دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

دختری از سرزمین الامتو

دنیا سوت پایان رابزن ،صداقت من حریف دروغ این زمانه نمیشود

خورشید



من نیز چو خورشید


دلم زنده به عشق است


راه دل خود را نتوانم


 که نپویم .


هر صبح در آیینه‌ی جادویی خورشید


چون می‌نگرم




او همه من من همه اویم


 .



نظرات 54 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 21:43 http://hessbatobodan17.blogfa.com

..
ز نـــامـــردان ....
عـــلاج درد خــود جــستـــن ،
بـــدان مـــانــــد ؛
کــــه خــــار ،
از پــــا بـــرون آرد ،
کــســـی بــا نـیـــش عـقـــرب هــــا ....... !

Nafas چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:55 http://redlinee.mihanblog.com

باید یک نفر بنشیند
دست بگذارد روی شانه ات
از ته دل بگوید
چه مرگت است دیوانه جان؟
بعد سفت بغلش کنی
و تمامِ خوب نبودن هایت از چشم هایت بزند بیرون!

مریم_قهرمانلو

Nafas چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:49 http://redlinee.mihanblog.com

میگن آدم دوبار می میره
یه بار وقتی که
روح از بدنش جدا میشه
و یه بار وقتی کسی که
دوسش داره
برای آخرین بار اسمشو صدا می زنه


آل_پاچینو

ღღღoghabღღღ یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:35 http://oghab-she.blogfa.com/

به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم میگذرد
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود
جامه اندوه مـپوشان هرگز
[گل][گل]

فاطمه...f یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 01:45 http://jooyandeh2001.blogfa.com/

سلام اپم خوشحال میشم بیای

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 01:21

اوهووو پیاده شو باهام بریم انگار یاس درخونشونو کوبونده اینقد اومده خاستگاریش ایششش اینقد از این دخترای لوس بدم میاد قربون صدقه خاننده ها میرن مدیونی فک کنی تورو میگم هاا بر فرض مثال گفتم،،،،،ولی واقعا عالی میخونه دمش جیییززز،،وااای نرگس بخدا اینقد خابم میاد ک نگو صبا زود پامیشم شارژ برقمم داره تموم میشه،دیگه من الان خابم میاد بدون مریضم خخخخ،،خاهری فدات بشم توهم برو بخاب امرو خسته شدی برنامه کودک و چایی زیاده روی کردی بلو بخاب باشه دخمله خوشملم افلین خاهلی،،،،دوست دارم دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم قد تمومه ادما قد تمومه عاشقاااااااااااااااااااااااااااااااا خابای خیلی خوب لبینی خاهره یکی یدونه خودم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خدایا شفایی این بده. درسته طرفدارشم ولی هیچوقت نگفتم عاشقشم و ازاینا چیه میگم. بهش چندبارایمیل زدم تولدش تبریک گفتم حتی یه عزیزم نگفتم اه فک کن من بگم عزیزم یاس باشه حالا... برو بخواب عزیزم خوابای خوب ببینی فدات. من خوابم نمیاد فعلا خودت مسخره کن نامرد .شب به خیرفدات بشم دیوونه

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 01:10

حیف حیف من ک خودمو واس تو خسته کردم فقط بالاش بنویس حق هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد حتا برای شما دوست عزیز .الان بیا یاس و امیر تتلو زنگ زدن متنو میخان زود پاکش کن ک کسی نبینه نمیخان اثر قبل از خوندن معرفی بشه،دختره بی سلیقه بی احساس

اوهو راجب به یاس درس حرف بزن میام فک مکت میارم پایین هههههه یاس بهترین خوانندس توسبک رپ فقط یاسربختیاری

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 01:06

من شعر بلد نیستم کله وبت پره از شعرهای شاعره خاموش و خفته ایی چون من در همه سبک ها نداری دیگه چشمه بصیرت نداری،،،اهووو ینی دیگه من پیشه تو از عشق هیچی نگم والا راس میگی این روزا همش شده مسخره بازی هر وبیم ک میری پره از دختر پسر شکست خورده با متنای غمگین حالا میری کامنتا رو میخونی میخان مثه میمون سوارت بشن موندم ای شکس عشقی چ تاثیری روشون گذاشته والا ما هرچی دیدیم انگار بهشون حوش گذشته منم میخام از فردا با محمود اقا بقاله محلمون دوس بشم بعد ی روز شکست عشقی بخورم ک ایی روحیم بهتر بشه وااالا17938

