند،تمام مدت خودش را دلداری میدهد،......نترس عزیز دلم نترس فدات شم،شاید امشب نیاد،رفتم ی نگاه ب متناش کردم،اون هست،شاید بیاد،میاد اره،شاید ی حال همیشگیش بهش دس داده،میاد فدات بشم،اون مهربونتر از هرکسیه ک فکرشو میکنی،اون میدونه وختی تورو منتظر میزاره چی میکشی،حتا اگه نیاد،از دور مراقبته،میاد ببینه چ حسی داری،میدونه نگرانشی،اما گاهی ادم عاشق دیدن نگرانی های کسیه ک دوستش داره،براش شیرینه،،،میاد عزیزم،ادم نمیتونه صبر کنه،تمام فکرای منفی به سرش میاد ولی حتا ی فکر خوب دلداریش نمیده،میاد عزیز دلم،اروم باش،نگرانیتو بزار کنار،شاید همین الانم اومده باشه،،

چشم

شیطون بلا جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 01:19

سلام ابجی ببخشید دیر اومدم،.عصری فشارم افتاد،بیهوش شدم،رفتم دکتر ی دوساعتی بودم،ی سرم وصل کردن،دکتر گفت بدنت خیلی ضعیف شده،گفت باید تحت مراقبت ویژه باشم،اما گفتم هر اتفاقی قراره بیوفته بعداز کنکورم،،اومدم تا ی کم پیشم خاب بودم،،نمیدونم چرا ولی امروز حس کردم فرصت زیادی ندارم،حس کردم،تحملم خیلی کم شده،حس کردم،همه ازم بدشون میاد،شاید بخاطر حرفای دکتر حساس شدم نمیدونم،،ولی هرچی هس،فقط از خدا خاستم باشم تا کنکورم. بدم این ی ارزویه بزرگه برای من،.،،امروز به اندازه تموم عمرم دلم برای خودم سوخت،دلم برای خودم تنگ شد،ی جوری شدم،گفتم چرا نرگس مثه همیشه ک شبا دیرمیام نگرانم نمیشه،بهم فوش نمیده ک بگه کجایی،حتا اگه ی خط هم باشه،ولی من دوس دارم،ببین تقصیر تو نیس ی ذره زیادی حساس شدم،من خودم زیادی نامردم،اینارو باید به خودم بگم،اما دلم میخاد بگی مغز فندقیه من کجایی؟حالت خوبه؟..من ب محبتات نیاز دارم میفهمی،ب بودن هرلحظت،،نمیخام هر لحظه بگی دوسم داری،فقط میترسم از رفتن ،از مردن،ازینکه فرصت نکنم ی دله سیر باهات حرف بزنم،اینکه فرصت نکنم هرروز هرچی ک اتفاق میفته رو برات تعریف کردم،فقط میترسم،میدونم حرفام مسخرست،اما میترسم میترسم از اون روزی ک دیگه حالمو نپرسی،،،نرگس دوس داشتم الان کنارم بودی بغلم میکردی،میگفتی عزیز دل نرگس مغزفندقیه خودم گریه نکن،اشکامو پاک میکردی،نگاه کن ببین چجوری دارم میبارم،،دکتره گف حالت خیلی بده خیلی،،ولی اونا همیشه دروغ میگن الکی حرف میزنن،فقط میخان ادمو بترسونن منکه میدونم،چیزیم نیس،مگه نه نرگسم؟مگه نه ابجی بزرگه؟

اره عزیزدلم تو خوبی هیچیت نیس فقط استرس ونگرانی الکی کنکورروداری دکتراعادتشون همیشه همه چی رو بزرگ میکنن .... ازوقتی رفتی گفتی شارژ ندارم صدباررفتم واومدم نگاکنم ببینم کامنت دادی یانه دلم تنگ بود برات ...وفتی ازاون خبرندارم نگرانشم ارومم میکنی منتظرت بودم بیای باهات حرف بزنم مغز فندقی من کله خراب من دوست دارم به خاطرمن مراقب خودت باش همیشه دکتراچرت میگن ولشون کن .ابجی بازم نیومد .نیستش ابجی کپچیکه ارومم کن دل داریم بده بگو الان میادبه دلت بدراه نده میادالان حتماکارداره بگو تااروم شم ...

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 15:23

اره دیگه تو یادت میره فکر و خیالش میمونه واسه من....نمیدونم باران کیه ولی سلام میکنم بهش.....هم روزتو شکستی هم نمازتم نخوندی،،،،...خوبه ک نازکتر از گل بهت نمیگه،داره قدرتو بیشتر میدونه،،..میدونی خوبیش چیه؟خوبیش اینه ک میدونی ماله کس دیگه ایی نیست،....امیدوارم همیشه خوب باشی،..من برم سر درسم.فعلا،والا شاژمم تموم شد فعلا نمیتونم بیام..

باشه عزیزم مراقب خودت باش باران همون عروسکی که دخترخالم گفتم اسمش گذاشته ..نبینم غصه بخوری تو غلط میکنی فکر وخیال الکی کنی .....برو بدرس عزیزم

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 14:37

وختی میگی بی خیال،تمومه خیالای دنیا میاد تو سرم،همه جام سست شده،.......اینجام اتفاقا اینجوریه البته ن شدید،،من تنهایی تا پارک سر کوچمون رفتم ههه.قبلنام خونه دوستام میرفتم،،شهر ما کوچیکه همه همو میشناسن،همه هم دنبال ی شایعه ی بهانه،ی دیدنن که شیپور دستشون بگیرن،،فقط دوس دارم هر رشته ایی که باشه قبول بشم و ازینجا برم برم ی جایی که ازادیه عملم بیشتر باشه ی جایی که راحت تر نفس بکشم.......دور از این ادمای فضول و شکاک،،،امروز اینقد از غم و غصه گفتیم،دارم بالامیارم،،نرگی ی چیز و راس بگو،دیشب دعواتون ک نشد؟یا حرفی نزدین که اذیت بشین هاا؟

نه بنده خداازگل نازک ترنمیگه بهم .دعواچیه ...اذم دیگه گاهی اینطوری میشه قاطی میکنه ادم نمیشه که همش خوب باشی بالاخره روزایی داغونی دیگه ..من میدونی صب اینجوری باشم تاظهریابعدازظهریادم میره چم بوده هههه بی خیال دخترادم خل همینه ...راستی روزم شکستم ..نمیتونم معدم داغون شده این مدت خودم معدم حساس زیاددرد میگیره اذیت میکنه خوبم الان پاسیستمم .باران خانومم کنارم نشسته سلام میرسونه

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 13:51

میبینی نرگس،من و تو هرکیم داشته باشیم،باز ختم میشبم به هم باز پناه میاریم بهم،دردامون و واسه هم میگیم،دختر بودن خیلی سخته،وختی درد داری و از همه بریدی،نمیتونی از خونه بزنی بیرون چون دختری،،دختر ینی ی احساس پاک و لطیف،درست مثله شیشه،باید با احتیاط بهش نزدیک بشی،اما خیلیا نمیفهمن،حتا گاهی دخترا نمیتونن همو بفهمن،،،وختی پسری به دختری از رو عشق نیگه دوست دارم،باید قبل از گفتن این حرف تمومه احتمالات و درنظر گرفته باشه،درست مثله ی نقشه که همه جاشو مو به مو بلدی،،باید حرفی که زدیو بدونی برای ی دختر اونقد معنی میده که هرشب با یکیش میخابه،،باید درقبال حرفش مسؤؤل باشه،،اما خیلیا الان نیستن....اره واقعا خوشبحال اون دورانی که هیچ ارتباطاتی نبود،،،

اره هیچکی دختررو نمیفهمه حتی گاهی جنسای خودت نم درکت نمیکنن واقعا ..... قبلا هم دوس داشتنا واقعی بودهم عشق هم مردم دلشون پاک بود هم همه به هم کمک میکردن الان عشق شده مسخره بازی اژدواج بچه بازی فرداش میبینی طلاق گرفتن ازدواجاالان بیشترش براپزدادنه که بگن شوهرکرد که پز پول شوهرش بده وزبده خوشتیپ ازاون ور زن زندگی نیس همش خونه باباش .قبلا تحملشون زیادبود توسختیا توبدترین شرایط کنارهم بودن میگفتن باهم میسازیم الان تا برامرد مشکلی پیش بیاد میگن طلاق میرن خونه باباشون .چون سوسولن تحمل سختی ندازن ...... دخترینی تو خونه بمون ..البته الان دختراهم عین پسرا میرن بیرون وراحتن ولی تو جاهایی هنوز هس که دختر فقط بایدتو خونه بمونه تنهاجایی نره ..

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 13:47

غصه نخورم اره،حرص نخورم اره،کلمه کلمه ایی که خوندم اشکام سرازیر شد،اصن مهلت نداد تا اخر بخونم،،تو هیچ وخ نخاستی با من درد و دل کنی ،هیچ وخ نخاستی از دردات بگی،نمیگم بهم اعتماد نداری،نمیگم دوسم نداری،اما هیچی نگفتی و این ازارم میده،تو این چن سال خفه شدم تا رسیدم به توحرف زدم،اما من قصد رفتن نکردم،با تموم وجودم منتظر حرفات بودم،،هیچ وخ با حرف زدن سبک نشدم،من اینطوریم همیشه بیشتر سنگین میشم،همیشه دوس داشتم بگی،اما نگفتی،و بابت این همیشه خودمو سرزنش میکنم،بدم میاد حرف بزنم و باهام حرف نزنن،بدم میاد از دردام بگم،ولی از دردی نشنوم،،،تو تنها نیستی،کسیم ازت بدت نمیاد،خیلیا هم هستن هم دوست دارن،مثه خودم که هم هستم و هم هرروز از دوس داشتنت میگم،...پیر؟؟اگه منو ببینی که از تو پیرترم خخخخپیری به این چیزا نیس،تازه ما اوله جوونیمونیم،فقط سرنوشت ی خورده معادلات زندگیمونو بهم ریخته و حل کردنش هم صبر میخاد هم حوصله،،،،اگه بخای دردات و نمایان کنی،میشی یکی مثه من،که ازش زدن،بریدت،همه فهمیدن درد داره،تا خورد زدنش،تا گوشه گیر شد،مریض شد،،الهی من بمیرم ولی درد تورو نبینم،به قران تحمل دیدن دردات و ندارم،امروز بدون استرس بودم،الان پرشدم از فکر و خیال و نگرانی،،از خودم متنفرم،که نمیتونم برات کاری کنم،من به هیچ دردی نمیخورم،

من فقط تورودارم همین وبس همین کافیه ....بی خیال

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 02:16

بله جوابای کوتاه،خوب این نشون ازینه که داری باهاش حرف میزنی و ادم اون لحظه دوس داره هیچ چیزی غیر از فرد موردنظر حواسشو پرت نکنه،و این ینی برم گمشم خخخخخ،شوخیدم ابجی برم بخابم خیلی خابم میاد،احم احم میگم شما شیفته شبید ما بعداظهر خخخخخخخخ،،شبت بخیر بهترین ابجیه دنیا