ای جون عاشقتم خله اره برو امتحان کن ببین چی میشه

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 01:00

فدات بشم عشق منی،تنها تویی یار منی،کوه و درخت و دریا،نمی ارزه ب رویات،لوس ک میشی شبیه موشی،خشن میشی مثه وحشی،وقتی ارومی چی بشی،دلتنگ بشی رومخش مفتشی،ول کن همه رو بچسپ ب عشقه داداشی،ی بوس بدخ ب من تا فردا راحت میشی،،،،،،این را تقدیم میکنم ب دوگانه خل ادم نرگسم،،ببین این سبکش رپه پس با رپ بخون درضمن این در حال گفتمش،پولشم ی شارژ ده تومنی ههه

زرشک زهی خیال باطل او بروخداروزیت جای دیگه حواله کنه خواهر

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:54

بی معرفت نامرد، شدی شبیه پیرزن مخ مخشوشه خط خطی این چ فکراییه ب اون مغز نیم گرمیت میاد هاا،،نخیر من مثه داداش دوسش دارم اصنم اونطوری نیس اگه اونطوری بود ک زوتر بت میگفتم عشق گ عاشقی همش کشکه بخوری پاته نخوری پاته گربه دره دیگی بازه حیای موش کجاست دیوار ب دیوار سوسک داره مرغه همسایه از کرکی خر نداشت والاااا

شعرم بلد نیستی وای وای چقدم برمیخوره بش
عشق چیه بابا وجودنداره اسم عشق روپیشم نیار ابجی

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:49

کوفت میمون ی ذره بت خندیدم پرو شدی اصن دیگه نصفه شبام میام روزم میام زود شارژ میخرم تا بشی تو اینهمه بدبختی،،نخون حالا ی معنی بیریخت ازش درمیاری بیا و درستش کن خیلی غمگینه واسه سنین بالا خوب نیس میزنن سکته هرو میزنن ی وخ دان نکی ههه

بیا ببین جوابت میدم اصا اروم ریلکس ریلکس ترواسه دعوا اومدی دلت میاد اصا باهام اینطوری حرف بزنی نرگسم ها نشناختی یکم فک کن فشاربیار

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:45

ببین من اینهمه پشت سر هم کامنت میدم بعدا سخت میاد بیام واسه این زود زود کامنت میدم فرصته دیگه خخخ،،ببین میخام یچی بت بگم روم نمیشه نمیدونم چجوری بگم گفتنش سخته میترسم مسخرم کنی،بخدا زودتر میخاستم بت بگم ولی گفتم الان میگی این خله یا دیوونست ،همه چی از اون روز شرو شد ک من اومدم وب امیرنیما و بعد اسمه تورو دیدم بعد زدم رو وبتو بعدش باهات دوس شدم خاستم بگم خیلییی دوست دارم،،،هههه خخخخ الان داشتی از اول میخوندی از کنجکاویی میمردی اروتر بخون بابا ب اخرشم میرسی خخخخخ ای ادم ناکس الان چ فکرایی ک درموردم نکردی زود باش معترف شو

زرنزن بابا دختر من الان فکر کردم میخوای بگی ازامیرخوشت اومده. بهش بگم؟ وقتی اومد خوش حالم ازاشنایی باشما

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:40

میگم من ی اعلامیه درست کردم بیا با هم بریم بچسپونیم ببینیم این امیر نیما پیدا میشه یانه،،جایزشم خرگوش تو خخخ،،،معلوم نیس کجاست این پسر،

اره خودش میگف دلم میخواد ولی بهش توضیح دادم چه بلاسرش میاره پشیمون شد اتفاقا پیشنهاد کردم... والا منم نمیدونم این اقا کجاس.. اوهو خرگوش من هرگز من به امیرپیشنهاددادم خرگوشم

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:39

هیچ عشقیک له لای من وکو تو نیا. له گل تو به محرم دردم نیا. اونده بسه تاکو مردن بومن. که تو بی له لای من دنیام بوچیا دلم عادتی گرتوه عشقی تو دیتر ناتوانم بی عشقی تو،......نمیدونم چیزی ازش میفهمی یا نه ولی این یکی از معروفترترین اهنگای عاشقانس ک کمال و شهرام گلچین اونو میخونن و از هر کرد زبانی تو دنیا بپرسی اینو حفظه ینی عالیه صداشون