شب به خیرفدات خوب بخوابی عزیزم........... گاهی وقتاباخودم فک میکنم دختربودن چقددردناک ...........میدونی دخترچه ناراحت باشه چه خوشحال چه شکست بخوره .چه غمگین ترین دخترعالم باشه بازم میخنده تاتظاهرکنه خوبه قویه .. .... گاهی وقتاباخودم میگم کاش یه پرنده بودم پراز میکردم به هرجادلم میخواس میرفتم ..سرنوشتمم میشد یه روزی ممکن بود که یه شکارچی شکارم کنه ...بهتر ازاینه ادما دلتو بشکنن ...لهت کنن .به حرفات گوش ندن ... بهونه بیارن دیشب داشتم به این چیزا فک میکردم اشکام هی میریخت رو کیبورد گوشی یه لحظه حس کردم داره بارون میاد ...... حس بدی به ادم دست میده وقتی بدونه بفهمه براکسی منم نیس کسی نگرانش نمیشه همه تظاهر به نگرانی میکنن . سخته ادم بودن دختربودن دردناک کسی رودوس داشتن...... دردناک مهم نباشی دردناک محل سگ به حرفات ندن دردناک به دردودل همه گو ش کنی نوبت خودت برسه گوشی براشنیدن حرفات نباشه چقدهمه چی دردناک میبینی ؟ زندگی یه بازیه یه بازیه مسخره ......همه چی تواین دنیادردناک بعضی حرفا عین یه تیرتو قلبت میمونه چه تو عصبانیت زدن شه چه وقتی ارومی چه وقتی حالت بده فرقی نداره .... دارم به کلمه زندگی .دوس داشتن فک میکنم چقد عجیبا نه؟ کیبورد کثیف اشکام خشک شده روش گلوله زدن بهش انگار خمپارس هرجامیبینی میبینی چقدانسان پیچیدست نمیشه فهمیدش هیچوقت نمیشه ..... مراقب خودت باش تو هنواول جوونی زندگی ..من دیگه پیرشدم ازبس شکستنم قوی بودم به مشکلات زندگی خندیدم کسی چه میدونه چی کشیدم ..قضاوت میکنن حرف بشه میگن من بدبخت ترم ازتو تنهاترم ینی تو خفه شو حق بامنه ....همیش همین بوده به دردودل همه گوش میدم همه رواروم میکنم ولی نوبت من میرسه باید خفه شم چون اون درد ودلاش گفته تموم شدسبک شده میره من کی اام بابا ... دیشب داشتم میمردم نسم بالانمی تومد امابراکسی مهم نیستم به جهنم بمیرم من خیلی احمقم یه دختراحمق ابجی .........اینارو نگفتم ناراحت شی بشینی غصه بخوری من خوبم خیلی هم خوبم نشینی غصه منو بخوری انقدخوبم که نمیدونم ازخوشی زیاد چیکارکنم .... فقط میدونی گاهی وقتا انقد الکی به گوشی نگامیکنم چشام ازحدقه دراد .کسی نیس بگه مردی یازنده ای خرت به چند قبلناتکنولوژی نبود ادماهمو زیاد میدیدن ..کاش مال اون دوره بودم دهه 60منظورمه همه صاف وساده همه چی اروم وخوب بودتاتکنولوژی اومد ‌دیگه دیدن درکارنبود تلگرام اومد گوشی اومدارتباطا قط شد .....هه بی خیال یاعلی.........بدون سحری روزه گرفتم امرو تاافطاردووم نمیارم بیدارشدم سحری ولی هیچ نخوردم نمازم نخوندم خودم زدم به خواب ......

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 02:00

نرگس این داداشمونم که همش افتاده تو کار قالب عوض کردن،به نظرم این قالب قشنگه،فقط چشمو اذیت میکنه من خودم خیلی اذیت میشم،قالب سفید بهتره یا همون قالب قبلیم قشنگ بود،البته من فقط نظرمو گفتم خخ

چه میدونم چی بگم

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 00:52

الهی فدات شم میدونم چقد نگرانی حتا یک ثانیه هم به اندازه ی سال میگذره،نمیتونم بگم نگران نشو،الان استرس داری،میاد حالا اروم باش،همیشه اول میرم پستای اونو نگاه میکنم،جمله هاش یجور بود ادم دلش تنگ میشد،خیلی قشنگ انتخاب میکنه،درگیره پست اصن معلوم نیس تا الان که من حرف میزنم نیومده باشه،راستی سلامه منم بهش برسون بگو ابجیت همیشه برات دعا میکنه،

چشم اجی ..اومد

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 00:38

اره واقعا،زمان چقد زود میگذره ۲۴ساعت حرف بزن انگار ی ثانیس..ایشلا همیشه حالمون خوب باشه،..گاهی اتفاقای عجیبی تو زندگیه ادم میفته که هیچ وخ انتظارشو نداشت

ابجی اومدپست گذاشته برو نگاکن ولی هنوز دانلوداهنگ نذاشته هرچی کامنتم میدم جواب نمیده چرا دارم سکته میکنم چی شده ..خوبه وای چیکاکنم

شیطون بلا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 00:07

ممنونم ابجی تو همیشه بهم لطف داری،،،خدایا این استرس چجوری میاد و با اومدن ی نفر چقد راحت ازبین میره،..الان خیلی خوبم،.بهترم،،تو چطوری خوبی همه چی با اون خوب پیش میره؟

اره واقعا این دوس داشتن امان ازمقوله دوس داشتن باشه خوبی نباشه همش با خوت درگیری به خودت صدمه میزنی ......فدات شکر خداروشکر خوبه

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 21:42

خدانکنه ابجی بخدا شرمندتم روی اومدن به وبت و ندارم اینقد اذیتت میکنم.هرجا باشم باید مایه ی اذیت باشم...اومد کلیم حرف زد،خیلی عجیبه،عجیبترین ادمی که دیدم،الان خیلی ارومترم.بهترم،عزیز دلم تو نگران من نباش،من عادت دارم به نگران بودن و شدن،منو ببخش فدات شم،

من عاشق همین کاراتم خنگ . خداروشکر عزیزم نه بابا بی خیال طبیعیه هههه درکت میکنم مراقب خودت باش خیلی بدون که خیلی دوست دارم همیشه نمیگم دلیل نمیشه دوست نداشته باشم اهل قربون صدقه زیادم نیستم ناراحت نشی زیاد نمیگم ها خودت که میدونی همش بهم میگن شبیه پسراس همه چی اخلاقم و... چاکریم دخی کوچولو

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 20:02

نرگس کامی که دادمو تایید نکنی ها

چشم میرم اروم باش چندنفس عمیق بکش.........ابجی رفتم وبش بودسرجاش فقط شادبراتو بالانیاد اروم باش عزیزم الهی بمیرم هستش.......اینجوری بازاسیب میزنی به خودت گلم اونم احتیاج به فکر داره تنهایی داره اروم باش درکت میکنم سخته ابجیت بمیره اینجوری نبیندت

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 19:29

اصن تو چرا عصبی میشی تقصیره منه که به تو میگم چمه،احه استرس مگه دسته خود ادمه،بخدا اینقد نفس عمیق کشیدم خودمو مشغول کردم ولی از بین نمیره،ینی دیگه نیام پیشت اره،،اصن بخدا دیگه بمیرمم بهت نمیگم که نگران نشی..،لعنت به من چرا به تو ها همش تقصیره منه،اصن نمیام تا اروم شی،نمیام که فراموش کنی،،خدامنو بکشه راحت کنه که هرچی از دهنم درمیاد میام اینجا مینویسم

نه نرو

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 18:58

نرگسی کجایی تو؟؟

مرد میدونی چراازدست کارای تو ازحرف گوش نکردنای تو ازاینکه عین خر میمونم هرچی میگم بهت اهمیت ندارم حرفام پشیزی ارزش نداره بریدم میفهمی چندباراین کارمیکنی به غلط کردن میافتی نرگس بره زیرتریلی تاازدست کارای تو راحت شه نرگس قلبش ازسرراه اورده مگه په من خرم به تواهمیت میدم محل سگم بهم نمیدی به حرفم گوش کنی دوسم داری ؟هه قلبم درد گرفت لعنت

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 18:29

نرگس اصن حالم خوب نیس،زیادی بهم استرس وارد شده،همش بالا میارم،همه جام میلرزه به شدت بدنم تب کرده،،هرچی داروهم میخورم اثرش کم نمیشه،...اگه دکتره بفهمه خفم میکنه،اون بار که ضربان قلبم و گرفت،گف استرس جدید مبارک خخخخ...میترسم کارم بکشه به دکتر،بخدا دیگه تحمل خوردن اینهمه قرص و امپول و ندارم،،دعا کن اروم بشم ابجی

خدابه من کمک کنه ازدست تو واقعاموندم چی بگم حرفم یادت نمیاد ؟ نرگس مردفهمیدی ؟

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 13:46

نمیدونم واقعا گیج شدم،اره اول منتظر حرفاش میشم ببینم چی میشه،شاید ازم متنفر شد،شاید اونم اونجور که من دوسش دارم دوسم داره،شاید تمام این مدت دروغ گفته که...داره،و اگه اینجوری باشه،میشه شیرین ترین دروغ زندگیم،،ینی حتا با نرسیدنم باید تجربش کنم،؟اره منم ی بار میخام تجربش کنم ولی هی خودمو گول میزنم که نه من اینجوری نیستم،تجربشم حتا اگه با شکست باشه بازم شیرینه،من باهیچیش تو زندگیش مشکل ندارم،فقط اینکه الان یکی تو زندگیشه،منو میترسونه ک نباید نزدیکش بشن،و امروز کاملن مطمعن میشم،

اول مطمعن شو زودقضاوت نکن عزیزم منتظرحرفاش بمون هرچقدطول بکشه ..اره عزیزم باید تجربش کرد دوس داشتن وعشق رو حتی اگه بهش نرسید باید مزش رو بچشه هم تلخی داره هم شیرینی نمیشه قشنگ نیس که واس اولی بارعاشق بشی بهش برسی عجیبه ادم تو زندگی باید عشق ودوس داشتن رو تجربه کنه.......من برم موهام شونه کنم یکم کارزودی میام تو نظربده هروقت اومدم جواب میدم گلی بعدبیابخونش فدات

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 13:19

من این دوس داشتن و دوس دارم،ولی اگه قراره پای یکی این وسط باشه واقعا نمیخام،، باید قبل از عمق فاجعه جلوش و بگیرم،پیشگیری بهتر از درمانه ..حق با تویه باید منتظره واکنشش باشم،،درسته تجربه ندارم اما تصمیم درست همیشه نیاز به تجربه نداره،منم احساسمو گزاشتم کنار و با عقلم تصمیم میگیرم،،،حالا منم ی بار خاستم تریپ عشقی بیام زد تو برجکم خخخخخ،واقعا که بددردیه،الان کاملن درکت میکتم،نگرانیات ،دلشوره هات،اشک ریختنات،عجیبه واقعا خیلی عجیبه،،،ولش کن بابا هرچی لادا باد،صدساله که عاشق نیستم،،پدر عاشقی بسوزه،بسوزه دیلی لی لی لی بسوزه،خخخ دیونه بودم خل بودم خداروشکر خلترم شدم،،،..میخام گوشیمو بزارم تو کمدم تا س۷م درش نیارم،میخام همه ی توجهم به درسم باشه من موندم و ی ماه،گوشی کنارمه همش حواسم پرت میشه