باید بادقت بخونم شاید چیزی حالیم شد هههه کردی بلدنیستم زیاد

شیطون بلا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:35

ء فدات شم اومدی شرمنده دیر اومدم ی کم دیر بالا میاره نت ی کمم کار داشتم،،اره هنو زندم من هفتا جون دارم،تو هفصدتا هههه خخخ،،چ خبر انگار مثلا چن روزه از هم خبر نداریم الکی،،من ک شارژم تموم شد روزام تا نشارژم نمیتونم بیام وب خلاصه ی چن روزی روزا از دستم راحت میشی

منو این همه خوشبختی جزمحالات هههههههه

شیطون بلا شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 23:54

شلوووووم،خوفی نرگس؟شانسی کامنت میدم امیدوارم بیای وب

سلام. تازه اومدم هستم توچطوری زنده ای

بـــرای دلــی کــه کــورنــگی دارد ،
فــرقــی نــدارد ؛
یـکــرنــگ بـــاشـــی ،
یـــا چنـــد رنـــگ ...... !



............................

خـــودت بـــــاش .....
کســــــی هـم اگــــر خـوشــش نیـــامـــد ،
نیـــــــــامـــــد ،
اینــجـــا ،
کـــارخـــانـــه مـجــسمـه ســـازی نیــســـت ...... !



................................................................

ღღღoghabღღღ جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:24 http://oghab-she.mihanblog.com/

مراقب شمعدانی هایت باش,
اردیبهشت,
ماه عاشقی های بی ملاحظه است!
[گل][گل]

استقلال(تاج1324) پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 22:57 http://esteghlal-taj1324.mihanblog.com/

سلاممممممم نرجس بانوووووووو آپیدمممم

بیــــــــــــــــآ

اشکانـــــــــــــــ..... پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 17:44 http://ashkannn99.blogfa.com/

بـــاران بـــاش .....
رنــــج جـــدا شـــدن ؛
از آسمـــان را ،
در سـبـــز کــــردن گـیـــاهـــان ،
جبـــران کــــن ...... !



............................

roya پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:59 http://tabassomr78.blogfa.com

:)

شیطون بلا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 17:47

برو برو خودتو سیاه کن اه اه لوس،،نرگس دیوونه بگو ببینم امروز کجا مشرف بودی؟،در ضمن تنها خرگوشی ک قرمه سبزی با موز میخوره تویی ن عسلی بدبخت یا هر خرگوش دیگه ایی،،،چ خبر؟خبری نیست؟اگه یوخ افت زد من چیکار کنم هاا دیوونه میشم منم افت میزنم ععع

ببخشید مهمون اومددیرشد .اره قرمه سبزی میخوره باورت نمیشه نشه به جهنم ایش. فضولی نمیگم به توچه چیکار کردم هههه الان یه کتاب اوردم بخونم. به اسم هزارخورشید تابان.. داره فیلم میده امروناهارقاطی پاتی خوردم دل ورودم حسابی قاط زده بدبخت معلوم چی به خوردش دادم سرگیجه گرفته الانم ای فیلم روزگارجوانی میده میبینم فعلا مزاحم نشو تا خودم اس بدم دختر فهمیدی هههههه ناراحت نشی .

شیطون بلا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 17:01

کوفت و خاهری درد و چی بگم مرض حناق،من تورو نخورم گیاه خوارم میمون زشته بیریخت،گم شو نبینمت میدونی امروز از صب تا حالا حدود ۲۰۰بار اومدم وب کلی نگران شدم دلم اشوب شد،ببین ببینمت میکشمت ها جلو چشام افتابی نشی لوس بازیم در نیار،،من فشارم بالاست برم ی چی بخورم بهتر شم،نیا جلو عصبیم هااا گوریل اپاسوم،،

ای جان ببخشید خوش اومدی وب مارامزین فرمودی صندلی بیارم روزمین چرااخه نه نفرمایید توروخدا .چایی بیارم خدمتتون بفرمایید .بادمجون بم افت نداره بابا دختر