عزیزم دوس داشتن قشنگه این دوس داشتن روازخودت نگیر ادم باید عاشق بشه دوس داشتن رو تجربه کنه حتی اگه بهش نرسه این فرصت رو ازخودت نگیر ازاونم نکیر حرفاش گوش کن بعداپشیمون میشی به حرفم گوش کن عزیزم یه فرصت بده

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 12:41

نظرتو تو ادامه ی یکی ازین کامنت بالاییا بده

سبام گلی الان باید منتظرعکس العمل اون باشی که چی میگه ...نمیدونم پاقعا اگه خودت اینطورحالت خوب میشه تموم کن عزیزم به خودت بستگی داره هرکاری درسته انجام بده به ندای عقلت رجوکن ببین وی میگه من نمیخوام چیزی بگم کاری کنی اخرش پشیمونی به باربیاره اول بزاببینم اون چی میگه به حرفاش گوش کن بعد تصمیم بگیر اگه خودت پاقعا دیگه نمیخوای اینطوری راحت تری خوب

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 00:42

خداروشکر،نرگس خیلی سردرگمم نمیدونم چیکار کنم،شایدم میدونم خودمو زدم به ندونستن،.حرفاش پره تناقصه نرگس،هرروز به چیزایی اغراق میکنه،که اگه کسی تو موقعیت اون باشه نباید بگه،داره دیوونم میکنه،داره میگه چقد دوسم داره،میگه همون احساسی رو به تو دارم که تو از ته دلت به من داری،میگم تو ماله من نیستی،میگه من ماله خودتم،،اما بعضی حرفاش میترسوندم،امشب همه چیو بهش میگم به درک براش کام میزارم هرچی تو دلم هست و نیست بهش میگم برام مهم نیس نتیجس فقط میخام از این سردرگمی دربیام همین،،من هیچوخ همچین تجربه ایی نداشتم،باید خودمو پیدا کنم ببینم دارم چیکار میکنم،باید تصمیمه درست و بگیرم نه از روی احساس از روی عقل و منطق،وختی هس خیلی ارومم حرفاش قویترین مسکنه دنیاس،با حرفاش وجودمو قلقلک میده،جمله هایی میگه که هیچ شکی جز.....نمیدونم واقعا گیج شدم...نباید خودمو درگیر اینچیزا میکردم باید بیرون بیام من این شیرینی رو دوس ندارم

عزیزم هرکاری درست تره بکن بشین خوب فک کن دودوتاچارتاکن باخودت یادت میاد چی میگفتی به من سعی کن ازعقلت استفاده کنی نه ازدلت فکرت مادخترااینجورمواقع عقل میخوابه فکرمیخوابه احساسی برخوردمیکنیم واسه همین ضربه میخوریم زیاد نرو عزیزم اول بشین به حرفاش فک کن بزارشون کنارهم ببین چی میشه خوب باخودت کناربیا تصمیم بگبر وقتی مطمعن شدی فکرات کردی اونوقت برو

شیطون بلا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 00:26

سلام فدات شم خوبی؟شرمنده دیر اومد چطوری خوفی؟داداشمون چطوره خوبه؟..مامان چطوره؟

سلام عزیز دشمنت شرمنده شکرخوبیم همه تو چطوری مغز فندقی؟

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 14:02

اره فدات بشم،تا این وب بزنه همرو کچل میکنه،.کل ایران فهمیدن این میخاد وب بزنه.خخخ...باشه فدات شم ولش کن

ولش کنم که بوش میاد ههههه خواجه حافظ شیرازی هم فهمیده ؟بگو خودت کم کم کارکن دستکاری کن یاد میگیری دیگه ..منم باراول که اومدم بلاگ اسکای بلد نبودم خودم انقدوررفتم باش تایاد گرفتم بگو رفیق کارراکه کرد انکه تمام کرد یکم فشاربیار بگو رفیق اک بند نزاربمونه کاربکش ازش

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 13:43

ابجی قربونت برم ی سوال دیگه،وختی تو میری متن و بنویسی ی صفحه بزرگ هس یکیش نوشته عنوان اون هیچی یکیم نوشته متن،اما هرچی متن میزنی نمیاره ینی میتونی عنوان و بنویسی،اما متن نمیشه ی چیزی مثه خورشید وسطشه هرکاری میکنی نمیشه بنویسه؟تو نمیدونی چرا اینجوریه فدات بشم

من که اینجوری نشده تاحالا نمیدونم گلی .والامن متنا رو میذارم مشکلی نداره ...برادوستته اینا ؟

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:59

خخخخخخخخخخ فدات بشم با ابن همه تعریفت،باشه هرچی تو بگی،روزم نمیگیرم،الان برگشتم بزا ی کم استراحت کنم،بعدش میرم سر درس و مقشم...همه اینایی که گفتی منم همینطور خخ....راستی نرگس،با گوشی میشه تو وب متن نوشت،؟

اره عزیزم میشه متن نوشت ..ولی عکس تنظیمات داره بلد نیستم متن میشه من اکثر متنام باگوشی میام مینویسم عکساباسیستم ..برودرست بخون استراحت کن خله به خودتم برس تقویت شی مغز فندقی من

اشکانـــــــــــــــ..... سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:22 http://ashkannn99.blogfa.com/

مرسی.....

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:22

الهی فدات شم الهی بمیرم خدامنو بکشه،بخدا گریم گرفته بدجور،دیگه اذیتت نمیکنم فدای قلبت بشم،لخدا من مواطب بودم همه داروهامم خوردم،نمیدونم یهو چی شد،اروم باش غلط کردم،..دیگه تکرار نمیکنم دیگه هیچی نمیگم،.هرچی درد و بلای تویه بیاد برا من،.من میخامت من میخام باشی،مگه خودت نمیگی خنگم بچم نمیفهمم،دیگه تنبیه شدم،ی بچه رو میبخشن دیگه،..دلم گرفت ابنجوری نگو،..باهم همه چیو میسازیم،حتا اگه کسی نباشه،میدونم یچی شده و نمیخای بگی،،،فدات بشم من الهی،دیگه ازین غلطا نمیکنم،من خرم عوصیم کثافتم اشغالم،ولی تو اروم باش،عصبی نشو ناراحت نشو،همش تقصیره منه،،تو قلب منی تو ناراحت بشی قلبم میگیره،،گاهی وختا دیگه هیچی به ذهنم نمیرسه،..ببخشید ابجی نرگس منو ببخش،هرچی فوش بلدی بگو بخدا واسم مثه تعریفه،فقط خودت و خالی کن،..نمیدونم چی بگم،ما فقط همو داریم،من فقط تورو میخام،میخام بهم بگی باهوش من،میخام بگی عزیز دلم،دلم برای این حرفات تنگ شده،،تنها مسکنی که میتونه ارومم کنه فقط تویی،،مهم نیس من چمه ،مهم نیس بهم نمیگت،مهم اینه که تو هستی،اینم از شانس بده تویه که ی خری مثه من رفیقت شده،دیگه نمیدونم چی بگم،خیلی خر و الاغم خیلی،،،خیلی دوست دارم هرروز از خدا میخام که تو سالم باشی و برام بمونی،هرروز میترسم ازینکه از دستت بدم،،فدات بشم الهی قربونت برم،ابجی بزرگه،..

خدایا شکرت که تواومدی ازخداروزی هزابارممنونم که توروفرستاد هم کله خرابی هک همش دری وری میگی هم همش دیوونه بازی درمیاری هم باهمه حرفابااینکه ازت دلخورم باشم بازم زودمیبخشمت دوست دارم خنگه من مثل بقیه دختراشاید قربون صدقه نرم همیشه ولی بدجور میخوامت خنگه تو نباشی نمیخوام دنیاباشه اصا تو نباشی مردم تونباشی باهمه دنیادرگیرم تو احمق منی تو خل منی تو بیشعور منی ول کن باباقربون صدقه چیه لوس بازیه .هههههه......باراخرت میگی بمیرم معدم خیلی سنگینه .....بی خیال این حرفا عین ادم بشین سردرست استرس نداشته باش قبولی قربون صدقه هم بسه لوس بازیه بسه فحش بهتره بابا .......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 11:56

چشامو میبندم میخام هرچی غصس بمیره،یکی از خاب عطرتو پس بگیره نمیشه،،عزیزم نمیدونی عشقت چ سینه سوزه چه سخته چشات چشم به تاریکی شب بدوزه نمیشه،،دلم میخاد ی جایی اون ور دنیا خودمو جا بزارم،اخه عادت ندارم تو که نباشی خابم نمیره،خیلی دلم میگیره،فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره،ی ادم چقد طاقت غصه داره،چجوری میشه خنده رو لبم پا بزاره دوباره،دوباره،،به جایی رسیدم که با هیچکی حرفی ندارم نباشی،،

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 11:55

چشامو میبندم میخام هرچی غصس بمیره،یکی از خاب عطرتو پس بگیره نمیشه،،عزیزم نمیدونی عشقت چ سینه سوزه چه سخته چشات چشم به تاریکی شب بدوزه نمیشه،،دلم میخاد ی جایی اون ور دنیا خودمو جا بزارم،اخه عادت ندارم تو که نباشی خابم نمیره،خیلی دلم میگیره،فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره،ی ادم چقد طاقت غصه داره،چجوری میشه خنده رو لبم پا بزاره دوباره،دوباره،،به جایی رسیدم که با هیچکی حرفی ندارم نباشی،،

من یه مرداب تودریایی سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 11:46

باشه...شکمم درد میکنه خیلی .دارم مثه سگ به خودم میپیچم یکسر استفراغ،.چشام پف کرده،یکیشون نمیدونم چی بهش زده پره خون شده،خیلی درد میکنه(گریه)...تب کردم دمای بدنم حسسابی رفته بالا،دکتر گفت اثرات بیماریت دوباره برگشته،گف چرا مواظب نیستی سرم داد زدگف باید بمیری تا به حرفم گوش بدی،،اونا همش پچ پچ میکردن،بهم چیزی نمیگن،نمیگن چمه،..،من هرجا باشم فقط بلدم خراب کنم ،برنجونم،اذیت کنم،،منو ببخش،میدونم چقد ازم دلخوری بهتم حق میدم،.اصن منو نبخش،طردم کن،شاید ادم شدم،شایدم داره بلاهایی سرم میاد که خودمم نمیدونم،الان بیمارستانم بهم سرموصل کردن،خونوادمم پیش دکتر بودن از وختی اومدن همش ناراحتن به زور حرف میزنن مامانم که اصن همینکه نگام میکنه گریش میگیره،من همو رو اذیت میکنم میببنی ابجی بزرگه،انگار دوستاتم اومدن،

میدونستی بیشعوری میدونستی کله خری میدونی دیوونه ای میدونی دیگه مرد م میدونی دیگه مخم نمیکشه میدونی چندبارگفتم رعایت کن میدونی چندبارگوش نکردی ..میدونی این کامنتا مال کیه الان تایید میزنم ...میدونی تو فقط دوستمی وتوهم زدی ..میدونی داری هذیون میگی ...میدونی مریضم حالم خوب نیس ...میدونی قلبم درد میکنه .معدم سنگینه...ناراحتم ..میدونی همه ازدستم شاکی اند...میدونی کسی نمیخوادم....میدونی خستن ازدستم ....میدونی چی میکشم ....میدونی دلم میخوادلال مونی بگیرم ...میدونی نباشم براکسی مهم نیس... میدونی تااین سن چی کشیدم ...کسی نمیدونه چه مرگمه میدونی ؟نه هیچکس نمیدونه ....