شیطون بلا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:12

وقتی برای کسی نگران هستیم چه حالی داریم مخصوصا اگر عزیزمان باشد حالا تصور کنید وقتی او نگران شما میشود چ حسی ب او دست میدهد،

والا چی بگم خواهری

شیطون بلا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 15:26

نرگس من دلداره من،تنها تویی ارامه من،چون تورا کجا یابم،ب فدایت دلدار من،عاشق شدم در راه تو،مینویسم با نام تو،تا تو هستی همراه من،کجا شوم بیتابه غم،ای خلوت تنهاییم،ای مشفق گریان من،تا تو باشی کنار من،عاشق کجا یابد تورا،چون تو نیستی در وبت،در دل من غوغایی شد،پریشان و اشفته ام،مجنونتم لیلای من،بازا بی تو اوای من،این دل نگوید یار من،تا توهستی در قلب من،دوست دارم نرگس من،چون گل تورا بویم ای دوست،تا بیابم نگاهت را،،،،،اینو خودم از خودم دراوردم امیدوارم دوس داشته باشی خاهری

افرین شاعر قربونت عزیزم مرسی

شیطون بلا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 14:07

سلام خاهری خوفی؟دیشب خوب خابیدی؟دیشب کلی دعات کردم ک دلت اروم بگیره،،درضمن گفتی عسلی اومده پیشت شکایت اره اومد گف اگه مسلمونی منو از دست این وحشی نجات بده دیگه ببین باهاش چیکار کردی ک خودشو اهلی میدونه،وا مگه خرگوشم کشمش میخوره،خدارو شکر پسته دوس نداشت یا موز خخخخخ

علیک اره عزیزم خوب بود قربون اون دلت حالم خوب بود پس مال دعای توعه ای جان.. .نه امتحان نکردم ببینم میخوره یانه.. یه جایی دیدم خرگوشش قرمه سبزی موز میخورد.. تنهاچیزی که هپی نمیخوره اب دیگه حساب کن

اشکانـــــــــــــــ..... چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 13:44 http://ashkannn99.blogfa.com/

در عــصـر گـــرگ‌هــــا .....
مـعــصــومــیت ،
جـــواب نمـــی‫داد ،
مــــا هــــم شـــدیــم ،
داخـــل آدم بـــزرگ‌هــــا ...... !



........................................

شیطون بلا سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:37

نه ناراحت چرا برو استراحت کن،دلتنگی سخترین واژه دنیاست ک هیچ لغت و جمله ایی نمیتونه اونو توصیف کنه،منم میرم وب گردی،شبت بخیر عزیزم

ببخشید فدات شم ها خودمم دلم میخواس حرف بزنم ولی خیلی خوابم میاد شب به خیرعزیزم قربون اون دل مهربونت حواست به مهربونیت باشه برو وب گردی همه کامنتای مردم بخوپ کامنت بده سرکارشون بزار کیف میده. من برم لالا

شیطون بلا سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:24

علیکم السلام،خدارو شکر ک بهتری زیاد خودتو نگران نکن استرسی میشی خوب نیس،چ خبر از عسلی هنوزم وحشی بازی درمیاره بچم تو تربیتش کم گذاشتی ک اینجوری شده خو

اومده پیشت شکایت؟

شیطون بلا سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:20

علیکم السلام،خدارو شکر ک بهتری ،زیاد خودتو نگران نکن ک استرسم بت وارد نشه،همه چی درس میشه،،عسلی چطوره ای شکمو رفتارش بهتر نشده؟

قربونت عزیزم چشم.. امروانقدسربه سرخرگوشم گزاشتم انقدچرخوندمش عصبی شد رابه راازاون صداهای عجیب درمیاره که دیگت ینی عصبی ام ولم کن راحت باشم.. عشق کشمش براکشمش جون میده تومشتم بود انقد چرخوندمش دورم سرگیجه گرفت کیف داد جات خالی.. اباجی خوابم میاد. برم ناراحت نمیشی من وقتی زیاد گریه کنم چشام خسته میشه خوابم میگیره دلتنگ دوستم بودم..