Negin سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 11:21 http://girllllll.blogfa.com

کـســـی کــه.....
مـــی مـــانـــد و نــمــی پـــرد ،
بــه یـــک راز بــــزرگ آگـــاه گـشــتـه،
و آن فـلـســفـه پـــــرواز اســــت....... !

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 04:36

من خوبم.........

سلام بیشعور نامرد سکته کردم همیشه همین کارمیکنی واقعا که خداروشکر سالمی .....ولی.............ببین به ارواح خاک مامان بزرگم به امام حسین یه باردیگه فقط یه باردیگه بیای ازاین دری وری ها واراجیف بگی دیگه نمیتونم تحمل کنم وبسمه و خیلی کشیدم و اخه یه دختر20ساله چقد میتونه کشش داشته باشه وازاین حرفا باهات حرف نمیزنم دیگه خوددانی جوابتم نمیدم ...قسم خوردم جدی جدی پس باراخرت باشه میای وازاین حرفا میزنی ..بابا دختراحمق من تابه این سن رسیدم چه بدبختیا که نکشیدم چی به سرم نیومد گاهی به اخرخط رسیدم ولی بازم هیچوقت ...ازاین دری وری ها وفکرای مسخره روانی بازی به سرم نزد ..تو چه میدونی ازمن ها تو هنو چی میبینی یه دخترکه هرچی بگی بهش دردات نمیفهمه حق داری خو سنت کمه حرفایی بگم نمیفهمی بزابزرگ ترشی اونوقت میفهمی ...خودم خلاص میکنم .ازاین حرفا خودکشی مدشده ها هرکی ازرامیرسه میگه ......دیگه حوصله حرف زدن ونصیحت ندارم تو که نمیفهمی به گوشت نمیره هرچی میگم فایده نداره خودت خودتی سنت کمه اندازه من نکشیدی که صدباربخوای بمیری ارزو مرگ کنی بچه ولی هرچی که به سرم اومده بازم قوی بودم فکر خودکشی هیچوقت به سرم نزده . ...اینارو گفتم که باراخرت باشه میای باز ازاینابگی به امام حسین یه باردیگه بیای بگی دیگه تحمل ندارم و..خدافظی نه من نه تو . یاعلی حرفام تموم ضد حالا میخوای گوش کن میخوای گوش نکن ....

اشکانـــــــــــــــ..... سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 00:37 http://ashkannn99.blogfa.com/

کـســـی کــه .....
مـــی مـــانـــد و نــمــی پـــرد ،
بــه یـــک راز بــــزرگ آگـــاه گـشــتـه ،
و آن فـلـســفـه پـــــرواز اســــت ....... !




...................................................

شیطون بلا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 00:00

بس کن نرگس بس کن خاهش میکنم،دیگه هیچی نگو،فقط حلالم کن،هرچی گفتم و نگفتم حلالم کنم بریدم بستمه،،هیچ وخ فک نکن تو رو به دنیا بدم تو تمومه زندگیمی،کسی تو زندگیم نبوده و نیس که بخام فراموشت کنم،،فقط دعا کن برام دعا کن امشب اونکاری ک میخام بکنم نکنم فقط دعا کن خدا ی نگاه بهم بندازه،برای ی بارم شده روشو ازم برنگردونه،.هردوتاون برام دعا کنید،.اومدم که بگم نامرد نیستم،.بگم تموم زندگیم توی ی کلمه خلاصه میشه اونم نرگس و بس....دوست دارم.خداحافظ

زهرمار چته اذیتم نکن باز که فازت رو عوض کردی باز چی شده توضیح نداده ازمجابفهمم چته خنگ تو خیرسرت دوسم داری اخه اذم کسی رو دوس داره ازاین کارای احمقانخ میکنه نداری دیگه همش بااین کارات دقم میدی قلب من برات مهم نیس

aloneboy دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 17:06 http://http:/alifakhimi76.mihanblog.com

سلام
وب قشنگی داری
اهل تبادل هستی؟

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:54

بیا چ زود منو فروخت.حداقل یکم صب میکردی...اگه اون بود که همین الان میپرسیدم..گفتم از تو بپرسم،عجله داشتم مگه نه اینقد اصرار نمیکردم.دیگه نمیخام.شب بخیر

عه قهرنکن دیگه نامرد نشو گلی....ابجی قهرنکن عزیزم ببخشید خو گرم حرف میشی ببخشید عزیزم قهرنکن دیگه لوس نشو سحرم هرچی منتظربودم نیومدی بامن قهرنکن میدونی که نمیتونم اذیت نکن اباجی .....میخوای خودم براش وب میساز م ادرس ورمز عبور رو میدم که بهش بدی البته میهن من بلد نیستم پلی ازیکی میپرسم چه طوریه ....کسی که تومیهن وب داشته وداره بلده .....نو که میادبه بازارکهنه میشه دل ازار حالا کی فروخت ها من که اونم بود بازم تو جاخودت بوده وهستی اماتو چی تااون اومدمنو یادت رف دیگه مهم نیس نگرانیم دلواپسیم دلتنگیم باشه خودت نشون دادی دستت دردنکنه