شیطون بلا سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 22:59

میدونی دیروز مغرب اومدم وب تاحالا چ حوصله ایی من چجوری تحمل کردم خخخ،خوب خاهری الان حالت چطوره خوب شد دردت،نگرانیت چی هنو برطرف نشده

سلام فدات شم بهترم. اره خوبم مرسی

ONE GIRL سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 17:42 http://www.onegirlinworld.blogfa.com

[گل]

عنایت دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:23

انقدر میخواهم پرواز کنم و اوج بگیرم اگر آسمان من تو باشی
قایق را به دریا می اندازم خاطرم آسوده اس که تو دریایی
شادم و میخندم تو کنارمی زندگی میکنم تو خود زندگی
...

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 19:18

نه بابا کلی عذاب وجدان گرفتم ولمون کن توهم،،میدونم شوخی کردم مگه ن ک نمیومدم وب،وختی ج تلفنو نمیدی حس میکنم ی پسری نمیخای بفهمم خخخخخخ،،،باشه برو ب کارات برس دیوونه من

اره کسی چه میدونه شایدپسرباشم.. هههههه توادم بشونیستی ههههه باش من رفتم

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 18:54

بی انصاف من امرو کی اومدم همش دو تا کامنت دادم،،مرده شوره وب و نت و ببرن ک همش رو اعصابن،حالا من از کت و کول افتادم باشه پس از همین امروز تا ی هفته دیگه نمیام وب ببینم بازم میگی،،،امرو ی کاری کردم نشستم شرو کردم ب ارایش کردن خیلی خوشمل هااا،باورت میشه همین ک از در اومدم بیرون دوتا متلک خوشکل خوردم بعدشم ی موتور سوار اینقد اومد اینقد رف ک کلی ترسیدم واسه عصرونه ک اومدم دیدم ی کاغذ دمه در افتاده توش شمارس منم همونجا پارش کردم ک بعدا اومد ببینه بعدم رفتم ارایشمو پاک کردم،،تازه دیشب موهامو رنگ کردم ی رنگ دخترونه خوشکل،ک کاش نمیکردم همش سرم میخاره،بدتر از همیشه هرکاری میکنم فراش نمیره تو،راستی ی ذره الان دارم شکلات تلخ میخورم فقط بخاطر ت ک خیلیییییی بد مزست شنیدی ک ادما وختی همو دوس دارن حاظرن چیزایی ک طرفشونم دوس داره انجام بدن

اوه مای گاد بی جنبه شوخی کردم ااقربونت نوش جون دستم بند خله شوخی کردم بی جنبه نباش اها بربیرون بیشتربهترشو کم کم تومیتونی .

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 18:09

اووووه پس امروز کلی خوش گزروندی هیییییییی،،،همیشه خوش باشی رفیق،با هزار بدبختی میام نت اصن بالا نمیاره خیلی ضعیفه

خواصا میدونی چیکاکن ازیت نکن خودت رو اونم الان ازدستت عصبیه نیا ازکت وکول افتادی هم توهم نت ازیتش نکن بنده خدارو

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 17:50

باشه نمیحرفم ها امممم،،میدونم نظر کرده ایی معلوم چقد ذوق زده ای خو ش نداشتم بعدم نرفتم بیرون کسیم نبود برام بیاره ی چن دیقی میشه نمیدونم کی بود ش دوهزاری واسم فرستاد،خدا از دلم خبر داشت فرستاد خخخخ،،،خوبی تو امرو من نبودم چیکا کردی؟سر اسوده خان،،من ولت کردم نگرفتمت ک تو حالو احوال میپرسی اصن بیا من و بخور تارف نکن دیگه،،هیییی نرگس تو دیگه کی هستی چ دوست خوبی هستی

من اره معلومه دوست خوبی ام ازمن بهترهس مگه امروز عرضم به حضورت کارکردم بادوستام حرف زدم چایی خوردم فک کردم دعاکردم برنامه کودک دیدم دیگه؟

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 17:26

سام لیکم خاهری خوفی؟واااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی ک چقد دلم برات تنگولیده بود چقد میدونم توهم همینطور خخخخخخخخخخخ،امروز من نبودم راحت بودی در کمال ارامش بودی؟؟؟؟از بعضیا خبری نشد؟خبر نگرفتی؟

نه خبرشد نه خبر رفتم. راجبش حرف نزن ولم کن دیگه کسی رو نمی خوام سراسوده ای دارم.... اه ازفراغ تو اشک هاکه نریختم زجه هاکه نزدم اه دختر توکجابودی من ازتوبی خبربودم. خداراشاکرم امدی نظرکرده بودم

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 11:07

خخخخخ همونو بگو اون تو هواپیما کیف میکرد اینا پایین خودشونو خیس کرده بودن ولی خیلی جالبه تصور کن ی زلزله بزرگ بیاد تهران اصن نابود میشه واقعا ترسناکه،،،مال یک خیلی قشنگتره الناز شاکردوست هس میره خونه حاج اقا،واقعا اکبر عبدی رودس نداره تو بازیگری هر نقشی ک باید ی بازیگر داشته باشه اون بازی کرده،

ازالنازشاکدوست متنفرم اکبرعبدی, رواتفاقاخیلی دوس دارم هم خودش هم بازیش .اون شریفی نیارو ازش متنفرم اون میمرد.. عه عه دخترمن همینجوریش نگرانم دلشوره دارم عوض دل داریت دیگه..

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 10:04

تهران؟اهاا،از ته دل دعا میکنم هیچ اتفاقی نیفتاده باشه قرار نیس چون نیست دیگه حتما ی اتفاقه بد افتاده باشه تو هم اینقد ب دلت بد راه نده،،یا ب قول رسوایی حتما زلزله هه اومده و ما خبر نداریم،،منظورت (ح)بود دیگه؟ایشلا هیچی نشده و میاد حالا ببین،شایدم میخاد امتحانت کنه تو اول بری یا شاید جاییه ک منتظره تو اول بری

اخرش خوشم اومد خدایی همه ضایع شدن رف حاج اقا توهم زده دروغ مصلحت امیز گفته ..کنف شدن کاش همه رو میکشت ... رسوایی 1رو ندیدم دلم خیلی میخوادببینمش

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 01:44

باشه خاهر بزرگه پس خابی خابای خوشمل هوشمل ببینی قربونت بشم من،،جز تو کی میتونه عزیز من باشه کی میتونه تو قلب من جاشه مگه میشه مثه تو پیدا شه. همه چیزم ای عزیزم تو نباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم. حس ندارم سربزیرم کاش بمیرم

همه چیزم وای عزیزم .

شیطون بلا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 01:11

سلام خاهری خابی؟

درحال فک کردن بودم اصا توجه به هیچ نداشتم. بعضی ها نمیدونم کجان نکنه بلانازل شده مرده .یاکلا تهران بلا گرفته بادتش که هیچکی نیس. این روزا بلا هی میگیره اونجارو.. اون ازپلاسکو. پالایشگاه.. خدابه خبرکنه دعا کن

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 16:34

منم کلا گفتم دمنوشی تیوی،چای رو میگم کلا گفتم چایی میخورم وااا فک کن تو ی بشکه هم دمنوش بخری ب ارامش نمیرسی از بس خشنی میگم تو فقط دمنوش میخوری یا باهاشم تیوی میخوری،،خو من چی کار کنم مامان شما تورو زود ب دنیا اورده شما ماله نسل سوخته هایید منم نسل جدیدم،،اره دیگه پز میدم بچه زرنگ پزم داره حالا دیدی تو کنکور رتبه رمز شارژ اوردم خخخخخ،،ب قول دکتر نیما اساسا دمنوش همراه با تیویی بسیار میچسپد،،حالا جیغ بزن داد بزن ههههه،ی لحظه شبیه این عاشقا هس بعد ی مدت پیداشون میشه ب عشقشون میگن اون شبایی ک من تنها بودم تو کجا بودی اون روزایی ک من بچمو بزرگ کردم تو کجا بودی نه خیلی شبیه اونا شدی ی لحظه اشک تو چشام جم شد

اره راس گفته دمنوش همراه تیوی میچسپه انقدم دری وری نگو دختر اونا دهه 60هستن نسل سوخته ای کیو من 70 هستم میگم خنگی نگو نه توهم مارو کشتی بااین کنکورت