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:36

کوفت اصن نمیخام خاستیم ی کار برامون بکنی اصن فردا میرم از....میپرسم...خاستیم ی خاهر برادری برام بکنید

ایش حالا قهرنکن دخترم دیگه خوب اون میهن داره ازاون بپرس بلده عزیزم ...لوس نشو تو جون بخواه خواهر

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:27

کوفت تورو خدا بگو دیگه...اره نرگس...میفهمم ادم که درگیره حرف شد دیگه حواسش به هیچی نیس خخخخخخخ

همون دیگه باش تاصبح دولتت بدمد هههههه

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:23

نرگس چی شد بش نگفتی؟.....راستی میدونی شخصیت این داستان که گزاشته اسمش نرگسه

هههههه نه فدات سرگرم حرفم باهاش .نرگس؟

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:02

اجی شرمنده،نام کاربری ینی چی؟

نام کاربری ینی همین ادرس وبلاگ ادرس وبلاگ من هس مثلا29mm.blogsky.com بستگی داره وبت میهن باشه بلاگفا جای بلاگ اسکای بلوگفا یامیهن بلاگ مینویسن

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:50

نرگس بگو یکی از دوستای اونی که میگم وب داره الان اینو کرده نویسنده یکی از وباش که زیر مجموعه وب اصلیه،بهش گفته برو سایت میهن بلاگ ورود و بزن بعدم ادرس ی وب و بش داده..

اوکی

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:48

پس جون من زودی بگو والا مغزمو خورد...همینایی که بت گفتم و براش بگی.منم قلبون تو بشم اجی بزلگه

عه این که بدترازمن عجله داره ...

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:29

وظیفه ست عزیزم....امروز بهتر از دیروز بود،نمیدونی که چیا نشد،حیف خودمم ش ندارم برات تعریف کنم...ببین نیومد داداشمون...

عه به سلامتی .اومده دارم باش حرف میزنم ..قربونت بزم الهی

شیطون بلا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:09

اره عالیم.تو خوبی.باشه خودم یادت میندازم.....مامان بهتر شد؟

خداروشکرعزیزم خوبی ..اره فدات مرسی که هی میپرسی شکر بهتره

شیطون بلا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 23:59

باشه عزیزم.دشمنت شرمنده..پس اومد حتمن بپرس..

چشم گلی یادم نره چشم ...چه خبرخوبی

شیطون بلا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 23:39

سلام ابجی ببخشید شرمنده دیر اومدم والا نتم خربازی دراورده خیلی ضعیفه بیس بار اومدم رفتم....نرگس یکی از دوستام میخاد تو میهن بلاگ وب بزنه،.الان ادرسشم داره فقط وختی میری برای ورود باید سه چیز رو بزنی یکی اسمه وبلاگه،یکی نوشته نام،یکیم نوشته رمز عبور،الان میخاد بدونه نام ینی اسمه خودش؟باید فارسی بنویسه؟...و رمز عبور ینی چی؟..ممنون میشم جواب بدی،میدونی که من از وب سر در نمیارم

سلام عزیزدلم خوبی ....والامن تو میهن وب نداشتم نمیدونم ببخش شرمنده حالا وقتی اون اومدازش میپرسم شاد بدونه بهت میگم من تو بلاگفا وب داشتم .الانم اینجام میهن تاحالا نداشتم نمیدونم ببخشید

Negin یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 16:14 http://girllllll.blogfa.com

شیطون بلا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 15:32

کوشی ابجی

واخو اینجام دختر....عزیزم من اینجام میگم اجی چه خبرازاون فامیلتون که تصادف کرده بود رضایت دادن یانه چی شد ؟...............اوهوی ذخترکجارفتی صدبازه میرم میام نیومدی منم میرم تاساعت 11 شب اونموقه نیومدی خفت میکنم.........جواب است اینجامیدم اومدی بخون قسم نده دیوونه پاک کردم عزیزم شب ساعت 11منتظرتم یهو میری خولااقل بیابگومیرم که من صدبارنیام برم منتظرت باشم دیوونه چندباربگم بعدمیگه تو اینجوری دیگ به دیگ میگه روت سیاه .....

شیطون بلا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 14:55

اها میدونم کی میگی،صد در صد غلط کرده ینی چی،به نظرش نمیاد واسه پشیمونی یه کم دیر شده باشه،واقعا با چ رویی میخاد برگرده،امیدوارم اون دیگه بهش فک نکنه و اهمیتی نده،..توهم خودت ناراحت نکن،..ایشلا همه چی درس میشه..منم ی کم فکرم درگیره،....ولی بیشتر نگران توهم تا خودم

عزیزدلم نگران من نباش .اس داد شارژ ندارم چی اعصابم خراب شد نه ازبابت اون خیالم راحت نگران نباش فدات بشم......هههه اونم شارژ نداره همینکه خوبه خیالم راحت شد اوفیش انگادنیارو بهم دادن ابجی اخیش نفس راحتی میکشم .خدایاشکرت ..توهم نگران نباش گلم باشه؟

شیطون بلا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 13:11

سلام ابجی خوبی؟...اون چطوره حالش بهتر نشد؟خیلی نگرانش بودم والا...

سلام فدات ..ش ندارم اس بدم یازنگ بزنم ...الان خودش مطمعنم درگیر منتظرم اس بده ...یازنگ بزنه عزیزم....بدجوردلم میخواد یکی رو خفه کنم یکی که همه تقصیراگردن اونه گردن اونه که الان اینجوریه اون اگه یه اسلحه داشتم میرفتم خلاصش میکردم ..الان پشیمون شده غلط کرده عوضی .من هستم خدایااین ادماچقدپروواند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.