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 16:20

این ایکیوم میخاست نشون هرکی بدی نمیفهمه،منم اونی که نوشتم فوش نبود همون کوفت و زهرمارو درد و حناقو مرض و این چیزا بود،،دمنوش اه اه بچه سوسول من از دمنوش و این جور چیزا بدم میاد کلن من یا اب پرتقال دوس دارم یا چایی،،دمنوش خوردی ک خله و دیوونه شدی دیگه،،پدرش از این ب بعد کله خاندانه وب و درمیارم حالا ببین،،من کجا همش دارم با تو میحرفم حالا یکی ببینه میگه این دختر اصن نمیخونه من تو ازمونام بینه ۲۰۰نفر بیشترین و بهترین ترازو دارم فقط پارسال جا و مکان و شرایط مناسب نبود بخونم مگه ن الان واس خودم پروفسور خلی بودم خخخ،،تو س ۱۱پامیشی مثه من ک س ۷پانمیشی اونوقتایی م تو زیره لهاف تشکت خابی من درحال درسیدنم چشم بصیرت میخاد ببینه ک تو نداری،،،بیا همین الانشم درحال خوردنی این خانواده چی میکشن از دست تو فقط تیوی و بگیر فرار نکنه هاهاهاهاهها

اون تیوی روسرت خراب میکنم. حالا پز درس خوندت وزودبیدارشدنت روبه من میدی اونوقتایی که من صب زود بیدار میشدم میرفتم مدرسه خانوم کجابودی کله سحر پامیشدم. یکی ندونه حالا فک میکنه انیشتین روگزاشته توجیب راستش. اونیکی هم توجیب چپش. دمنوش. چایی دیگه یه نوع چایی ای کیو نمیدونی بدون براارامش میخورم ..

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 16:00

مرده شوره این رمزارو سه ساعته دارم مینویسم الان میگه رمزت اشتباست حالا یادمم نمیاد چی نوشتم،،،دیوونه الاغه رو ک تو نگفتم الاغم الاغه واسه خودش شان و منزلت داره لطفا جایگاه الاغو نیار پایین،،داشتم ازمون میدادم ی کمیه تموم شده،کلی فسفر سوزوندم،،تو چیکا میکنی البته غیر از فیلم دیدن خخخ،،کولا جکی چی بود گفتی،ببین فوش باشه من میدونمو تو اصن بیا منم میگم کره شیت کفن قوچه دایکه چکه خخخخ حالا بیا براتم ترجمه نمیکنم تا بسوزی ههههه،

هرهر خوشمزه نترس فحش نبود ای کیو. گفتم کجارفتی رفتی خواهر.. بنده خداتقصیزی نداره انقدرفتی واومدی کامنت دادی پدرش دراوردی بیچاره بدبخت حق داره.. بابا فسفر مخت نترکه انقد میخونی توروخدا. همش پلاسی اینجا کی میخونی تو.هههه اخ شیطون بلا دارم دم نوش میخورم اصافضولی. حالا من فقط پیش تلویزیونم ها بزنم لهت کنم

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 14:59

وااا دختر این چ حرکتاییه این در شان ی انسان سالم نیس واسه من هرهر کرکر میکنه البته ما که سالم نیستیم دیوونییییییییم،هوراااااا خداجون شکرت بابت نرگس نه خدا جون بابت خودم خخخخخخ،،،عشق داغ من اتفاقخ من ی علاقه تو ی علاقه من با ملاغه تو بزن سره الاغه تو،،

نه عزیزم ملاقه میخوره توسرتواشتبا خوندی اخرش رو

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 14:33

بیخود بیخود تو از دس رفته باشی منکه باید الان زیر خاک باشم،بیا کلا شاد باشیم اصن چیزای نلراحت کننده نگیم باشه خاهری،،منو تو چ شادیم منو تو ارومیم گاهی وختاهم وحشی میشیم گاهی وختا پره لطافت گاهی وختا پراز خار دیلای لای لای

دیوونه باشه عزیزدلم بی خال الکی خوش باشیم بهتره ههههههههرررررر ههههرررررکککککرررررررککککرررررررر

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 13:12

نرگس از دس رفت تمام،،ی نفس بگیر مگه این همه پل داشتیم و من نمیدونستم،،،پلدخترم نگفتی خخخ

اره خیلی وقته ازدست رفتم نه خودم خبردارم نه بقیه.. باشه به خاطراینکه دلگیرنشی پل دخترم میگم اجی

شیطون بلا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 12:57

کدامین پل در کجای دنیا شکسته است. ک هیچکس به مقصد نمیرسد

پل خواجو پل صراط پل نامردی پل بدبختی پل غرور پل خوخواهی ادما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.